Opper komt de gemaakte afspraken goed na.

Eerste afspraak was het vernieuwen van de E-verdeler, en werd door de monteur vakkundig uitvoert. De volgende afspraak voor het monteren van de zonnepanelen werd door een goed ingewerkt jong team uitgevoerd, en deze monteurs hadden ook nog plezier in hun werk. Dat was ook te zien aan de snelle en goede montage van de zonnepanelen. De monteur die het Enphase systeem in de meterkast heeft gemonteerd en ingesteld en tevens opgeleverd, voor een goede werking van de gehele installatie heeft mij dan ook van alle informatie gegeven over de werking van de zonnepanelen. Na de installatie van het zonnepaneel systeem van Enphase, van de firma Opper weet ik zeker nu dat ik de beste keus heb gemaakt.

• Welke werkzaamheden heeft OPPER voor u uitgevoerd? Zonnepanelen geïnstalleerd, Groepenkast vernieuwd

Super snelle plaatsing van zonnepanelen, een leuk en vriendelijk team.

Ik ben heel tevreden over Opper. Ze hebben de zonnepanelen snel geplaatst. Het team werkte als een geoliede machine en waren óók héél vriendelijk. Echt aan te bevelen.

Goed werk geleverd!

Zonnepanelen en groepenkast geinstalleerd,alles op afgesproken datum en tijd. Vriendelijke en bekwame monteurs.Na een dag nog een telefoontje gehad of alles naar wens was. Zeker aan te bevelen!

Uitstekend, van eerste contact t/m oplevering

Vanaf het eerste contact had ik een goed gevoel bij Opper. Saba heeft al mijn vragen rustig beantwoord en nam uitgebreid de tijd om de offerte en hun werkwijze toe te lichten. Ook de daarop volgende communicatie was heel goed. Het team dat op de afgesproken datum de zonnepanelen kwam plaatsen en de groepenkast heeft vernieuwd was zeer vriendelijk, dacht goed mee en werkt netjes. De uitleg na het installatieproces en het contactmoment na oplevering zijn ook heel waardevol. Zeer tevreden, dit bedrijf is absoluut een aanrader!

Ontzettend tevreden

Vanaf het eerste contact merkte ik dat Opper een top bedrijf is! Hele vriendelijke en behulpzame collega’s tijdens de offertefase. Na akkoord ging het plannen soepel. Op de installatiedag kwam een vriendelijk team in no time de panelen op een professionele manier plaatsen. Er werden geen aannames gemaakt met afwerking en alles werd overlegd om zichtbare onderdelen zo mooi mogelijk te verwerken. Tot slot werd ik binnen 24u gebeld of er nog vragen of onduidelijkheden waren. Overal dus een topervaring bij Opper!

• Welke werkzaamheden heeft OPPER voor u uitgevoerd? Zonnepanelen geïnstalleerd

Zeer vriendelijk en vakkundig personeel. Zeer aan te bevelen.

zowel in het voortraject als in de uitvoering uitstekend.

Vanaf het begin zag het er al professioneel uit en dat werd bevestigd in de uitvoering. Uiterst correcte en deskundige monteurs plaatsten de zonnepanelen en sloten deze aan. De ervaring het komende jaar moet natuurlijk nog uitwijzen of de aangebrachte zonnepanelen ook aan de aan het papier toevertrouwde verwachtingen voldoen. Als dat zo is moet ik het door mij gegeven cijfer 9 wijzigen in een 10.

• Welke werkzaamheden heeft OPPER voor u uitgevoerd? Zonnepanelen geïnstalleerd

ze hebben goed werk geleverd

van de vier werkmensen hebben er drie gewerkt . de uitzendkracht heeft hier alleen staan kijken geen vragen naar of hij iets kon doen. het lijkt mij niet prettig voor een gezonde werk sfeer. met vriendelijke groet joep weinheimer

Uitstekende levering

Uitstekend werk geleverd we zijn dik tevreden

Snel en vakkundig

Mijn ervaring met Opper is opperbest geweest. Team was met 4 man dus alles ging heel snel. In 3 uur 26 panelen gelegd, meterkast aangepast. Oude zonnepaneel installatie netjes in de tuin neergezet. Aardige jongens die het ook in zich hadden om netjes te werken, snel en vakkundig en niet te vergeten vriendelijk. De installatie draait als een tierelier, ook de aftersales support is prima. Gebeld of alles na tevredenheid was verlopen. Zo hoort het ook! Top bedrijf!

Perfect gewerkt

Levertijden na opdracht kan wat korter.

Ik ben zeer tevreden over het bedrijf Opper en de service die ze leveren. Ze zijn snel in reageren op vragen, ze zijn makkelijk bereikbaar en ze zijn zeer behulpzaam en vriendelijk.

• Welke werkzaamheden heeft OPPER voor u uitgevoerd? Zonnepanelen geïnstalleerd

Klantvriendelijk bedrijf met veel expertise goede monteurs

Wij hebben zonnepanelen besteld en geleverd gekregen via Opper BV. Zowel in de aanvraagfase (contact met sales) had ik meteen een goed gevoel met zeer klantvriendelijke medewerkers en goed advies. Bij plaatsen van de zonnepanelen was er een team wat zeer kundig was maar bovendien ook zeer klantvriendelijk. Er is overleg geweest waar nodig met duidelijk advies, uitleg en na de werkzaamheden was alles netjes opgeruimd. Top gewoon!

Vakbekwaam en correcte uitvoering

Na aanvraag zeer duidelijke en uitvoerige offerte ontvangen. Prijs zeer aantrekkelijk. Na gegeven opdracht een datum voor installatie ontvangen. Op de aangegeven datum en tijd waren de installateurs aanwezig. Na zich te hebben voorgesteld direct aan het werk gegaan. Geen overlast gehad bij de installatie. Installatie correct uitgevoerd. Uitvoerig uitleg gegeven over de installatie van de panelen. Geen vraag te veel. Opper beschikt over vriendelijk en vakbekwaam personeel. Is een aanrader.

• Welke werkzaamheden heeft OPPER voor u uitgevoerd? Zonnepanelen geïnstalleerd

Met Opper, het zonnetje in huis gehaald.

De mannen van Opper stonden op tijd voor de deur en het werk was zo gepiept. De werkplek is schoon achtergelaten en de werkzaamheden zijn perfect uitgevoerd. Er werd goed meegedacht. Ook de monteur van Enexis, door Opper geregeld om de meterkast te verzwaren, stond volgens afspraak op de stoep en werkte goed samen met de monteurs van Opper. Een dag na installatie zijn de panelen, na een update, geactiveerd en vanaf dat moment werd er stroom opgewekt.

• Welke werkzaamheden heeft OPPER voor u uitgevoerd? Zonnepanelen geïnstalleerd

Van begin tot het einde hele goede begeleiding van kantoor personeel en monteurs ! Vriendelijk en bekwaam personeel! In een woord SUPER

keurig en degelijk werk

Op tijd cfm offerte vakkundig netjes snelle werkers

Aanrader.

Een paar maanden geleden een offerte aangevraagd voor zonnepanelen. Na deskundig advies akkoord gegaan, en de panelen zijn 24-5 geplaatst. Alles ging precies volgens afspraak. De monteurs waren ruim op tijd bij ons, en binnen 1, 5 uur waren de panelen ( 5 stuks) geplaatst en de veranderingen in de meterkast gebeurd. Vriendelijk en vakkundig personeel.

Opper neemt je serieus

Ben erg tevreden over hoe Opper mij heeft begeleidt tijdens het aankoopproces en na de keuze voor Opper. Ben vandaag nog gebeld, heb de indruk dat Opper wil leren van klantervaring en.

• Welke werkzaamheden heeft OPPER voor u uitgevoerd? Zonnepanelen geïnstalleerd

Zeer goede en snelle service

Vakkundig bedrijf.

Tijdens de offertebespreking zijn we correct en duidelijk geholpen. Nadat de offerte opdracht was werd gelijk een mail gestuurd met de montage datum. Op die datum kwamen de monteurs conform de afgesproken tijd monteren. Wat een fijne ploeg vakmensen en zeer beleefd. Alles nettjes gemonteerd en afgewerkt. Enkele dagen later volgens afspraak de panelen aangesloten op het net. Ook weer fijne mensen en vakkundig. We zijn zeer tevreden over dit bedrijf en wij adviseren ieder om hier zaken mee te doen. Opper heel veel succes.

• Welke werkzaamheden heeft OPPER voor u uitgevoerd? Zonnepanelen geïnstalleerd

Goed werk geleverd en netjes afgeleverd

Mooi werk geleverd en vlug klaar

• Welke werkzaamheden heeft OPPER voor u uitgevoerd? Zonnepanelen geïnstalleerd

Zeer nette behulpzamen en vriendelijk werkers

Alles verliep op een heel rustige ingewerkt en op elkaar ingespeeld personeel. Binnen 2 uur lagen hier 15 zonnepanelen op het dak, incl. het kastje voor de stroom. Bedankt voor het goeie afwerken en afhandelen en regelen van energie bedrijf.

Zeer positief

Van eerste contact met Opper t/m oplevering van het systeem en ingebruikname zeer positieve ervaring. Alle vragen steeds keurig beantwoord en er werd goed meegedacht bij en tijdens de uitvoering van het installatieproces. M.i. een scherpe prijs (in relatie tot uitvoering) en een correcte administratieve afwikkeling van zaken. Dus (T)Opper!

• Welke werkzaamheden heeft OPPER voor u uitgevoerd? Zonnepanelen geïnstalleerd

Prima geholpen; van offerte tot inspectie en montage. Ook de hulp achteraf is heel waardevol.

Lijnpad 7 6051 DW Maasbracht

Over Opper B.V.

OPPER is dé aanbieder en installateur van zonnestroomsystemen voor particulieren en zakelijke klanten voor verduurzaming van uw woning of pand. Zekerheid van persoonlijk deskundig advies, hoogwaardig productaanbod & vakkundige monteurs.