Prima bedrijf

Na het plaatsen van mijn bestelling op een goed werkende website heeft er een snelle en correcte aflevering plaats gevonden. De producten zien er goed uit. Je wordt op een vriendelijke wijze te woord gestaan aan de telefoon en ook de aftersales is prima. Ik beveel dan ook Kunsthaag Voordeel aan.

Vlot besteld, correct geleverd

Mooi product, komt overeen met de beschrijving. Correcte afhandeling van de bestelling, correcte en vriendelijke klantenservice. Helemaal zoals het hoort dus!

Uitstekend product!

Snelle levering na goed advies.

snel geleverd en ziet er prachtig uit

Je ziet wel duidelijk dat het nep is, maar tis mooi nep:) Bij ons werkt het en we zijn er superblij mee

Geleverd wat was geadverteerd. Levering via DHL (met bezorgafspraak) snel en goed. Kwaliteit zoals verwacht gezien de prijs. Details (bloemen en jonge blaadjes Hedera Helix) werden genoemd in advertentie, maar waren op foto niet helemaal duidelijk. Wat geen punt is: het lijkt op enige afstand gewoon echt (genoeg)

Goede kwaliteit en snelle levering

Mooie kwaliteit, alleen de eerste dag rook het wat naar plastic in huis, maar dat trok gauw weg. Ook lekker snel geleverd. Als verbeterpunt zou ik zeggen, zorg dat de matjes op alle manieren aan elkaar te klikken zijn. Anders kom je in zo'n vast patroon uit. We hebben het nu opgelost door ze in 3 losse kolommen op te hangen, en alleen boven en onder aan elkaar te klikken en niet links en rechts. Dan konden we iets meer variatie aanbrengen in het patroon.

TOTALLY SATISFACTED

The plants looks really nice and delivering was fast. 100% recomended.

Jungle fever it is

7 'Jungle' matten gekocht 50x50 cm en gemakkelijk door midden los te koppelen xodat het 25x25 cm werd. Gebruikt als lijst voor om mijn tuincanvas. Matten prachtig van kleur, vol en makkelijk te knippen en te nieten. Super blij mee!

Supermooi!

Toen we de doos met de hedera matten open maakten was niet iedereen enthousiast. Maar nu de matten hangen vind iedereen het mooi! Het is een mooie snelle oplossing om je tuin te veranderen. Wij hebben ervoor gekozen om aan beide kanten te bevestigen voor een dichter resultaat.

Prima product

Goede kwaliteit die lang mooi blijft.

Snelle levering goede kwaliteit

Is mooi dicht de hond lancet niet doorkijken

Super tevreden!

Snelle levering, top product, en wat een verschil van onze saaie muur.

Zeer snelle en goede levering

De kunsthaag is ook erg mooi, helemaal naar tevredenheid.

Super! Snelle levering en mooi product. Fantastisch

Goede ervaring!

Zeer goed contact, snelle levering, mooi product (HEDERA). Past helemaal met de natuurlijke klimop!

De kwaliteit van de kunsthaag is van Top kwaliteit!

Als aanvulling op mijn Hedera haag met kunsthaag aangevuld en is nauwelijks verschil te vinden. Dus perfecte aanvulling.

Toppie

Toppie

Zeer mooie haag!

Ziet er fantastisch uit, zeer goeie kwaliteit en prijs. Snelle levering

Al 2x hier besteld, snelle levering en top spul.

Blij met de aankoop

De wand met gekleurde bloemetjes leek bij levering in de doos wel wat feller en “schreeuwiger” dan op de foto. Maar eenmaal gemonteerd viel het toch goed mee. Enige minpuntje: de bloemetjes zitten niet allemaal goed vast. Sommige zijn losgekomen bij monteren, en sommige na een stevige storm. Terugduwen lukt niet echt. Maar ik denk dat het hier wel bij zal blijven. Het is niet zo dat je het echt ziet. Al bij al toch tevreden met de aankoop.

Snel, goed

Veel keus. Makkelijk te plaatsen

Topproduct

Het product (Leucodendron groen Kunsthaag - 50x50cm) is echt top! Ik had vorig jaar bij verschillende webshops kunsthagen besteld. Het ene nog lelijker dan het andere. Tot ik dit product van Kunsthaag ontving. Ik had in 2021 al 2m2 opgehangen om een vieze stenen muur te bedeken waar niks kan groeien. Na 1 jaar was het product nog prachtig dus besloten om nog 3,5m2 bij te kopen bij Kunsthaag. Het bestellen ging goed. Het werd snel verzonden, maar wel laat geleverd. Ik kon bij DPD zelf de dag kiezen, maar helaas kwam het niet. Er stond ook geen aflevertijd bij de track en trace. Daarna weer een nieuwe dag gekozen (want dan wist ik zeker dat ik thuis zou zijn) en weer kwamen ze niet, maar wel de dag na de gekozen dag. Dit ligt natuurlijk aan de bezorgservice en niet aan kunsthaag. Daarna nog even contact gehad met de klantenservice van Kunsthaag. Ook dat verliep top! Dus 5 sterren verdiend!

Snelle service, keurig op de hoogte gehouden.

Het bestellen ging perfect, de keuze is reuze, en je wordt goed op de hoogte gehouden van de status van het pakket. Wat ik een beetje jammer vond is dat ik afhankelijk was van de “ budget “ gedrag haag omdat de andere kwaliteit te duur was voor de aantal meters. En juist de budget kwaliteit is enorm nep. Heel stijf/ heel plastic en heel glimmend. Een volgende keer haal ik ze dus toch maar weer bij de action. Ook budget, maar veel natuurlijker.

Harmonica kunsthaag schefflera donker

Super blij met de kunsthaag,op tijd ontvangen en mijn zaaie muren zijn nu mooi groen. de kunsthaag is makkelijk op te hangen.

Over Kunsthaag Voordeel.nl

Kunsthaagvoordeel is al meer dan 10 jaar dé kunsthagen en kunstplantenwand specialist in Europa. Naast een zeer breed assortiment en een grote voorraad vindt u bij ons de laagste prijzen omdat wij zelf de producent zijn van kunsthagen en kunstplantenwanden. Ook voor montage, accessoires en advies bent u bij ons aan het juiste adres. Want dagelijks geven wij bedrijven en particulieren advies over de laatste ontwikkelingen en over de meest uiteenlopende mogelijkheden. Wij denken graag met u mee! Voor meer informatie bent u van harte welkom in onze showroom of via onze webshop www.kunsthaagvoordeel.nl. Direct telefonisch contact is uiteraard ook mogelijk via tel. (0031) 0228 753724.