Beste Robert, Tot op heden hebben wij nog niks van u vernomen. Heeft u wel alles kunnen gebruiken? Wij komen graag met u in contact! Met vriendelijke groeten, Douglas-hout.nl

Ruime keuze, redelijk geprijsd en professioneel en vriendelijk personeel.

Mijn eerste ervaring met Douglas Hout was meteen goed. Zeer behulpzaam en vriendelijk aan de telefoon en soepele afhandeling bij het klaarmaken en ophalen van de bestelling.

Materiaal op afspraak geleverd, nauwkeurige maten en prima service!

was weer top werd goed geholpen

mijn ervaring was goed daar vriendelijke mensen die mij goed hebben geholpen met wat ik nodig had en dachten goed met mij mee

Bestelling volgens afspraak correct geleverd

Bestelling bij Douglas opgehaald. Klantvriendelijk en adequaat geholpen door aanwezig personeel.

Keurige en snelle service

Snelle levering, goede kwaliteit

Goed contact

Netjes mail gestuurd En op tijd geleverd ,Top

Fijne service

Fijne service toen ik eea wilde omruilen omdat ik het verkeerde besteld bleek te hebben. Dank daarvoor

klantvriendelijk bedrijf en kwalitatief mooi hout

mijn 1e bestelling was zeer eenvoudig te bestellen, duidelijke website en Douglas hout heeft als een van de weinige bedrijven 6 meter lengtes op voorraad.

Zeer prettig en fijn geholpen. Denken met de klant mee

Zeer prettig en.fijn geholpen. Denken met de klant mee. Ook zeer handig fat er duidelijk op de straat staat aangegeven waar te staan en wasr de heftruck met het hout komt te staan.

Uitstekend geholpen

Had mijn bestelling in kleinere pakketten nodig voor vervoer. Hier werd gelijk werk van gemaakt. Al in al ontzettend goed geholpen!

Snel bezorgd

3 meter vlonderplanken waren niet meer op voorraad, werd het aangevuld met 4 meter. Top.

De bestelling was niet kompleet maar werd snel goed opgelost

Vriendelijk!

Goed bedrijf met een website en correcte afhandeling van de bestelling.

Prettig en professioneel.

vriendelijk en netjes geholpen

vriendelijk en netjes geholpen

netjes geleverd

netjes geleverd en mee gedacht door de chauffeur met lossen.

klant gericht

klant gericht

Super geregeld

Keurig volgens afspraak! Zoals altijd bij Douglas Hout Ede

Prims

Goede kwaliteit voor een nette prijs

Het hout kon snel worden geleverd. Er zat zelfs een leuke attentie bij. Cliffhanger ;-) Douglashout: dat zit wel goed!

Goede kwaliteit hout. Alleen jammer dat er van drie 10x5 balken er een bij zit van 8x5

Mijn bestelling was 1 dag eerder op te halen :-)

Snelle en perfecte levering

Goede kwaliteit voor een prima prijs

Altijd top

Geen verschil tussen grote projecten en een bestelling van een paar planken, een klant is een klant.

Over Douglas Hout

Douglas-Hout.nl maakt sinds 2012 het verschil met een compleet assortiment hout en accessoires, een grote voorraad én snelle levering. Vanuit het centraal gelegen Ede bedienen we particulieren, tuinspecialisten en groothandels in binnen- en buitenland. Wij leveren zowel standaard maten (2-6 meter) als maatwerk.