Vakmanschap

Top werk afgeleverd. Problemen worden serieus genomen en ook op korte termijn opgelost. Met name de SANDER, installateur van de meterkast en laadpaal verdient een extra compliment. Hij weet waar hij mee bezig is, vriendelijk en klantgericht

• Welke werkzaamheden heeft OPPER voor u uitgevoerd? Zonnepanelen geïnstalleerd, Groepenkast vernieuwd, Laadpaal geïnstalleerd

Opper B.V. betekent Opper Best Verlopen!

Installatie is deskundig verlopen. Vragen duidelijk beantwoord. Alles netjes opgeruimd. Ben zeer tevreden.

• Welke werkzaamheden heeft OPPER voor u uitgevoerd? Zonnepanelen geïnstalleerd

Is mijn tweede installatie al bij hun SUPER

In mijn vorige huis door deze firma laten installeren. Nu in mijn nieuwe huis ook weer . Beide keren SUPER tevreden . Klantenservice en afterservice ook erg over te spreken . Mvg R Jansen

Uitstekende service en snelle montage!

Na goede ervaringen van bewoners in de straat ook gekozen voor Opper/Natuurlijk Energie. Erg tevreden over het gehele traject, gemakkelijk online aan te vragen met en goede persoonlijke opvolging en uitleg.

Slecht

Na telefonisch offerte aanvraag, 16 mei, nooit meer iets gehoord. Telefoontje met excuses gehad, maar onze keuze is wel op een ander gevallen.

• Welke werkzaamheden heeft OPPER voor u uitgevoerd? N.v.t.

ZEER POSITIEVE ERVARING

Het heeft ‘n behoorlijke periode in beslag genomen alvorens de knoop definitief door te hakken en met dit bedrijf in zee te gaan om zonnepanelen te (laten) plaatsen, maar hier heb ik geen seconde spijt van!!! Na veelvuldig vergelijk van offertes en raadpleging welke panelen (en omvormers) de besten zouden zijn dus uiteindelijk weloverwogen gekozen voor, wat toen nog heette NATUURLIJK LIMBURG, en inmiddels dus OPPER. Ik vond het heel belangrijk om geen “sporen” van de plaatsing van de panelen op ons (platte) dak te zien en dat is, op één plaats na (!), voortreffelijk gelukt. Als men mij dus zou vragen of dit bedrijf “aanbevelingswaardig” is, dan zeg ik VOLMONDIG: JA!!!

Betrouwbaar, deskundig

Door omstandigheden hebben we lang gedaan over besluitvorming. Ook hadden we relatief veel vragen, die keurig beantwoord/ opgelost zijn. Een prettig bedrijf om zaken mee te doen.

• Welke werkzaamheden heeft OPPER voor u uitgevoerd? Zonnepanelen geïnstalleerd

Zeer te spreken over het verloop ivm plaatsen van de panelen

De Monteurs die de panelen hebben geplaats waren dik in orde.ze werkte goed samen.daar heb ik niks op aan te merken. De elektro monteur was nog iemand uit de oude school zeer vakbekwaam wist wat hij deet op speelse wijzen zijn beroep uit oefenen. die kan ik een ieder aanbevelen.DUS BEN ER ZUINIG OP. Voor alle monteurs een dikke 10

Op en top kwaliteitswerk geleverd !!

uitstekende service

snel, correct en netjes!

van offerte t/m oplevering top geregeld. laat de zon maar komen !

• Welke werkzaamheden heeft OPPER voor u uitgevoerd? Zonnepanelen geïnstalleerd

Degelijk en duidelijk advies en meer dan snelle levering en installatie.

Duidelijk advies gekregen en daarna binnnen vier weken geleverd en geinstalleerd.Gladjes verlopen,niks op aan te merken.

Snel en behulpzaam

Van aanvraag tot installatie is alles vlekkeloos verlopen. De wensen die we hadden zijn meegenomen en uitgevoerd. De installateurs hebben hun werk uitstekend uitgevoerd en uitleg gegeven waar nodig. Alles is ook weer netjes opgeruimd toen ze klaar waren. Het aanmelden van de panelen was met de uitleg die we hebben ontvangen een fluitje van een cent.

• Welke werkzaamheden heeft OPPER voor u uitgevoerd? Zonnepanelen geïnstalleerd

Prima installatie van 12 zonnepanelen!

Conform afspraak panelen en omvormer geïnstalleerd. en aangesloten. Kundige mensen die ook probleemjes in de meterkast prima hebben opgelost. Alles mooi opgeruimd en uitgelegd.

Wat een vaklui super goed gelegd

Ze waren goed op elkaar ingespeeld ….. tekst aan uitleg ook .. Heren ga zodoor ! Zander ook een 10 elektrische gedeelte prima gemaakt. Ruime ook alles op.

• Welke werkzaamheden heeft OPPER voor u uitgevoerd? Zonnepanelen geïnstalleerd

Minder sterk begin, maar een heel goede oplevering.

De offertefase was minder sterk. De offerte werd welliswaar snel en correct aangeboden, maar op vragen kreeg ik geen antwoord. Na telefonisch contact werd wel snel en professioneel gereageerd door een adviseur te sturen. Die maakte het verschil door zijn professionele en vriendelijke insteek. Hierdoor heeft Opper B.V de opdracht toch gekregen. De oplevering was professioneel, goed én snel. Dat is zonder meer de kracht van Opper B.V. Ook de nazorg was wat laat, maar zeker goed te noemen. Ik neem hierbij in beschouwing dat de offertefase en de oplevering in een hectische tijd heeft plaats gevonden. Was de offertefase wat zorgvuldiger geweest, dan had ik zeker 5 sterren gegund!

Mooi werk geleverd. Professionele installateurs en alles werd keurig opgeruimd. Top.

Super werk geleverd

• Welke werkzaamheden heeft OPPER voor u uitgevoerd? Zonnepanelen geïnstalleerd

Heel fijne ervaring met dit bedrijf!

Lang er over nagedacht, verschillende bedrijven gecontactueerd, gewikt en gewogen, uiteindelijk gekozen voor Natuurlijk Energie. Prima telefonische bereikbaar-, duidelijk- en vriendelijkheid. Begin maart offerte (8 panelen + meterkast), 1 april alles geïnstalleerd. Montage afspraken netjes nagekomen, ge-olied team. Belastingverhaal ook goed geregeld, kind kan de was doen. Die doe ik dus ook nu al te graag met het zonnetje schijnend op mijn dak!

Goede begeleiding in het voortraject en keurig nette installatie

De begeleiding in het voortraject was prima. De adviseur komt bij je thuis en legt alles duidelijk uit. De groepenkast wordt bekeken, de plaatsing van de omvormer en het zag er volgens hem allemaal goed uit. De installatie verloopt snel, de 15 panelen lagen er in amper 3,5u op en in die tijd was de groepenkast ook vervangen. We hebben alles bij elkaar hooguit een uurtje zonder elektriciteit gezeten. Daarna geen problemen gehad. Sinds de installatie schijnt de zon volop. Sinds de installatie eind maart wordt er gemiddeld 28-30kWh per dag aan elektriciteit geproduceerd. De panelen werken naar verwachting, dagelijks van circa 11:00 - 15:00u produceren ze bij goed weer op maximale capaciteit. Ik ben er zeer tevreden over!

Geweldige ervaring: zonnepanelen geplaatst door Opper BV.

Na een eerste contact met Natuurlijk Energie/ Opper BV een hele goede offerte gehad, alles duidelijk en overzichtelijk, binnen korte tijd is de groepenkast aangepast door een ervaren monteur en meteen daarna zijn de zonnepanelen geplaatst door een perfect samenwerkend team, alles is zeer netjes geplaatst en zelfs de verpakkingen en rommel opgeruimd, duidelijke uitleg gekregen, we zijn uiterst tevreden hoe alles gegaan is en kunnen Opper bv zeker aanbevelen, het is heel fijn in deze dagen met zon als je de stroommeter de andere kant op ziet draaien, vooral in deze tijd met dure energie prijzen.

top actie van de mannen

erg prettig samengewerkt bij het plaatsen van de zonnepanelen

• Welke werkzaamheden heeft OPPER voor u uitgevoerd? Zonnepanelen geïnstalleerd

Goede informatievoorziening, goed persoonlijk contact, prima en heldere offerte en zeer snelle en vakkundige installatie! Gewoon top!

Na juiste en correcte voorlichting zijn zonnepanelen op korte termijn vlug en deskundig geplaatst.

Prettig

Mannen werkten hard en netjes

Over Opper B.V.

OPPER is dé aanbieder en installateur van zonnestroomsystemen voor particulieren en zakelijke klanten voor verduurzaming van uw woning of pand. Zekerheid van persoonlijk deskundig advies, hoogwaardig productaanbod & vakkundige monteurs.