Altijd snelle levering

Levering per omgaande, heel prettig. De Graves superieures is heerlijk, de chardonnay 1872 is voor ons te zuur.

perfect

alles zoals afgesproken.

Fijne site met heel fijne wijnen

Tijdens mijn laatste etentje bij Vd Valk een heerlijke wijn gedronken. Bij toeval kwam ik bij Valkwijn terecht en kon ik de wijn bestellen (voor een prima prijs). Prettige site snelle levering en die lekkere wijn nu ook thuis! Win/win/win situatie .

Goedkoop en super snel verzonden

In de avond besteld, volgende dag geleverd voor een meer dan redelijke prijs. Deze site blijf ik volgen.

Betrouwbaar

Makkelijke website, duidelijke informatie en goede aflevering op juiste tijdstip

goede wijn goede service

zeer goede wijn en een zeer fijne en goede service snelle bezorging

Chapeau

Heerlijk zachte zoete wijn

Top Chardonnay

Weer snelle brzorging van de erg lekkere 1862 Chardonnay. Ook de 6 Lehman champagne glazen zijn heel bezorgd. Ben tevreden.

Voor goede koffieven wijn moet je bij van de valk zijn en de volgende dag al bezorgt is superfijn

Heerlijke volle wijn

Vol- cholaatje-vol fruit- Heerlijke wijn!

heel erg goed

Wij hebben nu het valentijnspakket besteld en verstuurt aan mijn vriendin die geopereerd is aan haar schouder en een traject moet gaan volgen voor drie maanden therapie. Ze was dan ook super enthousiast

Goede wijn en betaalbaar.

Snelle levering en alles is goed verzorgd.

Super!!

Bestel-site zeer overzichtelijk. Bestelling ging gemakkelijk, en er is genoeg keuze, qua assortiment en prijs. Verder is bezorging natuurlijk ook heel prettig, dozen zeer stevig en leuke tekst erop!! geen gesjouw ennnnn met deze temperaturen buiten konden we direct een witte wijn openen omdat temperatuur goed was dus gelijk kunnen keuren …… was TOP!! Bedankt voor goede en snelle service

Snelle service en goede collectie

Zeer goede selectie wijnen en een keurige en snelle service. Ook krijg je vrijwel direct de bevestiging, zelfs voor bestellingen buiten kantooruren.

Keurig!

Snelle levering! Goede wijn.

Super snelle levering en wijn is al jaren prima. Blijf zo doorgaan

Suuuuuuuuuuuuuuper

Vliegensvlug in huis

Super snelle levering en eenvoudig te bestellen

Snel geleverd .. houden aan afspraken

Top geregeld

Snelle en klantvriendelijke service. Van de wijn die ik besteld had waren er onvoldoende flessen. Ik werd gebeld door een vriendelijke medewerker die voor de 4 ontbrekende flessen een goed alternatief had gevonden. Daar heb ik voor gekozen en het was ook een heerlijke wijn in dezelfde lijn als de rest van de bestelling. Daarnaast werd het binnen 12 uur (!) bezorgd, dat was misschien geluk hebben. Top geregeld dus.

heerlijke wijn, snel bezorgd

1e keer wijn besteld, nadat wij die hadden gedronken tijdens een paar heerlijke overnachtingen!! Nu, elke keer als we een glaasje drinken, denken we aan die heerlijke tijd in Emmen!!!

Super snelle levering

Snel en correcte levering

Op tijd, heerlijk wijn

Scherpe prijzen en snelle levering!

Scherpe prijzen en snelle levering!

uitstekende service.

Heel tevreden, gebeld niet op voorraad, dinsdag beloofd en woensdag in huis. Bedankt, voor herhaling vatbaar.

Klasse wijnen en keurig afgeleverd; beter kan dus niet!

Van bestelling tot aflevering in 1 woord geweldig.

Over Valkwijn.nl

Valkwijn.nl is online uitbreiding van Wijnhandel De Gouden Leeuw, gevestigd bij de Valk Versmarkt te Voorschoten. Een grote online-wijnwinkel waar u terecht kunt voor het kopen van de Van Der Valk restaurantwijnen en een groot assortiment van rode, witte én rosé kwaliteitswijnen uit alle windstreken. Waarom wijn bestellen bij Valkwijn.nl? Bij Valkwijn staan we bekend om de van der Valk-kwaliteit en om de scherpste prijzen voor onze wijnselectie, alsof het altijd in de aanbieding is! Ook kunt u altijd de juiste wijn-bestellen voor iedere gelegenheid en deze online per fles kopen, hierdoor is het makkelijk om zelf een leuk pakket wijnen samen te stellen om te bestellen.