Goede prijs kwaliteit verhouding. Perfecte hulp!

Voor een veranda project al het materiaal bij Douglas-hout gehaald. Snelle levering, prettig contact bij vragen en een goede prijs kwaliteit verhouding! Heel blij mee.

Prima service en vriendelijke mensen

Alles super op maat gezaagd en voorgeboord, Maakt het bouwen lekker simpel en snel.

Goed en goedkoop

Snelle levering en mooie betaalbare producten. Top

makelijke website, veer variatie

bestelling verliep goed, netjes op tijd klaar om op te halen. alleen het personeel wat ging laden was onervaren en beschadigde 3 tal sponningplanken. naderhand contact over gehad en dit is netjes opgelost.

Wat beloofd wordt nagekomen

Alles loop gesmeerd van bestellen tot aflevering

Altijd goed

Tot nu toe zijn alle bestellingen snel en compleet geleverd. Bestel.hier graag weer

Super service!

Snelle levering en altijd top kwaliteit!

Prima zaak

Vriendelijk en snel geholpen aan de balie

Top hout!

4 sterren en geen 5 omdat ik de planken ner heb en nu nog niet kan bepalen of ze goed blijven.

Mooi hout en goede service

makkelijk online besteld, afhalen goed georganiseerd!

Een bordje bij binnenkomst terrein: Afhalen online bestellingen, binnen melden. Zou mooi zijn. Al met al zeer tevreden.

Correcte levering, meedenkende klantenservice

Levering was compleet. Belletje met klantenservice ivm aanpassen levertijd verliep soepel.

Snel en goed geleverd

Geschaafde balken snel geleverd, wel iets maatverschil tussen geschaafde balken van 200x75 met een lengte van 4 en 6 meter.

Flexibel en vlot.

Bestellen, oohalen en ook omruilen ging zonder problemen. Vriendelijk en kundig personeel.

al meerdere keren besteld, altijd goed en netjes geholpen/geleverd. bij ophalen leggen ze het naast je auto voor je klaar, kun je het zo inladen, en bij bezorgen denken ze met je mee om het zo dicht mogelijk bij je plek van bestemming in de tuin te krijgen.

Goede prijs/kwaliteit

Snelle service, mooie prijs

Snelle afhandeling van de order

Vlotte afhandeling van de bestelling. Afhalen mogelijk volgende dag al. Het vinden van de klaarstaande order nam nogal wat tijd in beslag en kan duidelijk beter georganiseerds worden.

Makkelijk besteld en snellle levering

Top geregeld

slecht.

Ik heb een partij Douglas hout gekocht voor een tuinschuur met overkapping bij Douglas-hout.nl. Het hout was van slecht kwaliteit. Er zaten overal barsten (onacceptabel groot) in de palen, planken en balken. Bovendien waren ze krom. De geschaafde hout was niet naar wens. Er zaten strepen in de hout dat waarschijnlijk door een schaafmachine was gemaakt. Het hout (wat slecht was)kon niet terug of omgeruild worden. Dit is omdat het bedenktijd was verstreken. Kortom slecht ervaring bij deze zaak. Ik koop niets meer bij deze zaak.

Beste Saro, Vervelend om te zien dat u ons beoordeeld met een '1'. Het klopt inderdaad we bij de eerste levering een verkeerde maat poer hadden geleverd. Dit konden we toen netjes omruilen in het weekend, zodat u verder kon. Verdere aanpassingen in de order, die u later doorgaf, hebben we nog mogelijk gemaakt, door de omruiling uit te stellen. Hierover is altijd duidelijk gecommuniceerd en hierin hebben we zo goed mogelijk meebewogen met u om tot een passende oplossing te komen. Na levering hebben we niets meer gehoord. Wij vinden het dan ook teleurstellend dat er 2 maanden na levering nog klachten komen over het opnieuw geleverde hout. Indien er contact met ons was gezocht hadden we hier nog wat aan kunnen doen. In Douglas hout kan altijd een scheurtje ontstaan, maar zo lang na een levering kunnen wij hierin niets meer betekenen. Jammer dat er alsnog een slechte review wordt geplaatst, ondanks de genomen moeite vanuit ons. Hopelijk kunnen we een volgende keer alsnog goede zaken doen! Vriendelijke groeten, Team Douglas-hout.nl

Snel, vriendelijk en behulpzaam

Jouw besteld en afgehaald. Stond netjes klaar en medewerker hielp met inladen. De order bleek niet te kloppen, dus ter plekke nieuwe planken ook maat gezaagd. Aanrader

Makkelijk

Bestellen is makkelijk en ophalen ook

Goede service en snel

Duidelijk bestelportaal en vriendelijk geholpen!

Dwarsweg 8

6716 BJ Ede

Over Douglas Hout

Douglas-Hout.nl maakt sinds 2012 het verschil met een compleet assortiment hout en accessoires, een grote voorraad én snelle levering. Vanuit het centraal gelegen Ede bedienen we particulieren, tuinspecialisten en groothandels in binnen- en buitenland. Wij leveren zowel standaard maten (2-6 meter) als maatwerk.