Erg mooie bloemen!

Hele mooie bos bloemen bezorgd! Ik had ze als cadeau verstuurd en de afzender was nergens vermeld, dat was wel een beetje vreemd want nu wisten ze niet van wie die bloemen waren!

Service!

Ik was bij het plaatsen van de bestelling vergeten om het afleveradres aan te passen. Boeketreekzzz heeft dit kosteloos aangepast en de ontvanger was zeer blij en verrast met een mooie bos bloemen

Mooi bij-vriendelijk en duurzaam boeket ontvangen

Mooi bij-vriendelijk en duurzaam boeket ontvangen via BoeketReekZZZ. Mooi en degelijk verpakt dus in zeer goede staat afgeleverd door de pakketbezorgers. B(l)ij mee :-) #bloemetjesenbijtjes #duurzaam #BoeketReekZZZ

Dank je wel Raoul voor het mooie rapportcijfer! Geniet van het boeket.

Fantastisch concept

Ik werd enthousiast van de website. Wat een mooie foto's. Gelijk een Large Boeket besteld en bij het open maken van de doos werd ik gewoon blij. Wat een mooi boeket en helemaal met het doel dat jullie voor ogen hebben. Zelfs het kaartje wordt duurzaam verzonden. Mijn complimenten

Dag Andrea, dank je wel voor jouw review en compliment!

Wauw

Wat een mooie bloemen. Prima service ook. Zeker een aanrader.

Dank voor je aanbeveling Corine!

De eerste keer dat deze bloemen werden bezorgt wat ik echt mega verrast! Zulke prachtige bloemen het leek wel (zoals ook beschreven op de site). Kunst! Ik geniet enorm van mijn bos en krijg veel positieve reacties van mijn vriendinnen. Ik heb dus meteen maar een abonnement afgesloten!

Wat goed te horen Sanne. Geniet elke week weer van onze kunst ;-)

Ik wil een bloemetje aan iemand sturen en daarbij een kaartje voegen.

Dit kan niet en daardoor weet de persoon helemaal niet van wie het bloemetje komt.

Beste Carlijn, Dank je wel voor je beoordeling. De inhoud van jouw beoordeling verbaasd mij. Op 7 en 8 september (dus voor de levering hebben we met elkaar gecommuniceerd per mail wat de mogelijkheden zijn. Je hebt aangegeven het boeket toch bezorgd te willen hebben. Nu blijkt dat je het niet eens bent met onze dienstverlening die dus al op voorhand bij jou bekend was. Wij hebben je zelfs de mogelijkheid gegeven de bestelling te annuleren.

Mooi boeket - geweldig initiatief

Prachtige bloemen, en zonder gif is echt te gek. Dit bedrijf is net begonnen en heeft veel potentieel. Ik ben zo dol op de ambitie, het directe contact en de passie voor de bijen.

Teleurstellend

Voor € 25,- verwacht je een bos bloemen van enig formaat en kwaliteit maar het veldboeket met 1 zonnebloem en verder kruid was verlept in de doos en heeft nog geen 2 dagen gestaan.

Niet positief, geen communicatie

Bloemen zijn niet op gevraagde datum bezorgd Geen communicatie over wanneer wel bezorgd wordt Geen reactie op telefoon en mail op vraag over bezorgdatum i.v.m. vakantie ontvanger Niet duidelijk of bloemen nu voor de deur staan te verpieteren of bij de buren zijn bezorgd Bij invullen contactformulier wordt gevraagd marketingcookies te accepteren. Wanneer de dan de cookies zijn accepteerd, wordt alles in het cintactformulier gewist en is niet duidelijk of er iets is verstuurd. Pas bij tweede poging is duidelijk dat je op een hele andere link moet klikken dan de algemene cookies. Ik vind 't jammer, omdat ik het een goed initiatief vind en graag duurzame bloemen bestel. Aanbevelen? Nadat de communicatie is verbeterd.

Ruimte voor verbetering

Goed initiatief. Mooi boeket. De kinderziektes moeten er nog uit, maar dit bedrijfje is dan ook nog maar pas begonnen. Gun ze de klandizie, het is beter voor de bijen en voor ons allemaal. (Recent onderzoek wees uit dat bestrijdingsmiddelen zijn aangetroffen in feces van dieren en grond(water) op vele kilometers afstand van het landbouwgebied waar de middelen zijn ingezet. De effecten van landbouwgif op onze gezondheid zijn cumulatief nooit onderzocht; dit is zeer zorgwekkend). Voor degene die mijn order heeft verwerkt: de bijgevoegde notitie was voor de ontvanger van het boeket. Dit had u uit de notitie kunnen afleiden. Was fijn geweest als de notitie de ontvanger had bereikt (nu werd het boeket bezorgd zonder naam afzender). Ook graag vooraf een bevestiging wanneer het boeket niet tijdig kan worden bezorgd wegens drukte/corona. Nu stond er wel een waarschuwing op de website, maar hieruit werd afgeleid dat de definitieve bezorgdatum zou worden gecontroleerd en bevestigd voorafgaand aan afronding bestelling & betaling. Dit is echter niet het geval: pas de volgende dag werd duidelijk dat het boeket niet op tijd zou worden afgeleverd.

Goede visie en missie, meer richten op de klant

Als particulier heb ik een boeket naar iemand verzonden. Van te voren had ik gemaild of dit mogelijk was zonder een abonnement af te nemen, hier kreeg ik snel een antwoord op dus dat was fijn! De ontvanger gaf aan dat ze niet wist van wie de bloemen afkomstig waren, want er zat geen kaartje bij, ze wist dus niet van wie het boeket kwam. Terwijl ik dat als notitie had gevraagd. Ook was de missie en visie van Boeketreekzzz haar niet geheel duidelijk. Terwijl die mij juist zo aansprak. Wellicht kan daarover meer info meegestuurd worden. Mochten jullie je meer op eenmalig verzenden aan particulieren willen gaan richten dan zou ik daar op de site duidelijker over zijn dat dat kan. Jullie mooie visie en missie mag meer uitgedragen worden wat mij betreft!

Bloemen waren behoorlijk gehavend, kaartje ontbrak

Bloemen waren bij aankomst behoorlijk verreisd. Het kaartje met bericht ontbrak, waardoor afzender ook lang onbekend bleef.

Mooi boeket maar redelijk klein

Mooie keuze bloemen maar prijs verhouding klopt niet al is het allemaal duurzaam.

Prima en mooie (eenmalige) bestelling zonder kaartje omdat dit nog niet duurzaam kan.

Was niet op zoek naar een wekelijkse levering maar wel als traktatie voor iemand anders. Ik ga hier vaker gebruik van maken omdat dit veel duurzamer is dan andere aanbieders. Het werd met de post bezorgd maar de bloemen zagen er vers uit

Helaas slap boeket doordat ik niet thuis was

Boeket was vertraagd, op het moment dat het werd afgeleverd was ik niet thuis. Daardoor heeft het boeket uren op de gang, in de doos gestaan. Toen ik de bloemen uitpakte waren ze slap, verdrukt en verlept. Helaas! Verder wel een mooi assortiment, en de bloemen die nog vers zijn zien er goed uit!

Heerlijk geurende mooie bloemen op tafel

Prachtig boeket ontvangen. Alle bloemen waren heel en er zaten eenvoudige instructies bij inbegrepen. Ze staan prachtig op tafel en ruiken prettig.

Toppie!

Voor een paar zieke collegas hebben we vorige week extra boeketten besteld. Dat ging heel makkelijk, betalen ook, in het online account. De collega’s waren super blij. Toppie!

Goed initiatief!

Nooit geweten dat juist in de bloemensector nog zo veel gif wordt gebruikt. Terwijl bloemen er meestal zo natuurlijk uitzien. Fijn om te weten dat jullie dat anders doen. Wij steunen jullie!

Echt een cadeautje

Vanmiddag ons eerste Boeketreekzzz boeket ontvangen met vaas. Goed verpakt, vriendelijk bezorgd en erg leuk om uit te pakken. Echt een cadeautje. De bloemen moesten even acclimatiseren maar staan er nu prachtig bij.

Mooie boeketten. Niks mis mee!

Mooie boeketten. Niks mis mee. Handig dat het papier waar ze in zitten composteerbaar is: dat kan dus gewoon mee bij het snijafval.

Boeket blijft lang staan!

“He mensen van Boeketreekzz, toen mijn nieuwe bloemen kwamen konden de oude nog zeker een paar dagen blijven staan. Kunnen jullie een extra vaas meesturen?”

heel gaaf. bos stond bijna 2,5 week

Mooie volle bos die meer dan 2 weken heeft gestaan. Aanrader!

Mooie boeketten!

Mooie boeketten en altijd op tijd geleverd.