Alles heel goed geregeld

Hele goede ervaring van begin tot einde en afhandeling. Heldere afspraken, bij het brengen en ophalen van de container. Vriendelijk te woord gestaan bij telefonisch contact. Het enige wat voor mij niet helemaal zichtbaar was was de realtime locatie van de chauffeur maar dat hinderde verder niets.

Container besteld, volgende dag gebracht. Zo dicht mogelijk bij huis gezet. Volgens afspraak weer opgehaald.

SNEL GEREGELD

top service, snel geregeld en snel opgehaald

Snel en vriendelijk

Snel en vriendelijk

Nette service

Een 3 m3 container besteld om de oude dakpannen af te laten voeren bij het vervangen van het dak. Duidelijke tijdsafspraak gekregen met een tracker, keurig en snel geleverd en gehaald confirm de afspraak.

Bedankt voor alle mooie complimenten, we zijn blij dat de service je bevallen is. Kom in orde! Saar

Goede service en zoals gevraagd netjes van te voren gebeld zowel bij brengen als ophalen. Vriendelijke chauffeur en in goed overleg op een andere plaats gezet zodat hij er bij kan komen. Prijs is ook netjes. Een aanrader.

Bedankt voor de moeite nemen om een review te schrijven, we waarderen dit heel erg! We zijn blij om te horen dat het goed bevallen is, en de service ook goed was geweest. Hopelijk tot een volgende keer! Saar

alles is goed geregeld

Bedankt voor het achterlaten van je review! Met een opgeruimde groet, Saar

Snel geleverd en betaalbaar

Heb al meerdere malen een container bij ze gehuurd. Wordt altijd snel geleverd en weer op afspraak opgehaald. Tevreden!

Goed om te horen dat de service meerdere malen is goed is verlopen, en bedankt voor de complimenten!! Komt in orde! Saar

Geweldige service

Ik wilde snel en het liefst zo'n goedkoop mogelijke container en dat is ook precies wat je hier krijgt. Top!!!!!!!!

Bedankt voor je review en alle complimenten, we zijn blij om te vernemen dat het huren van een container goed bevallen is! Komt in orde! Saar

Grandioos

Toegangelijke website, eenvoudig om een reservering te plaatsen. Mooie scherpe prijzen. Vanaf het moment van de bestelling ben ik goed op de hoogte gehouden wat het vervolg process is. Door middel van een e_mail link kon ik exact op de dag bijhouden hoe laat de chauffeur zou komen. Super service!!

Goed om te horen dat de website gemakkelijk werkt, dit willen we ook graag bereiken met onze website. Ook fijn dat we je op een goede manier op de hoogte hebben kunnen houden. Komt in orde! Saar

Correcte planning

Vriendelijke mensen en duidelijke communicatie.

Bedankt voor de mooie complimenten, we waarderen het heel erg! Hopelijk kunnen we je nog eens van dienst zijn. Met een opgeruimde groet, Saar

Kwalitatief erg goed!

Container werd netjes op de gevraagde plaats neer gezet en op de afgesproken dag weer opgehaald! Ook duidelijkheid in de mail bevestiging. Kortom: goede service voor een goede prijs!

Bedankt voor het achterlaten van je review. We zijn blij met de complimenten die je ons geeft, we hopen je snel nog eens te zien! Komt in orde! Saar

Voor herhaling vatbaar

Makkelijke website. Ook de chat was duidelijk. 1 dag van te voren besteld en toch de volgende dag geleverd. De volgende dag op verzoek weer opgehaald.

Bedankt voor het achterlaten van je review. We zijn blij met de complimenten over de website en de chat, goed om te horen! We hopen je nog eens van dienst te mogen zijn :) Saar

Goede service!

Binnen een dag een container op de oprit. Uitstekende service, vriendelijk personeel.

Bedankt voor de mooie complimenten en het achterlaten van je review! Komt in orde! Saar

Goed bereikbaar en zeer betrouwbaar

Wanneer je ook belt, er neemt altijd iemand op voor hulp. Hele goede service en al vele containers laten komen en halen bij onze grote verbouwing.

We zijn blij dat de service goed bevallen is en dat we goed bereikbaar zijn! We hopen je nog eens te spreken :) Saar

Top en snel geregeld

Prima, makkelijk, snel en aardige chauffeurs

Goed om te horen dat alles naar wens was, jij ook bedankt! Komt in orde! Saar

Snel en prima service

Bak wordt snel geleverd (en opgehaald) en naar wens op de juiste plek gezet. Service is prima!

Bedankt voor je review, we zijn blij dat de service goed bevallen is. We willen altijd alles snel en naar wens laten verlopen, fijn dat dit ook gelukt is! Komt in orde! Saar

Chauffeur was aardig en meedenkend.

Bedankt voor de mooie complimenten, en hopelijk tot snel! Met een opgeruimde groet, Saar

Makkelijk en snel

Was eenvoudig en snel te regelen

Bedankt voor je complimenten, tot snel! Saar

Een goede en snelle service.

Een goede en snelle service. Vriendelijk personeel. Een aanrader om te huren bij Spelt Afvalcontainer.

We zijn blij dat je de klantenservice en onze medewerkers je een fijne service hebben kunnen geven, dit is fijn voor ons om te horen! We hopen je nog eens te woord te mogen staan, komt in orde! Saar

Goed zonder gezeur

Netjes afgeleverd op aangegeven plek

Bedankt voor de review en de mooie complimenten! Saar

Snel, duidelijk, goede prijs

Mijn oude schuur ging eraan dus een puincontainer gehuurd. Bij Spelt mag het dakmateriaal er ook op. Dat was voor mij de reden hier te huren. De communicatie is goed, de afspraken zijn duidelijk en de chauffeur die de container aflevert is uiterst behulpzaam en vriendelijk. Al met al zeer tevreden!

Netjes afgeleverd, Goede prijs

Erg blij mee. Omdat er weinig plek voor mijn deur was ivm tuintegels die voor de deur lagen. Werd ik netjes gebeld, of ik een voorkeur had waar de container geplaatst moest worden. Verder geen omkijken naar gehad. Super

Perfect geregeld

Wij zijn heel blij met SPELT, wij hebben de afgelopen 2 weken, meerdere containers besteld, laten brengen en ophalen. We zijn erg tevreden over de service. Een echte aanrader.

super makkelijk en betrouwbaar

eenvoudig te regelen, afspraken worden nagekomen, je hoeft er niet voor thuis te blijven, telefonisch ook voldoende bereikbaar. Aan onze kant zorgden wij voor een complicatie, maar in het oplossen prima service ervaren

Blokland 18

2441GG Nieuwveen