uitstekend

bestellen gaat gemakkelijk en bezorgen ging zoals vooraf verteld en precies op tijdstip

Betrouwbaar en kwaliteit

Snel geleverd en goede kwaliteit en goed verpakt

Goeie communicatie, snelle levering, afspraken perfect nagekomen! Zeker voor herhaling vatbaar.

Eenvoudig besteld, vlot geleverd!

Keurige website en alles volgens afspraak geleverd. Je krijgt netjes een sms voordat de chaufeur komt.

Makkelijk bestellen en snel geleverd !

Voor de 2de keer douglas palen en balken besteld en net als de vorige keer netjes binnen 4 dagen geleverd. Zou het iedereen aanbevelen..

was weer naar verwachting

Alles netjes geregeld, zoals altijd.

Alles mooi optijd geleverd alleen jammer dat er 1 verkeerde plank is geleverd.

Snelle afhandeling

Website is duidelijk Bestellen betalen en snelle service

Denken mee in oplossingen.

Denken mee in oplossingen.

Goede ervaring, nette levering

Materiaal geleverd volgens specificatie. Enige opmerking is de reeds aanwezige vergrijzing van een aantal balken die "in het zicht" komen, terwijl we bewust blank hout hebben besteld om te beitsen. Dit zal kleurverschil op blijven leveren...

Altijd prima

Perfect hout voor een goede prijs

Eenvoudig te bestellen, goede communicatie en hele leuke gasten. Denken mee en hebben humor. De planken en balken zijn nu een grote schuurdeur, binnenkort ga ik twee andere grote schuren bouwen, en ik weet al wel waar ik het hout vandaan ga halen. Goed werk jongens!

Perfecte service

Prima kwaliteit

Snel, betrouwbaar en correct

Vriendelijke mensen, veel keuze, kwalitatief en doen wat zij beloven!

Gemakkelijk te bestellen en super afhandeling!

Op de site een ruim assortiment. Overzichteijk en goede website. Levering precies als afgesproken en netjes op tijd. Zeker een aanbeveling!

Uitstekende zo als altijd

Was weer zo als altijd goede en snelle service ik kom niet voor niks iedere keer weer terug

goede service ook voor kleine bestellingen

Fijn op maat gezaagd en snel bericht dat het klaarstond

bestelling snel geleverd zeer goede kwaliteit

Snelle levering cf afspraak

Verzocht om snellere levering van de winkelmaterialen. Dit werd 's ochtends vroeg al bevestigd en het stond later op de dag keurig klaar. Super.

Prima geleverd!

Goed contact en keurig overleg. Transporteur heeft prima geleverd.

Alles word goed geregeld

Goede service veel op voorraad bestellen en halen kun je goed terecht

Goede website, goede produkten en snelle afhandeling

Positief !

Kop kanten zijn niet recht.

Kop kanten zijn niet recht.

Super service alleen deze keer minder kwaliteit hout

Heb inmiddels meerdere keren hout besteld met alle tevredenheid. Het bestel proces verloopt makkelijk, bestellingen worden binnen een dag klaar gelegd en zijn eenvoudig af te halen vanaf het terrein. De laatste bestelling waren vooral balken en planken. Helaas was de kwaliteit minder dan voorgaande keren. De balken met veel butsen en planken met veel scheuren… overigens waren er al wel drie extra planken gratis meegeleverd Hopelijk de volgende keer weer betere kwaliteit aan de service en klantvriendelijkheid Ontbreekt het in elk geval niet.

Over Douglas Hout

Douglas-Hout.nl maakt sinds 2012 het verschil met een compleet assortiment hout en accessoires, een grote voorraad én snelle levering. Vanuit het centraal gelegen Ede bedienen we particulieren, tuinspecialisten en groothandels in binnen- en buitenland. Wij leveren zowel standaard maten (2-6 meter) als maatwerk.