Snelle levering en prettig contact

Via de mail contact gehad m.b.t. offerte voor een grote hoeveelheid kunsthagen. Telkens snelle en duidelijke reacties ontvangen. Na het plaatsen van de order is de bestelling snel geleverd.

Snelle service en een goed prijs

Professioneel bedrijf en kwalitatief goede kunsthaagmatten

Ik heb snel contact kunnen leggen via de telefoon. Ik heb goede en duidelijke informatie gehad. Ik heb de kunsthaagmatten zelf opgehaald. Op de verkooplocatie kreeg ik duidelijke uitleg over het product en kon ik de verschillende matten bekijken. Na advies van de verkoper heb ik mijn keuze gemaakt. Ik heb de kunsthaagmatten als tussenwanden in een volière geplaatst. Hierdoor zitten mijn vogels beschut en kunnen de koppels elkaar niet zien.

Top levering, product, contact, klantvriendelijk.

Mooie natuurgetrouwe haag, geplaatst op balkon om een lelijke schutting te verbergen. Niet van echt te onderscheiden... Ik wilde eerst gevelplaten ertegenaan doen, maar dit is sneller en mooier.

Fantastisch materiaal die kunsthaag matten

We zochten voor onze openingen tussen de schuttingdelen een geschikt materiaal om de inkijk “natuurlijk” dicht te krijgen. Een doek vonden wij niet mooi en onhandig. Uiteindelijk uitgekomen bij Kunsthaagvoordeel en gekozen voor een Hedera kunsthaag. Montage was erg gemakkelijk. De matten zijn eenvoudig aan elkaar klikken en op maat knippen. Levering was ook erg snel ….. dus al met al een prima product met een uitstekende service. Wij zijn erg tevreden!

Hele mooi haag.

Prachtige haag, net echt. Tuinslang erover en het is weer schoon. Snel geleverd. Top service! Ik ben er heel blij mee

Prachtige oplossing voor onze kale schutting!

Gezocht naar een mooie oplossing voor onze kale schutting met trellis gaas en gekozen voor de Hedera Helix kunsthaag. Via de website besteld en de volgende dag al geleverd. Montage gaat vrij snel omdat de kunsthaag matjes gemakkelijk aan elkaar te koppelen zijn. Met de handige tyraps die je erbij kan bestellen kun je de kunsthaag vastzetten. Wij zijn er erg blij met het eindresultaat!

Prachtige haag!

Ik heb in februari 2019 de kunsthaag vegetatie grof in mijn achtertuin gebruikt, 12m2 pal in de zon. Het bevestigen van de stukken haag aan elkaar ging makkelijk, het bevestigen ook. Je ziet niets van de matjes / rijen kunststof waarop de vegetatie is bevestigd. De haag is goed dekkend. Daarnaast heeft de zon geen enkele invloed op de haag, de haag is nog net zo mooi als een jaar geleden. Ook de afgelopen paar storen van jan / feb 2020 heeft de haag overleeft. Ik ben zeer tevreden met de kwaliteit! Ook de medewerkers zijn vriendelijk en aardig, ze denken echt met je mee. Aanrader!

Over Kunsthaag Voordeel.nl

Kunsthaagvoordeel is al meer dan 10 jaar dé kunsthagen en kunstplantenwand specialist in Europa. Naast een zeer breed assortiment en een grote voorraad vindt u bij ons de laagste prijzen omdat wij zelf de producent zijn van kunsthagen en kunstplantenwanden. Ook voor montage, accessoires en advies bent u bij ons aan het juiste adres. Want dagelijks geven wij bedrijven en particulieren advies over de laatste ontwikkelingen over de meest uiteenlopende mogelijkheden. Wij denken graag met u mee! Voor meer informatie bent u van harte welkom in onze showroom of via onze webshop www.kunsthaagvoordeel.nl. Direct telefonisch contact is uiteraard ook mogelijk via tel. (0031) 0228 753724.