Geweldige ervaring, snel geregeld en alles liep per afspraak

Hele goeie ervaring. Zeker aan te bevelen

Goed geregeld

Uitstekende service. Een week van tevoren netjes bericht wanneer bak wordt opgehaald. Fijn dat bak 8 weken mag staan ipv 4 zoals bij veel andere bedrijven. Ik blijf zo'n bak wel erg prijzig vinden, maar het is onmisbaar bij een verbouwing.

perfect

Scherpe prijzen en zeer flexibel Raad ik ieder aan

Scherpe prijzen en flexibel

Scherpe prijzen voor elk soort afvalcontainer en flexibele oplossingen bij de plaatsing en de planning van ophalen volle container

Prima oplossing tegen een reële prijs

Snelle en simpele bestelling via de website. Eenvoudige betaling. Levering overeenkomstig afspraak. Ophalen eerder mogelijk dan gepland, dus ook flexibel. Kan Spelt aan iedereen aanbevelen!

Duidelijke website om te bestellen, levering op tijd en ophalen ook

Prettig bedrijf, en eenvoudig en overzichtelijk om te bestellen

Goede ervaringen!

3 containers besteld voor tijdens verbouwing huis. Alle containers conform afspraak gelost en puin is netjes afgevoerd.

Tot nu toe alles perfect, goede prijs en makkelijk te bestellen.

Sinds kort naar afvalcontainer Holland overgestapt vanwege de lagere tarieven bij hun. Na enkele leveringen kunnen wij zeggen dat alles, bestellen, betalen, leveren en ophalen, tot nu toe perfect is! Zolang deze punten allemaal zo blijven zullen wij nog lange tijd bij afvalcontainer Holland afnemen.

Waste container

Very good experience every time! 5th container that I take now

snel besteld tevens en makkelijk contact mee te maken

container besteld bij een vriendelijk en snel bedrijf tegen een markt comfort prijs

Super goed geregeld

Super goed geregeld! Enigste minpunt wat ik kan bedenken is dat je niet kan zien wanneer je containerbak komt. Wordt wel netjes gebeld waar je de container wil hebben.

Fijn dat SamenhuiS in Alphen gesponsored is met puincontainer

Mensen die kanker hebben (gehad) en hun naasten willen soms een plek waar ze even zichzelf kunnen zijn. Los van alle medische ballast. Een luisterend oor is belangrijk en ook een plek waar met gelijkgestemden contact kan worden gelegd. Als SamenhuiS Alphen aan den Rijn bieden wij die plek. Voor onze gasten willen wij de tuin van het SamenhuiS opknappen en daarvoor moest er een hoop puin worden afgevoerd. Fijn dat we een puincontainer gesponsored konden krijgen. Fijn dat de dienstverlening ook perfect was: tijdige levering van container, juiste plaatsing, tijdig ophalen van container. Dank voor uw steun! Rudi Overmars - voorzitter bestuur SamenhuiS

Goede prijs en op tijd geleverd, kortom aanrader.

Snel, goed bereikbaar

De containers komen op afspraak, tevens telefonisch goed bereikbaar

Goede service en weer snel geleverd

Prima overleg met chauffeurs welke keurig bellen voordat ze.hem.neer zetten Ook het ophalen volgens afspraak

Prima containter en service

Not many other companies have 12m3 in offer. Those 2m3 more made a big difference. They also have very skilled drivers, who can leave and pick up the container from almost impossible places.

Netjes geplaatst en opgehaald.

Bestellen gaat eenvoudig, het plaatsen ging perfect en het ophalen was een makkie.

prima service!

De container werd netjes op de voorkeursplek geplaatst en op verzoek ruim voor de afgesproken datum weer opgehaald!

Prima ervaring, bij bellen goed geholpen. Zeer tevreden

Top bedrijf!

Online besteld en de volgende dag netjes gebracht alles prima geregeld.

Niets te wensen overlatend

Online bestellen, duidelijke afspraken worden altijd nagekomen en ook telefonisch bereikbaar voor individuele wijzigingen. En de prijzen zijn concurrerend, dus niets te wensen overlatend.

Correct en volgens afspraak

Online bestellen van een afvalbak is goed geregeld. De bak wordt volgens afspraak gebracht en opgehaald.

Super goede service

Snelle levering en goede service Heel blij mee

Goede ervaring, altijd keurig geregeld!

Altijd wordt de bak netjes geplaatst en op tijd opgehaald!

mooi afvalbakkie

snel geplaatst en goed problemen opgehaald. Geheel corona veilig. voor 15:00 besteld en was volgende ochtend geleverd. Fijne online service en goede prijs. Wees wel bewust dat je vooraf de ophaal datum moet aangeven mocht je niet zeker zijn van de planning.