Top geregeld

De container werd op tijd gebracht en in overleg op de juiste plek gemanoeuvreerd. Ook het ophalen ging heel soepel! Volgende keer weer bij spelt

Dankjewel voor de mooie en duidelijk review. We helpen graag nog een keer. Met een vriendelijke groet, Saar

Hier is geen een zin voor!

Super super slechte service. Zetten je containers gewoon op je oprit zonder overleggen om dan in vervolg een gat te maken. Hierover te liegen dan het 'zelf' maken met de woorden ik maak dit maar ik kan je niet beloven dat ik de andere container niet vallen. Om maar te zwijgen hoe je aan de telefoon word behandeld. Het meest onfatsoenlijke bedrijf wat ik in jaren heb meegemaakt. Bestel hier dus ook NIET. Zeer maar ook zeer teleurgesteld en dat na zoveel geld uit te geven.

Goedemiddag Audrey, Ten eerste willen we natuurlijk onze excuses aanbieden dat u de service zo heeft ervaren. Helaas hebben wij elkaar niet goed begrepen. Begin maart is er mail contact geweest tussen u en onze klantenservice. U stuurde ons een mail waarin werd gevraagd, of wij de puincontainer wilden ophalen en de grondcontainer vervolgens op je oprit wilden plaatsen. Omdat dit zo werd gevraagd op de mail, hebben wij dit doorgegeven aan de chauffeur en de container geplaatst op de oprit. Uiteraard is het niet de bedoeling dat u vervolgens niet fatsoenlijk te woord wordt gestaan, vanuit ons. Goed dat u dit meldt, en wij zullen het intern oppakken. Met een vriendelijke groet, Saar

zeer tevreden over totale service.

brengen en halen volgens afspraak, App, waarmee je de chauffeur kan volgen werkt prima. container nauwkeurig op bedoelde plek gezet, ondanks dat er niet al te veel ruimte was.

Top SPELT Container Service

Thx voor de snelle sevice

Goed advies. Nette chauffeur en fijne snelle communicatie.

Dankjewel voor het compliment, we helpen je graag nog een keer :) Met een vriendelijke groet, Saar

geweldig

Snel , behulpzaam en op tijd Fijne bediening fijn om mee te werken

Wat fijn dat alles goed verlopen is. Met een vriendelijke groet, Saar

Super geregeld, snel en flexibel

Erg gemakkelijk en duidelijke afspraken

We zijn blij dat alles makkelijk verlopen is, en zien je graag terug als klant. Met een vriendelijke groet, Saar

bedrijf waar je op kan reken

Vriendelijke en flexibele chauffeurs, netje op tijd en volgens afspraak

Enorm bedankt voor je compliment, we zullen het doorgeven aan de chauffeur. Met een vriendelijke groet, Saar

Gorde service, snel geregeld

We zijn blij dat we snelle service kunnen bieden, Dankjewel voor het achterlaten van een mooie review. Met een vriendelijke groet, Saar

Toppers zijn het.

Alles naar wens verlopen, goede communicatie en super aardige chauffeur.

Dankjewel voor de aardige en mooie complimenten :) We helpen je graag nog een keer. Met een vriendelijke groet, Saar

heel goed

Super. Online makkelijk een container te bestellen. Op de aangevraagde datum wordt de container ook keurig gehaald en opgehaald. Top geregeld.

Wat fijn dat de container makkelijk te bestellen is. Dankjewel voor de mooie review. Met een vriendelijke groet, Saar

Geweldige, vlotte service!

Gemakkelijk te bestellen op de duidelijke site. Bij twijfel toch Saar maar even geraadpleegd met meteen een antwoord. Snel geleverd en na de melding na het weekend binnen een paar uur opgehaald. Top!

Wat fijn dat de webshop duidelijk is en dat alles goed verzorgd was. Dankjewel voor de mooie review. Met een vriendelijke groet, Saar

Flexibel en behulpzaam

Had container zelfde dag nodig, medewerker heeft dit netjes geregeld. Vriendelijk en hehulpzaam, ook de bezorger.

Wat fijn dat alles snel geregeld is en goed verlopen is, dat horen we graag :) Met een vriendelijke groet, Saar

Goed geholpen door de chauffeur ter plaatsen over de beste optie ook voor de buurt en voor het ophalen

we zullen het mooie compliment doorgeven aan de chauffeur en helpen graag nog een keer. Met een vriendelijke groet, Saar

Snelle en accurate service

Container op tijd en netjes op de oprit geplaatst, en weer opgehaald, zoals gevraagd. Goed en accuraat uitgevoerd!

We zijn blij dat alles snel en goed geregeld was, en zijn je graag nog eens van dienst. Met een vriendelijke groet, Saar

Met Spelt komt het sowieso in orde

Volledig ontzorgd vanaf het eerste chatbericht waarin ik wat vragen had tot aan het ophalen van de puincontainer. De chauffeurs waren heel vriendelijk waardoor het contact bij het neerzetten en ophalen ook heel prettig was. Top ervaring!

Dankjewel voor de mooie complimenten, we waarderen het enorm. Met een vriendelijke groet, Saar

Tevreden!

De bak werd netjes geleverd op een daarvoor wenselijke plek voor ons en opgehaald op de afgesproken dag. Beide chauffeurs waren vriendelijk en kundig! Wij hebben later dit jaar nog een container nodig en zullen deze wederom bij Spelt bestellen. Bedankt :)

Dankjewel voor de het mooie compliment, we zullen het doorgeven aan de chauffeur. En we helpen je graag nog een keer. Met een vriendelijke groet, Saar

Na de bestelling online was alles snel geregeld. Ophalen ging net zo snel. Super!

Wat fijn dat alles snel te regelen is. We zien je graag terug als klant. Met een vriendelijke groet, Saar

Helemaal top

Keurig volgens afspraak gebracht Leuke en goede chauffeur.

Dankjewel voor het compliment, we zullen het doorgeven aan de chauffeur. Met een vriendelijke groet, Saar

Snel en makkelijk

Container bestel werd met levering gebeld door de chauffeur netjes geregeld. Daarna moest de container sneller weggehaald worden dan voorzien en ook dit was snel geregeld

Wat fijn dat alles goed is verlopen en dat we je konden helpen. Met een vriendelijke groet, Saar

goede service

komen hun afspraken goed na

Wat fijn dat alle afspraken goed zijn nagekomen. Met een vriendelijke groet, Saar

Alles klopte

Alles klopte

Wat fijn dat alles klopte, graag zien we je terug als klant. Met een vriendelijke groet, Saar

heel goed geregeld

De container werd netjes op de afrit gezet zodat we deze makkelijk konden vullen. Het was allemaal snel en goed geregeld

We zijn blij dat alles goed is verlopen. Dankjewel voor de review. Met een vriendelijke groet, Saar

Good Work

I am very pleased with the timely, hassle-free & professional service.

Thank you for your review. Greetings, Saar

Spelt is vriendelijk, behulpzaam, denkt mee en doen wat ze beloven

Ik ben zeer tevreden over de service van Spelt. Een volgende keer zal ik weer voor Spelt kiezen. Ook kan ik anderen Spelt warm aanbevelen.

Dankjewel voor de mooie review, we helpen je graag nog een keer. Met een vriendelijke groet, Saar

Blokland 18 2441GG Nieuwveen

0172 – 536 115