Goed materiaal, keurig op tijd geleverd vlgs. afspraak

Zie bovenstaande omschrijving

Kei goed.

Goede en duidelijke site om te bestellen. Top transporteur. Perfect geregeld tot achter het huis.

Alles na wens

Alles na wens en niets op aan te merken Liep op rolletjes

Alles ligt klaar zoals afgesproken.

vlotte levering , goede communicatie

Hout vlot geleverd , 2 extra regels bijgeleverd op eigen initiatief . Communicatie duidelijk en mooi op tijd geleverd .

De transporteur was perfect. De communicatie ook.

Alleen ik heb 1 punt ik bestel schutting delen en schroeven. ( de schroeven zijn alleen voor indoor) Dat stond in mijn ogen niet duidelijk.

Tweede keer dat ik hier bestelde, weer goed verzorgd.

Tweede keer dat ik hier bestelde, weer goed verzorgd. Deze keer zelf opgehaald, netjes geholpen en alles volgens bestelling.

Uitstekend kwaliteit hout, vriendelijk personeel

Bijna alles ging goed, maar moest zelf nog wel verifiëren of de bestelling was verwerkt. Dit was na het eerder bericht niet duidelijk

netjes en op tijd geleverd

goede communicatie

Heel fijn bedrijf!

Snelle levering en mooi materiaal

Fijne jongens in de omgang,binnen en buiten.

Helemaal top

Dit is al de derde of vierde bestelling die ik gedaan heb. Alles netjes op maat afgezaagd en opgestapeld bij de ingang. Auto ernaast en kon zo alles inladen. Vriendelijk personeel. Kleine check en weer door.

Zoals altijd prima!

Prima geregeld en weer netjes hout!

Hout beschadigd

Vond helaas dat er op het hout veel beschadigingen zaten van transport of het opladen , en grote scheur waardoor met zagen stuk in 2 delen uit elkaar viel

Beste, Vervelend om te lezen dat niet alles naar wens verlopen is. Zoals besproken kan u altijd contact met ons opnemen wanneer er iets niet naar wens gegaan is, dan werken we graag samen naar een oplossing. Als u verdere vragen heeft kunt u altijd contact met ons opnemen. Met vriendelijke groet, Douglas-Hout

Perfect van bestellen tot aflevering.

Overzichtelijk site, vlotte service en snelle correcte levering en zeer vriendelijk. Hout is van goede kwaliteit en ben zeer content met het eindresultaat.

ben zeer tevreden over de af handeling

netjes op tijd afgeleverd

Het bestellen en ophalen ging gemakkelijk en snel

Het bestelde hout lag een dag eerder al klaar. Ik kreeg netjes een mail waarna ik het kon ophalen. Snelle service, top!

Vriendelijk, snel

Ideaal als je in de buurt woont en je hebt maar een paar planken nodig, ze doen niet moeilijk over kleine bestellingen.

Ruime keus, snelle levering. Kwaliteit hout is goed

Kwaliteit hout is over het algemeen goed. Zaten een aantal regels bij die niet echt onder de categorie fijn bezaagd vallen. Levering is snel en punctueel.

Mooi hout, goede prijs, afmetingen kunnen beter.

Hout is best mooi, en de prijs is netjes. Alleen als je een plank van 2 meter bestelt en die uiteindelijk 1.99 is en je dan ook nog moet schoonzagen dan is er wel wat ruimte voor verbetering.

Makkelijk bestellen en goede service bij het ophalen van het hout

Makkelijk bestellen en goede service bij het ophalen van het hout

Gemakkelijk en zeer goede prijs - kwaliteit verhouding

Spullen op internet besteld. Spullen stonden op tijd klaar. Prima kwaliteit voor n gunstige prijs.

Absoluut goede ervaring !

Alles online besteld en een gewenste leverdatum ingevoerd. Kregen netjes updates via mail en kregen dan ook de spullen op de juiste dag en tijdstip bezorgd. Alles was compleet en goed verpakt ! Zeker aan te bevelen !

Snel, goed en flexibel

Heldere communicatie, kon mijn bestelling afhalen en was nog wat hout vergeten te bestellen. Dit was geen probleem en kon er gewoon. Ook was er hulp bij het transport omdat een aantal palen te lang voor de kar waren. Aanrader! Topzaak

Bij mijn vorige bestelling was alles super, nu een paar jaar later heb ik weer een bestelling geplaatst waarbij ik op merkte dat er veel beschadigingen waren aan de grote balken 200x200 deze beschadigingen komen waarschijnlijk van de pinnen van de heftruck als men te ver door rijdt om de stapel op te nemen zonde ! En dat er ook veel spint aan de balken zit. Nog een tip als er iemand een bestelling plaatst van zwarte daktrims en er zit een grijze tussen neem dan even contact op met de koper of dit wel juist is kleine moeite voor de verkoper iedereen kan een foutje maken Mvg Paul

Goedendag Paul, Vervelend dat niet alles helemaal naar wens verlopen is. Als u er niet uitkomt kunt u altijd contact met ons opnemen. Zo kunnen we samen tot een oplossing komen. Met vriendelijke groet, Douglas-Hout

Over Douglas Hout

Douglas-Hout.nl maakt sinds 2012 het verschil met een compleet assortiment hout en accessoires, een grote voorraad én snelle levering. Vanuit het centraal gelegen Ede bedienen we particulieren, tuinspecialisten en groothandels in binnen- en buitenland. Wij leveren zowel standaard maten (2-6 meter) als maatwerk.