Van advies tot plaatsing goed

Goed en duidelijk advies hoeveel zonnepanelen voor ons t beste is. Plaatsing ook goed geregeld, vriendelijke en nette jongens die hun zware werk prima doen en alles netjes achterlaten en electricien die alles in orde had op t moment dat enexis moest komen. Voor ons een prima bedrijf

• Welke werkzaamheden heeft OPPER voor u uitgevoerd? Zonnepanelen geïnstalleerd, Groepenkast vernieuwd

Aanrader

Alles volgens afspraak en zeer netjes werk geleverd

Prima werk afgeleverd

De werkzaamheden zijn prima uitgevoerd. Alles werkt naar behoren.

Snel en netjes gewerkt

Werkzaamheden gaan in overleg. Duidelijk rekening gehouden met veilig werk. Gebeurd met kennis van zaken. Helaas verkeerde Dongen erbij, zal nog worden gewisseld. Wij zijn tevreden.

• Welke werkzaamheden heeft OPPER voor u uitgevoerd? Zonnepanelen geïnstalleerd

Leveren goed werk zeer kundig in wat ze doen.

Vriendelijk en goed werk geleverd

top bedrijf met goed advies, service en vakbekwaamheid

Mijn ervaring met dit bedrijf is zeker het aanbevelen waard

• Welke werkzaamheden heeft OPPER voor u uitgevoerd? Zonnepanelen geïnstalleerd, Laadpaal geïnstalleerd

Snelle levering en vakkundige en klantvriendelijke medewerkers.

Voor de bestelling kregen we van Opper bruikbare en belangrijke adviezen. De zonnepanelen werden verrassend snel geleverd en geplaatst door kundige en snel werkende monteurs. Het plaatsen van de groepenkast en de installatie gebeurde door een deskundige en klantvriendelijke installateur. Het systeem heeft soepel gefunctioneerd vanaf het begin.

Perfecte levering en service

Perfecte en snelle levering en vakkundige montage. De monteur wisten wat ze deden en waren bovendien ook heel netjes en belegd, dat is erg prettig. Ook de nazorg is erg goed.

Alles volgens afspraak

Van A tot Z een prettige ervaring met OPPER. Gesprek aan huis voelde goed, waarna er binnen enkele weken de plaatsing werd gepland. Installateurs waren mooi op tijd, en hebben netjes gewerkt.

• Welke werkzaamheden heeft OPPER voor u uitgevoerd? Zonnepanelen geïnstalleerd

Von Anfang bis Ende alles perfekt gewesen.

Vom ersten Gespräch vor Ort, Erstellung Offerte, bis zum Einbau wurden wir perfekt begleitet. Der Einbau wurde schnell vollzogen. Alle Menschen waren freundlich und zuvorkommend. Danke an alle.

• k.A.

Topbedrijf !!

We zijn zeer tevreden over dit bedrijf. 11 zonnepanelen laten plaatsen...op redelijke korte termijn ( 3 maanden). De werkzaamheden verliepen naar wens, vriendelijke monteurs die weten waar ze mee bezig zijn. Ook op afdeling verkoop word je goed op weg geholpen om de juiste keuze te maken. Kortom een prettig, solide bedrijf wat we zeer zeker kunnen aanbevelen.

• Welke werkzaamheden heeft OPPER voor u uitgevoerd? Zonnepanelen geïnstalleerd

Laagdrempelig, snelle levering. Netjes werkende, vriendelijke monteurs.

Super brdrijf

Heel nette mensen die weten wat ze doen. Laten alles correct achter. Zeker een aanrader.

super bedrijf!!

Echt heel veel complimenten voor Opper!! Vanaf de aanvraag tot en met de installatie, echt alles super goed en snel geregeld. Installatie van de panelen op 2 plaatsen ging snel, nieuw geïnstalleerde groepenkast ziet er ook prima uit, en hoefde naderhand zelf niets op te ruimen. Echt klasse! Ook het mail en telefonisch contact verliep snel en goed. Je zou bijna denken dat ik aandelen heb, maar nee.. Ga zo door OPPER !!

duidelijke offerte. opdracht prima uitgevoerd

Als eerste een duidelijke offerte en de garantie dat er binnen 10 weken na akkoord de panelen zouden zijn geïnstalleerd. Deze na overleg over de uit te voeren werkzaamheden aan kunnen passen. Binnen de afgesproken tijd een installatiedatum afgesproken. Monteurs waren op afgesproken tijd aanwezig en hebben alles netjes en vakkundig geïnstalleerd.

• Welke werkzaamheden heeft OPPER voor u uitgevoerd? Zonnepanelen geïnstalleerd

Uitstekend! Zonder meer aan te bevelen!

Vanmorgen zijn bij ons de zonnepanelen geplaatst. Op verzoek van Opper een maand eerder dan gepland. Onze grote waardering voor de vlotte en verzorgde werkwijze van het installatieteam, trouwens voor alle afdelingen waarmee wij contact hebben gehad. Heel, 24 november 2022

• Welke werkzaamheden heeft OPPER voor u uitgevoerd? Zonnepanelen geïnstalleerd

Perfect netjes en deskundig werk geleverd!

Alles zeer goed en netjes gemaakt en bedrading van de zonnepanelen perfect bij elkaar gelegd zodat er geen “ inductie lussen “ omstaan. Dus vakwerk en weten wat ze aan het doen zijn, ik ben zelf mijn hele leven in de elektronica werkzaam geweest dus heb ik daar wel kijk op. Ook meterkast vervangen , ook perfect afgewerkt alles goed geregeld, omvormer ook ingesteld , zeer dieskunde persoon heeft me alles uitgelegd. Niks als lof over alles ook contact vanaf begin tot aan het eind via mail en ook som via telefoon werd ik steeds op de hoogte gehouden, en zeer vriendelijk benaderd door iedereen petje af keurig betrouwbaar bedrijf. Als de monteur weg is dan is alles ook nog netjes opgeruimd dit is bij andere vaak anders. Kort gezegd van begin offerte tot in gebruiksnamen een top prestatie CHAPEAU !!

Interne communicatie moet echt beter.

+ Vriendelijk personeel + Snel geplaatst + Nette prijs - In juli offerte gekregen, eind oktober geplaatst, vandaag door interne miscommunicatie pas de kabel weg laten werken door de stratenmaker. Zelf meerdere keren achteraan moeten gaan. Komen morgen terug omdat ze verkeerd ingelicht zijn, ging volgens hun we vaker mis. Sturen in de tussentijd wel een factuur terwijl project niet af is. Tegels liggen al 3,5e week op het gazon waardoor er nu kale plekken ontstaan zijn.

Goede service, snelle installatie en uitstekend eindproduct

Hele proces is soepel verlopen, van het eerste contact tot huisbezoek, opstellen offerte en daadwerkelijke installatie. Vriendelijke monteurs, vakkundig en snel(!) en denken prima mee naar de meest prettige oplossingen. Laten zelfs de boel netjes achter. Niks dan lof en zeker een aanrader om Opper in de arm te nemen.

Zeer deskundig. Netjes gewerkt. Gewoon zeer tevreden over de geleverde werkzaam.

Goede service en zonnepanelen

wij hebben in november de zonnepanelen van Opper gekregen en zijn zeer tevreden over de levering, afspraken die ze netjes op tijd zijn na gekomen. De panelen waren in een morgen geplaatst en aangesloten en leverden direct energie. We zouden binnen 3/4 werkdagen de link krijgen om zelf te kijken in de app, maar deze was er de volgende ochtend al. Ook de monteurs waren zeer netjes, kundig en beleefd. Opper zonnepanelen is zeker een aanrader voor iedereen.

• Welke werkzaamheden heeft OPPER voor u uitgevoerd? Zonnepanelen geïnstalleerd

De zonnepanelen zijn deskundig gemonteerd en de meterkast is perfect aangepast.

De zonnepanelen zijn deskundig gemonteerd en de meterkast is perfect aangepast.

Èèn woord GEWELDIG!!

Alles volgens afspraak, correcte monteurs, vakwerk, top afwerking, netjes opgeruimd, alles naar tevredenheid en in werking!

• Welke werkzaamheden heeft OPPER voor u uitgevoerd? Zonnepanelen geïnstalleerd

Vakkundige en snelle installatie van zonnepanelen

De installatie van de twaalf zonnepanelen was binnen 3 uur helemaal klaar. Het Opper-team had de taken goed verdeeld: de elektricien die de oude groepenkast verving door een moderne en de omvormer voor zijn rekening nam, terwijl de andere teamleden het dak opgingen om de panelen te plaatsen. Goed werk geleverd. Ik ben er zeer tevreden over!

een en al lof

Ben heel erg tevreden, van het beging met de aanvraag voor een offerte. Dan met bezoek aan huis, duidelijke uitleg wat er gedaan werd, en het advies wat voor mij passend is. Daarna de afspraak om de panelen te plaatsen, en de monteurs hebben uitgelegd het hoe en waarom. Ik kan alleen maar zeggen alle lof ook voor deze mannen.

• Welke werkzaamheden heeft OPPER voor u uitgevoerd? N.v.t.

Over Opper B.V.

OPPER is dé aanbieder en installateur van zonnestroomsystemen voor particulieren en zakelijke klanten voor verduurzaming van uw woning of pand. Zekerheid van persoonlijk deskundig advies, hoogwaardig productaanbod & vakkundige monteurs.