Mooie wijn. Mooie prijs. Snelle verzending

mooie wijn..mooie prijs en snelle en correcte levering

Schnelle Lieferung und gute Informationen zum Versand

Snelle bezorging en mooie selectie wijnen

Voor het eerst bij Valkwijn.nl gekocht. De snelle levering (de volgende dag) beviel prima. Ook hebben ze mooie bijzondere wijnen om eens uit te proberen.

Elke keer weer goed.

Makkelijk re bestellen, heerlijke wijn voor weinig geld. Website overzichtelijk en wordt altijd de volgende werkdag binnen de aangegeven tijd afgeleverd!

Heerlijke rosé

Deze rosé eerder besteld bij Valk Wijn een aanrader,erg lekker en heel mooi licht van kleur.

Top wijn top service

Goede wijn. Snelle service. Top

Snelle levering, heerlijke wijn

Perfekte wijnen en keurig en volgens afspraak de volgende dag geleverd!

Perfekte wijnen en keurig volgens afspraak de volgende dag geleverd!

Mooi assortiment en snel geleverd

Flinke bestelling gedaan vanwege event. 2 dagen later compleet geleverd.

Prima wijn, snelle bestelling

Prima wijn met efficiënte bestelling via website en PostNL.

Zoals altijd uiterst tevreden

Na mijn bestelling te hebben geplaatst De volgende dag de uitstekende wijn al binnen

Snelle en goede service

Top levering

Snel geleverd, netjes verpakt

Volgende dag geleverd.

Eenvoudig bestellen

Ruime keuze in hele goede wijnen, snel bezorgd.

prima geregeld

tip top in orde met dank

mmmmmmmmmmmmmmmmm

mmmmmmmmmmmmmmmmm

goed website, alles wat beloofd wordt, is altijd geleverd

op tijd, compleet en professioneel bezorgd

Beste wijn dat je drinken kan

Ga al jaren naar de valk hotels en mis nooit de kans om een glas wijn te drinken en Hun zoete witte wijn is zo heerlijk zeker als het lekker koud is Heb het nu tot verslaving van mijn familie gemaakt Een ieder die bij mij komt vraagt het eerst naar HET WIJN VAN JULLIE

Top bedrijf

Heerlijke wijn en snelle levering

Prima en optijd

Gewoon prima

Goede prijs en kwaliteit, prima levering door PostNL

Qua prijs een hele goede wijn

Goede uitstraling. Heerlijk van reuk. Zacht van smaak. Lekker!

De wijn was mij al opgevallen tijdens lunches in Oostzaan en Haarlem. Voor mij reden om een doos thuis te laten bezorgen. En daar heb ik geen enkele spijt van. In tegendeel, mijn gasten zijn zeer enthousiast.

prima geregeld

Duidelijke webshop, goede aanbieding, snel geleverd. Duidelijke info over de status van de bestelling. Kortom: gewoon goed

Goeie wijnen voor goede prijs

Voor een mooie prijs 3 dozen besteld. Snel bezorgd.

Over Valkwijn.nl

Valkwijn.nl is online uitbreiding van Wijnhandel De Gouden Leeuw, gevestigd bij de Valk Versmarkt te Voorschoten. Een grote online-wijnwinkel waar u terecht kunt voor het kopen van de Van Der Valk restaurantwijnen en een groot assortiment van rode, witte én rosé kwaliteitswijnen uit alle windstreken. Waarom wijn bestellen bij Valkwijn.nl? Bij Valkwijn staan we bekend om de van der Valk-kwaliteit en om de scherpste prijzen voor onze wijnselectie, alsof het altijd in de aanbieding is! Ook kunt u altijd de juiste wijn-bestellen voor iedere gelegenheid en deze online per fles kopen, hierdoor is het makkelijk om zelf een leuk pakket wijnen samen te stellen om te bestellen.