Top bedrijf

Snelle levering en goed en fijn contact.

Levering was conform bestelling

Makkelijke site. Hout op de gewenste dag geleverd. Aantallen klopten perfect. Kwaliteit hout over het algemeen goed. Een paar duidelijk mindere planken, maar in mijn geval kon ik die prima verwerken.

Top kwaliteit hout

Eenvoudig website, overzichtelijk en snelle levering. Douglas hout is van goede kwaliteit

Klantvriendelijke telefoondienst

Ondanks dat er goed gereageerd wordt op meldingen en snelle vervanging/ nalevering vanwege kapot geleverd hout. Is het zaak dat de medewerkers van Douglas hout de maatvoering van geleverde artikelen strak controleren. Voorbeeld: balken 50*150*6000 blijken allen 42*150 en dan in lengte veel te verschillen. Orderpikkers dienen bij het orderpikken scherper te letten op de kwaliteit. Veel gescheurde zweeds rabat planken en grote knoest gaten aan de mes groef zijden. Dit laatste wel netjes en snel opgelost daarvoor de complimenten.

helaas matige kwaliteit hout deze keer

Eerste ervaring was goed vorig jaar. Top kwaliteit planken. Echter deze bestelling valt echt tegen. Veel planken zijn schuin gezaagd dan wel krom dan wel echt onwijs grof gezaagd waardoor het schuren amper te doen is. Update: Naar aanleiding van mijn klacht zijn we tot een passende oplossing gekomen en ben ik gecompenseerd wat betreft de slechte levering. Top service!

Beste Jos, Fijn u gesproken te hebben en dat we samen tot een oplossing zijn gekomen. Bedankt voor uw bestelling. Met vriendelijke groeten, Douglas-hout.nl

De bestelling is volgens afspraak geleverd. De beschadigde palen zijn na telefonisch contact snel en netjes omgeruild. Goede prijs en goede service!

Heel erg goed

Het is netjes conform afspraak en volgens opgegeven tijdstip geleverd. Het hout was netjes en mooi recht.

Conform afspraak met goede kwaliteit hout

Conform afspraak met goede kwaliteit. Prijstechnisch goed, muv schoren. Deze zijn erg duur tov andere leveranciers

Prima bedrijf, duidelijke communicatie

Fijn geholpen. Ondanks de drukte

Mooi bedrijf klant vriendelijk en goede service

Goede ervaringen ben er vaker geweest service is top Ga de volgende keer weer heen

Levering heel goed.

De bestelling en levering was heel goed. Mijn tuin grenst aan een smalle straat maar het hout wordt dan met een vorkheftruck vanaf de vrachtwagen voor de tuin geleverd. Met het verwerken van het hout kwam ik tot de ontdekking dat sommige onderdelen wat beschadigd zijn of gespleten. Gelukkig kon ik dat zo zagen dat die beschadigingen afval waren. Maar als je dat niet kan doen is dat toch wel vervelend. Weet niet of je hiermee wat kan doen. Zou handig zijn als dit duidelijk vermeld wordt tijdens het bestellen zodat je weet waar je aan toe bent.

De maten van de palen 120 x 120 waren niet allemaal het zelfde.

Beste Sander, Zoals telefonisch met u besproken is en blijft Douglas hout een natuur product waarin de maatvoering niet maatvast is. Het hout werkt natuurlijk en hierdoor is een paar mm verschil altijd mogelijk. Bedankt voor uw bestelling! Met vriendelijke groeten, Douglas-hout.nl

Volgens afspraak

Websites prima, bevestiging en facturatie conform afspraak. Kwaliteit product prima.

Betrouwbare leverancier

Duidelijke website en bevestiging Kwaliteit hout is redelijk Fijnbezaagd is soms grofbezaagd

uitstekende service

Zowel brengen als halen in Ede gaat perfect.

Prima site, kwaliteit en levering.

Mooie site. Bestelgemak en snelle en zeer klantvriendelijke levering van mooie materialen.

Men doet wat het beloofd

Goed!

Doen wat ze beloven, en goede service. Vrachtwagen chauffeur was ook zeer vriendelijk en behulpzaam

goed gezaagd, goed geleverd

Prima hout, niet krom, precies op maat en voor de deur afgeleverd

Goed hout, snel geleverd

Zondag 20 planken van 3 meter besteld, woensdagochtend al geleverd. Ook hadden ze er 4 planken extra bij gedaan omdat er een paar beschadigd waren. Super, volgende x weer bij jullie bestellen.

prima product en top service

prima product en top service

Snelle en goede service

Ik heb betonpoeren besteld en deze zou ik zelf ophalen. Deze lagen al eerder klaar dan verwacht en werden bij het ophalen keurig door een medewerker in de auto gelegd.

Gewoon goed bedrijf

Goede reacties op emailverkeer en leveren snel en dat is best bijzonder in deze tijd van schaarste. Enige punt van kritiek is dat van de 20 bestelde planken van 2 meter er 5 bij waren die iets korter waren (3 tot 5 cm). Daardoor heb ik wat kunstgrepen uit moeten halen om niet tekort te komen.

Alles netjes op tijd en aan de deur geleverd.

Ik woon op een locatie waar moeilijk een vrachtwagen kan komen, maar dat was geen probleem. De chauffeur heeft de bestelling de laatste 200m met de kooiaap afgelegd, waardoor het netjes voor onze deur werd afgeleverd. Het hout ziet er goed uit, wel had 1 staander (12×12x200) een lichte kromming. Uiteindelijk is dit in de constructie geen probleem geworden.

LEVERING WAS ZEER VERZORGD

MOOI RECHT HOUT ZEER GOEDE LEVERING HOUT WAS NIET EVEN DIK VARIATIE VAN 19 MM TOT 24 MM

Over Douglas Hout

Douglas-Hout.nl maakt sinds 2012 het verschil met een compleet assortiment hout en accessoires, een grote voorraad én snelle levering. Vanuit het centraal gelegen Ede bedienen we particulieren, tuinspecialisten en groothandels in binnen- en buitenland. Wij leveren zowel standaard maten (2-6 meter) als maatwerk.