Prima service en snelle levering

Duidelijke bestel site. Wij hadden veel maatwerk. Alles was keurig op maat gezaagd.

goed telefonisch bereik word altijd snel opgenomen , geen bandje gelukkig

snelle levering . soms mis communicatie met bezorgen en afleveren . krijg vrij laat een mail wanneer de zending afgeleverd wordt . eind van de dag krijg je een mail hoe laat ongeveer de volgende dag de de materialen worden bezorgd . misschien kan het anders? verder een prettig bedrijf om zaken mee te doen , zal het bedrijf zeker aanbevelen.

Prettig

Superrrr

Zeer te vrede

Fijne zaak ook voor consumenten

Hout hier gekocht om zelf een tafel en bankje te maken. Online bestellen ging top en op de ophaaldag werd het hout naar mijn auto gebracht. De heftruckchauffeur hielp nog even inladen en het paste allemaal (maar net) in mijn VW Up! Zou hier de volgende keer weer bestellen.

Goede service en levering

Toplevering!

Op tijd en conform bestelling, dik voor elkaar!!

Doet wat men zegt, zegt wat men doet: zo weet je waar je aan toe bent.

Goede producten met een goede prijs. Kwaliteit van materiaal en klantvriendelijk. D. H. maakt mij blij!

Zoals het hoort

Bestelling snel verwerkt. Vriendelijke medewerkers. Afhalen verliep goed, dus tevreden, en terugkomend klant. Enig verbeterpunt is overzichtelijkheid website

Heel veel balken beschadigd ik stuur n mail met de foto's naar info. Binnen een paar dagen opgelost super service

Goede service!

Bestelling geplaatst, hout voor bank en tafel, maar was nog iets vergeten om op maat te laten zagen. Direct de volgende dag gemaild en aan kunnen passen. Aflevering ook helemaal top! Mooi hout, een plank van de 16 een beetje krom, maar ja het is een natuurproduct hè?

Prima product voor een nette prijs

Tevreden over de kwaliteit en de prijs. Het afhalen is soepel georganiseerd en loopt vlotjes. Toch één tip: zet een bordje neer bij de afhaalplek dat je eerst binnen een pakbon moet halen.

Mensen zijn aardig en hulpvaardig

Nette snelle leverring

Snelle service, scherpe prijs.

Levering op tijd, kwaliteit kan beter

Balken en palen hebben veel scheuren en beschadigingen. Geen enkele balk of paal is haaks gezaagd. Veel scheuren en beschadigingen in balken en palen.

Beste Marco, Bedankt voor het fijne gesprek en dat we alles met elkaar hebben kunnen oplossen! Tot de volgende keer! Met vriendelijke groeten, Douglas-hout.nl

Uitstekend geen aanmerkingen.

Mooi geschaafd hout geleverd gekregen. Ook snel geleverd binnen een aantal dagen. Aardige bezorger. Communicatie over het bezoregen was ook top. Kortom prima betrouwbaar bedrijf. Petje af.

Goed prijs/kwaliteit en snelle nette levering

Al mijn derde bestelling en ook deze keer weer 100% tevreden!

Niet zo als het hoord

Teveel planken met hoeken eruit en erg ruw voor geschaafd

Beste Niec, Helaas hebben wij tot op heden nog geen verdere informatie van u mogen ontvangen waardoor wij uw klacht niet kunnen afronden. Mochten wij u ergens mee kunnen helpen horen wij graag van u! Met vriendelijke groeten, Douglas-hout.nl

Zeer tevreden en goed bereikbaar

Prachtig hout, afspraken voor bezorging keurig nagekomen

Hier een zeer tevreden klant

Alles word snel en goed geleverd

Alles compleet en geleverd volgens planning

Goed hout en de levering was mooi op tijd voor mijn klus

zeer goede ervaring met Douglas Hout

Ik koop al jaren het Douglas hout in Ede. Ik moet dan 30 km heen en weer terug rijden. Toch blijf ik daar kopen omdat de kwaliteit van het hout stukken beter is dan bij de meeste andere leveranciers. Ook het systeem van bestellen en halen spreekt me aan. Nooit lang wachten omdat het hout al klaar ligt.

Over Douglas Hout

Douglas-Hout.nl maakt sinds 2012 het verschil met een compleet assortiment hout en accessoires, een grote voorraad én snelle levering. Vanuit het centraal gelegen Ede bedienen we particulieren, tuinspecialisten en groothandels in binnen- en buitenland. Wij leveren zowel standaard maten (2-6 meter) als maatwerk.