Een bestelling gedaan enbhet werd de volgende dag al verzonden! Keurig met track en trace! Aanrader...de prijs ook!!

Correcte afhandeling van de bestelling

Prettig

Prima product, logistiek ruimte voor verbetering.

Betreft de bestelling van een Bigbag aan ophoogzand. Product is prima en in goede staat ontvangen, niets op aan te merken. Nadelig aan mijn ervaring met T.G. was het niet ontvangen van een track&trace, dus ik kon de ontvangt niet verwachten noch erbij zijn. Zou het verder wel aanbevelen, product is prima en het is fijn dat verzendkosten direct inbegrepen zijn in de prijs.

Supersnelle levering!

Ik had DCM bio vloeibare mest besteld, Werd supersnel geleverd ( vrijdag besteld en zaterdag geleverd) en was zeer goed verpakt.

prima voor elkaar

gemakkelijk besteld en snel geleverd

Goede service en snelle levering

heel erg goed

makkelijke site,veel keus,zeer scherpen prijzen,snelle levering

Dit bedrijf is ok

Blij met de bestelling. De bezorging ging niet zo goed, maar dit kwam door DHL Tuincentrumgigant heeft alles goed gedaan Vriendelijke mensen

Dubbel verzonden, reageren laat op e-mail

5 zakken potgrond besteld die keurig de volgende dag geleverd werden in 5 losse pakketten. Een paar dagen later kreeg ik melding dat er nog 5 pakketten opgestuurd zijn. 1 daarvan is daadwerkelijk aangekomen, de rest staat nog steeds in de DHL-app als "Afgehaald bij DHL ServicePoint door de bezorger" sinds ruim een week. Ik heb de verkoper via de mail benaderd voor een oplossing voor de teveel verzonden artikelen maar daar heb ik tot op heden geen reactie op gekregen. UPDATE: Zaterdag 22 juni werd ik gebeld door de verkoper. Hierin is mij uitgelegd hoe het heeft kunnen gebeuren. Ook werd me verteld dat de overige 4 zakken die verstuurd worden niet meer komen. En dat ik de teveel geleverde zak mag houden. Uiteindelijk een goede oplossing, maar ik vind wel dat het lang geduurd heeft voordat ze contact met mij opnamen, bijna 2 weken na het voorval. Ze hadden me dezelfde week ook wel even kunnen e-mailen of bellen.

Veel te laat geleverd

Als je zegt snel te kunnen leveren en stuurt het product pas na ,5 week op… dan bestel ik niet meer bij dit bedrijf.

superkind customer service

Super kind customer service and very fast delivery!

Niet juist geleverd, maar zeer snelle rectificatiezending.

Eigenlijk is er tot 2 keer toe iets misgegaan door de bezorgerdiensten. De kuub tuinaarde is zonder aan te bellen op de stoep van de buren geleverd. De levering was incompleet geleverd door de chauffeur, maar Tuincentrum Gigant heeft gelijk diezelfde dag een nalevering verstuurd. Helaas is ook deze levering niet naar behoren gegaan: in de voortuin, direct aan de openbare weg, neergezet ipv in de gesloten achtertuin.

Perfect service

Na een verkeerd geleverd artikel kosteloos en heel snel het juiste artikel ontvangen. Bijzonder goed!

Super snel geleverd

Naar alle verwachtingen. Keurig volgens afspraak geleverd

Prima levering

Prima levering

Goedkoper dan ergens anders

Er miste een artikel na mail te hebben gestuurd is het na gestuurd.

Bad delivery service

No pre-announced delivery. Truck comes and leaves a 1000kg bag at door step and left. No communication, absolutely nothing.

Goed product snelle levering

Goede website goede producten en snelle levering.

Perfect.

correct en snelle levering.

handige website

Op tijd geleverd ruime hoeveelheid vriendelijke bezorger

grote puinhoop

mijn bestelling werd niet op tijd verstuurd, 3x gebeld, zou teruggebeld worden wat niet gebeurde. Ik heb toen mijn bestelling geannuleerd. tegen de belofte in geen geld terug binnen 3 dagen. 5 dagen nadat ik mijn spullen elders had gekocht stond er een koerier voor mijn deur ???? "met mijn bestelling " deze was dus niet geannuleerd maar gewoon een week later alsnog verzonden. zeer slecht dit allemaal !! voor mij nooit meer tuinGigant!

Netjes

De Terp 2