Top geregeld

Alles was snel en goed geregeld

Toen ik het kwam halen en me bij de service balie binnen kwam stonden er twee mensen om dat ik van licht in een wat donkerder ruimte kwam had ik de jongen aan de balie niet gezien nog. Hoorde wel zonder goedemorgen heeft u besteld twee keer verbaast zei ik dus ja naam hier had ik dus een raar gevoel bij dit kan echt beter de rest van het personeel was nettjes en aardig ging snel Groet Hans Veltkamp

goed georganiseerd bedrijf

zaken worden netjes afgehandeld, en er is met overleg veel mogelijk

Geen gedoe, makkelijk bestellen, gemakkelijk betalen en perfecte levering.

Ik bestel graag mijn douglashout bij douglas-hout.nl. Vaker hout bij hun besteld voor meerdere klussen incl 2 volledig uit douglas opgebouwde tuinhuizen. Makkelijk besteld, Makkelijk betaald, goed overzichtelijk en een uitstekende levering. Top!

Goede service en snelle levering

Ik had de tekening van onze overkapping gemaild naar Douglas Hout waarna zij contact met mij opnamen. Zij wilden graag leveren maar adviseerden mij eerst een timmerman of een constructeur naar de tekening te laten kijken gezien de extra belasting van de Lichtstraat die erop moest komen. Dat noem ik nou meedenken! Na goedkeuring van de constructeur hebben wij alsnog de bestelling geplaatst en is deze zelfs nog eerder dan verwacht geleverd.

Topzaak!

Mooi hout, nette levering!

Goede kwaliteit en dito service

Naast de kwaliteit is de prijs ook competitief.

Prima, goed geholpen, bestelling netjes uitgevoerd.

Prima, goed geholpen, bestelling netjes uitgevoerd.

Goede after sale service

Er was een balk van 4 meter 75 x 200 beschadigd en krom. Binnen enkele dagen omgeruild, perfect !

Site is duidelijk. Makkelijk te bestellen en bezorging gaat goed, compleet en netjes. Materialen van goede kwaliteit.

Mooie producten, snelle service.

Goed hout

Snelle levering, met goed hout.

Netjes geholpen

Goede kwaliteit en netjes geholpen tot aan de auto.

Keurig en optijd afgeleverd.

Goed geholpen

Snelle levering volgens afspraak.

Snelle levering en via de webshop makkelijk te bestellen. Kwaliteit hout niet altijd geweldig, diverse kromme planken tussen de bestelling.

De bestelling stond netjes klaar. Top.

Snelle levering, goede kwaliteit

Vlotte en correcte afhandeling van mijn bestelling

Goede zaak, maar de bestelling werd wel een dag eerder gebracht dan gepland. Gelukkig kon ik de telefoon opnemen en op tijd weer thuis zijn. Verder prima hout, verzorgde levering en ruime keus.

Goede communicatie en snelle levering

Alles stond klaar en vlot geholpen

Snelle levering en goede communicatie

Fijn dat het er zo snel was en dat bij de levering rekening was gehouden met dat ik onze kinderen die ochtend naar het kdv moest brengen. De chauffeur refereerde naar de opmerking daarover die ik bij de bestelling had geschreven.

Top bedrijf

Goede voorraad en snelle levering en goede service

Transport afspraak

Het bestellen ging prima snelle reactie en fijn dat het op voorraad was. Dag voor levering kreeg ik een mail van de transporteur dat het de volgende dag geleverd zou worden tussen 7:00 en 9:00 De dag van levering was om 9:30 nog steeds niks geleverd de track en tracé code gaf ook geen andere tijd. Nabellen gaf de transporteur aan dat het tussen 13:00 en 15:00 zou gaan worden dat vond ik niet prettig omdat ik de vorige dag een andere tijd had doorgekregen. Bij het opnieuw verversen van de track en tracé. Kreeg ik een tijd door van levering tussen 14:15 en 16:15. Nu snapte ik er niks meer van en mijn werkdag liep aardig uit de planning. Uiteindelijk ben ik net onderweg voor werkzaamheden belt de chauffeur dat hij voor de deur staat. Het is rond half 2. Dus transporteur kan misschien wel wat beter gaan plannen want dit kost jullie sterren

Beste Marco, Vervelend dat het zo gelopen is! Wel fijn dat u blij bent met de snelle reacties en het hout! Het kan inderdaad voorkomen dat er onderweg iets gebeurd waardoor de bepaalde tijd niet te halen is. Van mankementen aan de vrachtwagen tot rij- en rust tijden van de chauffeurs. Vandaar dat ze het ook een tijdsindicatie noemen, maar zoals aangegeven aan u hoefde u niet thuis te zijn voor de levering. Onze transporteur heeft chauffeurs in dienst die alles vakkundig op de juiste plek kunnen neerzetten. Wij bedanken u voor uw bestelling en wensen u veel bouwplezier toe! Met vriendelijke groeten, Douglas-hout.nl

Service gerichte snelle afhandeling

Wij hebben vaker besteld bij Douglas hout. Altijd netjes afgeleverd. Door omstandigheden moesten we bij de laatste bestelling last minuut bezorgmoment wijzigen. Na een telefoontje is dit netjes snel en goed afgehandeld met de transportbedrijf.

Strak geregeld!

Op maandag on-line besteld en dinsdagochtend afhalen……mooi snel en fijn geholpen met het laden van het hout. Waar eerder het hout nog wel eens naast de kar werd gezet en het personeel meteen weer gevlogen was, werd ik nu keurig geholpen met het laden…erg fijn als je er alleen staat.

Mooie kwaliteit

Mooie kwaliteit, snel geleverd en vriendelijke bezorger.

Over Douglas Hout

Douglas-Hout.nl maakt sinds 2012 het verschil met een compleet assortiment hout en accessoires, een grote voorraad én snelle levering. Vanuit het centraal gelegen Ede bedienen we particulieren, tuinspecialisten en groothandels in binnen- en buitenland. Wij leveren zowel standaard maten (2-6 meter) als maatwerk.