Snelle en goed vepakte levering!

Hetzelfde product maar dan voor een lagere prijs! Makkelijk besteld en vlot geleverd in stevige en een neutrale verpakking met 2 zakjes bloembollen erbij! Toch leuk en zonder moeite in huis!

Snel geleverd, duidelijke website en scherpe prijzen.

Voor ons kantoor potgrond en hydrokorrels gekocht. Spullen zijn gratis op kantoor bezorgd.

Voor het eerst hier.besteld

Besteld en keurig en netjes afgeleverd door bezorger.

Snel geleverd zonder extra verpakkingen!

Prima verlopen levering

Super service! Snel geleverd, gratis verzending.

Ik kwam via een advertentie op een andere site (Marktplaats) op hun website terecht, blijvend in de website van Marktplaats. Daardoor lukte het mij niet bij het afrekenen om de app van mijn bank te openen, maar zat de bestelbevestiging al in mijn inbox. Door goede service kreeg ik snel een betaallink om alsnog te betalen en kreeg ik de producten (2 zakken a 20 kg per stuk) de volgende dag al gratis thuisbezorgd. Volgende keer bestel ik hier weer! Bedankt!

Goede prijs/kwaliteit verhouding

Scherpe prijsstelling , snelle levering. Prijs was ongeveer de helft t.o.v. onze plaatselijke Welkoop winkel ( hetzelfde mer)

Lekker snel geleverd en niet te duur

Oplichting?

In juli heb ik een bestelling geplaatst, toen ik na 2 weken nog niets ontvangen had heb ik gebeld; eerst een aardige dame die me doorverbond met de eigenaar. Hij deelde me mee dat de producten niet op voorraad waren en hij beloofde me het betaalde bedrag terug te storten. Nu 2 maanden later nog steeds geen terugbetaling ontvangen en telefonisch niet bereikbaar terwijl de webshop nog wel werkt en je nog steeds kunt bestellen en betalen.

Geen reactie op annulering, bestelling wordt na week alsnog verzonden

Tijdens bestelproces bij betaalstap me bedacht (dus nog niet betaald per iDeal), per mail direct laten weten dat ik af zie van de bestelling. Geen reactie, dus ging ik er na een paar dagen van uit dat het wel geregeld zou zijn (aangezien artikel binnen paar dagen geleverd zou worden volgens website). Na een week wordt ineens de bestelling alsnog verzonden. Meerdere pogingen gedaan om contact op te nemen, geen reactie. Hoe kun je zo een bedrijf runnen?

Alles prima

Snel geleverd. Keurig verpakt.

Razendsnelle bezorging

Scherper prijzen, bestelling was binnen een uur verzonden en de volgende dag bezorgd. Deze klant is ontzettend tevreden

Snel en alles oke

Correct

Jammer van verpakking, plastic eromheen , was zeer belemmerend om strooi systeem te openen, jammer, verzenden en verpakken efficiënt

Goed en snel

Lavameel besteld en de volgende dag was het er al. Voor een redelijke prijs ook nog eens.

Snel geleverd. Goede prijs

uitstekend

Goede en snelle levering

Ik heb mijn bestelling de volgende dag mogen ontvangen en het product was tevens goed verpakt. Complimenten

Supersnelle levering in perfecte conditie

Woensdag middag online besteld en vrijdag ochtend thuis ontvangen en dit voor een bestelling van + 17kg…..perfectie bestaat dus toch nog …….top verkoper :-)

Eigenlijk is er niets te beoordelen...

Ik heb worteldoek besteld. Het is helaas nog steeds onderweg. Ik verwacht dat DHL vertraagd om voor mijn postcode meer pakketten te verzamelen. Het zal nu een rustige periode zijn. Volgende bestelling kom ik gewoon bij jullie ophalen. Want ik kwam er later achter dat we bijna buren zijn.

Goede en snelle levering

Goede en snelle levering.

Na een week bestelling nog steeds niet ontvangen.

Snelle bestelsite. Maar na een week nog steeds niets ontvangen. Wel bevestiging na 1 dag aangemeld bij DHL maar daar nog steeds niet ontvangen.

Uitstekend en snelle oplossing voor zending

Ik ben tevreden en blij met jullie service en produkten

Gemakkelijk en snel

Prima levering

Op tijd en correct geleverd