Prima prijs kwaliteit verhouding

Snel geleverd en een mooi product

Ziet er goed uit

Mooie producten. Ruime keuze. Heldere en overzichtelijke website. Met diverse montage tips. Klantvriendelijk aan de telefoon

mooie dichte haag met kleine bloemen

De haag is mooi van kleur, fexibel , makkelijk om op te hangen. Lijkt net echt. Prijs kwaliteit is prima!

Prima ervaring!

Product komt exact overeen als omschreven, zeer snelle levering, prima verpakt.

Fantastisch!

Erg mooie harmonicahaag, voldoet aan alle verwachtingen. Makkelijk te monteren

snel en correct geleverd

Prima kwaliteit voor een nette prijs

Snelle levering goed product zeer tevreden

Snelle levering goed product zeer tevreden

Betrouwbare site met zeer mooie en betaalbare kunsthaag matten.

Ik ben onwijs blij met mijn green wall! Ik heb wel nog een tip. Zorg dat de ondergrond groen is, want dan zie je er geen stukjes witte muur doorheen en is het echt 1 mooi geheel. Deze webshop is een absolute aanrader wat betreft betrouwbaarheid en prijs kwaliteit verhouding.

Uitstekende kwaliteit, mooi resultaat !

Deze Kunsthaag is van zeer goede kwaliteit en het resultaat mag er zeker en vast wezen. Amper op te merken of het om een Kunsthaag gaat. Makkelijke montage en geen gedoe meer met de haag bij te houden.

Echt topkwaliteit!

In de showroom langs geweest en daar echt heel vriendelijk geholpen door de eigenaren. De kunsthagen stonden allemaal uitgestald op rij schermen wat het heel makkelijk maakte om de juiste uit te zoeken. Er werd ons verteld dat ze makkelijk waren te monteren en daar was geen woord van gelogen. Wij zijn enorm blij met onze kunsthagen van topkwaliteit!

Een enorme collectie en deskundig advies van bijzonder vriendelijke en hulpvaardige mensen.

In de showroom en op het omliggende terrein stond een enorme collectie kunsthagen uitgestald. In de showroom was alles bevestigd op verrijdbare displays waardoor vergelijken heel makkelijk gerealiseerd kon worden. We werden uiterst vriendelijk ontvangen en kregen uitgebreid en deskundig advies terwijl we alle vrijheid kregen om in alle rust rond te kijken alvorens onze keuze te bepalen. Wij kunnen een bezoek aan de showroom van Kunsthaagvoordeel van harte aanbevelen. Alle materialen waren ook op voorraad. Wij zijn bijzonder tevreden met het prachtige resultaat.

Geweldig mooi!

Ik ben super tevreden met mijn aankoop! De planten lijken net echt! De prijs kwaliteit van de planten is ook echt zeer goed! Echt een aanrader! Het enige minpunt is de bevestigingsmethode. Ik had de plak-haakjes gekocht, om geen gaten toe moeten maken in de muur, die raad ik niet aan! Zeker niet omdat ze zo duur zijn, want na amper 1 week kwamen er al enkele haakjes los van de muur waardoor ik alsnog heb moeten boren. De planten zelf raad ik wel aan, deze zijn zeer kwalitatief. Kunsthaag Voordeel.nl raad ik ook aan! Ze hebben een duidelijke communicatie en een snelle levering.

levering snel, en netjes

Met het product geen probleem mooie kwaliteit

Alleen een slechte bezorging van DPD.Ze zeggen dat ze aangebeld hebben, maar waren gewoon thuis. De eerste keer een briefje in de brievenbus de twee keer helemaal niks.Toen zelf maar gebeld naar DPD.En naar een week kon ik uiteindelijk zelf mijn pakket ophalen bij een DPD punt .

Snelle service.

Prima produkt.

Uitstekend Haag, voldoet aan de verwachting.

De Hedra (Budget) kunsthaag zoet er realistisch uit. Hij is vlakker en strakker dan een echte haag maar op afstand ziet het er netjes uit. De haag laat wind en een beetje licht en regen door. Ben zeer blij met de haag. De haag is besteld en snel geleverd.

prima uitstraling

Snelle bezorging

Goeie aankoop

Mooi product en het eindresultaat is verbluffend goed. Zeer blij mee.

supersnelle levering van zeer goed product!!

Duidelijke website met voor elk wat wils, in assortiment en prijs. Bestelling wordt snel afgehandeld en goed begeleid via mail. Prijs-kwaliteit verhouding is super!

Keurig product, snelle levering. Goede service.

Zie boven.

mooi en natuurlijk.

Ik vind het niet echt mooi kunstbloemen of planten. Toch maar een kunsthaag bij jullie bestelt. omdat onze muur buiten slecht is. Maar deze haag is erg mooi en natuurlijk .Zo echt dat menigeen denkt dat het een echte klimop is. Kortom ik ben erg blij met mijn kusthaag.

Snelle levering goede kwaliteit

Montage eenvoudig en snel. Resultaat is super mooi

Geen problemen ervaren, bestelling was netjes op tijd verzonden. Ik heb alleen iets te weinig besteld dus nu nog een paar extra kunsthaag matjes bestellen :)

Verzoek om pakketje op bepaalde datum te versturen werd perfect afgehandeld.

Snel geleverd volgens afspraak

Snelle levering, de ontbrekende tieraps werden direct nagestuurd!

Over Kunsthaag Voordeel.nl

Kunsthaagvoordeel is al meer dan 10 jaar dé kunsthagen en kunstplantenwand specialist in Europa. Naast een zeer breed assortiment en een grote voorraad vindt u bij ons de laagste prijzen omdat wij zelf de producent zijn van kunsthagen en kunstplantenwanden. Ook voor montage, accessoires en advies bent u bij ons aan het juiste adres. Want dagelijks geven wij bedrijven en particulieren advies over de laatste ontwikkelingen en over de meest uiteenlopende mogelijkheden. Wij denken graag met u mee! Voor meer informatie bent u van harte welkom in onze showroom of via onze webshop www.kunsthaagvoordeel.nl. Direct telefonisch contact is uiteraard ook mogelijk via tel. (0031) 0228 753724.