Niet geschikt voor het bestellen van samples

Ik was vooraf niet helemaal zeker van de echtheid van het product. Op de website las ik dat je een sample kon bestellen door een van de tegels thuis laten te bezorgen. Vervolgens kon ik het dan terugsturen als het niet naar wens was. Ik kreeg na bestellen een enorme doos thuisgestuurd. Omdat ik de kunsthaag een beetje nep vond uitzien wilde ik het graag terugsturen. Echter moest ik 15 euro aan verzendkosten hiervoor betalen omdat het in zo’n enorme doos verstuurd wordt. Ik raadt kunsthaag aan deze service vriendelijker te maken door daadwerkelijk samples aan te bieden. Dan schuif je de hoge verzendkosten ook uiteindelijk niet op de eindklant af.

Wij vinden het heel vervelend om te horen dat u ons sample systeem niet waardeert. Onze gedachte is dat u met een klein uitgeknipt stukje geen goed beeld krijgt van het design en de kwaliteit van ons product. Verder worden alle samples dan na beoordeling weggegooid omdat deze niet bruikbaar zijn. Dat is kapitaal en materiaal vernietiging maar ook slecht voor het milieu. Wij versturen wekelijks heel veel sample bestellingen en hopen dat u nu meer begrip heeft voor ons standpunt.

Voor mijn balkon heb ik de Jungle Kunsthaag besteld. Ik ben aangenaam verrast over het resultaat. Mijn balkon is nu mooi groen en geen onderhoud, heel fijn. Het materiaal is mooier dan ik had verwacht. Als ik vanuit mijn woonkamer naar mijn balkon kijk, heb ik niet het gevoel dat ik tegen kunst aankijk, echt prachtig! Ook heeft dit bedrijf een geweldige klantenservice, daar kunnen veel bedrijven nog iets van leren. Er wordt snel en duidelijk gecommuniceerd en ze denken echt met je mee. Al met al ben ik zéér tevreden en ik zal iedereen aanraden om hier te bestellen!

Fraaie kunstklimop

Door de 2 tinten groen, een levendige bekleding van een hekwerk poort. Makkelijk te bevestigen.

Goede ervaring

Ziet er geweldig uit

Mooie haag voor een aantrekkelijke prijs

De vorige bewoners van het appartement hadden de coniferen haag grondig gesnoeid. Het gevolg was een lelijke stokken bomenrij zonder groen. Dit leverde veel ergernis op vanwege het lelijke aangezicht. Toen kwam Mam op het idee om er een kunsthaag voor te zetten. De keuze viel op de Harmonica kunsthaag schefflera bont - Uitschuifbaar. Wat een briljant idee is deze constructie. Paar palen in de grond, dwarslatjes er tegen en de haag kan bevestigd worden. De tuin is er zo veel mee opgeknapt! Bedankt, Kunsthaagvoordeel.nl!

Prachtig maar moeilijke plaatsing

Tegen muur moeilijk te plaatsen

Afhankelijk van het materiaal van de muur bieden wij handige montagemiddelen op onze webshop aan. Waarschijnlijk heeft u dit over het hoofd gezien.

Snelle levering en goed

Zoals de vorige keer volgens afspraak

Door kunsthaag goed geleverd,maar de bezorgdienst is een waardeloze firma (DPD) daar moet kunsthaag vanaf,ik heb naar hun een behoorlijke boze brief gestuurd maar mog taal of teken terug.

Wij vinden het van DPD niet professioneel dat ze u niet snel een antwoord of een reactie geven. Helaas merken wij dat niet alle chauffeurs hun werk serieus nemen bij DPD maar ook bij andere vervoerders. Wij hebben een klacht bij DPD ingediend over uw situatie.

Mooie kwaliteit haag matten. Zo snel opgehangen! Super blij mee!

Haag

Snelle service. Goed verpakt. Makkelijk te monteren.

Fantastisch!

De afgelopen jaren meerdere keren besteld. Dat gaat super soepel en snel. Na enkele dagen had ik de haag in huis. Het ophangen is erg makkelijk en de kwaliteit zeer goed. Na twee jaar hangt het er nog goed bij. Ik zie zelfs geen kleurverschil met de nieuwe stukken die ik erbij heb gehangen na 2 jaar. Toen ik ooit wel een andere batch met groot kleurverschil kreeg kon ik het makkelijk en gratis terugsturen en werd het omgeruild. Enorm tevreden dus over de service en kwaliteit!

SUPER snelle service

Ik had op vrijdag middag besteld, en zaterdag ochtend was het al in huis. Netjes verpakt en erg tevreden met het product! Ik raad iedereen aan om bij jullie te bestellen :)

Netjes, snel en heldere website, super!

Wat een snelle en nette levering, stevige dozen en retour zending ook snel geregeld!.

De haag is mooi dicht, gemakkelijk in elkaar te zetten. (Let op boven-en onderkant). Heel tevreden.

Fantastisch.

Goeie bezorging. Zeer tevreden.

Service is echt top

Snel handelen en meedenken iets wat men niet vaak meer meemaakt. Hulde aan Diana

Alles liep perfect qua bestellen en levering! De kunstbloemen zien onwijs mooi uit en zijn makkelijk aan elkaar te klikken!

Alles goed en duidelijk, mooie kunsthaag

Verrassend mooi en groen

we hebben een aantal matjes besteld om aan het balkon te bevestigen zodat we uit de wind zitten. De matjes zijn stevig, gemakkelijk aan elkaar te bevestigen, vol groen en zeer decoratief. We zijn echt verrast door de kwaliteit en hoe het eruit ziet.

Beter kan niet! Vandaag bestellen morgen thuis!!!

Top!!!

Uitstekend product!

De harmonica kunsthaag is nog beter dan we verwacht hadden. Het is een solidide product, dat voel je meteen als je het uit de verpakking haalt en het ziet er ook nog een prachtig uit in de tuin, een echte verrijking voor de tuin die veel hinderlijke inkijk afschermt.

Mooie Haag, dicht en makkelijk te bevestigen

De panelen passen goed aan elkaar en deel knippen ging makkelijk.

Goed ziet er mooi uit

Verder kan ik nog niet veel zeggen over het product.

Mooi en snel geleverd

Prima website, snel geleverd en mooie haag

Bedrijfsgegevens

Handelsweg 5

1693 AZ Wervershoof

022875 3724

[email protected]

Over Kunsthaag Voordeel.nl

Kunsthaagvoordeel is al meer dan 15 jaar dé kunsthagen, kunstmossen en kunstplantenwanden specialist in Europa. Naast een zeer breed assortiment en een grote voorraad vindt u bij ons de laagste prijzen omdat wij zelf de ontwikkelaar, producent en importeur zijn. Ieder jaar lanceren wij nieuwe innovaties en unieke modellen die onderscheidend zijn in de markt. Kunsthaagvoordeel is daarom dé trendzetter en marktleider. Ook voor montage, accessoires en advies bent u bij ons aan het juiste adres. Want dagelijks geven wij bedrijven en particulieren advies over de laatste ontwikkelingen en over de meest uiteenlopende mogelijkheden. Wij denken graag met u mee! Voor meer informatie bent u van harte welkom in onze showroom of via onze webshop www.kunsthaagvoordeel.nl. Direct telefonisch contact is uiteraard ook mogelijk via tel. (0031) 0228 753724.

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.