satisfying from start to finish

My daughter helped me to order wine from you. The entire process was easy, and the delivery of the wine was on time and perfect. Thank you very much. We will use your service again!

valkwijn.nl is top !

vlotte service! niet lang wachten op bestelling! prijs kwaliteit is super !!

Alles verliep soepel

Alles liep volgens plan

tevreden over de side, bestelling en afhandeling

Idem als hierboven. Een overzichtelijke site met een mooie selectie aan wijnen. Persoonlijk denk ik dat het aanbod voor een zeer breed publiek is b.v. door de prijsopbouw. De selectie van een basis wijn tot een zeer exclusieve wijn. Het bestellen, bevestigen en afleveren is gaat in een vloeiende beweging dus tevreden.

Valkwijn levert snel en stipt.

Mooi dat Valkwijn Zinfandel van Gallo levert!!!

Snel geleverd prima prijs

Goed assortiment en snelle levering

Goed assortiment, goed geprijsd en snel geleverd

Perfecte en snelle levering!

Super fijne wijn en heel snel en keurig geleverd.

Snelle en verzorgde levering

Goed verpakt, en snelle leverijd.

Top kwaliteit

VALKWIJN is uitstekend , voor een betaalbare prijs, meerdere keren besteld, 2 dagen erna al thuisbezorgd. Ze brengen het zelfs voor je naar boven. Keurig verpakt, altijd een lekkere wijn in huis, laat de zomer maar komen!

Verrassend

De legpuzzel Van der Valk door Jan van Haasteren, is keurig in een doos afgeleverd. Voor de jarige is het een verrassing, want hij denkt VALKWIJN, het is welbegeerde puzzel.

Hele goede service en lekkere wijn

Huiswijn gedronken bij een v/d Valk restaurants, een te betalen Rosé, lekker fruitig en fris, bij thuiskomst meteen besteld bij Valkwijn.nu. Snelle en goede levering!

Makkelijk tegenstellend en een snelle levering

Naar wij de wijn gedronken hadden wilden wij deze graag in onze wijnkast. Gezocht en gevonden op het internet. Op de duidelijke website onze keuzes gemaakt, goed betaalbaar en simpel te bestellen. Binnen twee dagen was de bestelling in huis. Top wijn en nu lekker genieten.

Snelle bezorging

Donderdagavond bestelling geplaatst, vrijdag bericht van verzending, zaterdag flesje open getrokken. Heel goed

Super snelle afwikkeling

Netjes

Snelle afhandeling en levering. Prima site !

Bestelling gedaan! Keurig op de hoogte van verzending gehouden, maak je de doos open zit er leuk kaartje in!

Gemakkelijk te bestellen

Alles zoals afgesproken en keurig optijd. Volgende keer weer.

Heb al enkele keren bij valkwijn besteld super wijnen fijne prijs kwaliteit en snelle levering

Zeer snel en goed

Top!!!!!!!!!!!!

helemaal goed.

precies wat we besteld hadden en ook goed verpakt

De laagste prijs online met goede service

Ik had enkele vragen over mijn bestelling en deze zijn keurig en snel beantwoord via de mail. Mijn wijn kwam goed verpakt en binnen de afgesproken tijd binnen. Ik zeg chapeau.

De beste wijnen onder de kurk en nog thuisbezorgd ook

Als je een goede wijn hebt genoten in een van De Van Der Valk vestigingen ben je gelijk verkocht aan smaak en assortiment, en wil je meer, ook thuis. Een en een is dan twee en je komt dan bij "Het Wijnhuis" van Van Der Valk terecht. En dat het een goede keuze in prijs en kwaliteit kom je snel na de eerste levering op de deurmat tegen. De tweede bestelling is inmiddels al weer binnen en we zaijn aan het genieten van weer een kwaliteits wijn

Beste heer Kloppenburg, Dank voor de mooie review. Wat kan het leven toch mooi zijn! Mooi om te lezen dat u zo van de wijnen geniet. We willen uw review belonen met de kortingsbon voor review van de maand april. We nemen per e-mail contact met u op. Met vriendelijke groet, Team Valkwijn

Heerlijke wijn voor een mooie prijs.

Vooral de huiswijnen zijn van uitstekende kwaliteit. Een echte aanrader!

Over Valkwijn.nl

Valkwijn.nl is online uitbreiding van Wijnhandel De Gouden Leeuw, gevestigd bij de Valk Versmarkt te Voorschoten. Een grote online-wijnwinkel waar u terecht kunt voor het kopen van de Van Der Valk restaurantwijnen en een groot assortiment van rode, witte én rosé kwaliteitswijnen uit alle windstreken. Waarom wijn bestellen bij Valkwijn.nl? Bij Valkwijn staan we bekend om de van der Valk-kwaliteit en om de scherpste prijzen voor onze wijnselectie, alsof het altijd in de aanbieding is! Ook kunt u altijd de juiste wijn-bestellen voor iedere gelegenheid en deze online per fles kopen, hierdoor is het makkelijk om zelf een leuk pakket wijnen samen te stellen om te bestellen.