Heel,erg tevreden

De bestelling kwam op tijd. Verder alles goed

Super snel

Na de wijn bij van der Valk in Sneek hebben geproeft en had gelezen dat alle wijn te krijgen is bij Valkwijn.nl meteen een bestelling geplaatst. Overzichtelijke site en snelle levering.

Meer dan Uitstekend

Reuze keuze aan de aangeboden Wijnen schnelle levering

Heerlijk!

Prachtige wijnen voor een mooie prijs! Tevens snel geleverd.

Goede en snelle service : bevestiging , levering , kwaliteit.

Verpakking ziet er prima uit en stevig. Netjes en snel geleverd.

goed geregeld

Snel geleverd en heerlijke wijn

verrukkelijk!!

..wij zijn verknocht aan deze Spaanse wijnen de: El Castilla Viura Chardonnay en de El Castilla Syrah. Ze worden als water gedronken ook door onze gasten en wederom een paar dozen van besteld. Die overigens binnen 2 dagen worden verzonden, chapeau!!

Prima wijn

Ik heb deze wijn altijd bij van der valk gedronken maar is ook te koop bij de Jumbo maar laatste tijd meestal uitverkocht dus nu op deze manier gedaan en bevalt prima is er als je het nodig hebt .

Van der Valk kwaliteit

Plezierige en eenvoudige site, vlot besteld en snel geleverd! Ze hebben ook nog eens geweldige wijnhuizen en geweldige wijnen, kortom een aanrader!

Beste Willem, Wat leuk om je complimenten over onze website en bestelproces te lezen. Ik hoop dat de wijn je gesmaakt heeft en we zien je graag weer terug bij Valkwijn.nl. Met vriendelijke groet, Jonas van Valkwijn.nl

lekker wijntje, goede afdronk met klak. Dus goed op de tong.

leuke verassingen vandaag met pleziergedronken met bevenstaand ervaringsgenot.

Beste Jacobus, Fijn om te lezen dat de wijn je gesmaakt heeft. Hartelijk bedankt voor je mooie review. We zien je graag terug bij Valkwijn.nl! Met vriendelijke groet, Jonas van Valkwijn.nl

Overal aangenaam bij

Beste Lies, Bedankt voor je mooie review. We zien je graag terug bij Valkwijn.nl! Met vriendelijke groet, Jonas van Valkwijn.nl

Klantvriendelijk, mooie website, goede service

Zie boven

Beste Gert-Jan, Fijn dat onze service je goed bevallen is, daar worden bij natuurlijk blij van. Bedankt voor je leuke review en we zien je graag terug bij Valkwijn.nl. Met vriendelijke groet, Jonas van Valkwijn.nl

Goed snelle levering

Bestellen gelijk mails terug van levering en code om je pakket te volgen goede service

Beste Jan, Fijn dat de bestelling goed is bevallen. Bedankt voor je mooie review. We zien je graag terug bij Valkwijn.nl! Met vriendelijke groet, Jonas van Valkwijn.nl

topwijn

de eerste keer besteld @valkwijn.nl er zullen vast en zeker nog vaker bestellingen volgen . #blijmee #wijnen #lekker #gemakkelijk #aanhuisbezorgd

Beste Gre, Hartelijk bedankt voor deze mooie review. Goed om te horen dat je eerste bestelling is bevallen. We zien je graag terug bij Valkwijn.nl! Met vriendelijke groet, Jonas van Valkwijn.nl

Heerlijke wijn en geweldige verpakking!

Lekkere wijnen die goed verpakt zijn. Het is bijna zonde om de dozen weg te gooien =P Wij gaan vaker bestellen!

Beste Laurens, Bedankt voor je leuke review. Goed om te horen dat de wijnen gesmaakt hebben en leuk dat je vaker gaat bestellen. We zullen je volgende bestelling weer in zo'n mooie doos verpakken. We zien je graag terug bij Valkwijn.nl Met vriendelijke groet, Jonas van Valkwijn.nl

Super snelle levering tegen een goede prijs.

Super snelle levering tegen een goede prijs.

Beste Dennis, Bedankt voor je mooie review. Fijn om te lezen dat je tevreden bent over zowel de levering als de prijs. Ik hoop dat de wijn je goed gesmaakt heeft. We zien je graag terug bij Valkwijn.nl Met vriendelijke groet, Jonas van Valkwijn.nl

Deze week op het terras in Emmen gedronken verrukkelijke wijn

Beste Theo, Wat leuk om te lezen dat de wijn je zo goed gesmaakt heeft. Bedankt voor je leuke review en we zien je graag terug bij Valkwijn.nl! Met vriendelijke groet, Jonas van Valkwijn.nl

Tevreden klant

Snelle, goede levering.

Beste Caroline, Hartelijk bedankt voor je positieve review. We zien je graag terug bij Valkwijn.nl Met vriendelijke groet, Jonas van Valkwijn.nl

Goede wijn snel in huis

Prima aanbiedingen van wijnen die je bijna nergens anders kan krijgen. Vlot verzonden en afgeleverd.

Beste Robert, Bedankt voor je mooie review. Fijn om te lezen dat je tevreden bent over de bestelling. Ik hoop dat de wijnen gesmaakt hebben. We zien je graag terug bij Valkwijn.nl Met vriendelijke groet, Jonas van Valkwijn.nl

Goede en snelle levering

Makkelijk te bestellen en duidelijke site. Tijdslijn voor de levering van de bestelling ruimschoots gehaald.

Nooit zonder Valkwijnen

Al jaren zorgt Valkwijnen dat mijn wijnvoorraad op peil blijft. Prettige prijzen voor kwalitatief goede wijnen en vlotte levering.

Gewoon goed

Goede en vlotte service. Goede wijn en een goede verpakking. De winkek voor mij iets te ver. En het vervoer op de fiets zag ik niet zitten. Dus werd het bezorgd.

Hele snelle levering en vooral heerlijke wijn. Echt een aanrader !

Topservice

Geweldige service. Snelle levering.

Snelle levering en lekkere wijn.

Naar aanleiding van een bezoek aan een van de Valk hotels hebben wij deze wijn besteld. Prijs kwaliteit verhouding uitstekend

Over Valkwijn.nl

Valkwijn.nl is online uitbreiding van Wijnhandel De Gouden Leeuw, gevestigd bij de Valk Versmarkt te Voorschoten. Een grote online-wijnwinkel waar u terecht kunt voor het kopen van de Van Der Valk restaurantwijnen en een groot assortiment van rode, witte én rosé kwaliteitswijnen uit alle windstreken. Waarom wijn bestellen bij Valkwijn.nl? Bij Valkwijn staan we bekend om de van der Valk-kwaliteit en om de scherpste prijzen voor onze wijnselectie, alsof het altijd in de aanbieding is! Ook kunt u altijd de juiste wijn-bestellen voor iedere gelegenheid en deze online per fles kopen, hierdoor is het makkelijk om zelf een leuk pakket wijnen samen te stellen om te bestellen.