Goede en snelle levering

Gewoon prima zoals je verwacht, top!

Mijn ervaring is, dat je bij dit bedrijf moet zijn voor aparte producten, zoals speciale potgrond voor aardbeien.

Zeer korte levertijd!!

Binnen EEN dag geleverd!!

Fijn bedrijf!

Speciale tuinaarde voor buxus besteld. Het werd binnen 2 dagen keurig aan de deur afgeleverd.

Zeer korte levertijd

Mooie en makkelijke website.

Prima levering; snel, goed verpakt en het juiste geleverd!

snel geleverd

snel geleverd en heel tevreden met de aankoop.

Snelle levering en de beste prijs

Slecht

Het pakje is nu nog niet aangekomen. Dus niet zo super ,beloofd was 1 dag

Super snel en netjes

Ik had maar twee zakken lavakorrels nodig Binnen twee dagen had ik het, netjes de 20kg zak in een doos Ook voor een goede prijs zonder bezorgkosten Top

Bestelt en volgende dag geleverd.Prima service.

Volgende bestelling gaat weer daarheen,lekker snel en duidelijk.

Heel klantgericht

Mooie kerstboom met kluit besteld. Kon thuis worden bezorgd. Zorgvuldig ingepakt en heel snel geleverd.

Bestelling niet ontvangen

Geen antwoord op mijn mail Bestelling niet ontvangen Duurt heel lang

Goed maar niet goedkoop

Leveren vlot en de producten zijn prima. Communicatie is ook goed. Echter de prijs kan beter. Er zijn concurrerende bedrijven die een voor de klant betere prijsmarge hanteren.

Kreeg helaas verkeerde boom, maar heel goed opgelost

Ik kreeg een te kleine kerstboom, opzich wel een mooie boom, maar kleiner dan ik had besteld. Hierover gebeld, hele vriendelijke man. Samen tot een oplossing gekomen.

Heel goede service

De communicatie verliep zeer vlot en duidelijk. Het bestellen online was ook duidelijk. Enkel de levering van de kerstboom had 2 dagen vertraging, waarbij de oorzaak bij de transporteur vooral lag.

Snelle levering en prima Kerstboom

Kerstboom besteld. Werd netjes verpakt bezorgd en op tijd geleverd.

Voorlopig slecht

Op 23 oktober een grote kerstboom Besteld voor levering 8 december. Hij is niet geleverd en de transporteur heeft het nu over 12 december na het weekend waarop de boom opgetuigd dient te worden Nog even en kerst is voorbij. Waar blijft mijn boom????

Snelle levering, prima product

Voorraad online niet op orde

Dat is één ding, maar dan pas na een week een negatief bericht geven. Zéér slecht!

Goed advies en snel geleverd.

Door de duidelijke info op de site, en telefonisch advies ben ik zeer tevreden over deze winkel. Spullen waren snel binnen.

Snel geleverd en een hele mooi kerstboom!

Je wordt keurig en vriendelijk te woord gestaan.

Snelle service!

Heel mooie kerstboom!

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier.