Besteld en snel geleverd, voldoet aan alles

Fantastisch product wat goed te verwerken is

Wij hebben dit product gebruikt om onze schutting te decoreren. Erg mooi en makkelijk in gebruik. Met een schroefje netjes te monteren. Waar nodig kan je gewoon wat decoratie bij prikken.

Ziet er goed uit

Opgehangen kijken hoe lang het mooi blijfd

Geen problemen gehad.

Geen problemen gehad

Heel veel service

Top bedrijf . Product ziet er precies zo uit als ze aanbieden. Echt heel mooi zeker een aanrader ik heb een wand van 3 bij 2 met kunstolanten gemaakt heel mooi .

Voor mij een tophaag !

Het plaatsen van de kunsthaag is zeer vlot verlopen volgens de instructies via de website. Materiaal past perfect in elkaar en is van degelijke kwaliteit. Het oogt zoals een echte haag. Groetjes Frank

Super mooi en kwaliteit

Ik ben onder de indruk van de kwaliteit van deze matten. Lijken als echt. Een aanrader!

Voor herhaling vatbaar

Ik heb kunnen vinden wat ik zocht en het product is naar verwachting binnengekomen. Montage en het bewerken van het product was ook zonder extra’s (die overigens wel beschikbaar zijn :) ) prima te doen.

Volgende dag al in huis

Supersnel geleverd, volgende dag al in huis.

Makkelijk

Fantastisch spul. Ziet er fantastisch uit, en heel makkelijk te monteren.

Snelle levering en goed product

Mooie producten om een groen wand te maken.

Wat een mooie kunstplanten!

Ik wilde graag een plantenwand maken in onze slaapkamer. Dat is ontzettend mooi gelukt. Het is stevig materiaal, klikt goed in elkaar en is makkelijk vast te maken. Het is zo dicht dat je er niet doorheen kan kijken. Na monteren een beetje opschudden met je hand en dan ziet het er prachtig uit.

Mooi product voor een goede prijs

Ik was eigenlijk vergeten ophang assecoires erbij te kopen maar zat opties in de bouwmarkt. Het mooie van het product is dat het geen enkel onderhoud vergt.Prijs kwaliteit verhouding is prima.

Netjes alles geregeld en vezorgd

Ziet er zeer mooi uit.

Fijn contact na fout met levering door DPD

Super makkelijk in elkaar te zetten kunsthaag.

Parfait

Article conforme à la photo, biej emballé et bien fourni en plantes.

top!

Mooie kunst mos muur gemaakt op kantoor, ziet er geweldig uit!

al eerder bestelling gehad, blijft er goed uitzien, nu weer bestelling geplaatst voor andere heg

snelle en correcte levering, bij vraag aan de telefoon keurige beantwoording en afspraak nagekomen, zeer tevreden

Goede service en zeer tevreden.

We hadden een rieten afscheiding in de achtertuin.Echter dit riet gaat van loop van tijd verteren dus ben ik op zoek gegaan naar een alternatief als afscheiding en kwam dit op het internet tegen. Ik vond de site geweldig met een enorme keus in hagen. Samen met mijn vrouw al gauw tot een keuze kunnen komen.

Uiterst tevreden met het produkt.

Goede prijs - kwaliteitverhouding en snelle en correcte levering.

top levering

Levering was snel en goed verpakt. De kunsthaag hangt in ons hotel gedeelte en we zijn er erg tevreden over. De haag is vol en redelijk natuurlijk. Dus prima en aan te raden product.

Goede service en hele mooie stevige haag

Misschien iets prijziger dan wat je normaal ziet aan prijzen. Dit is echt een top product stevig en kwaliteit. Nogmaals bedankt voor de goede service!

Mooie haag en snelle leverering

Ik heb de kunsthaag voor buiten besteld. de levering was snel en de haag ziet er prachtig uit. ook makelijk in vorm te knippen.

Precies zoals op het plaatje. Mooie kwaliteit en gemakkelijk aan elkaar te bevestigen.

Super blij mee

Ziet er geweldig uit je kunt het altijdd hergebruiken en het is goedkoop wat wil je nog meer?

Handelsweg 5

1693 AZ Wervershoof

022875 3724

Over Kunsthaag Voordeel.nl

Kunsthaagvoordeel is al meer dan 15 jaar dé kunsthagen, kunstmossen en kunstplantenwanden specialist in Europa. Naast een zeer breed assortiment en een grote voorraad vindt u bij ons de laagste prijzen omdat wij zelf de ontwikkelaar, producent en importeur zijn. Ieder jaar lanceren wij nieuwe innovaties en unieke modellen die onderscheidend zijn in de markt. Kunsthaagvoordeel is daarom dé trendzetter en marktleider. Ook voor montage, accessoires en advies bent u bij ons aan het juiste adres. Want dagelijks geven wij bedrijven en particulieren advies over de laatste ontwikkelingen en over de meest uiteenlopende mogelijkheden. Wij denken graag met u mee! Voor meer informatie bent u van harte welkom in onze showroom of via onze webshop www.kunsthaagvoordeel.nl. Direct telefonisch contact is uiteraard ook mogelijk via tel. (0031) 0228 753724.