Goed afgeleverd

De wijn smaakt heerlijk

Perfekt!

Altijd weer.

Reuze keuze en super snel geleverd

Ja Valkwijn maakt het echt waar. Snel en geleverd in een doos die tegen een stootje kan. Wij komen regelmatig in vd Valk hotels en kunnen zo de wijnen op locatie voorproeven. De 446 Chardonnay uit Californië hebben we bijvoorbeeld zo ontdekt.

Prachtige bestelling!

Glazen, Champagne, Rosé! Mooi verpakt, de doos is uniek waardoor je de wijnen geheel in doos in de kelder kan zetten waar ze goed op temperatuur blijven. Op de volgende bestelling!

Snelle bezorging, top wijn!

Graves Superieur is voor mij een zoete witte wijn die zacht over de tong rolt met een zachte maar zoete nasmaak. Lang gezocht naar een wijn als deze. echt geweldige smaak

Kwaliteit van de wijnen en spirits zijn TOP

Tevens de prijs is zeer scherp, en zeer snelle levering.

Meer dan prima.

Snel, goed verpakt en keurig op tijd geleverd.

Fantastische service

Al meerdere goede ervaringen met Valkwijn.nl supersnelle en correcte levering. Bij de laatste bestelling ging het door een fout bij PostNL bijna mis, ik kreeg een bericht dat de levering verschoven was van 26 naar 28 april (27 april was het Koningsdag en had ik juist de wijn nodig). Gebeld met Valkwijn.nl, kreeg daar een supervriendelijke medewerkster aan de telefoon, zij is gaan bellen met PostNL, die konden hier niets meer aan veranderen. Daarop kwam ze met de oplossing eenzelfde hoeveelheid wijn bij het dichtstbijzijnde Van der Valk hotel te laten klaarzetten, welke we meteen konden ophalen. Iets andere wijnen dan ik had uitgezocht, maar zonder meer prima. Later kreeg ik zelfs nog 9 uur gecrediteerd. Ik ben erg tevreden, deze medewerkster snapt hoe het werkt!

Hallo Jessica, Fijn om te horen dat de wijnen goed zijn bevallen, hierdoor heeft u toch nog kunnen proosten op de koning met uw vrienden. Met vriendelijke groet, Yinke - Team Valkwijn

Supersnelle toplevering

Besteld en direct geleverd zelfs in België. Top.

Snelle service super wijn!!

Goede service, en een heerlijk assortiment mooie wijnen. Prijs prestatie is prima!

zeer goed

correcte tijdige ontvangst

In 1 woord top service !

Enkel zeer goede ervaringen

Prettige website

Reeds de 3e bestelling van mijn favoriete wijn. Vaak binnen 24h geleverd.

Snel, voordelige wijn en heldere communicatie!

Donderdagochtend de bestelling gedaan, vrijdag de wijn al in huis. Ook werd de wijn keurig voor de garage gezet zoals aangegeven bij de bestelling. De wijn zelf is precies naar verwachting (de beste prijs/kwaliteit Bordeaux Chateau Rozier). Alles bij elkaar een zeer fijne kennismaking met de onlinewinkel van Van der Valk!

Uitstekend!

Gemakkelijk te bestellen, binnen 34 uur geleverd! Houden zo!

Goede wijn slecht bezorgd

Prachtige doos Whispering Angel ongeïnteresseerd op de stoep achter gelaten terwijl wij op Texel een korte vakantie vierden

Bedankt voor uw review. Wat vervelend om te horen dat uw bestelling zo ongeïnteresseerd is afgeleverd door PostNL. Ik heb contact opgenomen met de bezorger en deze gaf aan de bezorginstructie (''garage'') op te volgen. We wisten niet dat u op vakantie zou zijn, anders hadden we de wijn later verzonden. Ik hoop dat uw vakantie op Texel goed is bevallen en de wijnen er niet minder om zullen smaken. Mocht dit niet het geval zijn of heeft u andere vragen, neem dan gerust contact met ons op. Met vriendelijke groet, Teije van der Laan Valkwijn.nl | 071 - 561 04 59 | info@valkwijn.nl

satisfying from start to finish

My daughter helped me to order wine from you. The entire process was easy, and the delivery of the wine was on time and perfect. Thank you very much. We will use your service again!

valkwijn.nl is top !

vlotte service! niet lang wachten op bestelling! prijs kwaliteit is super !!

Alles verliep soepel

Alles liep volgens plan

tevreden over de side, bestelling en afhandeling

Idem als hierboven. Een overzichtelijke site met een mooie selectie aan wijnen. Persoonlijk denk ik dat het aanbod voor een zeer breed publiek is b.v. door de prijsopbouw. De selectie van een basis wijn tot een zeer exclusieve wijn. Het bestellen, bevestigen en afleveren is gaat in een vloeiende beweging dus tevreden.

Valkwijn levert snel en stipt.

Mooi dat Valkwijn Zinfandel van Gallo levert!!!

Snel geleverd prima prijs

Goed assortiment en snelle levering

Goed assortiment, goed geprijsd en snel geleverd

Over Valkwijn.nl

Valkwijn.nl is online uitbreiding van Wijnhandel De Gouden Leeuw, gevestigd bij de Valk Versmarkt te Voorschoten. Een grote online-wijnwinkel waar u terecht kunt voor het kopen van de Van Der Valk restaurantwijnen en een groot assortiment van rode, witte én rosé kwaliteitswijnen uit alle windstreken. Waarom wijn bestellen bij Valkwijn.nl? Bij Valkwijn staan we bekend om de van der Valk-kwaliteit en om de scherpste prijzen voor onze wijnselectie, alsof het altijd in de aanbieding is! Ook kunt u altijd de juiste wijn-bestellen voor iedere gelegenheid en deze online per fles kopen, hierdoor is het makkelijk om zelf een leuk pakket wijnen samen te stellen om te bestellen.