Snel en netjes volgens bestellingen geleverd

Geleverd zoals besteld en binnen korte termijn

Goede en snelle levering

Na de vervoersschade alles netjes opgelost!

Snelle levering, compleet, goede communicatie

X

Duidelijke website en snelle levering

Aan mijn Bestelling mankeerde een kleinigheid maar is na 1 telefoontje keuring opgelost, dus over het geheel dik tevreden.

prima geregeld

hout kwalitatief goed en snel geleverd.

Zeer vriendelijk

prima service

oke

bij de afhandeling zou het iets sneller mogen.

Betrouwbare leverancier.

Bij bezoek aan Douglas ondervond ik te kort aan kennis van bouwkundige zaken. Via de site deskundig en correcte behandeling.

Prima organisatie, hout kwaliteit matig

75% spint in de regels is niet wat je wil voor douglas in buiten toepassing. Verder prima organisatie.

Ziet er top uit en keurig geleverd.

En thnx voor de leuke strandstoel!

Prettig contact, er wordt met je meegedacht

Nadat ik mijn bestelling online had doorgegeven bleek e.e.a. qua afmeting niet te kloppen. Er werd gelijk contact met mij opgenomen om dit te corrigeren. Ook het eerder leveren dan ik in 1e instantie had aangegeven was geen probleem. Nu nog "even" een veranda ervan maken, het begin is er!

Om heel eerlijk te zijn….Top!

Er is een heel ruim assortiment. Prijzen zijn nog wat hoog maar waar niet?! Snelle service en ook telefonische wordt je goed en vakkundig te wordt gestaan. Ook de chauffeurs zijn vriendelijke gasten! Wederom dank voor de levering.

Snel geleverd, grote voorraad, prima service

Enige minpuntje is dat besteld hout om af te halen buiten ligt opgeslagen waardoor je het nat mee krijgt als het regent.

Snelle levering van mooie balken

Geschaafde douglas balken eenvoudig besteld via de website. Binnen een paar dagen geleverd.

Reageren snel en doen wat ze beloven

Ik heb een e-mail gestuurd en voordat ik met mijn ogen kon knipperen was deze al verstuurd. Mijn pakket was sneller dan verwacht geleverd. Aanrader!

heel tevreden

prijs was zeer aantrekkelijk, kwaliteit en levering was zeer goed. Ik ben echt tevreden

Goede kwaliteit en service. Snel geleverd.

Bestel al jaren en bevalt erg goed

Mooi hout

Duidelijke webshop, goede communicatie, nette factuur, uitstekende levering en als belangrijkste prachtig hout.

Ja goed

Goede service en kwaliteit

Snelle en correcte levering. Goede kwaliteit van de geleverde producten. Zeer ruim assortiment.

De service en de snelle oplossingen van de medewerkers zijn gewoon top en voor de mensen met weinig geld hebben ze altijd een oplossing

Levering/kwaliteit en communicatie

Prima.

Gewoon netjes,goed en conform

SnelGeleverd

Hout snel geleverd en van goede kwaliteit

Planken kwaliteit erg matig veel breuk en afval. Wel 3 gratis planken extra maar meer dan 6 kapotte planken. Balken fijn bezaagd maar erg grof en afgebroken.

Over Douglas Hout

Douglas-Hout.nl maakt sinds 2012 het verschil met een compleet assortiment hout en accessoires, een grote voorraad én snelle levering. Vanuit het centraal gelegen Ede bedienen we particulieren, tuinspecialisten en groothandels in binnen- en buitenland. Wij leveren zowel standaard maten (2-6 meter) als maatwerk.