Goede prijs en snel geleverd!

Ervaring is goed, Tip: leg de mooi afgewerkt balken boven op of in het midden. Zo verkom je dat je afdrukken krijgt van de lepels van de heftruck.

Goede service en prima kwaliteit

Een bestelde plank had een fikse scheur, werd binnen een uur omgeruild. Super!

Staat materiaal kon beter.

1 balk van 4 m was doormidden gescheurd en onbruikbaar voor het doel waarvoor aangekocht. En een plank van 3 m over afstand van ong. 1 m te erg beschadigd om nog te kunnen gebruiken. Planken waren bestemd voor afwerken van een raam en krap gemeten. Te kort aan bruikbaar materiaal dus. Snelheid en wijze van leveren prima.

Snelle makkelijke bestelling en levering

Op de 16e besteld was op de 19e in huis. 68 rabat planken van 4 meter. De planken zijn in goede staat geleverd. De bezorger was heel accuraat en vriendelijk. Ik ben tijdens de wacgttijd keurig per mail op de hoogte gebracht over de status.

Goede prijs en snelle levering

In vergelijking met andere aanbieders goede prijs kwaliteit verhouding. Wel jammer dat de bestelde palen bijna allemaal enkele centimeters langer waren dan de bestelde lengtes. Ik moest dus 11 van de 13 palen nog op maat zagen. Bij paaldiktes van 12 cm is dat met "hobbygereedschap" wel heel vervelend!

Duidelijke site om te bestellen; goed assortiment, snelle levering

Douglashout is een fantastisch natuurproduct waarmee je prachtig kan bouwen. Ook alle accessoires zijn van douglas-hout.nl verkrijgbaar.

Kijk zo vind ik het fijn !

Bestellen! Een snelle reactie daarop,en bij iedere stap een mailtje, met een telefoontje van de chauffeur ik ben er over 15 min ! Helemaal top!

zeer prettig om mee te werken

Fijn om te bestellen of t grote of kleine partijtjes zijn maakt niet uit . Prettig ddat als je een probleempje hebt door een eigen misrekening t ook gelijk in overleg op gelost wordt Fijn bedrijf

Vlug met leveren

Mooi hout voor een goede prijs. Volgend project weer bestellen

top!!!

goed geregeld!!

Snel en goed geleverd!

Alles was aanwezjg, fijne communicatie via mail en telefoon. Bestelling was goed te volgen. Hier bestel ik in de toekomst vaker!

Zending perfect afgeleverd

Hout ziet er prima uit zending op tijd geleverd behulpzame chauffeur

Zending perfect afgeleverd

Hout ziet er prima uit zending op tijd geleverd behulpzame chauffeur

Ik had iets verkeerd besteld, is goed afgehandeld!

Fijne eerste ervaring. Zal zeker nog eens bestellen.

Top super service

Alleen jammer dat ik het hout niet ff zelf kon ophalen. Had met toch flink geld gescheelt. Verder wordt er op alle mailtjes snel gereageerd.

Goed geholpen en snel geleverd

Ruim assortiment aanwezig, netjes en snel geholpen en te woord gestaan. Bestelling netjes op tijd geleverd en het hout wordt met tussenlatjes geleverd waardoor het netjes droog blijft

Goede service, snel geleverd

Alle producten zijn snel en goed geleverd.

Goede producten en levering

Klein verbeterpunt: mijn zending werd in 2 delen geleverd, dit was niet gecommuniceerd. Hierdoor ontstond er bij mij verwarring

Makkelijk en snel bestellen.

Snel en gemakkelijk te bestellen. Op tijd geleverd

Goede service, leuke mensen

Bestelling goed geleverd en mooi op tijd

Geen op en/of aanmerkingen! Echt top

Alles loopt perfect qua bestelling, levering en vooral een goede kwaliteit hout. Ga zo door zou ik zeggen...

Net zoals de eerste keer dat ik bestelt heb bij Douglas hout is de levering perfect aangekomen, netjes een half uurtje van te voren een telefoontje gekregen van de chauffeuse . De sneeuw was gelukkig geen enkel probleem voor haar . Top levering Maikel

Service was prima, planken waren kwalitatief gezien niet allemaal goed.

De service was goed. Over het algemeen ben ik heel tevreden. Er waren echter een aantal planken die kwalitatief gezien onder de maat waren. Het ging om 6 planken van 5 meter en 3 planken van 3 meter. Gelukkig hadden we er teveel besteld, dus we zijn toch goed uitgekomen.

Veel beschadigde planken.

Snelle levering en een prima prijs echter veel planken kapot of beschadigd.

Hallo Guus, Wij hebben geprobeerd om contact met u te krijgen doormiddel van mail en telefoon. Helaas krijgen wij u niet te pakken om uw klacht te bespreken. Wij komen graag met u in contact. Met vriendelijke groeten, Douglas-hout.nl

Over Douglas Hout

Douglas-Hout.nl maakt sinds 2012 het verschil met een compleet assortiment hout en accessoires, een grote voorraad én snelle levering. Vanuit het centraal gelegen Ede bedienen we particulieren, tuinspecialisten en groothandels in binnen- en buitenland. Wij leveren zowel standaard maten (2-6 meter) als maatwerk.