Keurig geleverd

Post nl prima verzorgd

De beste keuze voor kwaliteitswijnen en snelle bezorging.

Regelmatig rijden wij in Voorschoten langs de Versmarkt en nemen dan ook flesjes wijn mee. Soms komt het niet helemaal uit en dan bestellen de wijn via de website VALKWIJN.NL Super handig en de volgende dag kun je al genieten van de bestelde wijn. De wijn is keurig strak verpakt en de bezorging is super snel.

Heb voor het eerst een bestelling gedaan, wat leuk is dat je veel bekende wijnhuizen hebt met top wijnen. Bestelling zondagavond gedaan en gisteren binnen gekomen helemaal super wat een goede service. Snel maar weer bestellen. En dan nog als laatste een leuke kaart om te bedanken een folder met leuke aanbiedingen. Ik zeg top.

We drinken alleen maar huis wijn 1862 goede kwaliteit en prijs verhouding.

Alleen maar toppy, als we in nederland bij vd valk verblijven drinken we het huis merk.

Top bestelling ervaring

Wijn besteld ,twee soorten (12flessen). Duidelijke communicatie met de mail en volgende dag ophalen . Alles netjes in 1 doos opgehaald bij wijnhuis .

Lekkere wijn voor een kleine prijs, thuis bezorgd

Makkelijk bestelproces, snelle levering en goede P/Q relatie

Zie hierboven !

Uitstekende klatgerichtheid

Makkelijke website en een zeer snelle levering, top

heeeeeeeerlijk

bij m’n dochter wijntje op ik zeg mok ok hebben

Snelle levering, mooie wijn voor goede prijs

Zeer interessante voorraad.

Snelle Levering

Mooi op tijd geleverd

Beste heer/mevrouw

Ik ben zeer tevreden over jullie service. Een goede en fijne communicatie en prima bezorging! Ook leuke folders over jullie andere producten. Kortom, als jullie het zo blijven doen, zullen jullie klanten wat mij betreft zeer tevreden over jullie zijn! Hartelijke groet, Frank Groot

Maandagavond half 11 bestelling geplaatst, woensdag bezorgd. Geweldig, dank jullie wel.

Lekker sappie

We kijken nu al weer uit naar zaterdag. Bedankt voor de snelle levering!

Snel en goed verpakt geleverd

Doos wijn, prima verpakt en snel geleverd

Super snel en perfecte bestelling.

Verrassend lekker

Deze wijn bij hotel emmen voor het eerst gehad, ik vond hem heerlijk bij het diner. Thuis f ga gelijk een doosje besteld! Nu lekker na genieten van de heerlijke wijn bij het eten

Snelle levering en goed verpakt.

Heerlijke wijn en prima snelle bezorging

De lekkere huiswijnen en rum en gin snel bezorgd en echt heerlijk van smaak. De rum en gin zitten ook in een mooie Toekan fles

Toppers !

De beste wijnen. In dronk hiervoor nooit rode wijn. Tot ik een rode huiswijn van Valkwijnen ontdekten! Helemaal mijn ding en echt een wijn die ik altijd in huis wil hebben. Om nog maar te zwijgen over de snelle levering ! Echt een aanrader.

Heerlijk wijntje

Een keer gedronken bij van der valk in het hotel, en......verkocht... Wat een heerlijke zoete wijn is dit.. Een aanrader... ik zou zeker zeker proberen...

Besteld paar dagen later alles netjes ingepakt binnen gekomen! Nu ziet mijn keuken eruit alsof ik aan de bar in hotel zit met al die flessen van van de valk :)

Perfecte service

Gisteren voor het eerst twee dozen Valk huiswijn 1862 Cabernet Sauvignon en Chardonnay besteld via https://www.valkwijn.nl en vandaag al door Post.nl geleverd. Super gemakkelijk via de website en snel binnen. Zeker voor herhaling vatbaar!

Simpel en snel

Goed verpakt en goede wijnen (zegt mijn vrouw vooral)

Over Valkwijn.nl

Valkwijn.nl is online uitbreiding van Wijnhandel De Gouden Leeuw, gevestigd bij de Valk Versmarkt te Voorschoten. Een grote online-wijnwinkel waar u terecht kunt voor het kopen van de Van Der Valk restaurantwijnen en een groot assortiment van rode, witte én rosé kwaliteitswijnen uit alle windstreken. Waarom wijn bestellen bij Valkwijn.nl? Bij Valkwijn staan we bekend om de van der Valk-kwaliteit en om de scherpste prijzen voor onze wijnselectie, alsof het altijd in de aanbieding is! Ook kunt u altijd de juiste wijn-bestellen voor iedere gelegenheid en deze online per fles kopen, hierdoor is het makkelijk om zelf een leuk pakket wijnen samen te stellen om te bestellen.