geweldig lekkere wijn

geweldig

van der valkwijn is op en top goed ook de levering is op zijn best

van der valkwijn heeft zeer goede wijnen ook de leveringen van de wijnen is zeer correct bedankt voor de goede service

Ondanks de corona een super snelle levering!@

TOP!

binnen 24 -uur geleverd. Nog nooit zo snel meegemaakt met welk bedrijf dan ook en uitstekend verpakt.

Lekker

Lekkere rose

Probleemloos en op tijd geleverd

Ondanks de drukke kerst en oud en nieuw periode is mijn bestelling wel op tijd geleverd… Ben blij dat nu het toch niet anders kan zullen we toch lekker thuis genieten van mijn favoriete witte wijn 1862 … Voor herhaling vatbaar

Prima op tijd, perfect verpakt.

Mijn eerste bestelling, omdat ik van der Valk heel vertrouwd vind had ik geen angst dat het niet goed zou gaan. Verschillende wijnen en glazen prima verpakt en snel geleverd. Dank hiervoor.

Heerlijke wijn en snel thuisbezorgd.

Omdat ik ook wel in de hotels van van der Valk kom en een wijnliefhebber ben. Is het ideaal dat je die zelfde wijn ook thuis kan drinken. En het blijkt, deze goede wijn heeft ook nogeens een juiste prijs. Prima geregeld zo!

Ze doen wat ze beloven.

Goede wijnen en ruime keus. Prijs kwaliteit is top. Mijn voorkeur AIX, heerlijk.

Prima en snelle levering en uitstekende wijn

uitstekende wijn

Geweldig en een super snelle levering.

Nooit verwacht dat het zo'n super snelle levering zou zijn, in één woord, TOP.

Boven verwachting

Besteld en 2 dagen later in huis. Prima geregeld

Goede service ,en pakket op tijd geleverd.

In een woord geweldig

Besteld en ondanks de drukte super snel bezorgd in super staat! Goede service!

Mijn ervaring is dat het een lekkere wijn is voor een kleine prijs.

Helemaal top

Helemaal Top

Super snel

Makkelijk te bestellen en super snel bezorgd.

In een woord : geweldig

Wanneer de wijn net zo goed is als de service zijn wij dubbel zo blij. Fijne dagen iedereen. Hilke

De wijn is goed verpakt in een hele leuke doos met een vleugje humor, dat wordt altijd wel gesmaakt :p

Uitstekende ervaring en persoonlijke service bij de bestellingen.

correct en snel geleverd

Ruim aanbod ,heerlijke wijn besteld. Zinfandel Carnivor

Snel en lekkere wijntjes

Bestelproces verloopt soepel en de wijnen zijn betaalbaar. Netjes afgeleverd in een degelijke doos

TOP

zo doorgaan

In 1 woord geweldig

Had ik dit maar eerder geweten, ik hoorde van mijn zoon dat je wijn van vd valk ook online kon bestellen, dit meteen gedaan , bestellen ging makkelijk en alles werd netjes thuis bezorgd, onze kerst kan niet meer stuk met een goed glas wijn van der valk, proost!

Beste Anja, We willen uw review belonen met de kortingsbon voor review van de maand december. We nemen per e-mail contact met u op. Met vriendelijke groet, Team Valkwijn

Over Valkwijn.nl

Valkwijn.nl is online uitbreiding van Wijnhandel De Gouden Leeuw, gevestigd bij de Valk Versmarkt te Voorschoten. Een grote online-wijnwinkel waar u terecht kunt voor het kopen van de Van Der Valk restaurantwijnen en een groot assortiment van rode, witte én rosé kwaliteitswijnen uit alle windstreken. Waarom wijn bestellen bij Valkwijn.nl? Bij Valkwijn staan we bekend om de van der Valk-kwaliteit en om de scherpste prijzen voor onze wijnselectie, alsof het altijd in de aanbieding is! Ook kunt u altijd de juiste wijn-bestellen voor iedere gelegenheid en deze online per fles kopen, hierdoor is het makkelijk om zelf een leuk pakket wijnen samen te stellen om te bestellen.