Goede en snelle service

Een afval bak besteld en moest op een lastig plekje geplaatst worden, netjes van te voren bellen toen ze er aan kwamen op afgesproken moment, snel geleverd en geplaatst. Ophalen zonder problemen en direct bak verwisselen zonder problemen.

super service

Altijd alles volgens afspraak

Goed geholpen

Goede ervaring we hebben al meerde bakken gehad voor de verbouwing. 1 keer had de planning vergeten om de bak te halen op de lijst te zetten gelukkig belde ik s ochtends om te vragen of ze een tijd wisten om hoe laat ze er zouden zijn. Stond niet op de planning snel door ze opgelost en binnen een uur stonde ze er. Goede service.

Snelle levering van de container en ook op afgesproken tijdstip weer opgehaald. Afgelopen jaar al twee maal een container gehuurd, prima service, goeie prijs en vriendelijk geholpen

Goede service en snelle levering

Snel en goed/ afspraak nakomen altijd

Gewoon goed!

top geregeld

snelle service

Top geregeld

Net als voorheen weer top geregeld allemaal. Online bestellen, duidelijke afspraken worden altijd nagekomen en ook telefonisch bereikbaar voor eventuele wijzigingen. En concurrerende prijzen, dus niets te wensen overlatend.

Snelle en goede levering, je wordt goed op de hoogte gehouden!

Via internet besteld, levering was conform afspraak. De chauffeur belt je netjes vooraf om te vragen waar de container geplaatst kan worden. Vervolgens ontvang je een mail over je ophaalafspraak. Deze kon ik zonder problemen een paar dagen verlengen.

Goede service, makkelijk te bestellen en snelle levering.

Het bestellen gaat eenvoudig, levering altijd soepel. Zelfs bij een lastige plek met weinig ruimte zetten ze de container moeiteloos neer en ook ophalen gaat snel en goed. Bedrijf is per mail en ook telefonisch makkelijk te bereiken. Heb afgelopen weken aantal containers gehad, bij 1 bestelling wat problemen gehad met levering. De container was te laat en ik heb een aantal keren moeten bellen waar hij bleef. Ik had mensen geregeld de container te vullen en die moesten wachten. Maar verder heel erg tevreden.

afspraak is afspraak super!!!!

6m3 container gehuurd en op de juiste dag en tijd bezorgd. Bijna 7 weken later gebeld en aangegeven dat we de container niet meer nodig hadden en hij opgehaald kon worden. Container werd volgens afspraak weer op de juiste dag en tijd opgehaald. Super gemakkelijk met prima service. Mijn volgende container bestel ik hier weer.

Erg tevreden !

2 keer hier een container gehuurd ! Snelle levering scherpe prijs . Zeer tevreden

Helemaal naar wens en volgens afspraak

Helemaal prima. Een 12m3 houtcontainer besteld, op dinsdag laten bezorgen. Op maandag gebeld of het puin mocht worden. Gene probleem. Dinsdagochtend op z'n plek. Precies zoals wij wilden en op donderdagochtend vol opgehaald. Met vriendelijke chauffeurs!

Op tijd en op de juiste plek, daar gaat het om

Steeds afgeleverd en opgehaald op de afgesproken datum en plek; meer is niet nodig. En op een laat moment kun je de datum nog aanpassen.

Zeer klantvriendelijk!

Al meerdere malen bak besteld en altijd keurig geplaatst en op tijd opgehaald!!!

fijn meedenkend bedrijf!

Voor de 2e keer een container gehuurd die gisteren is opgehaald. Zeer kundige en behulpzame chauffeur. Ook fijn dat we met het bedrijf hebben kunnen overleggen wanneer de container werd opgehaald. Erg flexibel

Goede service en flexibel

Fijn bedrijf, tijden kunnen altijd afgestemd worden en chauffeurs zijn altijd flexibel en behulpzaam bij het halen en brengen van de containers. Daarnaast ook goede prijzen, zeker gezien het feit dat de containers 8 weken mogen blijven staan.

prima service

Voor 15.00 besteld en de volgende dag keurig geleverd.

Vriendelijk en flexibel

Ik had per ongeluk op de website een verkeerde ophaaldatum ingevuld. Na een simpel telefoontje is dat snel hersteld. Afspraken over plaats waar container moest komen werden goed nagekomen. Er was wel een probleempje met het tijdstip. De container zou rond 10.00 geplaatst worden maar om 11.15 was er nog niets. Gebeld, vanwege grote drukte kon de door mij bestelde container pas laat in de middag geplaatst worden maar een iets grotere container (voor dezelfde prijs) kon wel binnen een half uur worden geleverd. Hetgeen ook stipt gebeurde. Het ophalen van de container ging verder zonder problemen.

Container wordt op tijd geleverd!

De container wordt altijd op tijd geleverd en service is goed!

Accuraat en vriendelijk

Op het afgesproken tijdvak bezorgd, vriendelijk tewoord gestaan.

Wordt heel duidelijk gevraagd waar je hem wil hebben en contact met klantenservice is ook heel goed

De aardige chauffeur kwam op de afgesproken tijd en alles ging naar wens. Ik wilde de container op een andere dan afgesproken datum weer laten ophalen. Het was geen enkel probleem. Hulde voor de firma Spelt daarbij komt het tarief was zeer acceptabel!

Gewoon goed en netjes

Op tijd, netjes op de afgesproken plek zonder beschadiging.

Komen altijd netjes de afspraak na!!

Top service!!