Net echt

Mooie kunsthaag matten die net echt lijken. Snelle levering, keurig verpakt. Zeer gemakkelijk te bevestigen aan de schutting.

Geweldig product!

Wij hebben 6 stuks van de Hedera Kunsthaag - brandklasse C - 50x50cm besteld. Eenmaal opgehangen prachtig, net echt. Was er al een tijd opzoek naar en bij Kunsthaag.voordeel.nl

Prima product voor een prima prijs

Wij zijn bij de winkel geweest waar wij in alle rust geholpen werden Bedankt, Ron Beentjes

Vlotte afhandeling van de bestelling

Vlotte afhandeling van de bestelling

Keurige en correcte afwikkeling

Ziet er keurig uit en voldoet aan de verwachting. Mooie afscherming van een deel van het balkon

Super haag

Heb een klein tuintje en geen groene vingers Nu optisch 3 zuilen gecreerd met 3x3 hunsthaagmatten 2buxusbollen op de vazen en meteen een heel ander tuintje zonder onderhoud Snelle levering

Snelle levering en prima kwaliteit

Red Robin besteld. Erg mooi. Makkelijk te bevestigen en net echt.

Supet

Super snel en super goed verpakt zag er prima uit. Alle lof voor herhaling vatbaar

Goed kwaliteit. Top service!

n.v.t.

Mooie Haag, snel on huis.

Mooie Haag. Iets te egaal van kleur om niet van echt te onderscheiden te zijn. Voor zijn prijs een dikke tien. Prima

Mijn vraag snel beantwoord. Zo mijn bestelling kunnen plaatsen en deze voldoet volledig aan mijn wensen

Mooi product en snelle levering!

We hebben een kunsthaag besteld om onze Covid-19 1,5 meter brede toonbank aan te kleden. We vinden het mooi en onze klanten ook.

Net echt, prima oplossing voor dakterras

Zijn er blij mee, goede keuze, ook voor kleine projectjes

Prachtig product

Snel geleverd en super kwaliteit.

Snel en netjes geleverd

Top producten snel en netjes afgeleverd

Geweldig bedrijf

Voor 12 uur besteld andere dag voor 12 uur binnen. SUPER

Uitstekende kwaliteit, snelle levering

We hebben kunsthaag tegels tegen de schutting geplaatst, ze zijn prachtig en de inkijk in de tuin is hiermee prima opgelost.

Best bedrijf met snelle levering en nette producten

Prima produkt

Mooie kunsthart waarbij je op afstand nauwelijks kan zien dat het niet echt is .

mooi product

De kunst-haag is net zo mooi als op het plaatje. Bedankt voor de nette afwerking/verzending.

Geweldig mooi!!!!

Het bestellen ging supervlot, snelle levering. We zijn nog bezig met de kunsthaag te bevestigen maar het is nu al supermooi. Ben meer dan tevreden, ik ga overal en bij iedereen reclame maken voor jullie site. Super!! Dikke proficiat. Ik zou graag een foto plaatsen maar het lukt niet.

Product zo als verwacht snelle levering

Ik heb een super keuze gemaakt om bij dit bedrijft een kunsthaag te bestellen. Het voldoed aan al mijn verwachtingen zeer snelle levering goede service Aan het hele taem dankjewel gr marcel

Super service en kwaliteit!!

Wij hebben eerst 6 stuks besteld, bij het uitpakken van onze bestelling waren we zeer te spreken over de kwaliteit, wij hebben gekozen voor lelie gras met bloem. De bedoeling was dat we een kleine opening zouden bedekken maar het hangt er zo mooi bij, we hebben daarna besloten om de gehele schutting ermee te verfraaien en hebben een paar dagen later meteen weer een bestelling van 5 stuks geplaatst! Kortom, zeeeer tevreden!!

Snelle levering, goede kwaliteit

100% positief

Over Kunsthaag Voordeel.nl

Kunsthaagvoordeel is al meer dan 10 jaar dé kunsthagen en kunstplantenwand specialist in Europa. Naast een zeer breed assortiment en een grote voorraad vindt u bij ons de laagste prijzen omdat wij zelf de producent zijn van kunsthagen en kunstplantenwanden. Ook voor montage, accessoires en advies bent u bij ons aan het juiste adres. Want dagelijks geven wij bedrijven en particulieren advies over de laatste ontwikkelingen over de meest uiteenlopende mogelijkheden. Wij denken graag met u mee! Voor meer informatie bent u van harte welkom in onze showroom of via onze webshop www.kunsthaagvoordeel.nl. Direct telefonisch contact is uiteraard ook mogelijk via tel. (0031) 0228 753724.