Supersnelle levering

Na bestelling op een zondag laat in de middag werd de bestelde wijn al in de ochtend van de volgende dag bezorgd. Goed verpakt. Lachwekkend minpuntje was het gegeven dat de bezorger erop stond om mijn geboortedatum (ik ben van 1946) te checken op mijn paspoort. Ik lijk misschien wat jonger maar ben toch duidelijk ouder dan 18 jaar. Dit is doorgeschoten bureaucratie.

Snelle levering en goed verpakt in een woord top

Trouwe klant

Van Der Valk huiswijn zeker een aanbeveling,

Toppie

Mijn meest creatieve ervaring dat het een lekker drankje is en niet te evenaren

Mooie Wijnglazen

Snelle levering en heel blij met de Wijnglazen

Zoals de voorgaande keren geweldig waren, was deze bestelling ook weer top, keurig verpakt, geleverd conform afspraak!

Snel handig en smaakvol.

Goed advies. Goede prijsstelling. Smaakvolle wijn. Snelle levering volgens afspraak.

Matig, zie onder

Kon mijn kortingscode niet gebruiken Zet het dan niet op de website

Goedemorgen, Wat jammer om te lezen dat u uw kortingscode niet heeft kunnen gebruiken. Gaat dit om de nieuwsbriefkortingscode, dan is deze zoals aangegeven alleen te gebruiken wanneer u inlogt in uw valkwijn.nl account. De code is uiteraard nog steeds geldig als u de code niet eerder heeft gebruikt. Mocht het om een andere kortingscode gaan dan help ik u uiteraard ook graag. U kunt contact opnemen met mij via 071 - 561 04 59 of email op info@valkwijn.nl Met vriendelijke groet, Teije van Valkwijn.nl

bestellen, en gratis thuis bezorgd

Goede wijn en snelle bezorging xxxxx!

Uitstekende prijs, uitstekende kwaliteit , fijn om te drinken

Zie boven

Tijdens de heerlijke brunch bij Vd Valk op 19 juni geproefd en waren er weg van. Thuis opgezocht en gelijk besteld. Snel geleverd dus blij mee. Dit weekend gaan we een fles openen en ik heb gelijk een fles aan mijn tante 88 gegeven omdat zij ons op de brunch trakteerde en zij deze wijn ook zo heerlijk vond. En die was me toch blij. Dus al met al een super bubbel !!!

Snelheid en bezorging

Het pakket was goed verpakt, de snelheid waarmee het werd bezorgd, en de goede aflevering

Prima wijn voor een mooi prijsje.

Valkgevoel thuis

Goede wijn. Goede prijs en snelle bezorging. Zeker n aanrader

Prima wijn

Past overal bij. Ook in de valk restaurants is dit altijd mijn wijn

Een heerlijke wijn, elke dag genieten!!

Top service en goede kwaliteit.

De communicatie verliep uitstekend, snel geschakeld en zeer prettig te woord gestaan.

Top!!!

Website geeft goede info over de wijnen makkelijk te bestellen en de volgende dag al afgeleverd.

Mooie fles Pomerol met persoonlijk handgeschreven briefje erbij.

Mooie fles Pomerol met handgeschreven briefje erbij waarvan je zag dat het speciaal voor deze fles geschreven was waardoor het een soort persoonlijke charme kreeg.

Beste Ben, Dank voor de mooie review. Fijn dat het pakket zo enthousiast ontvangen werd. We willen daarbij ook nog uw review belonen met de kortingsbon voor review van de maand juni. We nemen per e-mail contact met u op. Met vriendelijke groet, Team Valkwijn

Zeer goede ervaring

Bestelling makkelijk kunnen plaatsen en zeer correct en bijzonder vlot afgewerkt. Goed op de hoogte gehouden van verzendstatus.

Een valk is sneller dan een drone.

Uitstekende service met snelle bezorging, En prijs/kwaliteit zoals altijd in orde.

wijn prima

alleen met de bezorger heb ik moeite! Ben 81 jaar en de man wou absoluut de wijn niet afgeven, als hij niet kon controleren hoe oud ik ben. Want onder de achttien mocht hij niet leveren. Blind was hij geloof ik niet maar kennelijk had hij een moeilijk inschatting vermogen. Echt onbegrijpelijk als men zulke bezorgers zonder mensenkennis op pad gaat sturen.

Heerlijke wijn goede prijs kwaliteit

Heel simpel en heel snel!

Door te zoeken op een bepaalde wijn soort kwam ik uit op Valkwijn. Prijs was okay. Eenvoudig kunnen bestellen. Leverdag aangegeven. Geleveerd op die aangegeven dag. Het goede wijn netjes aangekomen. Kan geen reden vinden om uberhaupt ontevreden te zijn! bedankt, toppie

Over Valkwijn.nl

Valkwijn.nl is online uitbreiding van Wijnhandel De Gouden Leeuw, gevestigd bij de Valk Versmarkt te Voorschoten. Een grote online-wijnwinkel waar u terecht kunt voor het kopen van de Van Der Valk restaurantwijnen en een groot assortiment van rode, witte én rosé kwaliteitswijnen uit alle windstreken. Waarom wijn bestellen bij Valkwijn.nl? Bij Valkwijn staan we bekend om de van der Valk-kwaliteit en om de scherpste prijzen voor onze wijnselectie, alsof het altijd in de aanbieding is! Ook kunt u altijd de juiste wijn-bestellen voor iedere gelegenheid en deze online per fles kopen, hierdoor is het makkelijk om zelf een leuk pakket wijnen samen te stellen om te bestellen.