keurig

Komen afspraak goed na en vriendelijke chauffeur

Betrouwbare levering

Van de week is er een bouwcontainer bij ons aan huis geleverd, netjes op de afgesproken dag. Verbeterpuntje: Stuur de klant een berichtje, hoelaat jullie denken te arriveren.

Super aardige mensen

Denken mee

Ze zij heel goed bezig!

Ze doen wat ze beloven

Container bestellen is volgende dag geleverd.

Erg tevreden over de service

Ik heb tijdens mijn verbouwing gebruik gemaakt van 2 afval containers. Erg tevreden over de service vooraf / tijdens en de afhandeling! Geen gezeur gewoon netjes en goed geregeld allemaal. Telefonisch goed bereikbaar voor alle extra vragen!

TOP

Erg vriendelijk ook de man die de container komt brengen en ophalen is ook heel vriendelijk ben zeer tevreden

Super goed

Netje werk snel alles geregeld

Snelle levering. Toch langer nodig, ook dat was met 1 mailtje snel geregeld.

Snelle levering.

Geheel volgens afspraak

De bestelling via de computer makkelijk. Ik had gevraagd om een telefoontje omtrent levering: voor- of na de middag hetgeen ook gebeurde. (vriendelijke man aan telefoon) De vrachtwagen stond op tijd voor de deur en de chauffeur, een aardige man, zette de container precies op de plek waar ik hem wilde hebben. Resumé: een prima ervaring met Afvalcontainer Holland

Bedankt voor de mooie complimenten. We zullen de complimenten aan de chauffeur overdragen. Vriendelijk dank voor uw review. Vriendelijke groet, Saar

Helemaal goed

We hebben meerdere keren een container gehuurd bij speld, en onze ervaring is helemaal goed. Het contact met het bedrijf is goed, je krijgt snel reactie en er wordt tijdens het plaatsen meegedacht met de plek van de container.

Fijn om te horen dat u tevreden bent, en dat het allemaal goed bevallen is. We hopen u snel nog een terug te zien! Met een opgeruimde groet, Saar

Goed bedrijf.

Container snel geleverd. Ook naar dat de Container verkeerd was geplaatst deden ze niet moeilijk! Gebeld en de volgende dag Container verplaatst zodat deze goed stond.

Hartelijk dank voor uw reactie. Fijn dat het allemaal goed gekomen is! Succes met uw klus. Met vriendelijke groet, Saar

Super bereikbaar en denken goed mee!!!

altijd snel reactie, goede service in meedenken!!! Dat werkt fijn bij een grote verbouwing. Bedankt hoor!

Bedankt voor deze positieve review! Dit waarderen wij enorm, succes nog met uw verbouwing en tot snel! Met een opgeruimde groet, Saar

bijna goed

het bestellen van de container ging prima. Het neerzetten was geen probleem, toen hij vol was heb ik gebeld of hij eerder kon worden op gehaald mij werd gezegd geen probleem, alleen werd de nieuwe afspraak niet nagekomen en dat vond ik jammer daar mijn buren toen ook stenen in de bak gingen gooien zonder mijn toestemming en dat vond ik jammer. verder alles goed gegaan.

Bedankt voor uw reactie. Fijn dat de service u wel goed bevallen is! Helaas dat de planning het niet toe liet, dat de container ook echt eerder opgehaald kon worden dan de eerste afgesproken datum. Onze excuses daarvoor. Wel jammer dat uw eigen buren daar gelijk gebruik van maken, en er spullen in gooien die niet van u zijn. Helaas hebben wij dit ook niet in de hand.. We hopen u wel snel weer terug te zien! Met vriendelijke groet, Saar

Waardeloos

Gevraagd om een volle container te wisselen en een lege container te plaatsen in de ochtend. De vriendelijke dame zei dat dit geen probleem was als ik gelijk de nieuwe container via de site bestelde. De volgende dag gevraagd of ze konden melden hoelaat de container gewisseld zou worden. Dit zou tussen 13:00 en 14:00 gebeuren. Om 14:00 maar weer eens gebeld wanneer de chauffeur hier zou zijn? De tijd was inmiddels opgeschoven naar 14:00 en 15:00 en het antwoord van Pieter was dat ze niet DHL en op tijd rijden. Gevraagd waarom de dame mij eerst dan kon melden dat wisselen in de ochtend geen probleem was. En Pieter bedankt voor zijn klantvriendelijke antwoord.

Bedankt voor het plaatsen van uw review. Wij bieden onze excuses aan voor de klantonvriendelijkheid die u heeft ervaren. Doorgaans kunnen wij aardig inschatten hoe laat een container gewisseld kan worden. (maar dat veranderd heel vaak) Wij zijn echter ook afhankelijk van zaken waar wij geen invloed op hebben, zoals bijvoorbeeld verkeerssituaties. Helaas kunnen wij dan niet op tijd leveren, en wijzigt de planning regelmatig. Nogmaals onze excuses. Met vriendelijke groet, Saar

Prima geregeld en verzorgd

Jammer dat ze mijn afdekzeil hebben meegenomen

Hartelijk dank voor uw reactie. Wij zullen dit punt meenemen in de communicatie naar onze klanten. Misschien is het goed om te weten dat onze chauffeurs in eerdere situaties afdekzeilen van de containers hebben afgehaald en dat deze juist afgevoerd moesten worden. Neemt niet weg dat deze situatie voor u vervelend is, waarvoor onze excuses. Met vriendelijk groet, Saar

SUPER

Klant vriendelijk bedrijf denken met je mee. Je weet vooraf waar je aan toe bent. Ook zeer ervaren chauffeurs op de vracht auto die zetten de containerbak daar waar ik hem wilde hebben.

Wat een mooie complimenten. Hartelijk dank daarvoor. Vriendelijke groet, Team Spelt

Eerst vragen beantwoord via een chat, daarna container besteld. Goed bereikbaar.

Bedankt voor uw reactie. Fijn om te horen dat de service uw goed bevallen is! Met vriendelijke groet, Saar

Alles ging goed

Container op tijd geleverd en goed neergezet. Prettig contact. Afhalen ging ook goed.

Bedankt voor deze positieve review! Met een opgeruimde groet, Saar

gewoon alles goed geregeld.

Alles is gewoon goed geregeld. enigste puntje van kritiek, als je vraagt om een ochtend levering, je afhankelijk bent van de planning. in mijn situatie kreeg ik mijn container pas om 17:30. voor de rest is het allemaal super. voor mijn projecten komen er alleen nog maar Spelt containers.

We proberen ons zo veel mogelijk aan de wensen van een klant te voldoen, helaas lukt dit niet altijd. Onze excuses ervoor, dat u dit is overkomen! We hopen u wel nog snel terug te zien, en dat dan alles naar wens verloopt! Met vriendelijke groet, Saar

Mooi op tijd geleverd en vriendelijke chauffeur.

Bedankt voor deze positieve review! Met een opgeruimde groet, Saar

Perfecte service

Hele snelle reactietermijn en perfecte levering op afgesproken moment door uiterst vriendelijke chauffeur.

Wat een mooie complimenten. Hartelijk dank daarvoor. Vriendelijke groet, Saar

Alles tip top geregeld

Goede service en contact toen het nodig was

Hartelijk dank voor uw review. Fijn om te horen dat de service u goed bevallen is! Met opgeruimde groet, Saar

Om 16:00u besteld en vlg dag al geleverd. Aardige beleefde chauffeur en nette schone container. Van mij een 10 !

Bedankt voor de mooie complimenten, we hopen u nog eens terug te zien als klant. We geven de complimenten ook door aan onze chauffeur! Met vriendelijke groet, Saar