2 jaar terug al panelen laten leggen door Opper. Nu nog een paar panelen extra laten leggen. Ook deze keer weer vriendelijk en professioneel personeel en duidelijke communicatie. Dit is geen cowboy bedrijf zoals ze nu overal opduiken maar een gerenommeerd electrabedrijf met hele concurrerende prijzen. Niet twijfelen, gewoon contact opnemen.

• Welke werkzaamheden heeft OPPER voor u uitgevoerd? Zonnepanelen geïnstalleerd, Groepenkast vernieuwd

Complete ervaring en levering

De communicatie met opper is van hoog niveau. Ze reageren snel en hun prijzen lijken mij marktconform. Ook de installatie gebeurde aan een razendsnel tempo (toch sneller dan ik had verwacht) en alles is netjes achter gelaten. Het personeel is stuk voor stuk vriendelijk en behulpzaam. Vraag wel zeker om een schouwing om niet voor verrassingen te komen te staan en te zorgen dat de werkmannen vlotjes door kunnen.

Betrouwbaar, netjes gewerkt

Na de aanvraag offerte snelle reactie. Toen we iets aangepast wilde hebben gebeurde dit direct. Netjes ingepland en kwamen afspraken na. Nette benadering door vriendelijk personeel dat panelen kwam plaatsen en aansluiten

Prima afhandeling volgens afspraak.

Opper dacht mee over aantallen en waar te plaatsen. Op plaatsingsdag waren de 14 panelen in een paar uur geplaatst inclusief een nieuwe meterkast. Alles volgens afspraak geregeld, top!

Vakkundig werk afgeleverd. Afspraken goed nagekomen. Helemaal tevreden.

• Welke werkzaamheden heeft OPPER voor u uitgevoerd? Zonnepanelen geïnstalleerd

Alles verliep naar wens en zeer vriendelijke monteurs die verstand van zaken hebben. Goede informatie vooraf. Hele goede nazorg.

uitstekend

Van te voren gebeld wanneer men kwam. Volgende dag op tijd aanwezig. en goeie taak verdeling tussen het personeel. Goede communicatie op vragen en men zegt hoe alles verder wordt uitgevoerd. Electricien verteld hoe alles werkt en legt het goed uit.

• Welke werkzaamheden heeft OPPER voor u uitgevoerd? Zonnepanelen geïnstalleerd

Zeer tevreden over de vakkundigheid

Duidelijke offerte met goede prijs. Tijdens de installatie werd ik nauw betrokken bij de werkzaamheden. Alles werd uitgevoerd zoals afgesproken. Het personeel werkte netjes en vakkundig. Beknopte uitleg bij de omvormer.

• Welke werkzaamheden heeft OPPER voor u uitgevoerd? Zonnepanelen geïnstalleerd

Ik ben zeer tevreden overzonnepanelen installatie van topper zeer goed afwerk groetjes Piet Barten

Geweldig in alles

Na de aanvraag voor zonnepanelen werd ik gelijk geadviseerd over de mogelijkheden via overheidsmaatregelen in mijn situatie . Top persoonlijk advies per tel en per mail, alle regelingen van de overheid optimaal gebruikt na hun advies, vorige week werden ze al geplaatst, gratis geoptimaliseerd naar de laatste versie. Geweldig team op mijn dak en aan de meterkast, vooral de afwerking Is geweldig ,kabel zie je niet bijna achter de regenafvoer, hoe ze zo de aansluiting naar de meterkast onzichtbaar hebben gemaakt was perfect. Zeer vriendelijk en en enthousiast team, echte toppers ook Hun buitenlandse nieuwe medewerkers verdienen hun lof over hun inzet, worden super begeleid door vakkundige mensen. Ik zal zeggen,,, de beste leverancier in onze regio!!! Ik ook op Advies van drie familieleden die ze al eerder hadden voorzien van panelen !

• Welke werkzaamheden heeft OPPER voor u uitgevoerd? Zonnepanelen geïnstalleerd

Super service met duidelijke uitleg en toelichting

Prettig bedrijf qua communicatie. Legt makkelijk en goed alles uit en heeft goed geholpen tijdens het gehele proces. Afwerking en plaatsing ook netjes volbracht.

• Welke werkzaamheden heeft OPPER voor u uitgevoerd? Zonnepanelen geïnstalleerd

Vakkundig, snel en duidelijk.

Zeer professioneel bedrijf, met vakmensen in dienst. Vriendelijke monteurs die kundig en snel werken. Duidelijk alles uitgelegd en draaien maar. Top.

• Welke werkzaamheden heeft OPPER voor u uitgevoerd? Zonnepanelen geïnstalleerd

Relatief korte levertijden, prima prijs en nette installatie..

Wat ons betreft geweldige dienstverlening door Opper b.v. Van offerte tot en met installatie van de panelen niets op aan te merken.

• Welke werkzaamheden heeft OPPER voor u uitgevoerd? Zonnepanelen geïnstalleerd

Een professioneel bedrijf met kundige monteurs

Alles volgens afspraak. Niet achteraf nog dit of dat extra. Netjes gewerkt en erg vriendelijk. Top bedrijf.

vriendelijke vakmensen

Goede betrouwbare installateur

Zeer goede ervaring met dit bedrijf. De communicatie verliep van het begin tot het einde goed en volgens afspraak. Nette jongens die komen installeren en alles netjes afgehandeld.

Zeer aan te bevelen

Afspraken correct, monteurs zeer beleefd en Vriendelijk, ze hebben keurig werk geleverd.

• Welke werkzaamheden heeft OPPER voor u uitgevoerd? Zonnepanelen geïnstalleerd

Zeer goede ervaring zal Opper zeker aanbevelen

Personeel van Opper vakbekwaam en zeer vriendelijk

Zeer tevreden.

Vanaf dag 1 goed geholpen door klantenservice. Zeer vriendelijk personeel, goede uitleg. App is vrij makkelijk en duidelijk. Ook fijn dat er nog contact werd opgenomen of alles naar wens was gegaan en eventuele vragen. Wij zijn zeer tevreden en raden jullie zeker aan.

Toppie

Toppers .snel en vakkundig gewerkt

Vriendelijke jongens, en goed en netjes gewerkt

Perfecte organisatie

Half uurtje eerder...Hij kondigde zich als eerste aan als de elektricien.. Deze man begon direct en getuigde van zoveel inzicht in luttele minuten. Zo gaan we dat doen! wauw!! Kopje koffie lusten we wel.. In een paar uur was het gefikst. "Het team " ging als een speer. Wij kunnen alleen maar waardering uitspreken van af offerte als wel de eerdere contacten via kantoor. Klant is hier koning. Alleen maar CHAPPOOHHH Enige echte Toos & Henk

• Welke werkzaamheden heeft OPPER voor u uitgevoerd? Zonnepanelen geïnstalleerd

Vriendelijk en werken heel goed. Wij zijn heel tevreden.

• Welke werkzaamheden heeft OPPER voor u uitgevoerd? Zonnepanelen geïnstalleerd

Op tijd geleverd, snel en vriendelijke installateurs

Vanaf offerte tot aan oplevering Ok.

Uitmuntend

Na aanmelding bij Opper via de gratis dakscan was er snel antwoord Wat als prettig werd ervaren,dat je zelf mocht aangeven wanneer er contact met je kon worden opgenomen . Je wensen werden goed doorgesproken om het beste advies te geven . Afspraak plaatsing werd ingepland als het je uitkwam . De werknemers van Opper hebben nette en correcte installatie geleverd.We hadden een fijne ervaring met jullie vriendelijke werknemers

De Hanze 8

6049 HZ Herten

Over Opper B.V.

OPPER is dé aanbieder en installateur van zonnestroomsystemen voor particulieren en zakelijke klanten voor verduurzaming van uw woning of pand. Zekerheid van persoonlijk deskundig advies, hoogwaardig productaanbod & vakkundige monteurs.