Heerlijke wijn

Wij drinken regelmatig in Valk hotels de rode merlot 1862. Gezien die ervaring drinken wij het nu ook thuis.

Helemaal TOP!

de dag na de bestelling kwam mijn order al binnen. super blij mee. niet alleen de snelle levering is voor mij belangrijk. Valkwijn heeft verassende wijnen. ik ben nogal van USA en Spanje en daar hebben zij de pareltjes van. ook nog een scherpe prijs. dus ik ben fan!

Meer dan gemak en service.

Je gaat er even voor zitten en lees de goede recensies over de wijnen. Je wikt en weegt en besteld. Daarna gaat alles perfect. Ideaal.

Heerlijke fruitige 1862 Valk Molleux wijn ja graag.

Nadat wij deze wijn bij de meerdere van der Valk restaurants hadden gedronken drinken wij hem nu iedere dag. Heerlijk en leuk geprijsd.

FAN TAS TICH

Fantastich goede service, keurig verpakt zoals het hoort, eigenlijk ;-))

Super !

Zeer snelle levering ! Fantastische klantendienst die je op de hoogte houdt over levering en vlot bereikbaar is . Eerlijke prijzen .

Snelle bezorging, mooi assortiment

Ik heb een bijzondere fles cava gekocht en nog wat extra wijnen.

De wijn smaakt thuis net zo lekker en mooi als bij kasteel restaurant Bloemendaal te Vaals!

SUPER!

Makkelijk bestellen, prima communicatie en zeer snelle levering.

Heerlijke wijn

Valkwijn is een prima wijnwinkel

Al meerdere keren het huismerk van Van der Valk besteld, de 1862 serie. Lekkere wijn, precies zoals in het restaurant. Vlotte levering en de flessen zijn mooi degelijk verpakt.

Oh zo snel...

Zaterdagavond dronk ik de wijn voor het eerst in van der Valk hotel in Apeldoorn tijdens een weekendje weg met vriendinnen. Deze beviel me zo goed dat ik op aanraden van een van de vriendinnen de wijn ook voor thuis heb besteld. Op zondag besteld, dinsdagavond in huis. En kon ik op mijn verjaardag nog even heerlijk proosten op weer een jaartje erbij. Dat noem ik nou perfectie!.

Zondag besteld dinsdag in huis

vlotte levering van goede betaalbare wijnen

de levering is vlot. de wijnen zijn goed en zeer betaalbaar.

Prima wijn voor voordelige prijs!!

Prijs kwaliteit verhouding uitstekend

Netjes verpakt en super makkelijk

Duidelijk en makkelijke site. Snelle service en alles netjes verpakt.

Goed vanaf bestelling tot en met bezorging ,Compliment

verrassende wijn

Zaterdags de wijn ontvangen, 's avonds een dineetje met vrienden, durfde het niet gelijk aan om deze wijn op tafel te zetten, had ik zeker kunnen doen, 's zondags zelf van mijn " nieuwe " wijn genoten

Breed assortiment.

Overzichtelijke website, snelle en goede service.

Alles klopt;

Vanaf de bestelling tot aan de levering is alles prima in orde.

Snelle en correcte levering

Prijs voordelig

Zo geweldig, de ene dag besteld andere dag bezorgd. Erg netjes allemaal. Een aanrader om dat zo te doen. Dank jullie wel, heel tevreden mee . Met vriendelijke groet, Therese de Vos - van Houdt

Heerlijke wijn voor een betaalbare prijs en snel geleverd!

Waar koopt u uw Wijn? A) Valkwijn.nl B) A C) B

Prima communicatie, simpele website, snelle levering

Website is eenvoudig te gebruiken met prima info. Medewerkers denken mee en geven adequate informatie. Levering stipt en snel

Subliem

Na een etentje in het van de Valk hotel waar ik voor het eerst deze wijn proefde was ik enthousiast. Wat een heerlijk toegankelijk wijn. Ieder middag schenk ik een glas wijn in. En proost op het leven.

Over Valkwijn.nl

Valkwijn.nl is online uitbreiding van Wijnhandel De Gouden Leeuw, gevestigd bij de Valk Versmarkt te Voorschoten. Een grote online-wijnwinkel waar u terecht kunt voor het kopen van de Van Der Valk restaurantwijnen en een groot assortiment van rode, witte én rosé kwaliteitswijnen uit alle windstreken. Waarom wijn bestellen bij Valkwijn.nl? Bij Valkwijn staan we bekend om de van der Valk-kwaliteit en om de scherpste prijzen voor onze wijnselectie, alsof het altijd in de aanbieding is! Ook kunt u altijd de juiste wijn-bestellen voor iedere gelegenheid en deze online per fles kopen, hierdoor is het makkelijk om zelf een leuk pakket wijnen samen te stellen om te bestellen.