Super mooi!

Ik ben blij met mijn Hedera. Super mooi kwaliteit!!!

Topproduct!

Wij hebben uit het brede assortiment gekozen voor de Citrus Maxima 50x50 om een deel van onze erfafscheiding een beter aanzien te geven en meer privacy te hebben. Een geweldig product dat ook nog eens een zeer natuurlijke uitstraling heeft. Top!

Perfecr

Snelle levering, zeer mooie kwaliteit, handig systeem. Mijn muur is een wereld van verschil, krijg er enorm veel complimenten over! Niets slecht op aan te merken!

Deze firma levert kwaliteit én service!

Online een kunsthaag selecteren bleek uiteindelijk niet zo moeilijk toen ik deze firma vond. Duidelijke foto’s en omschrijvingen maakten onze keuze gemakkelijker. De offerte werd mij binnen de dag overgemaakt en er werd mij de verwachte leveringstermijn duidelijk gecommuniceerd. Vandaag mijn bestelling ontvangen en we zijn er superblij mee, wat een kwaliteit! Deze firma kan ik alleen maar aanraden!

Super !!

Keurig volgens de aangegeven datum geleverd. Daarna uitgepakt en gecontroleerd. De volgende dag in een hoek aan de muur vastgemaakt. De haag is van goede kwaliteit en net echt .. We zijn er blij mee ..

Tevreden over artikel en snelle bezorging

Mooie haag!

De haag is precies wat ik voor ogen had. Nu heerlijk privacy op mijn balkon. Door de zomerhitte zouden gewone planten verbranden, maar deze blijft zo mooi en hoeft niet gesnoeid. Handig te koppelen matjes!

erg tevreden

Goede service, goed product

Levering was goed. Ingepakte product zag er verzorgd uit. Dus helemaal geen klachten. De haag heb ik verwerkt en dat ziet er heel mooi en fris uit. Ik kan nog geen foto sturen het geheel is nog niet klaar en dat ziet er dan nog niet uit. Bedankt.

Zeer aardige mensen, vandaag besteld morgen in huis. De rechterzijde is van Kunsthaag, links van Lidl. Significant verschil. Dit met spoed moeten plaatsen om onze katten binnen het erf te houden

Top product en snel bezorgd

Top product en snel bezorgd alleen de bevestiging op de bestaande situatie was iets lastiger dan verwacht.

Snelle levering. Prima kwaliteit.

Snelle levering. Prima kwaliteit. Goede produktomschrijving

Gigantisch mooie kunstdelen

Mooie kunstdelen (tropisch fijn) die stevig in elkaar te klikken zijn. Snel geleverd.

top iets teveel lucht in de schermpjes

geen

uitstekend

Geen klachten

Geweldige keuze ben er blij mee

Snelle en goede levering

Goed materiaal

Snelle levering, goede service

Op mijn vragen werd zeer snel gereageerd, de levering was ook snel. Onze kunsthagen (harmonica-laurier) zien er prachtig uit!

Zeer vlotte levering en opvolging

Ik wilde mijn balkon ietwat afschermen tegen inkijk., Vond op internet dit bedrijf met redelijke prijzen. Ik wist dat mijn product op bestelling was en dat het 3 weken zou duren voor levering. Op de dag af, na 3 weken, werd het geleverd dus dat was helemaal goed. Ik heb zelf eerst een pvc buizenframe gemaakt en daarop de platen gemonteerd. Heel handig was dat je de platen ook nog heel makkelijk kon verkleinen. Al met al, heel tevreden

Netjes geleverd

Levering was goed te volgen en de schermen zijn naar verwachting.

Correct, snel, efficiënt,vriendelijk

Goede prijs-kwaliteitverhouding Snel geleverd Snelle respons op vragen

Realistische haag

Goede foto's op de site. Ziet er daadwerkelijk zo uit. Makkelijk te bevestigen (niet de haken/schroeven besteld) en de matjes zijn in vieren, waardoor je ze net zo makkelijk circa 25 cm korter (of smaller) kunt maken, net als het koppelen. Snelle levering (was op voorraad). Takjes zijn makkelijk te schikken (moet ik nog doen, foto is van meteen na koppelen/plaatsen).

Goed materiaal, prima service!

De firma is goed bereikbaar, legt alles uit als dat evt. nodig is en levert volgens afspraak.

Over Kunsthaag Voordeel.nl

Kunsthaagvoordeel is al meer dan 10 jaar dé kunsthagen en kunstplantenwand specialist in Europa. Naast een zeer breed assortiment en een grote voorraad vindt u bij ons de laagste prijzen omdat wij zelf de producent zijn van kunsthagen en kunstplantenwanden. Ook voor montage, accessoires en advies bent u bij ons aan het juiste adres. Want dagelijks geven wij bedrijven en particulieren advies over de laatste ontwikkelingen en over de meest uiteenlopende mogelijkheden. Wij denken graag met u mee! Voor meer informatie bent u van harte welkom in onze showroom of via onze webshop www.kunsthaagvoordeel.nl. Direct telefonisch contact is uiteraard ook mogelijk via tel. (0031) 0228 753724.