Vriendelijk, snel

Reageren vlot Doen wat ze beloven Vriendelijk en informatief Top

Snelle levering, meedenkende planning en chauffeurs

Prima bedrijf. Eerste container paar weken voor gewenste levering besteld. Later aanwijzingen voor afleveren aangepast, was geen probleem. Tussentijds ongepland wisselen van container was geen probleem en snel (volgende dag) geregeld. Vriendelijke chauffeur die zich makkelijk en zonder brommen aanpaste aan een krappe omgeving voor plaatsen/wisselen.

2 dagen te laat

Probleem bedrijf. Twee dagen te laat opgehaald, waardoor problemen met planning. Slechte Communicatie. Arrogant personeel. Alles is de schuld van de klant. Deze review hebben ze echt verdiend.

Goede service.

Goedkoop, snelle levering.

Top Service & Vriendelijk Personeel

Contact was uitstekend en Chauffeur was erg vriendelijk en dacht mee. ( wat betreft lokatie ) Snel geregeld en eerder opgehaald!

Zeer goede ervaring

Containers gemakkelijk te bestellen. Op vragen hierover duidelijke uitleg. Levering volgens afspraak met zeer vriendelijke chauffeur .

Snelle levering, afspraken nagekomen

Ik heb de puinbak woensdagmiddag besteld, donderdagochtend stond hij op de aangegeven plek, vrijdagochtend werd hij weer opgehaald. Hele bak stenen in één keer weg. Topservice.

Top!!

Fijn dat ze 12m3 container hebben ook voor een goede prijs. Snel geleverd en zoals afgesproken op tijd opgehaald.

Niet opkomen dagen en niet afbellen

Helaas kwamen ze niet opdagen om hem op te halen. Begrijp prima dat het druk is, maar even laten weten kon ook niet. Maandag nu ipv vrijdag. 12m3 zand hierdoor elders moeten laten storten

Een puincontainer besteld met de vraag om even voor levering gebeld te worden. Anders moest ik thuisblijven Dit geschiedde en stond op juiste plek. De klus ging snel en kon twee weken eerder terug. 1 mailtje en de dag erna werd deze al weg gehaald. Probleemloos en helemaal too Zeer aan te bevelen

Gewoon Goed

Meerdere keren container besteld. Bij alle bestellingen op tijd geleverd en weer opgehaald. gewoon een Top service.

Controleer container voor dat ze vertrekken!

Nu een tweede keer een container bij Afvalcontainer Holland / Spelt gehuurd. De eerste keer alles top. De tweede keer een gevaarlijke situatie en een schandaal dat met zo'n doorgeroeste container verhuurt. Er zaten grote gaten in de bodem, waar je zo met je voet in bleef steken. Overal kon men overal naar buiten kijken. De container was op zéér veel plaatsen doorgeroest. Men had geen tijd gehad om de container voor de aflevering te controleren. Maar de container was wel schoon van binnen? De gaten waren zo groot dat zelfs je voet er in kon verdwijnen. Ook klemde de deur der mate, dat het zeer moeilijk was deze te open (gesloten 10 kubieke meter). En dit alles zou niet opgevallen zijn als men de container schoongemaakt heeft? Zéér merkwaardig. De eerste keer legde men alles uit hoe het werkte en liet ook alles zien. De tweede keer niet en kort daarna was duidelijk waarom. Op mijn mail of een deelte op de huurprijs terug betaald zou worden heb ik nog géén antwoord gekregen. De locale verhuur verwees me wéér terug naar de hoofdvestiging. Maar géén antwoord. De eerste keer kreeg ik een link om een beoordeling af te geven. Ook deze is deze keer uitgebleven. En duidelijk waarom natuurlijk. Dus voor ze wegrijden de container controleren en alles openmaken om te kijken of alles in orde is.

Prima bedrijf, doet wat je vraagt, prijs is prima.

Container op afgesproken tijd geleverd en geplaatst op de juiste plaats. Was eerder vol dan afgesproken, maar 1 mailtje en gelijk antwoord dat deze de volgende dag weg gehaald zou worden. Is ook gebeurt.

Prefect geen enkele opmerking. Dikke 10

Via internet besteld en ik heb meestal dat het niet goed gaat..maar alles perfect geregeld en afgehandeld . En de prijs was ZEER GOED vergeleken met andere aanbieders. Echt een aanrader. Marcel van beest vianen

Goede afspraken en strakke levering. Op naar de volgende keer.

Altijd goed en punctueel

Helemaal top werdt gebeld door de chauffeur uitgelegd waar ik hem wou hebben ,keurig geplaatst. Na het weekend ook direct weer opgehaald . Voor herhaling vatbaar

Snelle levering en netjes de container op afgesproken plaats neergezet

Top bedrijf

Vlot en klantvriendelijk

Nette en vriendelijke chauffeur. Heeft hem keurig naar wens geplaatst, na dat hij persoonlijk een belletje pleegde dat hij was gearriveerd.

Duidelijke site. super service.

Helemaal top. Erg makkelijk en de afspraak duidelijk per mail bevestigd.

Op donderdagavond besloten toch gebruik te willen maken van een containerbak. Via de site de bestelling geplaatst en de volgende dag vóór 09.00 uur geleverd. Waren eerder klaar dan verwacht; gebeld en de bak is een dag eerder opgehaald dan aangeven. Super service.

Super tevreden!

Afgelopen maand 2x een container gehuurd en beide keren liep het vlekkeloos! Afspraken worden duidelijk gemaakt en nagekomen. Zeker aan te raden.

Snelle service online én fijne service live

Met de verbouwing hebben wij al 3 containers via Afvalcontainer Holland gehuurd. Het contact verloopt snel en soepel. Ook het afleveren en ophalen gaat snel en fijn. Leuke medewerkers! Ik zou dit bedrijf zeker aanraden.

Ontzettend goed en volgens afspraak!

Super strak geregeld, elke keer opnieuw, vriendelijk en helpfull van kantoor t/m chauffeurs!

Aanrader!

Fijn contact met de medewerker van Spelt, netjes geholpen. En alles volgens afspraak afgehandeld.