Goede kwaliteit , snel

Opdracht zeer snel uitgevoerd. Kwaliteit is goed. Alles is zeer netjes afgeleverd.

Top.

Snel.

Erg goed en makkelijk geregeld allemaal!

Erg snelle service en veel op voorraad! Zag er allemaal goed uit.

Bestelling zeer snel in huis!

Snelle levering van goede/mooie coating voor veranda!

Goede kwaliteit , perfecte levertijd ik koop er graag

Mooi hout , goede levering en op de juiste tijd Goede en overzichtelijke website Prijzen zijn concurrerend

Prima geleverd en op de afgesproken tijd.

De levering voldeed aan de verwachting, alleen jammer dat een underlayment plaat dermate was ingepakt dat aan één zijde de plaat behoorlijk beschadigd is, anders had er een negen in gezeten.

Bestellen en bezorging is prima verlopen, jammer dat afhalen niet mogelijk was.

Van mij buurman begreep ik later dat hij mog wel had kunnen afhalen. Jammer dat ik dat niet kon. Zelf woon ik in Ede heb daarom een sterke voirkeur voor afhalen, zeker als de hoeveelheid beoerkt is!

Super: oplossingsgericht en meedenkend

Ik had hout besteld, maar door een ongelukje kon ik er niets mee op de afgesproken dag (het was al in de vrachtwagen geladen). Jullie hebben gezorgd dat t bij de transporteur in opslag kon. De levering is 14 dagen uitgesteld. Ik ben super blij met mijn bestelling bij jullie!

Prima prijs, kwaliteit verhouding met vlotte levering!

Compleet assortiment, met een goeie prijs, en het hele pakket ook nog eens vlot bezorgd.

Snelle service en klantvriendelijk

Snelle service en klantvriendelijk

Goede levering en redelijk hout.

Snel geleverd en goede communicatie. Een aantal planken waren gespleten maar die gebruik ik op een plek die je niet ziet. Maar dat is het enige wat beter kan.

Gewoon goed

Goed Douglas hout en snel geleverd

Levering cf afspraak!

Nette tijdige levering volgens de gemaakte afspraak. Goede communicatie over de voortgang van de bestelling. Top!

Prima en op tijd geleverd

Duidelijke site en op tijd geleverd

Geleverd wat besteld was

Materiaal op tijd geleverd. Netjes op de hoogte gehouden van status. Op tijd geleverd, zelf 1 dag vroeger. Enige minpunt vind ik dat het hout alleen fijnbezaagd besteld kon worden. Hout is hier een nog best grof, dus moet het toch even schuren voor de mooiigheid.

Slechte stukken hout werden 1 dag later probleemloos geruild met speciale koeriersdienst.

Snel besteld en we konden het mooi op tijd weer ophalen

Prima geregeld, goede communicatie

Je krijgt via de mail van iedere stap in het proces een melding, dat is super Levering prima, netter en vriendelijke chauffeur Kleine tip, vermeld op de site de netto maten van de balken, bij fijn bezaagd en de netto maten bij geschaafd, Helemaal tevreden over de afhandeling en aflevering en de kwaliteit

Ik hout er van

Geen lange levertijden bij Douglas-hout.nl en de bezorging verliep heel professioneel. Kwaliteit van het hout is top en dat voor een hele scherpe prijs! Dikke vette aanrader!

Vlotte net levering

Goede ervaring en op de afgesproken tijd geleverd

Klantvriendelijk

Omdat de vlonderplanken tijdelijk niet voorradig waren moest ik een week wachten en heb ik ervoor gekozen om ze zelf op te halen. Dat was maar goed ook. Meer dan de helft van de planken waren te slecht om mee te nemen. De medewerker was het hiermee eens en ging direct op zoek naar goede planken. Dit vond ik uiteraard top, maar het mag toch niet gebeuren dat ze je eerst troep willen meegeven. Wees dus kritisch op je bestelling.

Bestellen en goed contact en snel geleverd. Top

Zeker een 9 waard

Super tevreden Super service

Snelle levering! Dank.

!

Goed geregeld

Net hout geleverd, ook moest ik nog extra planken geleverd hebben en ook deze konden toegevoegd worden waardoor ik geen extra leveringskosten kreeg. Inmiddels alweer een nieuwe bestelling geplaatst!

Over Douglas Hout

Douglas-Hout.nl maakt sinds 2012 het verschil met een compleet assortiment hout en accessoires, een grote voorraad én snelle levering. Vanuit het centraal gelegen Ede bedienen we particulieren, tuinspecialisten en groothandels in binnen- en buitenland. Wij leveren zowel standaard maten (2-6 meter) als maatwerk.