Zeer makkelijk om hier een container te huren. Op tijd geleverd en ook op tijd weer opgehaald. Chauffeur belt even waar de container moet komen te staan. Helemaal blij mee

Dank u wel voor het mooie compliment, we zijn u graag nog eens van dienst. Met een vriendelijke groet, Saar

Best gelopen van begin tot het einde.

erg goed

makkelijk te bestellen, netjes op tijd geleverd en opgehaald, top!

Dank u wel voor de mooie review, We zijn blij dat alles goed geregeld was. Met een vriendelijke groet, Saar

Geweldige service en komen hun afspraken na

Dank u wel voor de mooie review, we zien u graag teug als klant. Met een vriendelijke groet, Saar

Top bedrijf

Altijd goede service

Bedankt voor uw review. We zien u graag nog eens als klant terug. Met een vriendelijke groet, Saar

Een container huren kan gemakkelijk online. Je kan duidelijk zien welke container je nodig hebt voor welk project. De container wordt geleverd en opgehaald opende afgesproken tijd. De afgelopen tijd vaker een container nodig gehad en ook telefonisch contact gehad met Spelt. Zeer vriendelijk personeel die met je meedenkt.

Dank u wel voor de mooie complimenten, We zijn u graag nog eens van dienst. Met een vriendelijke groet, Saar

Volgens afspraak

Makkelijk te regelen en volgens afspraak

Dank u wel voor de mooie review, we zien u graag terug als klant. Met een vriendelijke groet, Saar

We hebben meerdere keren containers gehuurd. Brengen en ophalen zonder gedoe, goede communicatie via de mail over wanneer ze er zullen zijn. Top bedrijf!

Wat een mooie complimenten. Hartelijk dank daarvoor. Met een vriendelijke groet, Saar

positief

Conform afspraak de container afgeleverd e opgehaald

Fijn om te horen dat onze service u goed bevallen is, We zien u graag terug als klant. Met een vriendelijke groet, Saar

Alles volgens afspraak en duidelijke communicatie

Fijn om te vernemen dat u tevreden bent. We zien u graag nog eens terug. Met een vriendelijke groet, Saar

Netjes afgeleverd chauffeur belde dat hij eraan kwam..

Wat fijn dat alles goed is verlopen. Dank u wel voor de mooie review. Met vriendelijke groet, Saar

Simpel en efficient geregeld

Voor mijn kleine verbouwing had ik een afvalbak nodig. Simpel besteld on line en op tijd geleverd en weer op tijd opgehaald. Goed geregeld.

Wij zijn blij dat alles naar wens is verlopen. Dank u wel voor de mooie review. Met een vriendelijke groet, Saar

goede service totdat .......

Op zich ging alles prima met de afvalcontainers totdat bij de laatste plaatsing blijkbaar erg hard de container neergezet is en er daardoor beschadigde bestrating had op de oprit, stenen gebarsten en een hele punt waar blijkbaar de container neergezet is. Het leek mij geen probleem, even een melding en dan zou het vast verzekeringswerk worden voor Spelt ........ Na de melding kreeg ik snel bericht dat ze het jammer vonden en dat ik ter compensatie korting kon krijgen op mijn volgende bestelling maar daar had ik niet zo veel aan want het was mijn laatste container waar dit gebeurde. De 2e reactie was dat Spelt er niet voor verzekerd zou zijn en dat ze niks voor mij konden betekenen ............... serieus? Nooit van een bedrijfsschadeverzekering gehoord?? Maar het zal wel teveel eigen risico zijn of een premieverhoging tot gevolg hebben maar ik heb nog tweemaal contact proberen te maken maar ze reageren gewoon niet meer ......... Conclusie is dus dat het prima bedrijf is, totdat hun chauffeur (per ongeluk) de container te hard neerzet waardoor er beschadigingen ontstaan, dan is het gauw over met de klantvriendelijkheid!

Hey Arie, Vervelend dat het zo gelopen is en u het zo ervaren heeft, dat is natuurlijk nooit de bedoeling geweest. We begrijpen u gevoel en gedachtes. Alleen wij melden dat het plaatsen van een container op eigen terrein, uw eigen risico is en niet ons risico. Daarom bieden wij een korting aan, voor iets tegemoet te komen! Hopelijk begrijpt u dit voorgeval, mocht u nog vragen hebben dan horen wij het uiteraard graag!

Gewoon geweldig

Goede service,vriendelijke man die hem komt brengen en ophalen, ik heb er zeker nog 2 nodig en dat wordt weer bij spelt bestellen.

Dank u wel voor het compliment, we zien u graag terug als klant. Met een vriendelijke groet, Saar

Snelle levering en nette chauffeur

We zullen de complimenten aan de chauffeur overdragen. Vriendelijk dank voor uw review. Met een vriendelijke groet, Saar

Excellent Work done

They are very Swift in delivery and response.

Thank you for the nice review, We hope to see you agian. Greetings, Saar

Lekker makkelijk en volgens afspraak geleverd en container weer opgehaald. Erg fijn!

Dank u wel voor de mooie review, we zijn blij dat service u bevallen is. Met een vriendelijke groet, Saar

Goede service en snelle levering

De planning helpt en denk goed mee en de chauffeurs zijn erg vriendelijk.

Dank u wel voor het compliment, we zullen het doorgeven aan de planning en de chauffeur. Met vriendelijke groet, Saar

Correct

De levering en het ophalen gebeurde volgens afspraak. Alles dik in orde.

Snelle levering en zeer snel weer opgehaald.

Op de dag dat ik belde voor een 2e container (de eerste zat al vol) werd deze dezelfde dag nog bezorgd. Ook vriendelijk personeel

Dank u wel voor het compliment, we zijn blij dat alles naar wens is verlopen. Met een vriendelijke groet, Saar

Prima service op tijd en volgens afspraak

Prima service op tijd en volgens afspraak

Met Spelt kan je zaken doen!

Heldere informatie vooraf. Even kiezen en bestellen; vervolgens loopt alles op rolletjes. Ook goede instructies tijdens het proces van plaatsing tot weer ophalen. Heb Spelt dus van harte kunnen aanbevelen in mijn omgeving.

Hartelijk dank voor uw review. Fijn om te vernemen dat alles naar wens is verlopen. Met een vriendelijke groet, Saar

Een bedrijf dat zijn afspraken na komt.

Ivm met verhuizing de afgelopen week 2 keer een container geregeld. Laatste keer was last minute maar er wordt alles aan gedaan om het toch geregeld te krijgen. Containers waren beide netjes op de juiste tijd geleverd. Chauffeurs waren erg vriendelijk. Complimenten!

Bedankt voor de mooie review, dit waarderen wij heel erg. We zijn blij met de complimenten, ook zullen wij de complimenten doorgeven aan de chauffeurs. We hopen u nog een keer van dienst te kunnen zijn! :) Met vriendelijke groet, Saar

Alles op tijd t/m ophalen aan toe.

We zijn blij dat alles naar wens is geweest, bedankt voor uw review! Met een opgeruimde groet, Saar

Super bedrijf

Op juiste tijd container geleverd en opgehaald door een hele aardige chauffeur. Aanrader....

Bedankt voor je reactie, wij zullen de complimenten doorgeven aan de chauffeur! Met een opgeruimde groet, Saar

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier.