Top snelle service

Snel geplaatst en weer opgehaald. Helemaal top

Dat horen we graag, dankjewel voor de mooie review. Met een vriendelijke groet, Saar

Prima service, goed te bereiken,

Dankjewel voor het achter laten van een review. Met een vriendelijke groet, Saar

Gewoon top

Zeer goede service, snelle levering. Alles correct afgehandeld. Moest door omstandigheden een eerdere afhaal datum voor de volle container, na een telefoontje was alles geregeld. Een aanrader voor iedereen die een container nodig hebben. 5 sterren met 10 duimen.

Enorm bedankt voor de review, we waarderen het erg. Mocht u nog eens een container nodig hebben helpen we graag. Met een vriendelijke groet, Saar

Snel, duidelijke communicatie en behulpzaam

Duidelijke uitleg op de website over de verschillende soorten afvalbakken. Het bestellen van een afvalbak gaat heel makkelijk en een dag later staat de bak op de stoep. Netjes van te voren gebeld door de chauffeurs dat zij onderweg waren. Van te voren plek gereserveerd voor het plaatsen van de container zodat de chauffeur er makkelijk bij kon. Bak is op verzoek met de open kant naar voren geplaatst. Vriendelijke en behulpzame chauffeurs.

Wat een mooie review, dankjewel voor het achterlaten :) We helpen je graag nog een keer. Met een vriendelijke groet, Saar

Geweldige service

Goede service en aardige chauffeur top gedaan Spelt kom zeker weer terug.

Dankjewel voor het compliment, we zullen het doorgeven aan de chauffeur. Met een vriendelijke groet, Saar

Prima en betrouwbaar bedrijf en goede communicatie.uni

Zoals gezegd, betrouwbaar, komt afspraken na en goed bereikbaar!

Dankjewel voor het dele van de positieve ervaring. Met een vriendelijke groet, Saar

super service

Een wijziging was zo doorgevoerd. Verder een keurige levering met fijn even een belletje vooraf maar ook track systeem werkt goed. Ophalen kon al eerder en dat gebeurde dus ook. Aardige meedenkende chauffeurs dat is ook handig.

Dankjewel voor de complimenten :) We zijn je graag nog eens van dienst. Met een vriendelijke groet, Saar

super eenvoudig geregeld

Geheel volgens afspraak de container voor het afvoeren van grof vuil ontvangen. Als particulier toch een uitdaging een dergelijke container voor de ingang van een flatgebouw neer te zetten. Niet alles mag in de container.... en ja al die buren.... je weet maar nooit. Door de goede afspraken een stuk gerustgesteld. Dank voor jullie service.

We helpen graag als er een uitdaging is. Dankjewel voor het achterlaten van de review. Met een vriendelijke groet, Saar

Betrouwbaar

Alles wat is afgesproken wordt nagekomen.

Wat goed om te vernemen dat alles goed is verlopen. Dat horen we graag. Met een vriendelijke groet, Saar

Slechte service

Zouden om 09 00 de container brengen en zelf moet ik bellen om te vragen waar de container blijft. Dat was om 08.30 uur. Uiteindelijk kreeg ik de container pas om 14.00 uur. Nooit meer daar een container bestellen.

Excuus voor de vertraging, het is niet de bedoeling geweest om zo laat de container te laten plaatsen. Met een vriendelijke groet, Saar

Perfecte service

Van bestellen tot ophalen is alles perfect verlopen… een echte aanrader om containers te huren

Fijn om te vernemen dat alles goed is verlopen dat horen we graag. Met een vriendelijke groet, Saar

Perfect geregeld

Aan en afvoer op tijd en net personeel.

dankjewel voor de complimenten dit waarderen we enorm. Met een vriendelijke groet, Saar

content met container

ok

Dankjewel voor het achterlaten van een review. Met een vriendelijke groet, Saar

Goede service, snelle reactietijd, duidelijke communicatie

Prettig bedrijf om mee te werken. Hebben al een aantal keer container gehuurd. Steeds duidelijke communicatie en komen afspraken na. Deze keer was de gewenste container niet gelijk beschikbaar en werd netjes oplossing gezocht. Ook afhalen moeiteloos te regelen

We helpen je graag nog een keer en kijken altijd naar mogelijkheden. Dankjewel voor de review :) Met een vriendelijke groet, Saar

Container bestellen is eenvoudig. Komen de gemaakte afspraak van leveren en ophalen na. Groot voordeel id dat je de chauffeur kan volgen op de dag van leveren container.

Bedankt voor de mooie en goede review, graag helpen we je nog een keer. Met een vriendelijke groet Saar

Betrouwbaar .goede service

Enorm bedankt voor de mooie review. Met een opgeruimde groet, Saar

Na bestelling volgende dag geleverd netjes op de plek gezet Vriendelijke chauffeurs en bij ophalen mail gestuurd volgende dag alweer opgehaald weer een Vriendelijke chauffeur wat een service zeker een aanbeveling ik bestel weer als ik er 1 nodig ben In een woord Top

Wat een complimenten, dankjewel :) We zullen het doorgeven aan de chauffeur. Met een vriendelijke groet, Saar

Super!!

Snelle levering & goede communicatie over waar hij moest komen te staan

Enorm bedankt voor de positieve review. Met een vriendelijke groet, Saar

Top geregeld

Dankjewel voor het achterlaten van een mooie review. Met een vriendelijke groet, Saar

Perfect verlopen

Keurig op tijd gebracht en op de af gesproken datum opgehaald.

Wat fijn dat alles goed verlopen is, we helpen graag nog een keer. Met een vriendelijke groet, Saar

Uitstekende service. Afspraken worden nagekomen. Chauffeur is flexibel, meewerkend en begripvol. Helemaal top!

dankjewel voor de mooie complimenten, we waarderen het enorm. Met een vriendelijke groet, Saar

Precies zoals het moet zijn; makkelijk te bestellen, goed bereikbaar, snel en flexibel!

Zelfs op zaterdag bestellen en maandag om 09.00 uur neerzetten ging top!

Wat fijn dat alles naar wens is verlopen, dat vernemen we graag. Met een vriendelijke groet, Saar

Uitsluitende service snel en op tijd.

Vriendelijke chauffeur die belt voordat hij aankomt en zeer vriendelijk zijn werk doet. Komt prima op tijd, en ook met het ophalen alles keurig opgeruimd. In één woord uitstekend

Dankjewel voor de mooie complimenten, we geven het door aan de chauffeur. We zijn je graag nog eens van dienst. Met een vriendelijke groet, Saar

Online makkelijk snel

Online kwam ik bij Spelt afval containers, naNa wat zoek werk bleek Spelt 1 van de grotere bakken te hebben. 12 cm3. Online aangevraagd en de volgende dag stond deze er al. Op zaterdag online gemeld dat hij vol zat en ik graag een lege wilden. Op maandag werd deze al gewisseld. Zo kon ik door met mijn verbouwing! Top

Wat fijn dat alles goed is verlopen met de verbouwing. Dankjewel voor de mooie review. Met een vriendelijke groet, Saar

Afspraken en wijzigingen zijn allemaal perfect verlopen

Dankjewel voor de duidelijke en vooral mooie review. Met een vriendelijke groet, Saar

Blokland 18 2441GG Nieuwveen

0172 – 536 115