Prijs/kwaliteit onklopbaar

Mooi eindresultaat, tevreden klant.

Snelle en goede service!

Heb extra materiaal besteld en kon het dezelfde dag nog ophalen!

Snelle en complete levering.

Snelle en complete levering.

Goeie service

Service is prima en snelle reactie n.a.v. mijn mailtje

Kwaliteit met snelle aflevering.

Online kunstgras besteld en zelf opgehaald, lag netjes klaar en werd prima geholpen met inladen. Het gras ligt inmiddels en ben er zeer tevreden over. Prima prijs voor mooie kwaliteit.

snelle service

Zonder afspraak naar kantoor gereden. IVM corona werd me gevraagd via de website te bestellen zodat de betaling contactloos verliep. Werkte soepel en snel en kon daarna direct bij het magazijn afhalen. Er werd zelfs geholpen met in de auto leggen. Top!

Geweldig kunstgras

Was zeer goed te leggen en een mooie resultaat ben zeer te vreden

Met kennis verkocht

Ik had telefonische informatie op gevraagd, en ben deskundig geholpe om de juiste keuze temaken.. Dit ging zeer goed en kon snel het bestelde gras ophalen. Met het betaalbare en voordelige kunstgras is m'n grijze balkon voorzien van een zonnige uitstraling.

Ondanks de corona crisis was er een snelle levertijd voor mijn bestelde producten. Ze zien eruit zoals op de site vermeld en stevig materiaal.

Geweldige kwaliteit

De kwaliteit van het kunstgras is geweldig en de prijs ook. Nergens te koop voor die prijs

Top service en kwaliteit

Na mijn bestelling meteen een telefoontje om de levering in te plannen , dat kon meteen de volgende dag. Heel vroeg geleverd op de afgesproken dag en helemaal netjes tot in de tuin geplaatst. Top service 👌🏼. Zeker om aan te bevelen .

Goede service, zeer snelle levering, goede bereikbaarheid

Prima overzicht van assortiment

Makkelijk navigeren, eenvoudig maten invoeren en berekent automatisch benodigdheden. Overzichtelijke website en snelle service.

Mooi en scherp geprijsd kunstgras!

Bestellen was makkelijk, het gras is prachtig (moet wel even paar keer goed opgeveegd worden). Ziet er super uit nu het lente wordt!