Wat een top service van Afvalcontainer Holland

De laatste weken hebben we flink verbouwd aan ons huis. We vonden het lastig om te bepalen welke container we nodig hadden, maar de website en ook de klantenservice van Afvalcontainer Holland heeft ons perfect geholpen!

Vriendelijke mensen

Behulpzaam en vriendelijk

Super geregelt!

Ze zijn snel en heel flexibel. Dit is voor een bedrijf als mij heel fijn gezien de hectiek in de bouw.

Alles duidelijk en goed geregeld

Makkelijk en snel te regelen online

Top bedrijf!

Geen vraag is te veel en alles kan. Super service!

Geleverd volgens afspraak.

Voor de plaatsing door de chauffeur gebeld,en op de aangewezen plek neergezet. Ophalen container volgens afspraak .

Super slechte (klanten)service!

3 m3 en 40 m3 besteld. 3 m3 nooit geleverd, terwijl zij zeiden van wel. 40 m3 in de ochtend besteld, maar kwam maar niet. Onvriendelijke medewerkers die zeiden dat wij ongelijk hadden en maar moesten wachten. Nog nooit zo slecht behandeld!

Geachte klant, Let u er a.u.b. op dat u bij uw bestelling het correcte huisnummer doorgeeft. Dit voorkomt de verwarring dat wij niet tijdig leveren. Bij het commentaar in de order kan u specifiek zijn over uw plaatsingsplek indien nodig. Met vriendelijke groet, Team Afvalcontainer Holland

gewoon wat we hadden afgesproken, dus prima!

container gehuurd die netjes op juiste dag werd geleverd en in overleg de juiste dag weer werd opgehaald. Fijn dat je daar van op aan kunt!

Denken mee. Leveren op tijd en ook volgens afspraak.

Snel, betrouwbaar, kwaliteit, vriendelijk

De container werd professioneel geleverd en opgehaald. Ook zonder dat iemand daarbij hoefde te zijn. Makkelijk schakelen als je wat wil bespreken (wat mag er wel of niet in, dag je later ophalen). Heel goede ervaring.

Ik ben tevreden !

Alles was goed.

Absoluut top

Groen container besteld, maar had hem maar voor een halve dag nodig, dit aangegeven en bij aflevering nog even overlegt met de chauffeur. Toen ik klaar was, even contact opgenomen via de chat en de container kon alweer snel opgehaald worden.

Goede, snelle service

Op vrijdag een afvalcontainer besteld, deze kon op maandag al worden geplaatst. Vooraf eerst gebeld om informatie in te winnen. We werden vriendelijk te woord gestaan en kregen snel antwoord op onze vragen. Toen de container weer opgehaald kon worden hebben we opnieuw gebeld en werd de container de volgende dag weer opgehaald. Een aanrader voor iedereen die snel een afvalcontainer nodig heeft.

Goedendag ik heb een goede ervaring ervaart alles netjes op tijd geleverd en ook weer opgehaald ga zo door

Snel, correct en voordelig

Snel online geregeld, snel en correct geplaatst. En op mijn verzoek snel eerder opgehaald dan in eerste instantie was afgesproken. Goede communicatie. Zeer scherpe prijs.

goed geregeld

op de afgesproken dag geleverd, ophalen via de mail nog een dagje uitgesteld, was geen probleem en ook weer keurig opgehaald.

Goede en snelle service

Een afval bak besteld en moest op een lastig plekje geplaatst worden, netjes van te voren bellen toen ze er aan kwamen op afgesproken moment, snel geleverd en geplaatst. Ophalen zonder problemen en direct bak verwisselen zonder problemen.

super service

Altijd alles volgens afspraak

Goed geholpen

Goede ervaring we hebben al meerde bakken gehad voor de verbouwing. 1 keer had de planning vergeten om de bak te halen op de lijst te zetten gelukkig belde ik s ochtends om te vragen of ze een tijd wisten om hoe laat ze er zouden zijn. Stond niet op de planning snel door ze opgelost en binnen een uur stonde ze er. Goede service.

Snelle levering van de container en ook op afgesproken tijdstip weer opgehaald. Afgelopen jaar al twee maal een container gehuurd, prima service, goeie prijs en vriendelijk geholpen

Goede service en snelle levering

Snel en goed/ afspraak nakomen altijd

Gewoon goed!

top geregeld

snelle service

Top geregeld

Net als voorheen weer top geregeld allemaal. Online bestellen, duidelijke afspraken worden altijd nagekomen en ook telefonisch bereikbaar voor eventuele wijzigingen. En concurrerende prijzen, dus niets te wensen overlatend.

Snelle en goede levering, je wordt goed op de hoogte gehouden!

Via internet besteld, levering was conform afspraak. De chauffeur belt je netjes vooraf om te vragen waar de container geplaatst kan worden. Vervolgens ontvang je een mail over je ophaalafspraak. Deze kon ik zonder problemen een paar dagen verlengen.