Ruim op tijd prima service

Goede prijs en op tijd geleverd

Voor onze verbouwing nu al twee keer gebruik gemaakt van Afvalcontainer Holland, en iedere keer hebben ze uitstekende service geleverd. De eerste container werd zoals gevraagd vroeg in de ochtend geleverd en dezelfde dag afgehaald, en de tweede container kon gelukkig nog op dezelfde dag geleverd worden. Ook de volgende containers zullen we hier bestellen!

Redelijk

Brengen zoals het moet. Afhalen moeten bellen.

Top!!

Voor ons bedrijf huren we veel containers puin en bouw afval. Tot nu toe heeft Spelt de snelste service. 5 sterren van ons

Op tijd brengen en halen

De vuilcontainer is op tijd en op de gevraagde plek gebracht zonder hinder voor de buren. Ook op tijd eer opgehaald. Telefonische info over de keuzes te maken bij het reserveren was duidelijk. Telefonisch is Spelt goed bereikbaar.

Gewoon geweldig

Website zeer duidelijk. Bezorging / plaatsen liep even mis maar is gelijk gecorrigeerd. Top ! Zeer vriendelijke man aan de telefoon die gelijk accuraat heeft gehandeld .

Supergoed geregeld

Website duidelijk, service en snelheid ook dik in orde. En een aardige chauffeur! We kunnen Afvalcontainer Holland van harte aanbevelen.

Makkelijk, scherpe prijs en snel.

Het is eenvoudig om een order tot plaatsing van een container te maken, met de aflever / ophaal datum die jou schikt, ook is er tekst ruimte vrij invulbaar voor eventuele extra informatie b.v. dat je vlak voor de aflevering nog even gebeld wordt om bij de plaatsing aanwezig te zijn zodat hij daar staat waar jij hem wilt. Na betaling volgt direct de bevestiging. Het plaatsen en ophalen van de container geschiedt volgend de vooraf aangegeven datum, netjes en snel. P.s.: als je ter plaatsen erbij bent voorkom je een eventuele incorrecte plaatsing. Kortom : voor herhaling vatbaar

Snelle levering prettig bedrijf om meet te werken.

Chauffeurs bellen altijd netjes even op dat ze er aan komen. Snelle levering Zeker een aanbeveling

Prima service!!

Fijn bedrijf en een goede vlotte service.

Uistekend

Alles goed gegaan volgens planning uitstekend

Netjes afgeleverd hele netten chauffeurs compliment Bestel nog meer bij Hollant

Goede ervaring

Er moest op afstand, op een camping een container geplaatst worden. Deze is keurig geleverd, meedenkende medewerkers en rekening houdend met mogelijkheden van de locatie. Heldere site en duidelijke communicatie, zoals de reminder voor het ophalen

Beloofd is Beloofd!

Online een container besteld en keurig volgens afspraak geleverd!

Geweldig bedrijf, vriendelijke medewerkers en uitstekende service

Geweldig bedrijf, denkt in oplossingen ipv problemen Erg vriendelijke medewerkers Uitstekende service

Zeer slecht

Bewust schades maken.

Weer een afvalcontainer besteld voor schoonpuin en ook weer op de afgesproken tijd geleverd. Neergezet op de aangegeven plek. Ze zij echt de beste in de buurt.

prima service

heel professioneel. .Afspraken worden nagekomen. ik ga weer en container bestellen.

Top en snel geregeld

Onverwachts een container moeten huren vanwege een verbouwing en we wat meer puinrommel hadden dan gedacht. Gebeld met deze bedrijf en ze konden hem al heel snel voor onze deur zetten, ideaal! Ook het ophalen kon op kort termijn. Ik raad deze bedrijf zeker aan.

Wat een top service van Afvalcontainer Holland

De laatste weken hebben we flink verbouwd aan ons huis. We vonden het lastig om te bepalen welke container we nodig hadden, maar de website en ook de klantenservice van Afvalcontainer Holland heeft ons perfect geholpen!

Vriendelijke mensen

Behulpzaam en vriendelijk

Super geregelt!

Ze zijn snel en heel flexibel. Dit is voor een bedrijf als mij heel fijn gezien de hectiek in de bouw.

Alles duidelijk en goed geregeld

Makkelijk en snel te regelen online

Top bedrijf!

Geen vraag is te veel en alles kan. Super service!

Geleverd volgens afspraak.

Voor de plaatsing door de chauffeur gebeld,en op de aangewezen plek neergezet. Ophalen container volgens afspraak .