Erg goede service en kwaliteit producten

Snelle levering via de post en de matten met hedera vegatatie zijn van prima kwaliteit en zien er realistisch uit.

Goed en snel geleverd

Mooie haag

Een goede ervaring bij bestelling + product

De bestelling is vlot verlopen net zoals de levering. Blij met het product.

Super leuk effect!

Heel snel geleverd tegen een schappelijke prijs per mat. Geeft een heel leuk en gezellig effect op de muur onder de veranda.

W

E zijn heel tevreden

hier kun je altijd terecht

snel besteld en snel geleverd

Prachtig, net echt!!!!

De nepbloemen lijken net echt, en super makkelijk te bevestigen met tyrips, kleine 10 min en je hebt in mijm geval een volle kunsthaag als schutting. Ik kwam er 4 te kort, en voor me andere schutting heb ik dus 8 nog. Even doorsparen hahaha...

mijn kkunstof heg is erg mooi ik had het erg vlug thuis i ik ben er heel blij mee

nou ik was helemaal verbijsterd van de snelle bezorging dat was nog eens goeie survis

Prima kwaliteit en snelle levering

In plaats van een schutting nu een prachtige groene haag in een half uurtje. Okee het is een kunst haag, maar dat is nauwelijks te zien. Blad is behoorlijk echt en mooi van kleur, we zijn er erg blij mee.

Mooie en zeer realistische kunsthaag

Mooie haag

Dikke prima

Top service en TOP KWALITEIT

Top service en TOP KWALITEIT!!

Geweldig!!

Prima haag, goede bevestigingsonderdelen, vlot geleverd.

Direct antwoord, super service!

De kunsthagen zien eruit als echt. De service is de kers op de taart! Zeker vaker aankopen doen hier.

vlotte levering

Goede ervaring met het bedrijf. Had een probleem en dat is zeer snel en goed opgelost. Hulde.

Hij is minder dicht dan dat was beloofd, maar dat is goed opgelost!

Hij kon via een ander bezorgt worden, zodat ik er snel aan kon beginnen. Alleen is het heel erg jammer dat je veel geld betaald voor iets wat nauwelijks privacy geeft, dat lijkt nu te zijn opgelost

voordelige prijzen

stukken goedkoper

leuk materiaal, kwaliteit matig

monteren redelijk lastig, blaadjes en bloemetjes laten makkelijk los, dus kwaliteit matig, ben benieuwd hoe lang het buiten netjes en goed blijft.

Kunsthaagvoordeel zal kosteloos bij u op de locatie de haag corrigeren en indien nodig vervangen. En als het niet naar tevredenheid opgelost is ontvangt u het aankoopbedrag terug. Wij zijn pas tevreden als u 100% tevreden bent.

Snel en keurig geleverd wat ik besteld had

Zo mooi en super kwaliteit Prijs/kwaliteit meer dan goed

Goed alternatief, mooie oplossing

Pakket was beschadigd geraakt door de koerier en heb netjes nieuwe ontvangen super blij ermee! Top service!

Mooi product en geweldige service!

Klein lelijk wandje buiten beplant met een kunsthaagje. Helemaal gezellig nu en ziet er nog echt uit ook. Tweede plus punt. Er bleek een 1 plantje tekort geleverd. Melding gemaakt en zonder morren binnen 24 uur nageleverd. Top service!

gewoon goed en snel

klimopmatten gebruikt voor bekleding van een IBC container als waterton

Top haag

Mooie haag - makkelijk te verwerken

Over Kunsthaag Voordeel.nl

Kunsthaagvoordeel is al meer dan 10 jaar dé kunsthagen en kunstplantenwand specialist in Europa. Naast een zeer breed assortiment en een grote voorraad vindt u bij ons de laagste prijzen omdat wij zelf de producent zijn van kunsthagen en kunstplantenwanden. Ook voor montage, accessoires en advies bent u bij ons aan het juiste adres. Want dagelijks geven wij bedrijven en particulieren advies over de laatste ontwikkelingen en over de meest uiteenlopende mogelijkheden. Wij denken graag met u mee! Voor meer informatie bent u van harte welkom in onze showroom of via onze webshop www.kunsthaagvoordeel.nl. Direct telefonisch contact is uiteraard ook mogelijk via tel. (0031) 0228 753724.