klantenservice bij beschadigd pakket

We kregen een zwaar beschadigde doos thuis bezorgd, na wat eerdere miscommunicatie met klantenservice hebben wij contact gehad met iemand anders van klantenservice waarvan we een goedmaak plantje kregen waar we enorm blij mee zijn en deze is in perfecte staat aangekomen. Bedankt nog voor de goede service!

Goedendag, Hartelijk dank voor de review. Echter heeft u het verkeerde bedrijf gereviewd. Wij verkopen nammelijk geen planten omdat het zo lastig is om ze heel aan te laten komen. Mocht u in de toekomst deze plant overigens willen bemesten dan kun t u wel bij ons terecht! Met vriendelijke groet, Demian Ottema

snelle bezorging en goede kwaliteit

Boven al mijn verwachtingen betreffende de kwaliteit.

Heel goed .

Correct en vooral ook snel

Snelle gratis levering.

Heb geen auto, dus goed geprijsde potgrond met gratis levering was ideaal.

gewoon goed

gewoon goed

Verkeerde levering snel hersteld

Product Per ongeluk op verkeerd adres geleverd door mijn eigen schuld. Desondanks snel hersteld door tuingigant en een nieuw product geleverd gekregen. Klasse !

verkeerde bestelling ontvangen

Verzendlabel was verwisseld met klant uit Amsterdam. TCG telefonisch niet bereikbaar. Naar 2 adressen van TCG gemaild, geen reactie. Gelukkig kon ik klant in Amsterdam (pakbon) bereiken en moest zij volgende dag in de buurt van Utrecht zijn en konden we onderling ruilen. 70 l potaarde besteld, kreeg 80 l geleverd (2 zakken van 40) Dat is meevaller, maar klopt dus niet wat op site staat. Verder was alles wel snel verzonden en is TCG ook aangesloten bij Bol.com dus toch maar "ja" bij aanbevelen.

Gewoon goed!!!

Snel geleverd goede prijs!

Bestelling nu compleet

Helemaal super alles is goed gegaan bedankt daarvoor

Goedendag, wat jammer te horen dat u niet tevreden bent. We willen u even laten weten dat we op het moment van emaillen direct actie hebben ondernomen door u een tweede doos op te sturen. We hebben alleen door een communicatie foutje vergeten u hier een mail over terug te sturen. Onze oprechte excuses voor het ongemak. We hopen in de toekomst u te kunnen bewijzen dat we het wel goed kunnen doen. Met vriendelijke groet, Demian Ottema

Eerst overleg voor dat er iets gestuurd wordt,

Niet het produkt gekregen waarom is gevraagd.

Goedendag, ik heb even nagevraagd hoe dit nu zit en het geval is als volgt. U had DCM Bonsai mest besteld, echter was deze op dat moment niet leverbaar en hebben wij gekozen voor een ander product waar precies hetzelfde in zit. Dit hebben wij gedaan omdat wij u wel graag snel van dienst wilden zijn. Als het goed is, is er ook een briefje in de doos gekomen met een korte uitleg. We hopen op uw begrip voor de situatie. In de toekomst willen we graag bewijzen dat we het goed kunnen leveren! Met vriendelijke groet, Demian Ottema

Snel en correct geleverd

Snel en correct geleverd

Snel en goed.

Tuinaarde direct geleverd. Bestelde zaden waren niet voorradig, geld werd na telefoontje meteen gecrediteerd..

Goed bezorgt.. Kwaliteit product was echt goed

Helemaal Prima!

Snel geleverd, geen bezorgkosten!

Prima en snelle levering

Snelle levering en goede communicatie

Helemaal top.

Geweldig de service

Het was voor ons de eerste keer dat we bestelde, bij Tuincentrum Gigant We bestelde bij deze Tuincentrum Gigant omdat we geen €40 of €30,00 verzendkosten hoefde te betalen. En dan zijn ze ook nog snel met leveren, en de vervoerder was ook super wat afleveren betreft.

Super snel

Een hele goed snelle bezorging

Goed product voor een goede prijs

Mijn bestelling werd snel verzonden, en de producten zijn goed. De prijs is ook goed en ook nog gratis verzending vanaf 50 euro.

Wat tof om te horren dat u zo tevreden bent! Echter heb ik goed nieuws: Wij hebben altijd gratis verzending! Met vriendelijke groet, Demian Ottema

Prima levering, goed product

Prima gegaan uiteindelijk :-)

Alles in orde, goed contact.

Alles in orde, goed product, contact en correcte levering.

Snelle levering en duidelijke websop

Kon mijn product meteen goed vinden. Prijzen zijn gemiddeld en gratis verzenden!

Ik ben teverden met het online bestestellen bij Tuincentrum Gigant

Het pakket is keurig afgeleverd binnen de aangegeven termijn tijdens het bestellen. Het is ook netjes ingepakt.

Zeer tevreden!

Goede informatie zeer snelle levering complimenten

Helder en op tijd

Duidelijk wat mijn bestelling inhield, de goedkoopste aanbieder en vlot geleverd. Kritiekpunt; de track & trace code stond wel in de mail, maar niet waar ik die aan kan klikken of in kan vullen. Dat linkje miste ik nog.

Wij hebben inmiddels dit puntje toegepast! Bedankt voor de feedback! Ik zou het als ik u was eens uitproberen ;) Met vriendelijke groet, Demian Ottema