Ik zou het zo weer doen

Een half sterretje eraf omdat de zon niet meer geschenen heeft sinds de panelen liggen ;)

• Welke werkzaamheden heeft OPPER voor u uitgevoerd? Zonnepanelen geïnstalleerd, Groepenkast vernieuwd

betrouwbare vaklui

Zeer tevreden over de hele dienst zonnepanelen door firma Opper, van aanvraag t/m installatie . Normale prijzen. Goede planning, doen alles wat ze afspreken. Betrouwbare vaklui die goed communiceren met ons als klant. Zeer prettige samenwerking, is iedereen aan te bevelen.

Vriendelijke werkers met goede ervaring.

Kwamen al mijn wensen na, geen rommel alles netjes verwerkt geen kabels aan de gevel toppie.

Een prima ervaring van offerte aanvraag tot en met levering!

Ik ben zeer tevreden over Opper! Offerte ontvangen binnen 2werkdagen na de aanvraag, de vragen die ik had snel en duidelijk beantwoord en binnen 1 dag na akkoord op de offerte een leverdatum ontvangen. Levering heeft plaatsgevonden op de afgesproken dag en tijd en de installatie werd snel en vakkundig uitgevoerd door het team, chapeau!

• Welke werkzaamheden heeft OPPER voor u uitgevoerd? Zonnepanelen geïnstalleerd

Zeer goede afhandeling. Mooi afgewerkt en een heel fijn team 3.

• Welke werkzaamheden heeft OPPER voor u uitgevoerd? Zonnepanelen geïnstalleerd

Een fijne, deskundige en snelle installatie van zonnepanelen.

De mannen werken snel en deskundig. Werken goed samen en hebben plezier in hun werk ondanks de warmte van die dag. Ze gaan pas weg als alles goed werkt. Kortom, ik ben zeer tevreden over Opper.

• Welke werkzaamheden heeft OPPER voor u uitgevoerd? Zonnepanelen geïnstalleerd

Van verkoop tot installatie fantastisch

Een snelle en goede offerte en snelle plaatsing van de zonnepanelen. De installatie was vakkundig en deskundig. Ik kreeg goede informatie over de plaatsing. Een hele goede communicatie met de medewerkers van Opper. Daarnaast waren zij beleefd en respectvol en prettig in de omgang. Het geheel ziet er heel mooi uit. Team 5 jullie zijn toppers !!

super

in het kort: zeer goede communicatie of het de receptie of verkoper is altijd netjes en correct behandeld. snelle reactie binnen 24 uur, snelle afhandeling TOPPIE de monteurs een super team beschaafd - netjes en harde werkers en ze laten alles netjes achter. het lijkt net of er niets gebeurd is als ze klaar zijn

• Welke werkzaamheden heeft OPPER voor u uitgevoerd? Zonnepanelen geïnstalleerd

Zeer tevreden over het aankoopproces en het installeren

Snelle offerte, snelle doorvoering van aanpassingen in de offerte en hele leuke mensen die de installatie hebben uitgevoerd

Deskundige, efficiënte, snelle installatie van zonnepanelen.

Op 3 juli 2023 zijn er 15 zonnepanelen en 1 omvormer bij ons geïnstalleerd. Het was een nogal ingewikkelde installatie omdat de zonnepanelen op het dak van de garage weren gelegd. De omvormer kwam binnen in de garage. Tevens werd er in de schuur een nieuwe groepenkast geplaatst. De kabel van de omvormer naar de schuur moest door 2 buitenmuren en onder bestrating door. Daarna moest er een kabel alweer onder de bestrating door naar de meterkast in ons woonhuis, alweer natuurlijk door de buitenmuur. Alles is perfect uitgevoerd. Allereerst kwam er een elektricien die de groepenkast plaatste en de meterkast aanpassing deed. Daarna kwam de dakploeg die de zonnepanelen op het dak monteerde. Daarbij was ook een tweede elektricien die alles aansloot en de gaten in de muren boorde. Ondertussen waren er ook stratenmakers gearriveerd die de sleuven in de bestrating maakten, de kabels legden en alles natuurlijk alles weer netjes dicht maakten. De elektricien ging pas om 17 uur weg nadat alles werkte. Kortom een zeer efficiënte, deskundige installatie waarbij alles heel netjes is afgewerkt.

Proffesional and fast

Very professional and fast working team

prima, alles oke

geweldige monteurs

Goede montage en uitleg!

Op tijd gekomen en zeer professioneel te werk gegaan

Afspraak is afspraak!

Het hele proces, offerte aanvraag, thuisbezoek, uiteindelijke offerte en installatie verliep vlekkeloos. Team wat kwam installeren was uitermate beleefd en werkte heel netjes en efficiënt. Ook de support van back office staat als een huis. Kortom: uitmuntend bedrijf om mee in zee te gaan als je zonnepanelen overweegt.

• Welke werkzaamheden heeft OPPER voor u uitgevoerd? Zonnepanelen geïnstalleerd

Vakkundig en uiterst zorgvuldig op elkaar ingespeelde ploeg

Het hele traject van OPPER vanaf offerte t/m installatie en nazorg verloopt prettig, snel en professioneel. 41x zonnepanelen binnen 3/4 dag geïnstalleerd, waarbij veiligheid hoog in het vaandel staat. Deze enthousiaste groep mensen (vaste ploeg) hebben duidelijk plezier in hun werk en communiceren zeer goed met de klant en werken bovendien zeer netjes. Dank voor deze goede dienstverlening, Ties Niessen

• Welke werkzaamheden heeft OPPER voor u uitgevoerd? Zonnepanelen geïnstalleerd

Zeer goed werk/ kwaliteit voor een eerlijke prijs

Positief op alle vlakken. Denken met je mee.

Zeer professioneel team

Prettig verkooptraject, duidelijke en snelle communicatie, snel, kundig en vriendelijke monteurs.

• Welke werkzaamheden heeft OPPER voor u uitgevoerd? Zonnepanelen geïnstalleerd

Zeer deskundige installatie met vriendelijke medewerkers

Ik ben zeer tevreden over de werkzaamheden van de medewerkers van Opper. Ze werken goed door en ruime alles weer netjes op. Petje af voor de jongens in deze hitte. Toppie

Goede service, mooie panelen die perfect werken

Goede service, mooie panelen die perfect werken

Gewoon top

Vanaf het moment dat ik iemand aan de telefoon had zo duidelijk uitgelegd de jongens die de uitvoering hebben gedaan super vriendelijke jongens netjes gewerkt totaal niks op of aan te merken. Super blij dat ik voor opper heb gekozen. Laat de zon maar schijnen! Bedankt!!!

• Welke werkzaamheden heeft OPPER voor u uitgevoerd? Zonnepanelen geïnstalleerd

Kundige monteurs, installatie vlot verlopen

Vanaf het eerste contact tot aan de oplevering verliep lekker vlot. Vakkundige en vriendelijke monteurs, laten de zaak keurig achter.

Alles tot in de puntjes verzorgd

Na t ondertekenen van de offerte een korte wachttijd tot plaatsing van de zonnepanelen. Plaatsing op afgesproken tijdstip. Alle aansluitingen en verloop kabels in goed overleg. Vriendelijke en correcte mensen.

Komen afspraken voor 100 procent na

Vanaf het eerste moment en bij alle contacten, vriendelijk en kundige medewerkers, geen loze woorden maar echte afspraken die men in totaal nakomt. Het werk ziet er strak uit. Prijs is eerlijk en correct. Wil ik dit bedrijf aanbevelen.....een volmondig ja !!!

helemaal tevreden

Opper heeft vorige week de PV-installatie geïnstalleerd. Het hele traject van offerte tot en met de oplevering is vlekkeloos verlopen. Het contact was prettig en helder. Alle afspraken zijn correct nagekomen. Ook de vervanging van de verdeelkast en de nodige aanpassingen aan de E-voeding door Enexis zijn door Opper perfect geregeld. Ik ben helemaal ontzorgd door Opper. De monteurs werkten netjes en snel, het was duidelijk dat dit een ervaren en goed op elkaar ingespeeld team was. De instructies voor de zaken die ik zelf nog moest regelen waren duidelijk zodat ik dit vlug kon afhandelen. Samenvattend: tot nu toe ben ik helemaal tevreden.

Top geregeld van offerte tot na de installatie

Een bedrijf dat eigenlijk alles goed doet en gewoon doet wat ze zeggen. - Snelle en scherpe offerte - Vriendelijk personeel (van accountmanager tot monteurs) - Vakkundige installatie - Goede aftersales Super tevreden!

Over Opper B.V.

OPPER is dé aanbieder en installateur van zonnestroomsystemen voor particulieren en zakelijke klanten voor verduurzaming van uw woning of pand. Zekerheid van persoonlijk deskundig advies, hoogwaardig productaanbod & vakkundige monteurs.