Bak besteld bij Spelt; goeie service voor niet al te veel geld.

Besteld, volgende dag bak op de stoep, bezorgd door chauffeur die nog tijd had voor een praatje pot, weer volgende dag opgehaald, geen gedoe, geen papierwinkel.

Prima bedrijf

Netjes

Netjes op tijd en achteraf wat langervlaten staan ook zo geregeld

Goed service, fijn contact

Goede service qua communicatie, snel en duidelijk!

Goede service en geleverd volgens afspraak

Voor het leeg halen van de tuin hebben we bij Spelt een container besteld, deze werd conform prijsafspraak netjes op de aangegeven dag geleverd en weer opgehaald.

Goed telefonisch bereikbaar en fijne communicatie. Via de site snel en makkelijk een container te bestellen en de volle container wordt weer netjes meegenomen.

Op zondagavond laat besloten om een container te huren. Maandagmiddag was hij er! De maandag erop belde ik (geen wachttijden en geen wacht menu ) on hem op te laten halen en dezelfde dag was hij ook weer opgehaald. Waanzinnig snelle service!

Vlot, snel en vriendelijk

De container werd snel geleverd. Dezelfde dag was die al vol en een meedenkende chauffeur ruilde hem meteen om omdat die toch in de buurt moest zijn. Erg goed. Een dergelijke service maak je tegenwoordig niet vaak mee.

We zijn blij dat de klantenservice en de service van de chauffeur u goed bevallen is. We waarderen het dat u een review voor ons heeft achtergelaten, we hopen u nog eens terug te zien! Met vriendelijke groet, Saar

Zaterdagochtend besteld met het verzoek of het lukt om s,maandags te leveren voor 10 uur, en ja hoor chauffeur was er om half 9 echt top service.

We proberen altijd aan alle wensen van een klant te voldoen, het is dan ook fijn om daarover een terugkoppeling zoals u nu geeft te krijgen. We waarderen het heel erg, en weten dus dat we goed op weg zijn! Tot de volgende keer! Saar

Vestiging Heerenveen is top!

Vanwege wat vragen telefonisch contact gehad met een zeer vriendelijke medewerker. Container via de website bestellen was erg makkelijk. Deze werd binnen 1 werkdag geleverd. Na afroep ook binnen 1 werkdag weer opgehaald. Kortom, fijn bedrijf met goede prijzen!

Bedankt voor de mooie complimenten in vestiging Heerenveen. We waarderen het heel erg dat u de moeite heeft genomen om een review achter te laten! We hopen u snel nog een van dienst te kunnen zijn. Met vriendelijke groet, Saar

Prima vriendelijke service

Van te voren contact gehad, duidelijke uitleg van de mogelijkheden gehad, en precies volgens afspraak/tijd geleverd!

Bedankt voor het achterlaten van de review, blij om te vernemen dat de service u goed bevallen is! We hopen u nog eens terug te zien. Met vriendelijke groet, Saar

Top geregeld

Bedankt voor het achterlaten van uw review. We waarderen dit heel erg, en hopen u snel nog eens van dienst te kunnen zijn! Met een opgeruimde groet, Saar

Men komt na wat er gezegd wordt

Nette bezorging. Zoals afgesproken. Tevreden klant

We zijn blij dat u tevreden bent met onze dienstverlening, altijd goed om te horen dat het goed verlopen is en dat de afspraken worden nagekomen! Bedankt voor uw review, Saar

Snel en goed geleverd en netjes weer opgehaald !

Snel en goed geleverd en netjes weer opgehaald !

We zijn blij dat u tevreden bent over het afleveren en ophalen van de container. Bedankt voor het achterlaten van de review, en de positieve terugkoppeling! Met een opgeruimde groet, Saar

Super snel en vriendelijk

Vrijdag besteld en maandag voor 9 uur al weer geplaatst en de volle weer mee. Super service.

Bedankt voor het achterlaten van uw review. We zijn blij dat alles goed verlopen is, en dat de service u goed is bevallen. We hopen u nog eens terug te zien! Saar

Hartelijk dank voor uw review. Fijn om te vernemen dat alles naar wens is verlopen. Met een opgeruimde groet, Saar

Fantastische en supersnelle service. Zeer vriendelijk personeel en denkt mee.

Fantastische en supersnelle service. Zeer vriendelijk personeel en denkt mee. Top dus!

Bedankt voor uw review. Goed om te lezen dat u onze dienstverlening positief heeft ervaren, we helpen u graag nog eens! Met vriendelijke groet, Saar

Daadkrachtig

Zeer tevreden, afgeleverd en opgehaald op de afgesproken datum en plaats . Ik bestel zeker weer een afvalcontainer bij jullie bij een volgende verbouwing. Gr Alfred Steenbergen Noppen

Bedankt voor uw review en wat fijn dat de klus is geklaard. We zijn u graag nog eens van dienst. Met een opgeruimde groet, Saar

Zaterdag online container besteld, Maandagmorgen bezorgd

Bedankt voor het achterlaten van uw review. We zijn blij dat u onze service waardeert, en dat u dit ook met ons deelt! We hopen u snel nog eens van dienst te kunnen zijn. Tot ziens! Saar

Prima, doen wat ze beloven.

Prima ervaring met dit bedrijf. Spelt Afvalcontainer doet wat ze beloven.

We zijn blij om te vernemen dat u blij bent met onze service! We proberen altijd alles het beste te doen voor onze klant, goed om te horen dat dit ook lukt! Hopelijk kunnen wij u nog eens van dienst zijn! Saar

Waardeloos!

Na eerdere positieve ervaringen besloten om bij Spelt ipv Kuijf te huren, maar nu spijt want; 1/ Afgesproken (schriftelijk) dat leverantie s'middags zou plaatsvinden 2/ Zou 30 minuten voor leverantie gebeld worden. 3/ Heb plaatsing container op een parkeerplaats naast woning uitvoerig met medewerker, onder raadpleging van google maps, besproken en overeengekomen. Echter; 1/ Aflevering kwam onverwacht vroeg om ca 11.30 uur 2/ Er is niet vooraf gebeld, maar pas toen medewerker voor de deur stond 3/ Medewerker weigerde container op overeengekomen plek te zetten, daarom besloten om deze op oprit te zetten. E.e.a geeft veel meer sores temeer omdat alle puin/materialen aan zijkant huis zijn geplaatst op basis van eerder overeengekomen plek.

Beste Gerard, Bedankt voor het achterlaten van uw review. Ten eerste vervelend dat u de service zo heeft ervaren, onze wel gemeende excuses daarvoor. Wel wil ik even op u punten terug komen, want wat u schrijft is voor ons niet zo overgekomen dat u die wensen had. Wij hebben uw wensen niet zo gelezen, zoals u zegt dat wij ze samen hebben afgesproken. Bij de bestelling heeft u het volgende zelf aangegeven: Levering bij voorkeur s 'middags en graag belletje vooraf. bvd Voor ons komt het over, dat u het liefst de container in de middag heeft, maar omdat het een `voorkeurstijd` is komt het niet over dat het perse in de middag moest gebeuren. Vervelend dat dit dus een miscommunicatie is, en onze excuses dat de container er een half uur te vroeg was en wij dit verkeerd hebben geïnterpreteerd. Over uw punt voor het bellen, u heeft aangegeven bij de bestelling: Graag vooraf een belletje. Onze mening is dat de chauffeur gewoon gedaan heeft wat u vraagt, en hij heeft gebeld vooraf. Er staat namelijk niks over een half uur bellen van te voren, dus de chauffeur belt netjes (wat u ook vraagt) vooraf. Nogmaals onze excuses dat u het zo ervaren heeft, maar misschien handig om het ook iets duidelijker te formuleren in de notities om fouten en dit soort situaties te voorkomen! Met een vriendelijke groet, Saar

Op tijd

Perfect service

Bedankt voor uw review, en hopelijk tot snel! Met een opgeruimde groet, Saar

Makkelijk te bestellen en nette levering

Erg makkelijk online te bestellen, ook de chat werkt erg snel en vriendelijk. Chauffeur erg netjes en ervaren. En het ophalen gebeurd ook super snel.

Bedankt voor het achterlaten van uw mooie review! We zijn blij dat u tevreden bent over onze dienstverlening! Klant blij, wij blij :) Tot ziens! Saar

Simpeler kan niet :-)

Snelle en makkelijke manier om een afvalcontainer te bestellen. Snel geregeld en in ons geval snel eerder opgehaald.erg blij mee

Fijn om te vernemen dat u tevreden bent over onze service. We waarderen het heel erg dat u de moeite heeft genomen om een review achter te laten! We hopen u nog eens van dienst te kunnen zijn! Met vriendelijke groet, Saar

Goed geholpen

Prima online afspraak te maken. Op de dag van plaatsing door de chauffeur gebeld met de vraag waar ik hem precies wilde hebben. Container is een dag later opgehaald dan afgesproken, maar ik was klaar met mijn werk, dus dat was voor mij niet zo'n issue.

Bedankt voor het achterlaten van uw review! We zijn blij dat het voor u geen probleem is geweest dat de container een dag te laat opgehaald is. Soms komen we door de drukte niet helemaal door de planning heen, we zijn blij dat u dit niet als vervelend heeft ervaren! :) Met een vriendelijke groet, Saar