Snelle reactie

Snel geleverd.

Goed geregeld, en snel.

Volgende bestelling had ik ook via tuingigant willen plaatsen echter de DCM kieserietkalk korrel, 20 kilo was niet meer voorradig. Volgende keer als ik wat nodig heb zal ik toch telkens eerst bij tuincentrum Gigant kijken. Ben echt tevreden.

Goede producten

Mijn bestelling was heel erg snel binnen. Prijs is ook heel aantrekkelijk.

Snel verstuurd, goede kwaliteit hydrokorrels

snel via overzichtelijke website besteld en de volgende dag geleverd

op zoek naar muizenbestrijdingsmiddel vanwege de prijs uitgekomen op de website van Tuincentrum Gigant. Gemakkelijk via de website besteld en de volgende dag al geleverd door DHL. Toppie

Goede prijzen, snelle verzending

Besteld op maandag en op dinsdag al binnen. Eerlijke prijs.

Super snel

Orchidee grond besteld op vrijdag, waarbij het vandaag zou komen via DHL. En het is inderdaad in de ochtend gekomen. Ik ben blij en ik ga weer bestellen bij Tuicentrum Gigant!

flot en correct

flot en correct

Fast and responsive support

There was a problem with delivering my package, which can happen in this time of year, so I contacted through website contact form and they contacted me the day after, and I received my order correctly the next day, fast and smooth support, thanks for that. And I'm also happy with the product itself :)

snel geleverd!

Snelle levering Prima. Alleen viel het bestelde product door de zwaarte uit de doos op de grond. De kerstboomstandaard was te zwaar voor de verpakking en de sluiting hield het niet. Extra laagje om de doos was wellicht handiger geweest.

Goedemiddag, Bedankt voor het advies. We hebben dit zelf ook ondervonden bij een aantal retouren. Naar aanleiding daarvan pakken we nu alle kerstboomstrandaarden extra in en zullen we een extra ronde tape er om heen doen! Met vriendelijke groet, Demian Ottema

Goed en snelle levering!

Goede en snelle service.

100% tevreden

voor een grote plantenbak zocht ik aarde met een groot aandeel aan mineralen. Ik vond bij dit Tuincentrum een mengsel voor citrusvruchten en voegde daar nog lavagruis aan toe. Precies wat ik wilde. Een paar dagen later werd geleverd, gratis.

Snel geleverd, goed verpakt, top!

Binnen 2 dagen geleverd in deze drukke tijd.

Netjes op tijd en snel geleverd.

overzichtelijke site en snelle levering

zie boven

Ik had het verkeerde product bestelt ik heb geen lavameel voor kleigrond nodig , stom. Maar een zak van 20 kilo retourneren is ook zo wat

helemaal top

snelle levering super

Als ik weer iets nodig heb voor mijn planten bestel ik weer bij Tuincentrum Gigant.

Erg positief

Super snelle levering!!

Fijne Website en goede en snelle levering!!

Prima geleverd.

Zeer snelle levering, kwaliteitsproducten!

Super.

Fijne online winkel. Snelle levering, goede service. Gratis levering, ideaal!

Vijf zakken potgrond besteld. Keuring op tijd bezorg.