Prima geleverd

Container optijd geleverd in de ochtend en ook weer optijd opgehaald in de ochtend. Ze werken met bloktijden.

Prima snelle service!

Prima snelle service!

Breng en haal opdracht

De prijzen ontlooen elkaar niet maar wel de manier van reageren en plannen. Bij Spelt kon ik echt op de dag plannen wanneer de volle afvalbak opgehaald zou worde. Alke anderen waren daar vaag in of kon het niet. Fijn dat het zo strak gepland kon worden waardoor er minder overlast voor de naaste bewoner. En daar komt nog bij het vriendelijke personeel op de wagen. Wij weten wanneer nodig de bak vandaan gaat komen. Dank voor de goede en vlotte service.

Snel online geregeld, goede afhandeling en communicatie.

Snel online geregeld, goede afhandeling en communicatie. Volgende keer bestel ik weer containers.

Prima, alles volgens afspraak gegaan!

Alles volgens afspraak en snelle communicatie

Bedankt voor de mooie complimenten, en hopelijk tot snel! Met een opgeruimde groet, Saar

Perfecte service

Alles naar wens. Dank u!

Goed om te horen dat alles naar wens was, jij ook bedankt! Komt in orde! Saar

Optijd geleverd goede communicatie

Via email zelfs nog dag later opgehaald

We vinden het altijd fijn om te horen dat de communicatie is bevallen, dank daarvoor! We zijn je graag nog eens van dienst, Saar

Volgens afspraak geleverd door zeer vriendelijke chauffeur. Netjes op de plek. Ff telefoontje gepleegd of hij eerder kon worden opgehaald, geen enkel probleem en wederom door zeer vriendelijk chauffeur opgehaald. Dit is onze derde keer bij spelt en volgende keer weer.

Goed om te horen dat de service meerdere malen is goed is verlopen, en bedankt voor het compliment over onze chauffeurs (toppers zijn het) die ontvangen ze graag! :) Komt in orde! Saar

Snelle service en goede communicatie

Volgende container is weer een Spelt

Een doel voor ons in de toekomst is geen container verhuren, maar dat klanten een 'spelt' bij ons huren. Een container met alles erop en eraan, met goede service, communicatie en ga zo maar door. Wij zijn dus erg blij met je review, het begint er op te lijken! :) Komt in orde, Saar

Alles goed geregeld.

Ik ben heel tevreden met de goede service die ze bieden. Het systeem van bestellen tot leveren is super. Personeel is zeer vriendelijk.

Bedankt voor het achterlaten van je review! Met een opgeruimde groet, Saar

Alles is precies volgens afspraak verlopen, ook al hadden wij de dag ervoor pas geboekt, mocht t anders lopen dan krijg je een belletje. Hele goede ervaring!

Bedankt voor je review en alle complimenten, we zijn blij om te vernemen dat het huren van een container goed bevallen is! Komt in orde! Saar

Op tijd gebracht meegedacht met plaatsen website is zeer makkelijk

Goed om te horen dat de website gemakkelijk werkt, dit willen we ook graag bereiken met onze website! Tot snel, Saar

Goede planning en vriendelijke personeel .

Bedankt voor de mooie complimenten, we waarderen het heel erg! Hopelijk kunnen we je nog eens van dienst zijn. Met een opgeruimde groet, Saar

Prima geregeld!

Makkelijk alles kunnen regelen, bestellen, bezorging, ophalen. Fluitje van een cent.

The best!

The best!

Zeer snelle en goede service en alles volgens afspraak

Grofvuilcontainer besteld, alles kon handig via de website en levering is heel handig dat je kan zien waar de chauffeur is. Als ik weer een container nodig heb bestel ik deze zeker weer hier.

Wat fijn om te vernemen dat alles goed is verlopen en we helpen u graag bij een volgende klus. Met een vriendelijke groet, Saar

Fast

No problem, worked as advertised. Will use them again.

Thank you for your nice review :) Greetings, Saar

Absoluut een aanrader

Alles keurig op tijd, goed geholpen qua service ook met de wissel, in 1 woord een one stop place to be. Buitengewoon tevreden.

Wat fijn dat alles goed verlopen is en dat onze service u goed beviel :) Met een vriendelijke groet, Saar

Goed bedrijf

Komen afspraken keurig na

Dank u wel voor uw positieve review :) Met een opgeruimde groet, Saar

Staan snel klaar

Perfect op tijd gebracht. En ik dacht thuis te moeten blijven op de ophaaldag dus datum verplaatst, Maar heb totaal niets gemerkt dat de container is opgehaald. Ik had de datum dus eigenlijk niet hoeven te verplaatsen.

We zijn blij dat alles goed is verlopen, daar streven we naar. Dank u wel voor de mooie review. Met een vriendelijke groet, Saar

Goede service vanuit de hele organisatie. Van chauffeur tot planner iedereen is klantgericht.

Enorm bedankt voor de mooie complimenten, we helpen graag nog een keer. Met een vriendelijke groet, Saar

Zeer goede begeleiding en correcte levering op tijd

Dank u wel voor de review, we helpen u graag weer bij een volgende klus. Met een opgeruimde groet, Saar

Vriendelijk en vlot

In overleg met de chauffeur gekeken wat de beste plek was, in combinatie met de mogelijkheden van de auto. Vlot geleverd en ook weer vlot opgehaald . Erg blij mee, ga Spelt zeker onthouden en aanbevelen.

We helpen en denken graag mee bij een volgende klus voor de mogelijkheden. Met een opgeruimde groet, Saar

Simpel te regelen

Besteld via de site, duidelijk en makkelijk. Nette chauffeur, en mooi op tijd.

We zijn blij dat de site overzichtelijk is en wat een mooi compliment voor de chauffeur. Met een vriendelijke groet, Saar

Bedrijfsgegevens

Blokland 18

2441GG Nieuwveen

0172 – 536 115

[email protected]

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.