Bijzonder mooi hout

Mijn ervaring was zeer zo goed dat er ergens van de week nog een bestelling komt.

Uitgebreid assortiment en goede levering.

Goed prima hout

Goed prima hout

zeer snelle en makkelijke levering

Top bedrijf waar je Douglas hout kunt kopen. Mijn bestelling lag zeer snel klaar om gehaald te worden. Werd keurig geholpen en ze leggen de pallet bij de auto. Inladen en wegwezen weer.

Duidelijke website, goede kwaliteit hout en l vering volgens afspraak

Ruime keuze en snel geholpen!

Ruime keuze en snel geholpen!

Snel gereageerd

Ik kon bestelling meteen afhalen

Groot assortiment, scherpe prijzen en snelle levering

Groot assortiment, scherpe prijzen en correct geleverd op afgesproken datum.

Makkelijk bestellen en super geholpen bij het ophalen

Het bestellen van het benodigde hout ging heel makkelijk. De order was goed te volgen. Het afhalen ging heel soepel. De bestelde spullen werden met een heftruck naast de auto gezet zodat het inladen makkelijk ging. Kortom een goede ervaring. Zal hier zeker nog vaker terug komen

Zeer goede service

Kreeg op tijd mail over de status van mijn order en bij ophalen was alles al keurig verpakt! Helemaal top!

Slecht

Duurde erg lang voordat er een medewerker kwam en überhaupt iets zei…….

Goedendag Dennis, Het betreurt ons dat het proces niet helemaal naar verwachting verlopen is. Zoals ook telefonisch besproken staat er bij ons op het terrein aangegeven dat u een afleverbon nodig heeft voordat u het hout kan ophalen. Deze moet binnen opgehaald worden. Daarin geven we altijd mee een collega achter aan te spreken om zo snel mogelijk geholpen te worden. We hopen u in de toekomst verder te kunnen helpen, fijne dag nog! Met vriendelijke groet, Douglas-Hout

Goed en snel geholpen

Goed en snel geholpen.

Superklantvriendelijk

Je wordt ondanks dat het druk is heel snel geholpen en op een ontzettend vriendelijke manier te woord gestaan.

Snel hout bestellen

Snel besteld en het lag op tijd klaar. Alleen jammer dat degene die de order verzameld had niet heeft gelet op de kwaliteit. Eén plank was in lengte richting erg lelijk en slecht. Snel werd er een andere plank geregeld

Prima aflevering goederen.

Vracht is keurig op tijd afgeleverd. Vervoerder informeert tijdig en houdt zich aan de onerling gemaakte afspraak. Keurige performance.

Voor herhaling vatbaar

Vriendelijke en behulpzame mensen. Ook bij bestellingen.

Alles top geregeld

Duidelijke website en strakke levering

Overzichtelijke website met goed assortiment met lage prijs. Ik kon 3 weken voor levering al een leverdatum selecteren en deze datum werd gelijk bevestigd. Twee dagen voor levering werd telefonisch gevraagd of de levering een dag eerder mocht en dit was voor ons geen probleem. Tegelijk met de order van Douglas Hout ook besteld bij Golfplaatje.nl en dat bleek een waardeloos bedrijf, daarom extra blij met Douglas Hout!

Goed geregeld en goede kwaliteit

Goed georganiseerd bedrijf denken mee leveren goede kwaliteit.

Niets op aan te merken

Alles keurig bezorgd

Top bedrijf A kwaliteit en snelle levering

Goede prijs A kwaliteit hout en snelle levering

Snelle levering en uitstekende service.

De bestelling werd snel bezorgd op de vooraf aangegeven tijd. 1 balk was gescheurd, op de klacht werd snel gereageerd en is prima opgelost.

Prima levering, goede service ter plekke.

Klein puntje: De gevraagde lengtes waren allen enkele centimeters langer waardoor je goed gereedschap nodig hebt op het precies op maat te krijgen. (Mijn kapzaag kan niet zo diep zagen). Met vriendelijke groet, Koos.

Mooi hout voor een goede prijs

bestellen ging makkelijk en bestelling lag klaar op de afgesproken dag

Telefonisch contact was zeer duidelijk en snel geholpen

Over Douglas Hout

Douglas-Hout.nl maakt sinds 2012 het verschil met een compleet assortiment hout en accessoires, een grote voorraad én snelle levering. Vanuit het centraal gelegen Ede bedienen we particulieren, tuinspecialisten en groothandels in binnen- en buitenland. Wij leveren zowel standaard maten (2-6 meter) als maatwerk.

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier.