Altijd stip en prima in orde

Makkelijke website met veel keus in top wijnen. Snelle levering

Snel geleverd, helaas 1 fles kapot, de bezorger heeft niet aangebeld doch de lekkende doos

Naast de voordeur gezet.

Alles klopt bij Valkwijn

Via een uitstekende bestelsite levert Valkwijn pijlsnel het juiste product!

de lekkerste wijn die ik 10 jaar eerder had moeten proeven.

Uitstekend wijn

Mooie aanbieding

Valkwijn was mij nog niet bekend, ik viel voor de 1,5ltr fles witte wijn. De prijs klonk eerlijk en ik had een kortingscode. Ik heb gewoon de gok genomen en ben aangenaam verrast van de goede smaak. Gezien de aankomende feestdagen lijkt het alsof er niet zoveel flessen ‘doorheen’ gaan ;-)

Zeer correct

Eens een probleem met levering door post NL maar prima opgelost door jullie

Heerlijke wijn

Heerlijke wijn en netjes geleverd. Had hem zaterdag al verwacht maar waarschijnlijk iets vertraagd wegens black Friday drukte.

Goed verpakt en snel geleverd

Perfecte wijnSnelle levering

Heerlijke wijnen Snelle nette levering

Zeer netjes allemaal

Bij vandervalk is het altijd goed geregeld

top

altijd goed

Heerlijke wijn en top bezorgd

Bestellen ging heel gemakkelijk en de bestelling is ook snel bezorgd. En echt heerlijke wijn voor een mooie prijs

Tweede bestelling lekkere wijn besteld...helaas de verkeerde gekregen....gebeld en meteen opgelost...nieuwe flessen volgende dag al geleverd

Veel te laat geleverd !!!

Leuk als de bestelling een kleine week later pas komt. En daarna niet erg meedenkend voor een oplossing. Jammer.

Beste Laurens, U had aangegeven donderdag besteld te hebben en dat we dinsdag bij u hebben bezorgd. U vroeg daarbij hoe we met dit soort problemen omgingen. Vanuit mijn reactie heb ik laten weten dat de vertraging bij PostNL zat en dat we daar helaas niets aan hebben kunnen doen. Maar dat we graag de beste service willen bieden vanuit onze kant, dus vroeg ik u hoe we iets konden betekenen. Daarop heeft u verder niet gereageerd. Heeft u deze email wel ontvangen? Ik heb hem nogmaals hieronder gepost. Met vriendelijke groet, Team Valkwijn Beste Laurens, Wat vervelend dat het zo laat bezorgd is en dat deze mooie wijnen het feestje hebben gemist. Ik mag hopen dat er verder wel genoeg te drinken was? Ik zie dat we het wel vrijdag met PostNL hebben meegegeven, dus ik ben even gaan kijken. Daar gaven ze zaterdag en maandag aan niet genoeg ruimte te hebben in hun bestelbus om uw order mee te nemen. Dit is een wat suffe reden om uw mooie wijn daardoor te moeten missen. Helaas hebben wij geen invloed op het leveren van PostNL. Wij willen u vanuit onze kant wel de beste service bieden en u bent zeker een goede vaste klant, dus zegt u maar wat wij in dit geval kunnen betekenen en dan kijken we er graag naar. Met vriendelijke groet, Robbie

Prima.

Er waren 2 flessen tekort, gebroken maar er werden direct 2 nieuwe gestuurd.

snelle verzendactie en heerlijke mooie wijn besteld

XXX

Gewoon lekker rustig wijntje.

We kijken rond een uur of vijf uit naar een lekkere witte of rode wijn. De rode heeft momenteel de voorkeur in deze donkere dagen.

Snel, simpel en lekker

Recent mijn favoriete wijn bij Valkwijn besteld. Snelle levering en simpele afhandeling. Prijs tevens beter dan bij de maker zelf.

Vlotte bezorging

Bestellen ging vlot, bezorging ging vlot, uitstekend verpakt, helemaal tevreden

Uitgebreid assortiment, makkelijk en snel besteld en een snelle service. Enige kanttekening is dat het soms lastig zoeken is. Ik wist dat de wijn er was maar was lastig zoeken

Gewoon een prima wijntje.

3 november een avond uit in Doetinchem ervoor bij valk in gecheckt daar prima gegeten met een paar wijntjes de volgende morgen een meer dan prima ontbijt, een dikke pluim voor ons verblijf in de valk duiven.

Prima wijntje

Xx

Prettig bestel proces. Goede wijn, snel in huis

Over Valkwijn.nl

Valkwijn.nl is online uitbreiding van Wijnhandel De Gouden Leeuw, gevestigd bij de Valk Versmarkt te Voorschoten. Een grote online-wijnwinkel waar u terecht kunt voor het kopen van de Van Der Valk restaurantwijnen en een groot assortiment van rode, witte én rosé kwaliteitswijnen uit alle windstreken. Waarom wijn bestellen bij Valkwijn.nl? Bij Valkwijn staan we bekend om de van der Valk-kwaliteit en om de scherpste prijzen voor onze wijnselectie, alsof het altijd in de aanbieding is! Ook kunt u altijd de juiste wijn-bestellen voor iedere gelegenheid en deze online per fles kopen, hierdoor is het makkelijk om zelf een leuk pakket wijnen samen te stellen om te bestellen.