Goede communicatie en vlotte afhandeling.

Snelle en vriendelijk

Mijn ervaring met Spelt dienstverlening was prima

Het was eenvoudig een container te boeken. Mijn vragen van tevoren werden vlot beantwoord via email.

Perfect geregeld

Makkelijk online te bestellen. Duidelijk beschreven wat in de container mag en wat niet. Brengen en ophalen ging soepel.

Goed geregeld

Via website containers besteld, volgende dag geleverd en daarna weer, volgens afspraak opgehaald.

Prettig

Goed en geen problemen Fijn bedrijf

Zeer zakelijk en correct uitgevoerde actie zowel door planner als chauffeurs

Op tijd, correct en plezierig contact gehad

top gergeld

wederom prima geregeld, zondagavond besteld, maandag voor de deur.

Snel, efficiënt en betrouwbaar!

Duidelijke communicatie via website en e-mail. Bij plaatsen van de container dacht de chauffeur ook mee over de beste plek en was prettig om mee te communiceren. Het ophalen verliep ook soepel en zonder problemen. Het enige minpuntje is dat niet aangegeven kan worden in welk tijdsdeel de container wordt gebracht/opgehaald. Ook helpt het daarbij niet als je zelf per ongeluk een verkeerd telefoonnummer opgeeft en dit niet van te voren gecontroleerd wordt ;-) Desalniettemin was dit bedrijf via een collega aangeraden en zou ik deze zelf ook weer voor een volgende klus inschakelen en bij anderen aanbevelen.

Heel erg tevreden

Zowel bij het brengen als ophalen erg vriendelijk geholpen. Makkelijk om een afspraak in te plannen en zeer goede service. Zeker een aanrader.

Correcte levering en contact verliep prima.

Eenvoudige manier van bestellen, komen op tijd en je krijgt goede info over brengen en halen. Chaffeurs zijn aardig, beleefd en bekwaam.

Snel geregeld zonder zorgen

Snel en voor een goede prijs een grof vuil container geregeld. Vaste prijs zonder achteraf nog bezorgkosten oid. Container voldeed aan de verwachtingen. Prima service, aanrader

Geweldige service

Komen hun afsprajen na. De chauffeur is heel vriendelijk en denkt mee bij het plaatsen van de container.

Top service !

Website bezoeken, container uitzoeken, aanklikken, betalen en de volgende dag staat de container op de stoep precies daar waar je het hebben wilt !! Container vol ? Geen probleem even bellen /mailen en hup weg is ie weer !! Super snel en super goed geregeld ! Fijn hoor !!

Snelle service,de chauffeur was erg vriendelijk en behulpzaam top geregeld

Goede service.

Snel en goed!

De levering van de container was snel en stipt. Ook het weer ophalen. Ik hoefde er niet eens voor thuis te blijven.

Er valt nog wat te verbeteren.

De link waardoor je de vrachtauto van Spelt kan volgen werkte niet. Deze link kreeg ik pas aan het einde van de ochtend. Dit gebeurde toen ik ging bellen waar de container bleef. Spelt geef niet aan hoe laat zij denken de container te bezorgen of te komen ophalen. Zelfs een dagdeel kunnen zij niet aangeven.

Zowel als bij het brengen en halen van de container vriendelijke chauffeur

Ondanks een fout mijnerzijds alles goed en snel opgelost

Netjes, goed meedenken .

Alleen maar complimenten

Top geregeld

Het verloop ging perfect, container precies op de aangegeven plek

snelle levering en afvoer container

Snelle levering van de container. je kunt via een link de route van de vrachtwagen volgen. Je krijgt een bericht wanneer de container opgehaald wordt en je kunt deze datum eenvoudig zelf verzetten. Fijne service firma Spelt !

Blokland 18

2441GG Nieuwveen