Lever optijd, goeie communicatie en prijs

Makelijk aan te vragen, duidelijke prijs. Optijd geleverd en optijd opgehaald

Zeer goed. Goede afspraken en komen deze ook allemaal na.

Ik heb goede ervaring. Ze zijn flexibel, reageren snel en komen hun afspraken keurig na.

Prima ervaring

Op de juiste plek is de container geplaatst en op de afgesproken datum weer opgehaald. De volgende keer maken wij weer gebruik van hun container.

Makkelijk en snel geregeld.

Op dit moment veel afvalcontainers nodig. Afwisseling tussen 6m3 puin en 10m3 groen en hout gaat zeer soepel. Hebben niet hoeven wachten omdat er een bak nog niet was. Top.

Alles zoals afgesproken

Keurig op tijd, vriendelijke en behulpzame chauffeur. Ophalen was ook goed geregeld ! Top !

snelle levering en ophalen op de tijd is ook prima

Op tijd en komen afspraken na.

Alles goed op tijd geregeld

Kennis van zaken

Ik wist niet precies welke maat ik moest bestellen en wat voor soort container. Met 1 telefoontje was dit opgelost en adviseerde ze de exacte maat. Dit scheelde mij weer geld anders had ik een grotere genomen. Netjes op tijd geleverd en precies neergezet waar ik hem wilde door vriendelijke chauffeur. Container mocht ook iets langer blijven dan de afhaaldatum die ik eerder had doorgegeven. Dit was geen enkel probleem.

Perfecte service!

De chauffeur belde even van te voren dat hij er aan kwam. Ik kon toen precies vertellen waar hij de container kon neerzetten. De container moest een paar dagen langer blijven staan. Had even gebeld en daar deden ze niet moeilijk over.

Duidelijke afspraken en goede service

Container makkelijk besteld en afgerekend. Vriendelijke chauffeur!

Super SNELLE service

Het bestellen en betalen ging makkelijk via de site. De volgende dag stond de container er al, ook werd de container op het afgesproken moment weer opgehaald. Ik bestel de volgende keer weer via Afvalcontainer Holland

Duidelijke afspraken die ook worden nagekomen

Alle prijzen en voorwaarden worden duidelijk vermeld op de site en deze afspraken worden ook altijd nagekomen. Er wordt ook meegedacht met de klant en indien nodig wordt contact opgenomen om zaken duidelijk te krijgen.

Alles volgens plan

Super geregeld.

Ontspannen werksfeer en vriendelijk personeel

Vriendelijk en behulpzaam personeel. Ontspannen sfeer. Service en oplossings gericht. Aanpakkende familiesfeer iedereen goed berijkbaar ongeacht functie of werkplaats.

Snelle, fijne Service, met de hoofdletter S dus. Van Spelt.

Prettig contact waarbij gekeken wordt naar hoe het wél kan als iets onverhoopt niet zou kunnen. Snelle afspraken, snelle levering, meedenken, goede adviezen voor het vullen van de container.

Top geregeld

Besteld en op tijd op de afgesproken plek geleverd en weer opgehaald super geregeld

Helemaal toppie

Erg fijn dat in overleg de container wat langer kon blijven staan

Super top geregeld

Service is top geregeld super bedrijf

Gemakkelijk bestellen en goede service.

Snel bestellen, gemakkelijk via internet. De chauffeur denkt goed mee! De partij waar we de volgende container ook gaan bestellen!

Prima geregeld

Bak gemakkelijk besteld, snel geleverd en met 1 druk op de knop weer opgehaald. Nu de volgende bak aan het vullen. Prima geregeld

Netjes en goed.

Spiksplinternieuwe container op tijd bevracht en gehaald; wat wil je nog meer?

Simpelweg een topervaring

Geen gedoe; gewoon geregeld

Bij Afvalcontainer Holland zijn de zaken goed geregeld. Alles verloopt prima volgens afspraak. Een verademing

Alles volgens afspraak gedaan

Via de site eenvoudig te bestellen. Ophaal datum kan je aangeven en dat werd ook keurig gedaan. Top bedrijf!