Prima producten voor een goede prijs

De bestelde artikelen zijn op tijd geleverd, echter miste ik de gratis narcissen die bij het product zouden zitten. Ik heb er een mailberichten aan geweid en nog geen antwoord mogen ontvangen.

Heb verder te weinig ervaring .

Perfeckt

De service was uit stekent Ik heb Niks te klagen. Perfect

Keurig op tijd geleverd

uitstekend

Levering snel en goede prijs

Prima communicatie en snelle levering

Prima service en prijzen

Makkelijk via de website besteld. Kan ook via de telefoon voor grotere bestellingen. Zeer snelle levering thuis. Prima bedrijf. Aanrader.

Goed artikel keurig en snel geleverd

Goede bestelsite Vriendelijke levering Goed artikel

Snelle verzending, goed product

Bestelling werd gratis verzonden. Goede communicatie. Snelle verzending

Snelle service vriendelijk afgeleverd zo besteld zo in huis direct kunnen gebruiken

Ik vond het leuk om mijn familienaam te vinden en daar een bestelling te plaatsenhoop in de toekomst meer bij jullie te bestellen veel succes Vriendelijke groeten Martine

Supersnel

Ik bestelde maandagmiddag 3 zakken cacaodoppen en dinsdagmiddag zijn ze al keurig afgeleverd supersnel

Verkeerd geleverd maar goed opgelost.

Goede service! Vriendelijk bedankt

Veel keus in het assortiment mest wat ik hier bestelde. Voor een voordelige prijs. Snelle én gratis levering!

Snel geleverd, en niet echt duurder

Goede prijs en snel geleverd.

Goede prijs en snel geleverd.

hmmmmm

ik had een bestelling gedaan, kreeg een bevestiging en daarna hoorde ik niets meer. Bleek door een storing te zijn. Hmmmmmm???!!! Dan ga je toch kijken welke orders binnen die storing vielen!!! hmmmm wazig hoor

Na een storing gelukkig toch mijn bestelling ontvangen

Na een storing gelukkig toch mijn bestelling ontvangen

Het verzenden kan beter

Het verzenden zat een vertragen en communicatie via mail mag ook beter. Via de telefoon vragen beantwoorden gaat prima en vriendelijk .

Goede voorraad prijs en levering

Snel geleverd goede prijs.

Van bestelling tot levering . Puik in orde.

Heel goede communicatie van bestelling tot levering . Producten waren zeer goed verpakt en wat besteld werd . Een aanrader . Ik zal er alleszins nog kopen . Kunnen velen een voorbeeld aan nemen .

Prima verlopen

Snel en netjes geleverd