Alles keurig geleverd

Keurig op tijd geleverd en netjes neergezet. Goed verpakt en mooie kwaliteit. Zeer tevreden

Geweldige kwaliteit en service!

We hebben zelf een overkapping gebouwd! Contact en levering was altijd goed, we deden het in meerdere etappes. Ook in de shop zijn we keurig geadviseerd en bij afhalen van wat hout stond er meteen iemand klaar met een heftruck! De kwaliteit van het hout is prima! Bovendien was al het personeel vriendelijk, zowel in 1 op1 contact als via correspondentie per e-mail! Bedankt!

meedenkende medewerkers

e

Kwaliteit en goede service

Kwalitatief goed hout tegen scherpe prijs. Bestellen en afhalen of laten bezorgen verloopt probleemloos.

Goede en snelle service

Snelle levertijd en atijd bereid mee te denken

Goeie prijs kwaliteit!

Top levering top prijs en goed hout!

Goeie levering

Snelle service, meedenkend en houdt zich aan de afspraken.

netjes geholpen

netjes geholpen

Goede kwaliteit en snelle service

Goede kwaliteit en snelle service

Snelle levering en correcte afhabdeling

Fijn bedrijf om bij te bestellen en soms nog iets extra krijgen, al zijn deze planken iets beschadigd. Stukje extra service.

Duidelijke site, makkelijk bestellen, snelle levering.

Prima bedrijf. Vlot geholpen

Krom en scheef

Veel was bruikbaar

Gewoon goed

Hout van goede kwaliteit. Goed verpakt en volgens afspraak geleverd.

Prima, maar maten kloppen niet altijd

De site van douglas-hout is erg overzichtelijk en het bestellen is makkelijk. Ook werd de bestelling vlot gebracht en communiceerde de bezorger fijn. Echter zat er bij mijn bestelling 1 balk van 2 meter met een duidelijk afwijkende maat. In plaats van 7cm breed was deze balk 7,5 cm breed. Ondanks dat dit volgens de Algemene Voorwaarden binnen de marge valt is het toch heel vervelend. Vooral ook omdat de andere 11 balken en planken wel de goede maat hadden en het dus wel kan.

Goede prijs kwaliteit verhouding.

Zeer mooie webshop duidelijk en overzichtelijk, alles geleverd op afgesproken dag.

Besteld, betaald en volgens afspraak geleverd.

Goede ervaring. Ik zou hier weer bestellen als ik weer hout nodig heb.

Alles op tijd en goed geleverd

Top geregeld

Bijna perfect

Tijdens bestellen moet ik een dag kiezen, de eerst beschikbare datum was pas een dag of 3 later. Tot mijn.verbazing kon ik wel bijna direct na bestellen de spullen al halen.

mooi hout en keurig geleverd

Site was makkelijk en goed overzichtelijk, hout is goed van prijs en de kwaliteit is ook perfect. Levering is keurig, ik ben netjes op de hoogte gehouden van de status van de bestelling en ben dag voor levering keurig gebeld met een indicatie hoe laat ze zouden komen. keurig binnen de tijd is de levering gebracht en de chauffeur was zeer vriendelijk. hier ga ik zeker nogmaals bij bestellen. Complimenten ga zo door.

Super snel geleverd

Zondag de order online geplaatst voor een veranda en woensdag al geleverd. Een paar rabat delen waren niet helemaal goed gefreesd en de mastiek hoeken waren van verschillende afmetingen 2 lange delen hadden een vrij smalle top waar de kraallijst op bevestigd wordt. Verder prima kwaliteit.

SUPERZAAK, afspraak is afspraak

Als je haast hebt of niet op tijd besteld, valt er vaak nog wel een mouw aan te passen bij niet te grote bestellingen. Perfecte service

afspraken en service is zeer goed.

over het hout was ik minder tevreden. moest iets van 20 planken omwisselen i.v.m. het weer in het hout, kapotte planken en ze waren wel erg nat. maar omwisselen was geen probleem en werd goed geholpen.

De plek voor je tuinhout !

Een duidelijke webside waar je in gemakkelijk keuzes kan maken en een compleet verhaal en waar service hoog in het vaandel staat heb ik gemerkt ook als je een retourtje hebt.top

uitmuntend

snelle service en goede kwaliteit

Over Douglas Hout

Douglas-Hout.nl maakt sinds 2012 het verschil met een compleet assortiment hout en accessoires, een grote voorraad én snelle levering. Vanuit het centraal gelegen Ede bedienen we particulieren, tuinspecialisten en groothandels in binnen- en buitenland. Wij leveren zowel standaard maten (2-6 meter) als maatwerk.