Gemakkelijk te bestelksn

Snel besteld en goede prijs. Benieuwd of de wijn thuis net zo lekker smaakt als in de restaurants van Valk...

Super goed

Zou ik zeker aanbevelen

heerlijk wijntje

vorige week in hotel Emmeloord een heerlijk zoete witte wijn gedronken was zo goed bevallen dat ik een doosje heb besteld ,de volgende dag al in huis ! ik wist niet welke het was ,maar zoals ik deze geproefd heb is het de goede!!

Genoten van een heerlijk glas wijn bij een diner in restaurant Upstairs in Voorschoten. Fijn om te zien dat deze ook te bestellen was, meteen een doosje besteld. Snel geleverd!

Goede levering en goede wijn!

Keurig netjes geleverd in een stevige doos, daarbij zijn de flessen wijn ook heerlijk van smaak. Kosten van verzending vind ik wel absurd hoog!

Snelle en perfecte levering

Bestelling op zaterdag geplaatst. Dinsdag als bezorgd!

Snelle levering en zeer goede prijs/kwaliteit van de wijn

Het was goed geregeld

Heel snel geleverd. Prima service.

Goede eerste ervaring.

Onze eerste bestelling was stipt op tijd, dat smaakt naar meer.

We hebben nu voor de eerste keer besteld. Er werd duidelijk gecommuniceerd wanneer de bestelling zou worden bezorgd. Ondanks de extra drukte kwam de bestelling volgen afspraak. De wijn (Carnivor 2016) kenden we al. Deze wordt nergens goedkoper aangeboden en kan ik van harte aanbevelen.

Prima. Makkelijk. Snel.

Prima. Makkelijk. Snel.

Mooie wijncollectie en aantrekkelijk geprijsd!

Mooie wijncollectie zowel rood als wit. Snel en netjes bezorgd. Had eerlijk gezegd niet anders verwacht van Van der Valk... :-) Méér dan prettig om naast/ i.p.v. G&G nu een tweede webshop-leverancier te hebben. Proost!

Goede prijs, goede service

Heerlijk

Heerlijk

Top service !

Mijn bestelling werd zeer snel geleverd. 1 artikel was niet op voorraad maar ik werd door deze professionals onmiddellijk op de hoogte gebracht. Ik ben een tevreden klant.

Heerlijke wijn en goede service

Heel snel bezorgd

Snelle levering en zeer goed verpakt

Duidelijk website. Alles werkt zoals je mag verwachten en levering binnen 2 werkdagen. Nog niet van de wijn gedronken. Maar aangezien we de wijn vorige weekend ook tijdens diner hebben gehad bij Van Valk Spier/Dwingeloo zal het ons zeker gaan smaken.

Snelle service, bedenkelijke transportkosten

De webshop laat veronderstellen dat vanaf twaalf flessen de transportkosten 7,95 euro bedragen. Ik bestel 18 flessen en blijk 15,90 euro te hebben betaald. In plaats van bij grotere afname franco te verzenden of minstens de kosten gelijk te houden, gaan jullie ze VERHOGEN... Dit is zacht uitgedrukt een bedenkelijke praktijk waardoor de kostprijs per fles minder interessant wordt tav andere aanbieders.

bestelling volgens afspraak geleverd

kwaliteit van de wijnen zijn super

Goede ervaring

Heerlijke wijn, snelle bezorging

Bestelling werd snel geleverd. Over niet leverbare wijn werd keurig contact opgenomen en een alternatief aangeboden.

Alles zoals het hoort prima .

Goed bestelproces.

Prima en snel in huis. Verzendkosten zouden wat goedkoper kunnen, of vanaf een lager bedrag gratis maken. Vanaf 100 euro gratis verzending is niet echt meer van deze tijd.

Over Valkwijn.nl

Valkwijn.nl is onderdeel van Wijnhandel De Gouden Leeuw, gevestigd bij de Van der Valk Versmarkt te Voorschoten. Tevens het distributiecentrum voor maarliefst 41 Van der Valk Exclusief hotels in Nederland. Voor zowel non-food als food en dus ook wijn leveren wij onze hotels vanaf deze locatie in voorschoten, die ook door u te bezoeken is voor uw dagelijkse verse boodschappen.