Prima website, snelle levering

Ik had 20kg tuinmest nodig en deze werd keurig de volgende dag bezorgd. Scheelde mij weer tillen.

Alles top.

Snelle en correcte levering

Voor het eerst bij deze onderneming bestelling gedaan omdat ze een zeer acceptabel prijsniveau hanteren en dan ook nog eens franco leveren en bovendien zeer snel uitleveren GEWELDIG, ik weet waar ik mijn volgende levering tuinmaterialen bestel !!!!!

Prima levering

Eerste kennismaking. Heel goed. Snel en prima levering. Top.

Snelle levering. Redelijke prijs

Oké.

Eenvoudig bestellen snelle levering

Bestelling probleemloos

Goede afhandeling na klacht.

Na een bestelling van 3 is er één gearriveerd, na contact zijn de resterende 2 alsnog geleverd. Keurig.

Slechte levering

Ik heb 2 zakken besteld. Kreeg binnen twee werkdagen er slechts 1 bezorgd. Direct afgelopen dinsdag gebeld. Men zou het uitzoeken en terugbellen. Maar dat gebeurt dus niet. Ik heb medegedeeld dat ik tot en met donderdag nog thuis ben en daarna op vakantie ben. En wat schetst mijn verbazing, wordt vandaag (vrijdag) geleverd en ik ben op vakantie. Dus 2 betaald en 1 geleverd gekregen. DHL zal het pakket denk ik niet 3 weken bewaren.

Goede communicatie en snelle levering

Very happy

Your service was excellent,your products excellent Thank you

tevreden

ben alleen benieuwd of elke grote bestelling per pakket bezorgd word zoals ik nu ervaar 1 van de 4 pakket ontvangen nu de andere nog

Op tijd verstuurd en geleverd.

Alles oké.

Accuraat

Betrouwbaar, doen wat ze zeggen te doen

Product nog niet ontvangen

Nog geen product ontvangen

Prima producten voor een goede prijs

De bestelde artikelen zijn op tijd geleverd, echter miste ik de gratis narcissen die bij het product zouden zitten. Ik heb er een mailberichten aan geweid en nog geen antwoord mogen ontvangen.

Heb verder te weinig ervaring .

Perfeckt

De service was uit stekent Ik heb Niks te klagen. Perfect

Keurig op tijd geleverd

uitstekend

Levering snel en goede prijs

Prima communicatie en snelle levering

Prima service en prijzen

Makkelijk via de website besteld. Kan ook via de telefoon voor grotere bestellingen. Zeer snelle levering thuis. Prima bedrijf. Aanrader.

Goed artikel keurig en snel geleverd

Goede bestelsite Vriendelijke levering Goed artikel

Snelle verzending, goed product

Bestelling werd gratis verzonden. Goede communicatie. Snelle verzending

Snelle service vriendelijk afgeleverd zo besteld zo in huis direct kunnen gebruiken

De Terp 2 9363XG Marum

06-12035807