A

Zoals het hoort. Compleet en op tijd geleverd.

Compleet en op tijd geleverd

Mooi hout voor een redelijke prijs.

Prettige contacten tijdens offerte traject en correcte levering.

Tijdens offerte traject goede contacten met binnedienst en de 2 orders zijn keurig op tijd en compleet geleverd. Ondanks de moeilijke losplek heeft de chauffeur het keurig afgeleverd.

super

Super kan niet beter , goed hout , goed geholpen , mooi bedrijf kunnen jullie echt trots op zijn ,

Recht schoon hout voor een betaalbare prijs.

Goed bruikbaar recht hout (5 m lange zweeds rabat). Afspraken nagekomen. Prijs / kwaliteit gunstig. Net geen 10 (één plank gebarsten), maar een dikke negen.

Aflevering drama, hout oké

Schade aan m,n voortuin bij aflevering 7-10-21 , de chauffeur is met zn hele palletwagen de voortuin ingereden. De tegels 60 x 60 cm / 100x100 cm vlogen eruit en zijn gescheurd en beschadigd van de lepels. Door de zware palletwagen plaatselijk straatwerk verzakt. Bij het geleverde hout zijn ook beschadigde planken geleverd

goed en duidelijk

goed hout voor een niet al te hoog bedrag met duidelijke en snelle levering

Correcte levering

Correct en op tijd geleverd. Netjes op de stoep geplaatst en materiaal van een goede kwaliteit. TOP DUS

Prima service en mooie kwaliteit. Spijtig dat het hout niet droog kan opgehaald worden.

Kwaliteit, Snel en prima communicatie bij leveringen

Kwaliteit, Snel en prima communicatie bij leveringen

Na wat discussie is het probleem goed opgelost!

Over het algemeen goed. Graag zou ik problemen zonder discussie opgelost zien. Er kan altijd iets mis gaan, maar pak dan wel de volledige handschoen op i.p.v. een deel van het probleem bij de klant te leggen. Dat is wel jammer. Maar na discussie is het alsnog opgelost. Diverse planken zijn beschadigd. ook van mijn 2e bestelling. Dat is door interne controle van het bedrijf zelf goed op te lossen.

Razend snel met een goed product

Besteld, betaald en afgeleverd binnen de vermelde vijf dagen. Wat meer kun je wensen dan dat men zich aan de afspraken houdt. Uiterst reële prijzen en er werd een strak product geleverd. Geen bemerkingen op het geleverde hout. Goede info tijdens het bestelproces van vijf dagen, inbegrepen die van de transporteur

top gergeld.

goede lange lengtes prima chauffeur en aflevering

Nette service en levering

Goede kwaliteit

Prima bedrijf houd zich aan de afspraak

Wederom een mooie partij douglas hout ontvangen keurig geleverd zelfs een dag eerder dan was opgegeven.

Mooi hout met voldoende lengte

Hout besteld voor overkapping incl epdm en toebehoren. Op tijd geleverd zonder manco’s. Enige minpuntje is dat er voor de daklijst maar een weinig koppelstukken bij zitten. Bij zagen van de lengtes kom je hierdoor tekort.

Snelle en correcte levering

Bestellen via de webshop was makkelijk en overzichtelijk. Vervolgens werd de bestelling vlot geleverd. het hout ziet er ook goed uit.

Op enkele planken zaten er wel beschadigingen op maar heb ze wel verwerkt in kortere stukken. Maar op zich wel tevreden van de snelle service.

Prima geregeld

Betsellen ging makkelijk, prijzen zijn prima en het hout was ook dik in orde. Afhalen kon eerder dan geplad, werd netjes bij de auto afgeleverd door een vriendelijke medewerker. Kortom, helemaal prima!

Mooi hout! Snelle levering! Helemaal happy!

Elke keer weer een glimlach op het gezicht bij een levering. Zelden een foutje en zo wel…dan wordt het snel opgelost. Dank!!

Goed, netjes en door ervaren gemotiveerd personeel

Alleen dit bevalt mij niet

Gave tafel en netjes geleverd

Wat een gave tafel, 3 meter met twee banken erbij. Ik vind het hout nog wel wat Rus dus daar moet nog even een schuurapparaat overheen. Verder netjes en randen zijn netjes. Wel had ik de tafel voor 350 euro gekocht en een dag later was hij 299. Gemaild, gebeld, geappt zelfs nog op fb een mail gestuurd….steeds geen antwoord. Scheelde toch 50 euro. Nogmaals ge probeert en eindelijk kreeg ik een antwoord, het was een fout op de site en kreeg het verschil niet terug. Het zou aangepast worden maar de prijs staat er nog steeds verkeerd op. Dat vind ik toch wel jammer dat als het om geld gaat ze niet thuis zijn. Verder echt heel blij met de tafel! De meneer die de tafel bracht was erg behulpzaam en stuurde liet duidelijk weten wanneer hij kwam, erg vriendelijk ook.

Beste, Wij zijn ontzettend blij met zo'n mooie review. Deze is vermoedelijk niet voor ons bedoeld maar voor degene bij wie u de tafel ook gekocht heeft, wij verkopen namelijk alleen maar hout en geen houten meubelen. Misschien heeft het bedrijf waar u het hout gekocht heeft wel zijn hout bij ons vandaan en komt u via die weg bij ons terecht. Dan vatten wij dit alsnog op als een compliment! Veel plezier van uw meubelen! Met vriendelijke groeten, Douglas-hout.nl

Douglas Hout een 10, de transporteur een 7

De ervaring net Douglas hout was perfect, goede service, meedenken, goede suggesties, kortom: perfect! Alleen de levering (door een andere partij) was minder. Het zou 's middags komen, maar 's ochtends werd het in de regen op de oprit gezet, terwijl wij er dus niet waren.

Over Douglas Hout

Douglas-Hout.nl maakt sinds 2012 het verschil met een compleet assortiment hout en accessoires, een grote voorraad én snelle levering. Vanuit het centraal gelegen Ede bedienen we particulieren, tuinspecialisten en groothandels in binnen- en buitenland. Wij leveren zowel standaard maten (2-6 meter) als maatwerk.