Besteld, betaald, geleverd binnen 2 dagen. Helemaal top. Echt een aanrader.

Snelle levering, ondanks de Corona-maatregelen

TOP

Snel geleverd , en netjes

Keurig verpakt en op tijd afgeleverd

Altijd makkelijk te bestellen.

Heel goede prijs kwaliteit verhouding en heel goede service!

Wijnen! Wijnen! Wijnen!

Wat een super snelle verzending was dit! En wat een heerlijke wijn. Kom er bijna klaar van! Een echte aanrader!

Super snelle levering

Altijd perfect

alles in orde

toen ik de wijn proefde was ik vertrokken van de smaak en torn hebt ik een bestelling gedaan e binnen 3dagen gekregen dat wil zeggen dat jullie hele goede servicegeven

Goede service. Snel geleverd.

We hadden de wijn de dag erna al in huis. Ging heel snel. Alleen jammer dat het niet de smaak heeft van jullie oude zoete rode wijn. De rouge. Het smaakt heel anders. Ik vind hem nu niet lekker meer. De andere was zo heerlijk.

Alles prima ontvangen !

Alles snel en prima ontvangen ! Complimenten daarvoor !

Snelle levering van deze heerlijke wijn

Lekkere wijn

Excellent customer service and selection of wine

Phoned me two confirm a mistake I missed in the order, 1/2 bottle instead of a regular bottle and also the year on one of the bottles was different. Very happy and will be ordering again.

OOk dankzij de korte vertraging is alles prima verlopen.

Perfekt

Zondag besteld dinsdag in huis

Weer heel snel en netjes geleverd

Mooi op de afgesproken tijd geleverd.

zie boven

Heerlijke wijn

Deze wijn in het hotel gedronken, dit vonden we zo lekker dat we het besloten online te bestellen.

Ik zou wel graag willen weten wanneer het gebracht wordt via de mail, zodoende kunnen wij zorgen dat er iemand thuis is

Top snelheid en service!

Overzichtelijke site, order is direct na het plaatsen verwerkt, waardoor we het product heel snel in huis hadden. Super fijn!

Probleemloos

Snelle en correcte levering

Top service. Snel geleverd

Keurig verpakt, levering binnen 1 dag.

Ruime wijnkeuze, uitstekende nazorg...

Een tweetal wijntjes van mijn bestelling waren niet leverbaar, direct telefonisch contact gehad en perfect opgelost. De verkoper heeft gevoel voor humor, want reageerde op een van mijn grappen met een persoonlijke noot als extraatje in de doos. Hou ik van.

Over Valkwijn.nl

Valkwijn.nl is onderdeel van Wijnhandel De Gouden Leeuw, gevestigd bij de Van der Valk Versmarkt te Voorschoten. Tevens het distributiecentrum voor maarliefst 41 Van der Valk Exclusief hotels in Nederland. Voor zowel non-food als food en dus ook wijn leveren wij onze hotels vanaf deze locatie in voorschoten, die ook door u te bezoeken is voor uw dagelijkse verse boodschappen.