Goud

Top kwaliteit en snel geleverd, zoals altijd

Uitzonderlijke kwaliteit vlees

Na meerdere keren besteld te hebben is het nog nooit tegen gevallen. De bestelling wordt altijd keurig gekoeld geleverd, mooi verpakt en is van uitzonderlijke kwaliteit. Een must boor iedere bbq-er! Maar ook voor “dagelijks vlees” een echte aanrader!

Zeer goed vlees en goed verpakt

Meerdere keren vlees besteld en telkens een goede ervaring gehad. Wij zijn vaste klant geworden

Vlees van hoog niveau.

Zeer smakelijk.

Perfecte levering en lekker vlees

Wederom weer een goeie levering en lekker vlees!

Goede service en super vlees

Geweldige spare ribs Veel mals vlees

Kwalitatief goed vlees

Overzichtelijke website. Kwalitatief goed vlees en een dag later bezorgd door een vriendelijke net uitziende bezorger.

top service en kwaliteit vlees

snelle bezorging ,alles keurig verpakt

Nu twee keer bestelling geplaatst. Ik vind het vlees van zeer goede kwaliteit en mooie stukken. Heb nu, spareribs, picanha, Boston butt hamburgers en Bbq pakket en ben vast nog dingen vergeten besteld. Ik blijf bestellen. Heel erg tevreden.

Heerlijke varksensnek

Enkel even zoeken dat procereur onder varkensnek word verkocht. Was even zoeken, maar hele goede kwaliteit van het vlees!

Hi Yorick, Dank voor de tip, gaan we aanpassen;)

Fantastisch .. Top Vlees..snelle levering... Super verpakt

Fantastisch .. Top Vlees..snelle levering... Super verpakt

Mooi product

Mooi product en een zeer goede en koude verpakking. En een snelle en nette levering

Glad i found you!

For some reasons, i until now struggled to find very good quality meat at reasonable price and in a convenient way. I tried a couple of online butcher shop before using Bollensteak services and eventhough i was happy overall, Bollensteak is above the pack. I ordered twice and the meat is amazing, i tried their Australian T Bone steack and my friends and I are still talking about it . More casual meat is equally good in term of value for money: the entrecote, the ribeye and the sausages are top notch. Had a small issue on the first delivery (can happen) but the way they dealt with it made it up entirely. Packaging is also very good! Thank you!!

Hi Benoit, Thank you for the kind words. It is nice to hear that our efforts to offer you the best quality available is appriciated. This motivates us to keep pushing for the best! Cheers, your Butcher friends of Bollensteak

Gouden kwaliteit en service

Regelmatig vlees besteld bij Bollensteak. De kwaliteit en service die zij bieden is top!! Zijn makkelijk te bereiken voor allerlei vragen en bezorgen inmiddels ook landelijk!

Heerlijk gekruide spareribs, mijn favoriet!

We hebben heerlijk gesmuld van de spareribs. Ook mijn zoon van 2 jaar is er dol op! Lekker gekruid en sappig!

Uitstekend!

Al een paar keer besteld, wij zijn erg tevreden! Ruim assortiment en de kwaliteit is top. Al een paar keer complimenten gekregen over onze BBQ avonden. Vraag de heren van Bollensteak om tips, ze weten veel van de producten en hoe je ze het beste kan bereiden.

voor herhaling vatbaar

Bestellen eenvoudig, levering prima, kwaliteit uitstekend! Niets op aan te merken

Prima alternatief op de supermarkt, en volgens afspraak bezorgd

Werd erop gewezen door een vriendin die net zoals ik haar boodschappen bij de AH maar niet geleverd kon krijgen. Heb ons dagelijks vlees nu een keer hier besteld om te kijken hoe dat ging. Moet zeggen, was prima. Had geen problemen met het plaatsen van mijn order, de bestelling kwam netjes op de afgesproken tijd aan en ik merk dat het vlees ook wel echt van andere kwaliteit is als in de supermarkt. Veel minder vocht in het gehakt bijvoorbeeld. Als wij voorlopig niet zo makkelijk nd supermarkt kunnen of de ah.nl blijft te druk dan ga ik zeker vaker hier ons dagelijks vlees bestellen

Mooie producten, ruime keuze

Een ruim assortiment van verschillende soorten vlees van mooie kwaliteit!!

Goede service met kwaliteit producten!

Bij Bollensteak vind je zowel exclusief vlees voor op de bbq als vlees voor je dagelijkse maaltijden. Beide zijn van zeer hoge kwaliteit. Makkelijk te bestellen via de site en het wordt snel thuis bij je geleverd. Daarnaast staan ze altijd voor je klaar om je te adviseren over de juiste bereidingswijze van het vlees.

Perfecte service!

Al meerdere keren vlees laten bezorgen door Bollensteak. Het vlees is makelijk online te bestellen en wordt met perfecte service geleverd door de vriendelijke bezorgers van Bollensteak. Als ik een bijzonder stukje vlees wil, zijn zij altijd bereid om advies te geven.

Uitstekende ervaringen met Bollensteak

Perfecte service en zeer klantvriendelijk. Ze zijn altijd bereid om je te adviseren over vlees of bereiding. Het aanbod is erg gevarieerd en van top kwaliteit.

Vlotte service

Goede, vlotte bediening door vakkundige chauffeurs.

In één woord: GEWELDIG!

Top service, scherpen prijzen en bovenal uitmuntende kwaliteit van het vlees! Zeker een aanrader!

Persoonlijk contact en goede service!

Fijn persoonlijk contact met advisering over de keuze van de juiste producten en de bereiding ervan. Top!

Jagtlustkade 13 2171AG Sassenheim