Precies wat ik verwacht

Ik heb kunst hedra aangeschaft om mijn regenwater reservoir (1000 liter, 1,20x1,10x100) te voorzien van een mooie bedekking. Ziet er prima uit, precies wat ik in gedachte had!

Heel mooi.

Kan geen foto sturen het bestand is te groot.

Super mooi, modulair, makkelijk en goede prijs

Super mooi, modulair, makkelijk en goede prijs. Goed dekkend, achterkant wel slim kiezen is wijs. Of anders de kwastjes (bladeren) niet zo ver uit laten steken werkt ook om het dekkender te maken

Mooie kunstplant-panelen voor een zeer schappelijke prijs

Zeer mooie kunstplant-panelen voor een top prijs én ook nog eens heel snel geleverd ! We moeten de panelen nog gaan bevestigen aan de schutting , als dat klaar is komt er zeker een foto !

Product ziet er goed uit.

Het product voldeed aan onze verwachtingen. Levering ging ook prima. We hebben geen interactie nodig gehad om iets te regelen. Je kan de tegels op heel veel verschillend manieren bevestigen. Zou fijn zijn als hier wat tips voor werden gedeeld. Ze hebben ook video’s op de website maar deze komen neer op pak een nailgun en gaan. Ik heb uiteindelijk wat schroeven de tegen de muur aangegooid en daar blijft het ook prima aan hangen (per 1 m2 2 schroeven)

Wij zijn tevreden.

Mooie kunsthedera, snel geleverd en goed verpakt.

Goed product en snelle levering

Bijzonder prettig

Ik belde omdat ik meer info wilde en evt komen kijken. De dame aan de tel. Was zeer vriendelijk en informatief. De levering was perfect en ook het retour zenden was geen probleem. De betaling werd per omgaande teruggestort. Compliment daarvoor. Het product was uitstekend, maar paste helaas niet.

Uitstekend product

Het product is van zeer goede kwaliteit. Zeer dicht, zodat je de muur nauwelijks kunt zien. De verzending was erg snel!

Goede en mooie kwaliteit.

Mooie muur decoratie met de Nerium varen plantenwand – 100x100cm. Gemonteerd op draadmatten.

geweldig mooi product

goede site, makkelijk te bestellen, zeer snel verzonden. Enevoudig te monteren

Coniferen haag zeer tevreden over het eindresultaat.

Een prachtig eindresultaat na een lange voorbereiding. We hebben er veel voorbereidingswerk aan gehad omdat we voor de zekerheid elk takje met het lijmpistool hebben vastgezet. De haag is zo mooi dat mensen komen aanbellen om te weten waar we deze haag gekocht hebben.

Heel snel geleverd , uitstekende kwaliteit en prima prijs

Super en zeer snel geleverd ziet er goed uit.

Super en zeer snel geleverd ziet er goed uit.

Goed product

Goed kwalitatief product

Goede kwaliteit, snelle levering

Mooie kwaliteit, snelle levering. Mooi resultaat!

Klimop matjes 50x50

in het echt net zo mooi als op het plaatje ! Super snelle levering , heel blij met eind resultaat

Prachtig

Top; Snel verzonden, Goed verpakt Prachtig product Makkelijk monteren Tip; Filmpjes toevoegen van alle producten, en niet van sommige wel en sommige niet

Mooi spul en snelle levering

Goede kwaliteit en prima levering.

Top service top kwaliteit

Ik heb er gelijk een bestelling achteraan gegooid

Kwaliteit geweldig en boven verwachting. Gelijk nog maar 1 besteld.

zeer goed

de levering was net als de vorige keer zeer perfect. En aanrader.

Top kwaliteit en prachtige plantenwand!

Snelle en goede levering Top kwaliteit Staat prachtig aan de muur!

Snelle levering, goed verpakt, voldoet aan verwachting

Een probleemloze transactie. Product is goed verpakt en werd snel geleverd. De kwaliteit voldeed aan de verwachtingen.

Heel blij met deze kunst bloem plant tegels

Over Kunsthaag Voordeel.nl

Kunsthaagvoordeel is al meer dan 10 jaar dé kunsthagen en kunstplantenwand specialist in Europa. Naast een zeer breed assortiment en een grote voorraad vindt u bij ons de laagste prijzen omdat wij zelf de producent zijn van kunsthagen en kunstplantenwanden. Ook voor montage, accessoires en advies bent u bij ons aan het juiste adres. Want dagelijks geven wij bedrijven en particulieren advies over de laatste ontwikkelingen en over de meest uiteenlopende mogelijkheden. Wij denken graag met u mee! Voor meer informatie bent u van harte welkom in onze showroom of via onze webshop www.kunsthaagvoordeel.nl. Direct telefonisch contact is uiteraard ook mogelijk via tel. (0031) 0228 753724.