Zeer goede service

Mooie website met goede omschrijving van de wijnen , en een groot assortiment altijd netjes geleverd in goede stevige verpakking , erg goede service. J & S Doetinchem.

Wijn: perfect , levering: zeer snel, wat wil je nog meer.?

Binnen 24 uur geleverd in special ontworpen dozen: perfect. Goede wijn voor een zeer redelijke prijs en hele goede aanbiedingen: top! Ga zo door, we blijven bestellen: Proost!

Mijn favoriete wijn voor een prikkie

Ik ben helemaal blij door valkwijn.nl. Heerlijke wijn gedronken voor 5 euro goedkoper dan bij Gal&Gal!

Snelle bezorging

Gewoonweg....toppie !!

Heb al verschillende keer wijn besteld en nog nooit problemen gehad. Telkens perfecte en snelle levering...Thnx

Vlotte afhandeling

Vlotte afhandeling, goed verpakt.

Super snelle levering.

Voor het eerst besteld bij Valkwijn en zeer tevreden. Keurig netjes verpakt en netjes aan de deur geleverd. De naam vd Valk heeft mij over de streep getrokken. De vertrouwdheid met deze naam gaat al vele jaren terug naar de vele hotel diners en hotel overnachtingen.

Bezorging was voorheen beter

Voor het eerst bezorging door Trunks, verkeerd bezorgd.

Tijdige en juiste levering

Goede website. Snelle afhandeling

Top wijn, top service !

Geweldig goede lekkere wijnen tegen betaalbare prijzen! Goede service en snelle levering. Niet twijfelen maar gewoon bestellen!

Mijn erste bestelling schitterend

TopTop

De bestelling binnen drie dagen in huis. Dat is supersnel. De wijn moet ik nog proeven maar dat zal als vanouds een prima keuze zijn.

Value for money

Perfecte levering

Uitstekend geholpen.

De PostNL had bij de levering van 12 flessen 1 fles gebroken, dit gemeld bij de klantenservice van Valkwijn.nl en zij hebben dit uitstekend en snel opgelost.

zeer goed service en prijs

Vlotte bestelling/betaling/levering

super

alles ging van een ,Leien,dakje.

Goede wijn, gebruiken wij altijd, vlotte levering.

zie boven.

Top service, klantenservice reageert heel snel!

Na het plaatsen van mijn bestelling zag ik dat ik per ongeluk een verkeerde witte wijn ‘s avonds had besteld. Direct een mail gestuurd naar de klantenservice om mijn fout te melden en geschreven dat ik de volgende ochtend om 9.00 uur zou bellen om te kijken of het nog aangepast kon worden. ‘S ochtends belde ik en kreeg een vriendelijke meneer aan de telefoon die om 9.02 uur zei: “U belt 2 min te laat, u zou toch om 9.00 uur bellen?” Met de mededeling dat hij de bestelling al had aangepast. Heel fijn en met humor opgelost, daar houd ik van!

Mooi op tijd geleverd

Een erg lekkere wijn!

Een zeer goede wijn voor een zeer goede prijs.

Net als de hotels en restaurants, altijd top

Afspraak is afspraak Top wijnen voor ieder zijn smaak en beurs

Alles keurig en op tijd geregeld

Vanaf de bestelling tot aan de aflevering is alles prima gegaan. Geen wollige teksten maar recht toe recht aanlevering.

Snel en goed ontvangen

Diverse wijnen alvast gekocht voor de feestdagen. Super lekker!!

TOP

TOP

Over Valkwijn.nl

Valkwijn.nl is online uitbreiding van Wijnhandel De Gouden Leeuw, gevestigd bij de Valk Versmarkt te Voorschoten. Een grote online-wijnwinkel waar u terecht kunt voor het kopen van de Van Der Valk restaurantwijnen en een groot assortiment van rode, witte én rosé kwaliteitswijnen uit alle windstreken. Waarom wijn bestellen bij Valkwijn.nl? Bij Valkwijn staan we bekend om de van der Valk-kwaliteit en om de scherpste prijzen voor onze wijnselectie, alsof het altijd in de aanbieding is! Ook kunt u altijd de juiste wijn-bestellen voor iedere gelegenheid en deze online per fles kopen, hierdoor is het makkelijk om zelf een leuk pakket wijnen samen te stellen om te bestellen.