gewoon goed en snel

klimopmatten gebruikt voor bekleding van een IBC container als waterton

Top haag

Mooie haag - makkelijk te verwerken

Snelle levering ,voldoet aan verwachtingen

Adembenemend mooi

Prachtige kunsthagen

Kunsthagen besteld om mijn hek achter dicht te maken zodat ik geen inkijk meer heb. Het is werkelijk waar schitterend geworden. Makkelijk te monteren. Werd ook snel geleverd.

Mooie kunsthaag voor mooi prijsje!

Zeer mooie, natuurlijke kunsthaag. Makkelijk op maat te maken en te bevestigen. Mijn kliko’s zijn nu mooi uit het zicht. Snelle levering ook!

Prachtig!

Super mooi verpakt en het is prachtig mooi spul.

snel geleverd en prima product!

we hebben het gebruikt voor een mini-haagje in de tuin op een plaats waar door te weinig licht zeer moeilijk planten groeien en die erg moeilijk bereikbaar is voor een jaarlijkse snoeibeurt ... ideale oplossing dus!!

schitterende materialen

Mooie kunsthagen en eenvoudig te verwerken.

Blij met onze mooie kunsthaag

We hebben heb gebruikt in onze tuinzitje in de pergolas. Ziet er prachtig uit. Snelle levering. Goede service. Blij mee!

Geweldige ervaring met kunsthaag voordeel

Wij stonden voor een dilemma. Of een nieuwe schutting of de oude schutting bekleden met iets anders. Tijdens onze zoektocht op internet kwamen we op de site van KuntshaagVoordeel.nl De plaatjes zager er fantastisch uit. Maar toch eerst maar 1 matje besteld. Nou dat viel niet tegen. Dit is Kunstgroen met een grote K. Vanaf een kleine afstand is al niet meer te zien dat de haag van kunststof is. We hebben direct het restant besteld dat binnen een paar dagen geleverd is. Perfect verzorgd en keurig verpakt. De montage viel erg mee. We kijken nu dagelijks met veel plezier naar een haag van 10 x 2,- mtr. Het is een redelijke investering en een bamboe scherm zou veel voordeliger zijn geweest. Maar wij zijn blij dat we hiervoor gegaan zijn en hebben er geen seconde spijt van gehad.

Goed product, snel geleverd.

zie hierboven.

gewoon goed, goed produkt snel geleverd

Net echt

Mooie kunsthaag matten die net echt lijken. Snelle levering, keurig verpakt. Zeer gemakkelijk te bevestigen aan de schutting.

Geweldig product!

Wij hebben 6 stuks van de Hedera Kunsthaag - brandklasse C - 50x50cm besteld. Eenmaal opgehangen prachtig, net echt. Was er al een tijd opzoek naar en bij Kunsthaag.voordeel.nl

Prima product voor een prima prijs

Wij zijn bij de winkel geweest waar wij in alle rust geholpen werden Bedankt, Ron Beentjes

Vlotte afhandeling van de bestelling

Vlotte afhandeling van de bestelling

Keurige en correcte afwikkeling

Ziet er keurig uit en voldoet aan de verwachting. Mooie afscherming van een deel van het balkon

Super haag

Heb een klein tuintje en geen groene vingers Nu optisch 3 zuilen gecreerd met 3x3 hunsthaagmatten 2buxusbollen op de vazen en meteen een heel ander tuintje zonder onderhoud Snelle levering

Snelle levering en prima kwaliteit

Red Robin besteld. Erg mooi. Makkelijk te bevestigen en net echt.

Supet

Super snel en super goed verpakt zag er prima uit. Alle lof voor herhaling vatbaar

Goed kwaliteit. Top service!

n.v.t.

Mooie Haag, snel on huis.

Mooie Haag. Iets te egaal van kleur om niet van echt te onderscheiden te zijn. Voor zijn prijs een dikke tien. Prima

Mijn vraag snel beantwoord. Zo mijn bestelling kunnen plaatsen en deze voldoet volledig aan mijn wensen

Mooi product en snelle levering!

We hebben een kunsthaag besteld om onze Covid-19 1,5 meter brede toonbank aan te kleden. We vinden het mooi en onze klanten ook.

Over Kunsthaag Voordeel.nl

Kunsthaagvoordeel is al meer dan 10 jaar dé kunsthagen en kunstplantenwand specialist in Europa. Naast een zeer breed assortiment en een grote voorraad vindt u bij ons de laagste prijzen omdat wij zelf de producent zijn van kunsthagen en kunstplantenwanden. Ook voor montage, accessoires en advies bent u bij ons aan het juiste adres. Want dagelijks geven wij bedrijven en particulieren advies over de laatste ontwikkelingen over de meest uiteenlopende mogelijkheden. Wij denken graag met u mee! Voor meer informatie bent u van harte welkom in onze showroom of via onze webshop www.kunsthaagvoordeel.nl. Direct telefonisch contact is uiteraard ook mogelijk via tel. (0031) 0228 753724.