Slechte service

Zouden om 09 00 de container brengen en zelf moet ik bellen om te vragen waar de container blijft. Dat was om 08.30 uur. Uiteindelijk kreeg ik de container pas om 14.00 uur. Nooit meer daar een container bestellen.

Excuus voor de vertraging, het is niet de bedoeling geweest om zo laat de container te laten plaatsen. Met een vriendelijke groet, Saar

Perfecte service

Van bestellen tot ophalen is alles perfect verlopen… een echte aanrader om containers te huren

Fijn om te vernemen dat alles goed is verlopen dat horen we graag. Met een vriendelijke groet, Saar

Perfect geregeld

Aan en afvoer op tijd en net personeel.

dankjewel voor de complimenten dit waarderen we enorm. Met een vriendelijke groet, Saar

content met container

ok

Dankjewel voor het achterlaten van een review. Met een vriendelijke groet, Saar

Goede service, snelle reactietijd, duidelijke communicatie

Prettig bedrijf om mee te werken. Hebben al een aantal keer container gehuurd. Steeds duidelijke communicatie en komen afspraken na. Deze keer was de gewenste container niet gelijk beschikbaar en werd netjes oplossing gezocht. Ook afhalen moeiteloos te regelen

We helpen je graag nog een keer en kijken altijd naar mogelijkheden. Dankjewel voor de review :) Met een vriendelijke groet, Saar

Container bestellen is eenvoudig. Komen de gemaakte afspraak van leveren en ophalen na. Groot voordeel id dat je de chauffeur kan volgen op de dag van leveren container.

Bedankt voor de mooie en goede review, graag helpen we je nog een keer. Met een vriendelijke groet Saar

Betrouwbaar .goede service

Enorm bedankt voor de mooie review. Met een opgeruimde groet, Saar

Na bestelling volgende dag geleverd netjes op de plek gezet Vriendelijke chauffeurs en bij ophalen mail gestuurd volgende dag alweer opgehaald weer een Vriendelijke chauffeur wat een service zeker een aanbeveling ik bestel weer als ik er 1 nodig ben In een woord Top

Wat een complimenten, dankjewel :) We zullen het doorgeven aan de chauffeur. Met een vriendelijke groet, Saar

Super!!

Snelle levering & goede communicatie over waar hij moest komen te staan

Enorm bedankt voor de positieve review. Met een vriendelijke groet, Saar

Top geregeld

Dankjewel voor het achterlaten van een mooie review. Met een vriendelijke groet, Saar

Perfect verlopen

Keurig op tijd gebracht en op de af gesproken datum opgehaald.

Wat fijn dat alles goed verlopen is, we helpen graag nog een keer. Met een vriendelijke groet, Saar

Uitstekende service. Afspraken worden nagekomen. Chauffeur is flexibel, meewerkend en begripvol. Helemaal top!

dankjewel voor de mooie complimenten, we waarderen het enorm. Met een vriendelijke groet, Saar

Precies zoals het moet zijn; makkelijk te bestellen, goed bereikbaar, snel en flexibel!

Zelfs op zaterdag bestellen en maandag om 09.00 uur neerzetten ging top!

Wat fijn dat alles naar wens is verlopen, dat vernemen we graag. Met een vriendelijke groet, Saar

Uitsluitende service snel en op tijd.

Vriendelijke chauffeur die belt voordat hij aankomt en zeer vriendelijk zijn werk doet. Komt prima op tijd, en ook met het ophalen alles keurig opgeruimd. In één woord uitstekend

Dankjewel voor de mooie complimenten, we geven het door aan de chauffeur. We zijn je graag nog eens van dienst. Met een vriendelijke groet, Saar

Online makkelijk snel

Online kwam ik bij Spelt afval containers, naNa wat zoek werk bleek Spelt 1 van de grotere bakken te hebben. 12 cm3. Online aangevraagd en de volgende dag stond deze er al. Op zaterdag online gemeld dat hij vol zat en ik graag een lege wilden. Op maandag werd deze al gewisseld. Zo kon ik door met mijn verbouwing! Top

Wat fijn dat alles goed is verlopen met de verbouwing. Dankjewel voor de mooie review. Met een vriendelijke groet, Saar

Afspraken en wijzigingen zijn allemaal perfect verlopen

Dankjewel voor de duidelijke en vooral mooie review. Met een vriendelijke groet, Saar

Tweemaal een container besteld. Beide keren liep afleveren en ophalen van de container geheel volgens de afspraken. Enig minpuntje: soms werkte de toegestuurde link niet.

Dankjewel voor de mooie review en tip :) Met een vriendelijke groet, Saar

Keurig op tijd en gebeld vlak voor levering.

Als ik weer eens een container nodig heb, dan weet ik jullie te vinden.

We helpen je zeker nog een keer met een container, dankjewel voor de review. Met een vriendelijke groet, Saar

Top en snel geregeld

1e ervaring alles prima geregeld.

Wat fijn dat je onze service positief heeft ervaren. Met een vriendelijke groet, Saar

Geweldige service

Netjes op tijd geleverd op de gewenste plaats en ook op tijd afgehaald. Vriendelijke chauffeurs

Dankjewel voor de complimenten, we zullen het doorgeven aan de chauffeur. Met een vriendelijke groet, Saar

Makkelijk geregeld en uitstekende service

Makkelijk alles online geregeld en veilig betaald. Precies volgens afapraak geleverd en ook wer opgehaald. Tussentijds nog een nieuwe lege bak laten halen en de volle op laten halen. Ook dat ging super. Al met al super tevreden. Bij een volgende klus kies ik weer voor Spelt afvalcontainers.

Wat fijn om te vernemen dat alles goed is verlopen, graag helpen we nog een keer :) Met een vriendelijke groet, Saar

Top bedrijf

Top bedrijf goede communicatie en alles wordt zeer snel geregeld

Dankjewel voor de mooie en duidelijke review. Met een vriendelijke groet, Saar

Goed geregeld.

Via de site kun prima zelf een container regelen.

We zijn blij te vernemen dat alles goed vermeld is, dankjewel voor de mooie review. Met een vriendelijke groet, Saar

Makkelijk te bestellen en ze komen de afspraken na.

Zeer makkelijk om een bak te bestellen en goede berichtgeving via de mail over de afspraken en levertijden en tijd van ophalen. Aangeven tijden worden ook waargemaakt. Prettig bedrijf om zaken mee te doen.

We zijn erg blij dat u onze service positief heeft ervaren, dankjewel voor het achterlaten van een review. Met een vriendelijke groet, Saar

Niks mis mee

Eerste keer hier container gehuurd , makkelijk via de site aardige chauffeur, en ik kan gespreid betalen met Klarna , prima

Dankjewel voor het compliment, we zullen het doorgeven aan onze chauffeur. Met een vriendelijke groet, Saar