Kies ook voor Opper, top service !!

Woensdag ochtend werd gestart met het plaatsen van onze 10 zonnepanelen. Gestart met een kop koffie even doorgesproken hoe en wat ze allemaal gingen doen en in welke volgorde. Rond de middag was de klus al geklaard. Zeer professioneel en erg klantvriendelijk. Mocht u nog twijfelen kies dan voor Opper en geniet ook van een zorgeloze installatie ! Opper bedankt voor de fijne ervaring.

• Welke werkzaamheden heeft OPPER voor u uitgevoerd? Zonnepanelen geïnstalleerd

Vriendelijk, vakkundig, precies en snel.

Opperbest

Hoewel ik geen referentiekader heb, kan ik me niet voorstellen elders beter geholpen te kunnen worden. Hooguit een evenaring. Top, vertrouwd, hulpvaardig, snel, goede service, vriendelijk, toegankelijk, deskundig enz. Ik beveel Opper met een goed geweten bij iedereen aan.

• Welke werkzaamheden heeft OPPER voor u uitgevoerd? Zonnepanelen geïnstalleerd

Goede vakmensen Een dikke voldoende. En zeker voor de elektricien Sander Cüppers

Fijne vriendelijke vakmensen Netjes gewerkt en alles fijn achtergelaten Kwamen keurig op tijd zoals afgesproken. Stelde zich netjes voor en zeer beleefd

• Welke werkzaamheden heeft OPPER voor u uitgevoerd? Zonnepanelen geïnstalleerd, Groepenkast vernieuwd

Van prijsopgave tot installatie en in gebruik name een topper, chapeau!

Onder druk van de stijgende energieprijzen besloten wij zonnepanelen te nemen teneinde de electra facturen te verlagen. Van diverse bedrijven ontvingen wij prijsopgaves maar de prijsopgave en het prettige contact met Opper B.V. (Saba Sadr-arhami) deed ons besluiten met Opper B.V. in "zee" te gaan. De planning, montage, van zowel panelen als het elektrische gedeelte, verliepen geheel overeenkomstig afspraak en werden uitgevoerd door uitstekende en vakkundige medewerkers, chapeau. Ook de after sales van Opper B.V. is tot op heden uitstekend! Al met al, Opper B.V., een aanrader voor een ieder die overweegt zonnepanel en aanverwanten te laten installeren!

Zeer snel en goede installatie

Fijn contact met deskundig personeel, hebben ons goed geinformeerd en de installatie super snel uitgevoerd. Ziet er goed uit zowel buiten op het dak als binnen in de meter kast.

Goed gedaan

SUPER

Twee woningen door Opper van zonnepanelen laten voorzien. Alles super netjes gedaan, van offerte tot oplevering. Snelle leveringen, professionele installatie en zeer klantvriendelijk.

De positieve referenties kloppen volled9pig, een efficiënt en kwalitatief uitstekend bedrijf

Volgens planning alles vakkundig geïnstalleerd. Personeel weet wat ze doen, harde werkers die alles voortreffelijk hebben geinstalleerd. Dit alles onder tropische temperaturen. Je merkt aan alles dat ze hart voor de zaak hebben, zeer betrokken en loyaal. Kleine tip: bij aanvraag offerte, administratie meer laten doorvragen zodat ze een juist beeld krijgen van de situatie ter plaatse zodat de offerte in één keer goed is.

monteurs correct, werk snel en vakkundig uitgevoerd.

op verzoek aanvang werkzaamheden vroeg in de ochtend gepland. werk was naar tevredenheid binnen de verwachte tijdsduur gereed. Alles netjes opgeruimd en plaatsen nieuwe groepenkast binnen een uur gerealiseerd. kan deze installateur ten zeerste aanbevelen.

Professional team

Fast and professional! All the process went smooth.

Goed, snel en vriendelijk

Na offerte, snelle levering en plaatsing ondanks de drukte. Hardwerkende mensen en erg vriendelijk. Goede uitleg. Al met al, zeer tevreden.

Uitstekend!

Een goede vriend wees mij op de mogelijkheden om zonnepanelen aan te schaffen via Opper. Na eenvoudig een offerte aangevraagd te hebben, kregen we zeer snel reactie, tekst en uitleg (zowel telefonisch als per e-mail). Door de bij het bedrijf aanwezige kennis en kunde op het gebied van elektrotechniek, de klantvriendelijkheid en natuurlijk het schappelijke kostenplaatje hoefden we niet lang na te denken over het aanbod. Na akkoord op de offerte werd een afspraak ingepland en niet lang daarna werden de panelen en de omvormer snel en vakkundig geïnstalleerd door een tof team van mensen met verstand van zaken en hart voor de zaak. Inmiddels plukken we al een paar dagen de vruchten van onze uitstekend geïnstalleerde zonnepanelen. Wij bevelen Opper van harte aan!

• Welke werkzaamheden heeft OPPER voor u uitgevoerd? Zonnepanelen geïnstalleerd

Netjes en correct afgehandeld.

Op een kleine miscommunicatie na in de planning, is alles heel goed verlopen. Vriendelijke telefooncontacten en vooral de professionele monteurs, hebben gezorgd voor een fijne afhandeling.

Opper blijkt echte topper

Wij zijn zeer tevreden over Opper zowel m.b.t. het voortraject alsook de plaatsing van de zonnepanelen. Zeer kundige installateurs leverden keurig werk en zorgden dat we tijdens de installatie totaal geen ongemak ondervonden. Snelle levertijd en optimale informatieverschaffing en begeleiding. Wij maken beslist veel reclame voor Opper binnen onze familie- vrienden- en kennissenkring. Beloftes van Opper werden stipt waargemaakt. Toppie Opper!

Een zéér goede ervaring

Goed advies aan de telefoon, verkoper denkt goed mee over de situatie. Gisteren is er een laadstation geplaatst door een kundige monteur die zeer prettig in omgang was en heel netjes heeft gewerkt! Ook het contact met de klantenservice was goed. Ben zeer tevreden en beveel Opper BV dan ook graag aan.

• Welke werkzaamheden heeft OPPER voor u uitgevoerd? Laadpaal geïnstalleerd

Heel tevreden!

Heel tevreden, snelle levering en vakkundige monteurs.

Top bedrijf!

Goed advies aan de telefoon, na ontvangst offerte prettig contact en uitleg. Gisteren zijn er 10 panelen geplaatst door 3 kundige monteurs die zeer prettig in omgang waren en heel netjes hebben gewerkt! Ben zeer tevreden en beveel Opper BV dan ook graag aan.

• Welke werkzaamheden heeft OPPER voor u uitgevoerd? Zonnepanelen geïnstalleerd

Alles in één hand en supersnel

Van aanvraag offerte tot oplevering heel erg tevreden. Erg snelle levering, zeker in deze tijd. Verzorgen het gehele proces, zodat kwaliteit gegarandeerd is en werken met top-producten en top-personeel. Wij kunnen Opper BV aan iedereen aanraden en dat hebben we inmiddels ook bij vele vrienden en kennissen gedaan!!

gewoon goed

zeer kundige medewerkers alles duidelijk uitgelegd snelle antwoorden op vragen

Bij plaatsen van zonnepanelen glasvezelkabel geraakt Maar door medewerkster Nadine geweldig opgelost Dikke pluim voor de service Aanrader

Professioneel en correct

Netjes op tijd, netjes voorgesteld, netjes uitleg gegeven over de gang van zaken en wat er ging gebeuren. Werkte snel en nauwkeurig, hadden genoeg tijd om tussendoor een praatje te maken en een kopje koffie te drinken. Uiteindelijk na 2,5 uur zat de klus erop en zijn ze vertrokken. Zeer vakkundig! Grote aanrader voor iedereen!

Super service!

Vanaf het eerste contactmoment begin je aan een zorgeloos traject. Al je vragen worden beantwoord tijdens een aangenaam bezoek aan huis, waarbij je persoonlijke installatie/situatie ter plekke bekeken wordt. Daarna makkelijk contact via mail. Afspraak voor plaatsing eveneens heel soepel. Zeer vriendelijke plaatsingsploeg, de mannen werken netjes én veilig! Als laatste een uitgebreide uitleg gehad over het systeem. De technische man neemt ruim de tijd om alles uit te leggen. Zeer tevreden! Echt een aanrader.

Ik ben van af eerste contact tot en met instantie super tevreden geweest, ik hoop nazorg ook super i

Tevreden ze hebben snel en goed hun werkzaamheden uitgevoerd.

• Welke werkzaamheden heeft OPPER voor u uitgevoerd? Zonnepanelen geïnstalleerd

Zorgeloze installatie van aanvraag tot plaatsing

Onze zonnepanelen zijn geplaatst zonder dat wij er veel moeite voor hebben hoeven doen. Snelle en zorgvuldige reactie op offerteaanvraag, goede prijs, snelle levertijd en afspraak. Bij de plaatsing is zeer netjes gewerkt en creatief meegewerkt om draden netjes weg te werken. Bij vertrek was alles weer netjes achtergelaten. Helemaal super.

Over Opper B.V.

OPPER is dé aanbieder en installateur van zonnestroomsystemen voor particulieren en zakelijke klanten voor verduurzaming van uw woning of pand. Zekerheid van persoonlijk deskundig advies, hoogwaardig productaanbod & vakkundige monteurs.