Met Spelt komt het sowieso in orde

Volledig ontzorgd vanaf het eerste chatbericht waarin ik wat vragen had tot aan het ophalen van de puincontainer. De chauffeurs waren heel vriendelijk waardoor het contact bij het neerzetten en ophalen ook heel prettig was. Top ervaring!

Dankjewel voor de mooie complimenten, we waarderen het enorm. Met een vriendelijke groet, Saar

Tevreden!

De bak werd netjes geleverd op een daarvoor wenselijke plek voor ons en opgehaald op de afgesproken dag. Beide chauffeurs waren vriendelijk en kundig! Wij hebben later dit jaar nog een container nodig en zullen deze wederom bij Spelt bestellen. Bedankt :)

Dankjewel voor de het mooie compliment, we zullen het doorgeven aan de chauffeur. En we helpen je graag nog een keer. Met een vriendelijke groet, Saar

Na de bestelling online was alles snel geregeld. Ophalen ging net zo snel. Super!

Wat fijn dat alles snel te regelen is. We zien je graag terug als klant. Met een vriendelijke groet, Saar

Helemaal top

Keurig volgens afspraak gebracht Leuke en goede chauffeur.

Dankjewel voor het compliment, we zullen het doorgeven aan de chauffeur. Met een vriendelijke groet, Saar

Snel en makkelijk

Container bestel werd met levering gebeld door de chauffeur netjes geregeld. Daarna moest de container sneller weggehaald worden dan voorzien en ook dit was snel geregeld

Wat fijn dat alles goed is verlopen en dat we je konden helpen. Met een vriendelijke groet, Saar

goede service

komen hun afspraken goed na

Wat fijn dat alle afspraken goed zijn nagekomen. Met een vriendelijke groet, Saar

Alles klopte

Alles klopte

Wat fijn dat alles klopte, graag zien we je terug als klant. Met een vriendelijke groet, Saar

heel goed geregeld

De container werd netjes op de afrit gezet zodat we deze makkelijk konden vullen. Het was allemaal snel en goed geregeld

We zijn blij dat alles goed is verlopen. Dankjewel voor de review. Met een vriendelijke groet, Saar

Good Work

I am very pleased with the timely, hassle-free & professional service.

Thank you for your review. Greetings, Saar

Spelt is vriendelijk, behulpzaam, denkt mee en doen wat ze beloven

Ik ben zeer tevreden over de service van Spelt. Een volgende keer zal ik weer voor Spelt kiezen. Ook kan ik anderen Spelt warm aanbevelen.

Dankjewel voor de mooie review, we helpen je graag nog een keer. Met een vriendelijke groet, Saar

Prettig

Ging uitstekend, zeer vriendelijke medewerkers.

Dank u wel voor uw review en uw complimenten. Met een vriendelijke groet, Saar

Topservice!

Van levering t/m ophalen van de container alles goed geregeld. Nette vriendelijke chauffeurs die keurig een half uur voor aankomst bellen. Kortom: gráág tot een volgende keer!

Voor ons geldt ook graag tot de volgende keer! :) Bedankt voor je review en alle complimenten die je geeft, wordt gewaardeerd! Met een opgeruimde groet, Saar

Service is geweldig

Ikbhad een 6m3 open container nodig. Op de website staat precies hoe en wat. Ook wat er wel en niet in de container mag is heel overzichtelijk. Container besteld en zelf op de bezorgdag kun je de chauffeur volgen. Prima service met afleveren. Container kon al eerder weg dan gepland. Dit kun je heel makkelijk via de chat aanvragen en is binnen 3 minuten geregeld. Heel tevreden over de service Robert

Bedankt voor je duidelijke review Robert, we zijn ook blij om te horen dat alles goed is verlopen. We zijn je ook graag nog eens van dienst! Een fijn weekend gewenst, Saar

Makkelijk bestellen van de container

Fijn om te horen dat het bestellen gemakkelijk gaat, bedankt voor het compliment! Fijn weekend! Saar

Altijd op tijd

Goed , snel en duidelijk

Bedankt voor je reactie en de mooie en duidelijke complimenten! Met een opgeruimde groet, Saar

Prettige ervaring, prima breng- en afhaaltijden

De beide chauffeurs waren prettig in de omgang, fijn visitekaartje voor Spelt. Container werd keurig op tijd gebracht en geplaatst. Ook de afhaling gebeurde op een geschikt moment. Kortom: prima geregeld allemaal, compliment.

Wat een mooie complimenten, zo gaan we goed het weekend in! Fijn weekend alvast, Saar

Een prima service klantvriendelijk duidelijk afspraken vriendelijke personeel en afspraak is ook echt afspraak bij Spelt ik ben ook zeer tevreden.

Bedankt voor de mooie complimenten, we zijn blij dat alles goed verlopen is! Tot snel! Saar

geregeld volgens afspraak

zeer vriendelijk geholpen prima uitleg op een aantal vragen geleverd en afgehaald volgens afspraak we zijn dan ook zeer tevreden en zonder twijfel weer een container huren bij Spelt

We zijn blij dat de service goed bevallen is, we zijn u graag nog eens van dienst! Tot de volgende keer, Saar

Goede communicatie en snelle levering

Bedankt voor de complimenten, we zien je graag nog eens terug! Met een opgeruimde groet, Saar

Fijn bedrijf.

Zeer duidelijke communicatie, je weet waar je aan toe bent.

Bedankt voor je review. We zijn blij met de complimenten, en hopen je nog eens van dienst te mogen zijn! Met vriendelijke groet, Saar

Alles kan geregeld worden

Goede service, je kan zelf laat in de avond een berichtje sturen de volgende ochtend is het geregeld, echt super!!

Wat fijn om te vernemen dat alles naar wens is verlopen. Met een vriendelijke groet, Saar

Zeer kundige, vriendelijke en ervaren chauffeurs

Regelen van containers is echt heel makkelijk en ze worden door zeer kundige en vriendelijke mensen geplaatst. Erg fijn

We zijn erg blij dat alles goed verlopen is, en zullen het compliment doorgeven aan de chauffeur. Met een vriendelijke groet, Saar

Steeds netjes op tijd volgens afdprafspraak opgehaald en bezorgd

Dank u wel voor het compliment, we zijn blij dat alles volgens afspraak is verlopen. Met een vriendelijke groet, Saar

Makkelijk te bestellen. Duidelijke communicatie

We zijn blij te vernemen dat u tevreden bent :) Met een vriendelijke groet, Saar

Geweldig super snelle service!!

Ik had een 3m2 besteld heel snel geregeld met het ophalen en brengen super fijn bedankt Spelt!!!

Wij helpen u graag, Geen dank:) Met een vriendelijke groet, Saar