Top . Ziet er prachtig uit.

Heel makkelijk te bevestigen aan mijn afsluiting van betafence met groene tyraps . Slechts enkele losse blaadjes op 224 geplaatste stuks van 50 x 50 cm ( 55 vierkante meter in totaal ). Ik ben zeer tevreden van het geleverde materiaal ( hedera klimop ).

Goede service, snelle levering.

Prima service , goede kwaliteit. En ben ontzettend blij met mijn kunsthaag. Wat een uitkomst.

prachtige kwaliteit, snelle levering

Zeer tevreden over het geleverde product en de snelheid van levering. Prachtig en makkelijk te hangen.

Snel geleverd, top product

Mooie balkonbescherming, blij mee.

Makkelijk te bevestigen en aan te passen aan de maten van mijn balkon.

heel goed bevallen

heel goed

Leuk netjes en betaalbaar

Leuke en betaalbare producten. Goede vlotte levering en makkelijk te bevestigen

Tolle Qualität

Schnelle Lieferung , super verpackt und tolle Qualität ! Gerne wieder !!

Mooi product en makkelijk te bestellen.

Veel keuze met duidelijke omschrijving. Mooi product, precies wat ik ervan verwachtte. Staat prachtig op de muur. Supersnelle levering.

Super coole haag

Eenvoudig aan te brengen en geeft een mooie uitstraling aan de tuin

Zeer mooie kwaliteit. Ik gebruik de kunsthaag om meer privacy op mijn balkon te creëren.

superhandige kunstmatten met een goede service

de kunstplantmatten die we besteld hebben zijn superhandig in gebruik. Je kan ze ook een beetje verkleinen door ze achteraan te demonteren. Dat kan je concept enkel nog wat unieker maken. Wij zijn heel blij met onze plantenwand en de service was ook perfect. Groetjes VZW Lokaal Cultuurbeleid District Deurne (België)

Zoet er nog beter uit in het echt

Gewoon goed

Die top recensies die ze hebben blijken te kloppen!

Het product wat ik bestelde was niet op voorraad. Hierdoor hield ik rekening met een lange levertijd. Toen ik de volgende dag mail kreeg dat ze het hadden verzonden was het er ook erg snel. Of die echt zo lang mee gaat als beloofd word moeten we nog ervaren. Hoe het eruit ziet is boven verwachting en is haast niet van echt te onderscheiden! Neem dit zeker mee voor volgende projecten. Ga er vanuit dat het eindresultaat er prima uit zal zien. Moet het nog gaan monteren dus kan eventueel later nog een foto sturen.

kwaliteit

Kwaliteit is goed en de prijs ook. En omdat het toch in de buurt was kwamen ze het nog persoonlijk brengen ook! Hoe leuk is dat.

Supersnelle levering!

Geweldige service, goede prijzen en perfecte communicatie

Uitstekend!

Wij zijn zeer tevreden met ons kunsthaag, kunsthaag ziet er supernatuurlijk uit en is heel vol, wat we niet verwacht hadden! Is zeker het geld waard........ topkwaliteit!

Perfecte haag en snelle bezorging.

Met een paar uurtjes heb ik hem op dit muurtje bevestigd. Wij zijn er zeer blij mee. Foto is wat wazig i.v.m. de aanwezige mist.

Prachtige kunsthaag voor de beste prijs

Amper van echt te onderscheiden. Enorm veel keuze. Wij hebben gekozen voor de laurierkers bont. Eerst 2 geprobeerd en toen ze binnen kwamen zag ik gelijk dat ze prachtig waren, en een zware kwaliteit waarop ik er gelijk meer heb besteld. Wij komen zeker terug.

Zeer tevreden!

Hedera haagje voor op het balkon gekocht. Heel blij mee, want ziet er mooi uit. Boven verwachting zelfs.

Klantvriendelijk en nette/vlotte levering

Nadat onze vorige kunsthaag (trouwens elders gekocht!) al na 1 jaar verkleurde, besloten we toch naar een nieuwe haag te kijken. Gelukkig kwam ik op deze site terecht en vond "Vegetatie grof hedera Kunsthaag". Deze beviel ons. Voor de zekerheid toch maar even contact gezocht met het bedrijf i.v.m. mogelijke verkleuring. Op een plezierige wijze te woord gestaan en ik kreeg de verzekering dat deze haag geschikt is voor buiten. Toen maar besteld en zeer vlot en netjes geleverd. De matjes van deze haag passen heel mooi in elkaar en zitten stevig vast. Kortom we zijn zeer tevreden met het resultaat. Zeker voor anderen aan te bevelen. Mijn complimenten voor Kunsthaag Voordell.nl! Met vriendelijke groet, René Sterkenburg

Snelle levering en mooie kwaliteit!

Als mensen vragen is het echt of fake de greenwall, dan zegt dat genoeg denk ik. Heel tevreden!

Goed en adequaat product

Vlotte mooie levering ! Blij mee !

Goed en betrouwbaar

Ik heb vorig jaar de schaar heggen besteld, maar op dat moment werden die verbeterd naar een hoger niveau en werdt mij gevraagt of ik mijn geld terug wilde of wou wachten. Ik heb gewacht op de nieuwr versie, op het moment dat ik ze bezorgt kreeg was er bij mij het één en ander veranderd waardoor ik liever een andere variant wilde. Ik kon de verbeterde schaar heggen zonder probleem terug sturen. Ik heb gelijktijdig een andere variant besteld, de laulier 50x50 bond erg mooi uiterlijk en een stevige kunstof rug. Al met al een goed en betrouwbaar bedrijf !!! Waren ze maar allemaal zo. JB.

Over Kunsthaag Voordeel.nl

Kunsthaagvoordeel is al meer dan 10 jaar dé kunsthagen en kunstplantenwand specialist in Europa. Naast een zeer breed assortiment en een grote voorraad vindt u bij ons de laagste prijzen omdat wij zelf de producent zijn van kunsthagen en kunstplantenwanden. Ook voor montage, accessoires en advies bent u bij ons aan het juiste adres. Want dagelijks geven wij bedrijven en particulieren advies over de laatste ontwikkelingen en over de meest uiteenlopende mogelijkheden. Wij denken graag met u mee! Voor meer informatie bent u van harte welkom in onze showroom of via onze webshop www.kunsthaagvoordeel.nl. Direct telefonisch contact is uiteraard ook mogelijk via tel. (0031) 0228 753724.