Zoals het hoort wat ze zeggen doen ze

Genieten

We hebben genoten van de Carnivoor cabaret saubignon 2018.... Jullie hadden gelijk, hij is zeker net zo lekker als de 2017....

Als mijn vrouw hem lekker vindt is zij zeer goedgezind.

Ik weet niet precies wie of wat ik nu beoordeel maar dat maakt in dit geval niet uit. De wijn in het restaurant ¨ontdekt¨ en was erg lekker. Meteen online (nog in het restaurant) een doos besteld en een paar dagen later mogen ontvangen. Keurig volgens afspraak. Proost!

Kan nu ook thuis genieten van een heerlijke merlot.

Tijdens ons verblijf in één van de vdValk hotels een rode wijn/huiswijn besteld. Deze is mij zo goed bevallen dat ik hiervan ‘s avonds via Valkwijn.nl een doos heb besteld. Zodoende kan ik hier nu ook thuis van genieten.

Top ervaring

Duidelijke site en snelle levering met track & trace

Dit is de lekkerste wijn die ik ooit geproefd heb!

Normaal ben ik na 1 glas uitgekeken op de smaak van zoete witte wijn. Bij deze zoete witte wijn heb ik hier geen last van.

Goede verpakking, lekkere wijn!

Super wijn, bestellen kan makkelijker.

Nu wordt door Post NL een tijdstip en dag bepaald en kan je deze wijzigen. In mijn geval kwamen er 3 dagdelen uit die allemaal niet uitkwamen. Het zou makkelijker zijn om voor het afronden van je bestelling een leveringstijdstip direct vast te zetten, zoals dit ook kan bij bijvoorbeeld een bol.com

Heerlijke witte wijn voor een goede prijs.

Valkwijn heeft een concurrerende verkoopprijs!

Heerlijk thuis genieten van de vandervalk wijn!

Een stukje van der valk in huis wanneer je er niet altijd naar "toekan".

Lekkere wijnen in een ras tempo bezorgd. Dit doet niemand ze na.

Accuraat

Snel, in onverwoestbare verpakking! En tegen billijke pr.

Duidelijke website, snelle levering. Goede service

echt super

netjes op tijd bezorgd alles heel lekkere wijn ben zeer tevreden

Gewoon goed

Snel en goed prima service

Gewoon goed

Zoals altijd, gewoon goed

Ze zeggen wel eens wat je ver haalt is lekker.

Presentje voor mij 80 jarige zuster de sprudel 1862. Steeds meer mensen rondom mij kunnen deze bubbel zeer waarderen.

tevreden dus gelukkig

Keurig afgeleverd. Snel geleverd. Prima verpakt. Leuk prijsje. En van de wijn genieten we. Tevreden dus gelukkig.

Vip rose, super wijn, snelle levering, en nu genieten!!

Wat een heerlijk gevoel om de voorraadkast weer bij te vullen met een overheerlijke rose! Dit is weer echt genieten! De vip rosé is een heerlijke rosé, die overal goed tot zijn recht komt. Al giet het pijpenstelen hij blijft lekker!

Lekker wijntje

Track en tracé werkte niet. Post NL stond onaangekondigd voor de deur.

Een tevreden klant

Alles perfect.

Heerlijk

De zoete valkwijn 1862 is een hele fijne witte wijn! Wij zijn fan!

We willen uw review belonen met de korting bon. We nemen per mail contact met u op. Met vriendelijke groet, Team Valkwijn

Altijd erg goed vind het alleen jammer dat er nu een actie is Net nu wij de wijn besteld hadden maar goe het zei zo . Hopen nog lang van jullie wijn te kunnen genieten

Snel geleverd ,zeer goed verpakt , hadden alleen geen bericht gekregen van de bezorgdiensten dat ze zouden komen . Maar waren gelukkig thuis om het in ontvangst te nemen. We gaan ervan genieten .

Makkelijke bestelwijze en correcte bezorging

Duidelijk site waar het bestellen vlot verloopt. Bezorging in goede verpakking. Kortom aan te raden en ik doe dit beslist nog eens

Over Valkwijn.nl

Valkwijn.nl is onderdeel van Wijnhandel De Gouden Leeuw, gevestigd bij de Van der Valk Versmarkt te Voorschoten. Tevens het distributiecentrum voor maarliefst 41 Van der Valk Exclusief hotels in Nederland. Voor zowel non-food als food en dus ook wijn leveren wij onze hotels vanaf deze locatie in voorschoten, die ook door u te bezoeken is voor uw dagelijkse verse boodschappen.