Goed en snel

Het hout lag keurig klaar op het afgesproken moment.

Prima bestelling en levering

Al regelmatig hout besteld bij Douglas Hout. Online bestelling is goed geregeld, evenals de melding dat alles klaar ligt. Bij afhalen wordt je netjes geholpen. Ook eventueel nog wat extra's bestellen bij afhalen wordt niet moeilijk over gedaan. Bezorgkosten zijn wel fors voor kleine bestellingen, dus altijd zelf met de aanhanger opgehaald.

Snelle levering en redelijk goede kwaliteit hout

Snelle levering conform afspraak Redelijk goede kwaliteit hout

Fijn dat ik toch nog even geholpen werd

Ik had hout besteld dat ik zaterdags zou ophalen. Ik was in de veronderstelling dat jullie de hele dag open zouden zijn maar dat bleek tot 12 uur te zijn. Ik was er om 12.20. Gelukkig waren er nog wat mensen op het terrein aanwezig die mij na enige aarzeling nog wilden helpen. Zo had ik toch mijn hout en kon ik mijn project toch nog in het weekend voorbereiden en al het hout op maat zagen ed. Misschien een tip om de beperkte zaterdag opening nog duidelijker als reminder te melden als men kiest voor de zaterdag om hout op te halen. Maar nogmaals bedankt dat ik het bestelde hout toch mee kon nemen. En natuurlijk weer prima hout. Top.

Top levering!

Alleen jammer dat ik het zelf achter thuis moest sjouwen.. ;-)

Rommelig

Aflevering was slecht, afleverings bon was zoek maar toch nog goed gekomen vandaar een 7tje.

Heb een hekel aan verplichte velden

Snelle service , fijne aardige en behulpzame mensen

Mooie planken, kon snel ophalen!

Mooie planken voor een schuifdeur. Snel geregeld, goed te bewerken. Top ervaring.

Hout voor uitbreiding van de overkapping

Vorig jaar Douglas hout besteld voor de overkapping, netjes bezorgd en dit jaar een kleine uitbreiding. Prijzen zijn iets verhoogd, maar vergeleken met andere bedrijven nog steeds goedkoper. Helaas het bezorgen enorm hoog en besloten zelf te halen. Gecombineerd met een ander ritje en netjes opgehaald. materiaal lag gereed, netjes berichtgeving over gehad en behulpzaam personeel. Mijn volgende douglas klus maak ik weer gebruik van hun diensten. Hopelijk zijn dan de bezorgkosten wat lager of is het bestel bedrag voor kostenloos verzenden verlaagd.

Goede service en er wordt mee gedacht

Volgende keer weer

Zo als het hoort

Geen poespas, Bestellen en alles weer op tijd geleverd

Wederom prima hout

Ook deze keer lag mijn bestelling weer op tijd klaar bij afhalen.

Fijne communicatie, snel geleverd!

Perfecte levering

Correcte levering

Prima prijs kwaliteit verhouding

Goed hout en prima geholpen bij het afhalen.

Zeer goede website en service

Douglas-Hout heeft een heel goede website. Hout op maat zagen is heel eenvoudig op te geven, tot op de mm. De bestelling ophalen is eveneens makkelijk. Thuis laten bezorgen is echter extreem duur. Daarom net geen 5 sterren.

Super !

Mijn douglasolie werd snel bezorgd in een goed verpakte doos. De prijs was veel goedkoper dan bij andere aanbieders.

Supersnelle levering.

Correcte en capabele servicedienst. Zeer klantvriendelijk! Prachtig hout

super

keurig verzorgd en alles op tijd

Prachtig hout en betaalbaar

Prachtig hout en betaalbaar

Opnieuw alles in orde en alles goed geleverd…

Uitermate correcte afhandeling.

Aangenaam om eens een bedrijf te treffen waar je bij je aankoop en voor je geld geen onverschilligheid aantreft, maar juist vriendelijkheid en betrokkenheid.

Prima bedrijf

Prima, de bestelling was makkelijk te plaatsen. Lag de volgende dag al klaar en ophalen ging gemakkelijk en snel

Makkelijk bestellen, makkelijk afhalen.

Wat hout nodig voor een zelfbouw egelhuis. Eenvoudig besteld op de site en makkelijk afgehaald in Ede. Zelfs nog een reststukje dakbedekking gekregen. Top.

Dwarsweg 8

6716 BJ Ede

Over Douglas Hout

Douglas-Hout.nl maakt sinds 2012 het verschil met een compleet assortiment hout en accessoires, een grote voorraad én snelle levering. Vanuit het centraal gelegen Ede bedienen we particulieren, tuinspecialisten en groothandels in binnen- en buitenland. Wij leveren zowel standaard maten (2-6 meter) als maatwerk.