Gewoon goede en nette service, alles duidelijk en overzichtig, en niet te vergeten een doos heerlijke wijn!

Super netjes verpakt geleverd

Makkelijke website en heerlijke wijn. Aanrader om dit bij Valk te bestellen

Makkelijk te bestellen

Pas in jullie mooie winkel geweest in Voorschoten en daar een fles van jullie rode wijn gekocht. Eerst maar eens een flesje proberen want ik ben niet zo van de rode wijn. Maar deze wijn is echt ontzettend lekker en zoet en heeft zelfs iets weg van port. Ik ben zo enthousiast dat ik meteen een aantal flessen van die rode wijn besteld heb bij jullie en de witte wijn en de moscatel wijn. Voorlopig kunnen we wel een half jaar vooruit. Besteld op de ene dag en de volgende dag al alles in huis. Netjes in dozen verpakt werd het geleverd bij ons thuis. Ideaal.

Geweldig! Fantastisch! Heel bekwaam!

Dit is de allereerste keer dat ik 'Valkwijn' gebruikt heb. Meestal koop ik wijn in een winkel. Alle wijnen die ik, in het verleden, in Van der Valk restaurants gedronken heb, waren heel erg lekker en van goede kwaliteit. Daarom dacht ik....waarom proberen ik ze niet 'online' te kopen. Recentelijk heb ik een doos van 6 verschillende 'Valkwijn' gekocht en totaal geen spijt van gehad...echt super super heerlijk!! Een aanrader!!

makkelijk te bestellen

De de wijn is makkelijk te bestellen en wordt snel afgeleverd.

lekker

snel geleverd

Super snel geleverd, netjes verpakt helemaal top

Valkwijn had de wijn die ik zocht voor een goed prijs en snel geleverd

Super. Besteld en snel op de hoogte wanneer er geleverd zou worden. Keurig op tijd. Een aanrader.

Super goede wijn

Super lekkere bordeaux

snelle verzending en lekkere wijn

De 1865 is een aanrader vooral de pinot grigio en merlot. Maar ook het bestellen en verzenden/ontvangen verloopt prima via Valkwijn.nl Erg tevreden en als ze op zijn op naar meer wijntjes uit het assortiment

Mooie wijn. Mooie prijs. Snelle verzending

mooie wijn..mooie prijs en snelle en correcte levering

Schnelle Lieferung und gute Informationen zum Versand

Snelle bezorging en mooie selectie wijnen

Voor het eerst bij Valkwijn.nl gekocht. De snelle levering (de volgende dag) beviel prima. Ook hebben ze mooie bijzondere wijnen om eens uit te proberen.

Elke keer weer goed.

Makkelijk re bestellen, heerlijke wijn voor weinig geld. Website overzichtelijk en wordt altijd de volgende werkdag binnen de aangegeven tijd afgeleverd!

Heerlijke rosé

Deze rosé eerder besteld bij Valk Wijn een aanrader,erg lekker en heel mooi licht van kleur.

Top wijn top service

Goede wijn. Snelle service. Top

Snelle levering, heerlijke wijn

Perfekte wijnen en keurig en volgens afspraak de volgende dag geleverd!

Perfekte wijnen en keurig volgens afspraak de volgende dag geleverd!

Mooi assortiment en snel geleverd

Flinke bestelling gedaan vanwege event. 2 dagen later compleet geleverd.

Prima wijn, snelle bestelling

Prima wijn met efficiënte bestelling via website en PostNL.

Zoals altijd uiterst tevreden

Na mijn bestelling te hebben geplaatst De volgende dag de uitstekende wijn al binnen

Snelle en goede service

Top levering

Snel geleverd, netjes verpakt

Volgende dag geleverd.

Eenvoudig bestellen

Ruime keuze in hele goede wijnen, snel bezorgd.

prima geregeld

tip top in orde met dank

Veurseweg 214

2252 AH Voorschoten

(071) 561 3736

Over Valkwijn.nl

Valkwijn.nl is online uitbreiding van Wijnhandel De Gouden Leeuw, gevestigd bij de Valk Versmarkt te Voorschoten. Een grote online-wijnwinkel waar u terecht kunt voor het kopen van de Van Der Valk restaurantwijnen en een groot assortiment van rode, witte én rosé kwaliteitswijnen uit alle windstreken. Waarom wijn bestellen bij Valkwijn.nl? Bij Valkwijn staan we bekend om de van der Valk-kwaliteit en om de scherpste prijzen voor onze wijnselectie, alsof het altijd in de aanbieding is! Ook kunt u altijd de juiste wijn-bestellen voor iedere gelegenheid en deze online per fles kopen, hierdoor is het makkelijk om zelf een leuk pakket wijnen samen te stellen om te bestellen.