Lekkere wijn!

Snelle levering, goede wijn voor een goede prijs!

Goed verpakt heerlijke wijn enorm snelle levering ondanks Corona.

Snelle levering ondanks corona (volgende dag in huis) goed verpakt! Leuke Quote op de doos en heerlijke wijn. Ik bestel zeker vaker.

Ben voor 300 procent tevreden

Dik tevreden.

Nvt

Heerlijke zoete wijn

De wijn geserveerd gekregen in vd Balk Zwolle. Vonden hem zo lekker dat we ernaar hebben geïnformeerd. Daarna gelijk besteld. Snelle correcte levering.

Keurig afgeleverd

Perfect verpakt en keurig op tijd geleverd

Ervaren - behulpzaam - goede service

Wij hebben al een aantal keer gebruik mogen maken van de diensten (en producten) van Vd Valk Voorschoten. De medewerkers zijn ervaren, helpen goed en adequaat en leveren op tijd! Ze nemen je de zorgen die je eventueel hebt uit handen en zorgen dat alles goed komt. Ook nemen zij de after sales serieus door middel van checken of alles goed is gegaan en zo niet, hierbij helpen.

Correct

Snelle en correcte levering

De wijn was er in een dag al wat heel fijn was!

Voor herhaling vatbaar !!

keurig , snel en netjes geleverd , TOP

Makkelijk te bestellen, overzichtelijke website en snel geleverd.

De wijn die ik zocht is niet in de winkels te koop, wel bij Valkwijn. Dus voorraadje besteld. Door corona kon levertijd iets langer zijn, maar ik vond de levertijd snel en goed.

goede wijnen, wel beetje dom en onhandig verpakt

goede wijnen, wel beetje dom en onhandig verpakt

Zoals verwacht: uitstekend

Vriendelijke hulp bij bestelling, levering zoals verwacht.

Toch best snel

Heerlijke wijn en snel bezorgd

Snelle levering, goede wijn!

Op donderdag 18 flessen besteld, vrijdag al geleverd.

Uitstekende wijn en een goede snelle service

Omdat het bezoeken van de restaurants en het overnachten deze tijd niet kan, kunnen we wel de wijn van van der Valk bestellen. De levering is snel en goede wijn behoeft geen krans zeggen ze. Kortom, goed product met een snelle levering.

Snel geleverd, heel aangekomen

Ik had mijn twijfels of de flessen de reis overstaan, maar dat was geen probleem. Heel aangekomen met een mooie boodschap op de doos. Ondanks de eventuele vertraging op tijd gearriveerd/ de volgende dag in huis

toegankelijke wijn voor een topprijs

Door regelmatig in de hotels te verblijven, leerde ik de wijncollectie kennen. De online winkel is voor een logisch verlengstuk, nu kan ik ook thuis genieten van het aanbod!

Lekker wijntje, leuk geprijsd.

De bestelde 30 flessen waren uitstekend verpakt. In 2 leveringen goed ontvangen.

ondanks de crisis toch nog snel geleverd hoor,en een goed verzorgd pakket bedankt!!!

Mooie wijnen, goed verpakt en heldere communicatie.

Goede wijn. Correcte info over bezorging en levering conform wat is toegezegd

Uitstekend!

Snelle levering en keurig bezorgd.

heel goed en snel

alles ging goed, van bokenen tot leveren, goedeverpakking

snel betrouwbaar ruim assortiment en goede prijs kwaliteit verhouding

snel betrouwbaar ruim assortiment en goede prijs kwaliteit verhouding

Over Valkwijn.nl

Valkwijn.nl is onderdeel van Wijnhandel De Gouden Leeuw, gevestigd bij de Van der Valk Versmarkt te Voorschoten. Tevens het distributiecentrum voor maarliefst 41 Van der Valk Exclusief hotels in Nederland. Voor zowel non-food als food en dus ook wijn leveren wij onze hotels vanaf deze locatie in voorschoten, die ook door u te bezoeken is voor uw dagelijkse verse boodschappen.