Vlotte levering, prima kwaliteit

Vorige week verschillende douglas materialen besteld, direct duidelijk info over de levertijden, op de hoogte gehouden van de status van de bestelling en netjes en correcte levering door de transporteur. Chauffeur belde netjes eem uur voor aankomst. Top service!!

Opdracht prima uitgevoerd, maar klantvriendelijkheid kan beter

Het hout lag netjes klaar. Prima op maat, schroeven erbij verpakt. Weinig aandacht voor mij als klant, werd verwezen naar 'ergens buiten, daar loopt wel iemand'. In een grote loods liepen inderdaad een paar mannen. Zonder veel woorden werd verwezen naar het hout, wat in de stromende regen lag te wachten.

Goede service.

Door onduidelijke reden de bestelling niet compleet geleverd. Dit is direct door Douglas hout opgepakt, de volgende dag het ontbrekende geleverd.

Prettig personeel onduidelijke voorwaarden

Het personeel is vrolijk en vriendelijk. Ik was verrast dat na het zagen de restdelen waren weggegooid en ik deze er niet bij kreeg, dit heb ik vooraf nergens kunnen lezen.

Goedendag, Fijn dat u uw ervaring met ons al positief heeft ervaren! Voor de volgende keer kunt u altijd bij ons aan de balie aangeven dat er iets niet helemaal kloppend is, dan lossen we het graag op voor u! Met vriendelijke groet, Douglas-Hout

Gewoon prima ook het hout was in orde

Als van ouds.

goede en positieve ervaring

snelle levering goede comunicatie goede prijs en mooi hout

Goed hout en goede service

Goed geholpen

Snel af te halen/ goede communicatie

Snelle levering/ af te halen. Hout is prima.

Behulpzaam en alle tijd

Aankoop via internet, stond snel klaar en behulpzaam bij het ophalen.

geweldige service

geweldige service

Levering volgens afspraak, mooie producten

Het douglas hout is van goede kwaliteit, het geschaafd hout is echt heel goed. Het ongeschaafde hout (fijnbezaagd?) is wel heel rafelig en ruw. Op zich niet zo'n probleem maar kan iets netter gezaagd zijn. Daarom geen 10. Contact met klantenservice na een bestelfoutje van mijn kant heel goed opgelost, heel prettig zakendoen!

Zeer snel en servicegericht

Ik had een kleine bestelling, en werd zeer vriendelijk geholpen. De afhaallocatie is wel wat lastig te vinden, navigatie wees niet de juiste weg, maar er staan wel bordjes, volg die.

top bedrijf

komen na wat ze afspreken. Wij hadden een klus waar ook het een en ander moest worden uitgezaagd allemaal top gedaan.

Goede kwaliteit en vlot geleverd voor een concurrerende prijs

Op de beloofde tijd gebracht. Nette planken zoals besteld - niet getordeerd. Prima kwaliteit!!!

Houtprofielen zijn netjes verpakt op pallet,alleen transport kosten zijn wel er hoog,maar met al alles netjes geleverd

Fijne service en goede kwaliteit

Ik had met mijn on-line bestelling een foutje gemaakt. Gelukkig kon ik op de ophaaldag het juiste product meenemen en werd mijn bestelling zonder problemen gecorrigeerd.

Prima levering en op tijd

Goede zakenpartner

prettige snelle servcice

mooi hout

Goed en netjes geleverd

gewoonzeer goed

nee

Alles goed geregeld

Vriendelijk en snel geholpen

Gewoon goed geholpen met prima kwaliteit product en aardige mensen allemaal.

Gewoon goed en snel

Gewoon goed en snel en prijs is ook prima.

Behulpzaam, flexibel, snel

Geplaatste bestelling kun je bij afhalen ter plekke wijzigen als je betere inzichten hebt (gekregen). Denken mee. Smeren je geen delen aan "voor de zekerheid". Kundig personeel, goed aan te rijden, ruime plek.

Over Douglas Hout

Douglas-Hout.nl maakt sinds 2012 het verschil met een compleet assortiment hout en accessoires, een grote voorraad én snelle levering. Vanuit het centraal gelegen Ede bedienen we particulieren, tuinspecialisten en groothandels in binnen- en buitenland. Wij leveren zowel standaard maten (2-6 meter) als maatwerk.