Top snel geleverd

Zijn mooie kunsthagen van goede kwaliteit zo op het eerste gezicht! Hangt er mooi bij in onze tuin!

Mooi product en snel geleverd!

Mooi product en snel geleverd!

TOP!

Decoratief groen element. Makkelijk vindbaar op de site. Eenvoudige wijze van bestellen. Vlotte levering. Hoge mate bijdrage aan sfeer

Alles op tijd geleverd. Kwaliteit en de kleuren zijn super!

Mooi product, goede kwaliteit

Mooie kunstplanten. Van dichtbij uiteraard duidelijk geen echte planten, ze hebben een beetje een glans, maar verder is de kwaliteit duidelijk erg hoog en het komt goed overeen met de beschrijving online.

Mooie producten

Hallo, Het zijn mooie en goede producten, daar kunnen we kort over zijn.

Super blij mee

Snel en goed geleverd

Prima product voordelig geprijsd

Duidelijke website, we zochten iets boor aan de muur. Omdat we droge lucht in huis hebben met vloerverwarming. Zagen we echte moswand niet zitten. Dat zou niet lang mooi blijven. Toen vonden we dit als alternatief. We hebben hier geen spijt van eenvoudig te bevestigen. Natuurlijke uitstraling.

Snelle levering goede kwaliteit

Snelle levering goede kwaliteit

Mooie wand, goed advies en snelle levering

Van tevoren gebeld en geappt en daaruit goed advies over de soort wand en manier van bevestigen gekregen. Na bestelling in een drukke periode snel bezorgd. Enige nadeel was dat er geen montageboekje bij zat waardoor ik de wand op te weinig punten had bevestigd en hij van de wand af viel door het gewicht. Inmiddels op meer punten goed bevestigd en dan hangt de mat goed.

Zeer klantvriendelijk, ik ben positief.

Wij hadden een kunsthaag besteld die uitverkocht was. Toen stuurde de klantenservice keurig een mailtje, met de te verwachten levertijd. Dat vond ik netjes. Echter, ik had met Afterpay betaald en de servicemedewerkster waarschuwde mij dat ik waarschijnlijk wel zou moeten betalen, voordat de haag bij mij binnen zou zijn. Dat wilde ik niet, en toen bood ze aan de bestelling te annuleren én mij te tippen als die haag weer op voorraad zou zijn. Dat vond ik voor de tweede keer netjes. Vervolgens kreeg ik na een paar weken een keurig mailtje dat de haag er inderdaad weer was, en dat ik hem kon bestellen. Hij kwam hier keurig aan en hij was superleuk. Kortom: zeer tevreden over Kunsthaag Voordeel en de manier waarop ze klantvriendelijk zijn. Klasse.

TOP

Ik ben heel erg blij met het resultaat!

Snel geleverd, producten zoals omschreven! Precies wat ik zocht!!

mooie natuurgetrouwe haag

Onze zonnepanelen netjes weggewerkt.

Mooie producten en goede klantenservice !

Duidelijke website snelle levering alles naar wens en goede retour afhandeling

Snel geleverd en kwaliteit zoals verwacht (gezien op internet)

Misschien was het handig geweest als er een beschrijving bij had gestaan. Omdat je ze op verschillende manieren aan elkaar kan bevestigen. Zonde om weer los te trekken als fout is, want is erg moeilijk los te krijgen als eenmaal vast zit.

fantastisch

Ben heel blij met mijn bestelling, zag er prachtig uit echt een aanrader.

Prachtig geworden

Mijn werkkamer in huis opgefleurd met een plantenmuur van ong 6m2. Levering snel en correct. Ik vind de kwaliteit van de planten ook echt hartstikke goed (en ik heb vijf jaar plantenbiologie gestudeerd dus dat zegt wat). Vanaf mijn bureau kijk ik uit op de plantenmuur en kan ik (op de iets teveel glimmende varens na) niet zeggen of het echte of neppe planten zijn. Heel knap. De prijs voor mijn junglewand liet ik me eerst een beetje door afschrikken maar het zijn wel echt heel veel planten op een vierkante meter dus wel waar voor je geld. Nog wel een tip: een mat van een vierkante meter heeft alle verschillende plantjes op een vaste volgorde. Dat betekent als je de matten naast elkaar aanbrengt, je dan een soort terugkerend patroon krijgt en dat doet de natuurlijke uitstraling geen goed. Wat meer variatie zou dus wel goed zijn.

Mooi, degelijk spul en goed advies

Ik kocht kunst mos op Kunsthaag en belde op voor wat advies omdat je niet alles goed ziet op zo'n plaatje. Dat was deskundig advies. De levering was prachtig, eigenlijk beter dan ik verwacht had. Het spul is ook heel stevig en zit op een stevig soort plastic raster/ondergrond dat makkelijk aan te passen is qua formaat (matjes losmaken en/of bijknippen). Kortom: heel tevreden. Kan webshop zeker aanbevelen.

snelle levering,alles prima

makkelijk aan te brengen,is prachtig

Goede kwaliteit, verschepen had sneller gemogen

Kwaliteit van de kunsthaag is top, niets op aan te merken. Levertijd had wel sneller gemogen. Toen de leverdatum niet werd gehaald, heb ik zelf 2 weken later er achteraan moeten mailen met de vraag waar de bestelling bleef. Had wel een bericht van KunsthaagVoordeel zelf hierover willen ontvangen, ipv zelf erachter aan moeten gaan.

Uitstekend, hele mooie haag!

Top product

Snel geleverd en mooie kwaliteit.

Uitstekende service en super snelle levering

Waren wat vergeten maar volgende dag in huis.

Over Kunsthaag Voordeel.nl

Kunsthaagvoordeel is al meer dan 10 jaar dé kunsthagen en kunstplantenwand specialist in Europa. Naast een zeer breed assortiment en een grote voorraad vindt u bij ons de laagste prijzen omdat wij zelf de producent zijn van kunsthagen en kunstplantenwanden. Ook voor montage, accessoires en advies bent u bij ons aan het juiste adres. Want dagelijks geven wij bedrijven en particulieren advies over de laatste ontwikkelingen en over de meest uiteenlopende mogelijkheden. Wij denken graag met u mee! Voor meer informatie bent u van harte welkom in onze showroom of via onze webshop www.kunsthaagvoordeel.nl. Direct telefonisch contact is uiteraard ook mogelijk via tel. (0031) 0228 753724.