Proces prima, maar hout van matige kwaliteit.

Veel beschadigingen in het hout en kromme balken/palen. Ik zal niet meer bestellen bij dit bedrijf.

Afmetingen en kwaliteit waren niet naar verwachting

Bestellen en betalen gingen erg eenvoudig. De communicatie was ook top (e-mailtjes van iedere verandering in het proces). Kwaliteit van de palen was niet erg netjes, veel uitgevallen knoesten waardoor gaten waren ontstaan. De 2 meter palen waren 1975.. wat het bouwplan heeft doen veranderen. Planken waren erg krom getrokken.

Goed geregeld allemaal

Aardig personeel.

Mooi hout en aardige mensen bij het ophalen van het hout.

Top leverancier

goed product en snelle levering.

Afspraak per mail duidelijk en men doet wat zij zeggen, transport volgen de tijd die men zegt zeer correct Als ik de volgende keer Hout nodig heb zeker bij u. Gr Nico

Snel geleverd en goede kwaliteit van het hout en vriendelijke personeel top bedrijf

Vlotte levering. Kwaliteit is prima.

Kwaliteit is prima. Snel, binnen een paar werkdagen geleverd.

Goede website, gemakkelijk bestellen

Gemakkelijk gevonden wat ik zocht, duidelijke communicatie is het hele proces. Keurig netjes afgeleverd cfm afspraak en ook hierbij duidelijk gecommuniceerd

Is een periode (Corona) wel wat minder geweest,maar nu gaat het weer prima,een dikke voldoende

Snelle levering.

Dinsdag besteld, woensdag ophalen. Vriendelijk geholpen. Planken waren recht en van goede kwaliteit.

Goede en zeer snelle service!

Prima online bestel mogelijkheid en correcte levering

Na mijn online bestelling een bericht dat de bestelling compleet was en afgehaald kon worden.

Vlot en n compleet

Bestelling lag klaar. Met wat schade. Er werd direct nieuw materiaal gepakt. Snel geladen en klaar.

Goede service en support

Blijf zo door gaan

Makkelijk

De website is makkelijk om te bestellen. Kwaliteit van het hout is goed en de service ook. Een aanrader!

Veel beschadiging aan de balken

Ik zie heel veel beschadigde stuken aan het hout zitten. En zwarte olie vlekken Van transport en waar bevestigings banden hebben gezeten. Ik moet nu alles diep er uit schuren. En een balk is zo krom. Moet nog kijken of ik daar wat mee kan. Heb ook sommige stukken moeten lijmen. Er wordt niet zuinig mee om gegaan. Dus ik weet niet als ze geschaafd zijn hoe het dan uit ziet. Voor de rest is alles goed.

Beste Ron, Vervelend om te zien dat u niet tevreden bent. Wij hebben u meerdere keren gebeld, echter krijgen wij niemand te pakken. Hierdoor kunnen wij het ook niet oplossen met u. Waarschijnlijk heeft u het project toch kunnen afronden? Wij horen graag van u! Met vriendelijke groeten, Douglas-hout.nl

Snel geregeld

Netjes geregeld op de gevraagde dag geleverd . Bij aflevering paar planken (licht)beschadigd/ingescheurd. Gelukkig hadden we ook een paar kortere planken nodig . Transporteur had er welgelijk foto's van gemaakt ,mochten we hier iets mee willen doen.

Snelle levering en goede service

Snelle levering en goede service,word constant op de hoogte gehouden over levering.

snel en netjes

op tijd geleverd en compleet en als er iets niet goed was kon ik gelijk bellen

Snelle en goede levering.

Duidelijke Website en juiste communicatie

nvt

Vriendelijk en professioneel

Alles netjes klaar staan en bij foutje wordt dat gelijk gecorrigeerd. Belangrijkste is vriendelijk personeel dat vertrouwen geeft voor volgen aankoop. Kwaliteit ook dik in orde.

Afspraak netjes nagekomen

Alles netjes en op tijd geleverd. De kwaliteit van het hout is prima. Wel wat uitval maar minimaal.

Prima geregekd

Snel geleverd op verzoek, binnen 1 dag!

Over Douglas Hout

Douglas-Hout.nl maakt sinds 2012 het verschil met een compleet assortiment hout en accessoires, een grote voorraad én snelle levering. Vanuit het centraal gelegen Ede bedienen we particulieren, tuinspecialisten en groothandels in binnen- en buitenland. Wij leveren zowel standaard maten (2-6 meter) als maatwerk.