Snelle bezorging van een topwijn!

Na 25 jaar in Voorschoten te hebben gewoond en natuurlijk regelmatig de slijterij bezocht te hebben heel blij dat ik nu ik al jaren in Brabant woon ook weer van jullie heerlijke wijn (aanbiedingen ) kan genieten!

Afbeeldingen komen niet overeen met zending

Speciaal vanwege de uitvoering van de fles en/of etiket bestel ik Couvoisier VSOP. En Talisker 10 yo. Krijg ik dus gewoon de nieuwe uitvoering gezonden die ik overal kan kopen. De inhoud mag dan wel hetzelfde zijn maar de voor mij belangrijke presentatie is een teleurstelling.

Snel afgeleverd

Keurig en snel geregeld

Mijn man de gin en ik de prachtige fles!

Erg snelle levering.

Mijn bestelling was een dag na plaatsing al binnen. Een moeilijk te vinden wijn, bij Valk meerdere van hetzelfde huis beschikbaar.

alles zoals verwacht

op tijd, compleet en correct bezorgd

snelle service

Lekkere wijn voor een nette prijs

Alles naar wens gegaan.

Ik had 24 flessen wijn besteld voor bday 18 de verjaardag dochterlief. Dacht heb ik ook meteen voor de kerst. Niet dus om 00.30 alle flessen wijn leeg

Snel en goed verpakt

Mijn bestelling werd volgens verwachting geleverd in een stevige doos. Ook klopt het tijdvak.

Heel tevreden over het aanbod.

Besteld en binnen enkele dagen in huis.

Was al bekend bij ons : Geweldige wijnen snel in huis

Als je van een goede wijnkeuze houdt moet je bestellen bij Valk wijn. Alle wijnen zijn met zorg door deskunigen uitgekozen zelfs de 1870 huiswijn welke veel wordt uitgeserveerd in de vestigingen van Valk zijn van hoge kwaliteit en zeke rhet proeven waard

Super snelle levering !!

Zelfs in drukke periode Sinterklaas is mijn pakketje door Valkwijn snel geleverd en Post NL die om kwart voor negen kwam leveren. Mooie overzichtelijke site met goede prijzen en aanbiedingen. Ik shop er graag.

Makkelijk, snel en correcte bestelling

Makkelijken overzichtelijke site, na bestellen de bestelling vlot binnen 2 dagen in huis ondanks de drukke dagen. Netjes verpakt.

Werken met het Valkteam is fijn,ook voor een goed glas wijn!

Snelle levering en alle info rondom een order uitstekend geregeld.

Een doos wijn besteld en deze werd precies geleverd zoals men aangegeven had op de site. Voldeed 100% aan mijn verwachting.

heerlijk wijn voor goede prijs

Gewoon goed mmmmm

afspraak nakomen en vlotte service

prima service

Service en levering duidelijk en vlgs planning

Wijn tot heden nog niet geproefd. Aanbevolen door vriend!

Top wijn, goede website, eenvoudige betaling, goede verpakking en binnen 3 dagen geleverd. Top!

Jammer dat ze in deze tijd al kunnen zien wat je van de Sint krijgt

Jammer dat het logo zo duidelijk op de doos stond.

De 1862 wijn besteld, helaas verstuurd naar een verkeerd huisnummer. Door de post teruggestuurd naar vd Valk. Zij weer opnieuw verstuurd en nu goed aangekomen. Top service. !!! Hartelijk dank. !!

Heerlijke wijn en snel in huis

De zoete rode wijn is een echte aanrader.

Super goed!

Mijn doos met wijn werd door post nl niet thuisbezorgd, waarschijnlijk omdat op dat moment de stoep open lag. Van de 2 dozen is er 1 afgegeven op ophaalpunt en andere grote/ zware doos is verdwenen. Na telefonisch contact met jullie gehad te hebben werden alsnog de ontbrekende flessen bezorgd, omdat jullie gewoon de bestelling opnieuw klaargemaakt hebben. Top service. Via de mail werden wij hier netjes van op de hoogte gehouden. Alle andere keren dat wij besteld hebben werd het altijd keurig op tijd bezorgd. Wij zijn super tevreden.

Over Valkwijn.nl

Valkwijn.nl is online uitbreiding van Wijnhandel De Gouden Leeuw, gevestigd bij de Valk Versmarkt te Voorschoten. Een grote online-wijnwinkel waar u terecht kunt voor het kopen van de Van Der Valk restaurantwijnen en een groot assortiment van rode, witte én rosé kwaliteitswijnen uit alle windstreken. Waarom wijn bestellen bij Valkwijn.nl? Bij Valkwijn staan we bekend om de van der Valk-kwaliteit en om de scherpste prijzen voor onze wijnselectie, alsof het altijd in de aanbieding is! Ook kunt u altijd de juiste wijn-bestellen voor iedere gelegenheid en deze online per fles kopen, hierdoor is het makkelijk om zelf een leuk pakket wijnen samen te stellen om te bestellen.