Uitstekende wijn, prima prijs en snel bezorgd.

Uitstekende ervaring met deze st. Emilion. Ook erg goed jaar. Ik dacht dat ze ook in kisten van zes geleverd werden. Dat slaat gemakkelijk op.

Kwaliteitswijn Chateau Rozier 2015 goed verpakt en snel geleverd

Prima in orde.!!

Goed verzorgd.!

Ik ben zeer tevreden heb nu voor de derde keer een bestelling gedaan alle keren bezorgd na 1 of 2 dagen sneller is haast niet mogelijk.

2 dagen terug 20 flessen besteld en vandaag al ontvangen. Keurig op de hoogte gehouden van de bezorgtijd. Alle flessen keurig uit het jaar 2017 volgens bestelling.

Heerlijke wijn

Een top wijn gekocht en binnen 24 uur thuis bezorgd

Vriendelijke service; online catalogus niet juist

Ik heb 6 flessen Felton road 2016 besteld die in de online catalogus stonden. Valk contacteerde me snel met de boodschap dat zij een foutje hadden gemaakt en alleen de 2018 op voorraad hebben. Die werd prompt afgeleverd. Dus goede service. Alleen jammer van de 2016 (wat een beter jaar is). Verder boden ze me een kortingsbon aan. Al met al: heel klantgerichte service. Ik ga zeker nog eens wat bestellen bij Valk!

Alles correct verlopen

Makkekijk bestellen. Snelle levering. Prima dus.

Wijn was wat later, maar na interventie van jullie op tijd voor de gelegenheid. 2 kurk wijnen zijn netjes vervangen. Zoals het hoort. Maar wat niet altijd zo is, helaas.

Goed geregeld.

De bestelling via Valkwijn is altijd goed voor elkaar. De verpakking is top en de wijn komt heel aan.

Snelle levering en heerlijke wijn

Snelle levering en heerlijke wijn

Keurige snelle levering

Snel en netjes

Jaartal hadden ze niet op voorraad. Keurig gebeld of ik een jonger jaar ok vind. Erg netjes

Zeer snelle levering!!

Heerlijke wijn! Gedronken in van der Valk hotel. Super dat de wijnen via de Valk webshop te bestellen zijn!

Prima site , snelle service.

Zie boven Alleen jammer dat jullie verzendkosten rekenen

Niet zoals ik gewend was

De door mij bestelde wijn werd pas na ruim een week geleverd. Ik heb hier zelf contact over moeten opnemen en werd niet geïnformeerd dat een deel van mijn bestelde wijn niet op voorraad was.

Prima snelle service

Mooi assortiment kwaliteit (restaurant) wijnen met prima prijs kwaliteit verhouding, snel geleverd in goede stevige doos samen met wijnopener. Zeker aan te bevelen!!!

Mooie volle romige donkere wijn

Carnivoor is een van mijn favoriete wijnen Is heel donkerrood. Volle smaak met rijk aan bosbessen. Doet romig aan. Past bij rood vlees en open haard

Gewoon lekkere wijn voor leuke prijs

Goede service zoals even bellen als iets langere levertijd heeft ,zo hoort het !

Zeer snelle en professionele service. Dag 1 besteld, dag 2 in huis.

Top wijn met top service

Goed en top bedrijf

Goede website en snelle service

De website werkt snel en zoals verwacht. De leveringen zijn altijd conform afspraak.

Bedankt. Bravo!

Bedankt!

Over Valkwijn.nl

Valkwijn.nl is onderdeel van Wijnhandel De Gouden Leeuw, gevestigd bij de Van der Valk Versmarkt te Voorschoten. Tevens het distributiecentrum voor maarliefst 41 Van der Valk Exclusief hotels in Nederland. Voor zowel non-food als food en dus ook wijn leveren wij onze hotels vanaf deze locatie in voorschoten, die ook door u te bezoeken is voor uw dagelijkse verse boodschappen.