Heerlijke wijnen weer besteld, snelle levering. Kunnen we weer gaan genieten.

Perfecte snelle service

Zaterdag avond op een feestje geproeft en heb zondagmiddag besteld en kreeg het dinsdag al thuis keurig netjes verpakt geweldige service en een lekker kwaliteit wijntje voor een mooi prijsje kom zeker weer bij jullie terug

geweldg service

Door eigen schuld heb ik niet de juiste wijn besteld ( 24 flessen zoet wijn uit Spanje maar ik had Merot besteld ) vandaag jullie gebeld en met Martijn gesproken, snel een oplossing gevonden op een hele klant vriendelijk manier .Vrijdag kan wij de Merlot inleveren en ons favorieten zoet wijn ophalen

Heerlijk wijntje en top service

De wijntjes zijn voortreffelijk en besteld en heel snel geleverd.

Was erg benieuwd naar de levering en de verpakking .alles was prima in orde

@

Topwijn voor een redelijke prijs en heel snel geleverd.

Sinds vorig jaar bestellen wij regelmatig wijn bij Valkwijn, goede wijn tegen een redelijke prijs, tevens de volgende dag geleverd in zeer goede dozen. Top! een zeer tevreden klant!

Positief

Een fles kon niet geleverd worden. Telefonisch opgelost en creditnota opdezelfde dag. Vriendelijk geholpen. Tip: website in vergelijking met andere online aanbieders wat simpel en minder navigeerbaar. Ook info over fles, producent etc. Zou informatiever kunnen. Ik wordt niet verleid om meer te kopen terwijl assortiment er wel voor is. Gemiste kans.

Top ervaring en top wijn.

Al geruime periode drinken wij wijn van Valkwijn. Snel besteld uit de overzichtelijke digitale catalogus. Supersnel geleverd in zeer degelijke kartonnen dozen. Boven alles een buiten gewoon lekkere wijn.

Supersnelle service!

Goed assortiment, snel verstuurd, helemaal prima!

Geen enkel commentaar

Wijn kende ik niet. Geproefd in een restaurant en ik vond hem geweldig.

digitaal bestellen en verzending loopt zoals je verwacht

niets aan toe te voegen

Beste Peter, Helaas is er intern enige miscommunicatie ontstaan over 'wat te doen bij...'. Nadat we elkaar maandag telefonisch hebben gesproken ben ik het verder uit gaan zoeken. Iedereen is inmiddels op de hoogte van wat er wordt verwacht en dit zal in de toekomst zeker anders gaan. Toch vind ik het vervelend dat het zo is gelopen en wil ik u graag een fles van uw favoriete Marques de Riscal toesturen. Deze zult u morgen ontvangen. Graag tot de volgende keer. (Hopelijk is het bestellen u wel goed bevallen!) Met vriendelijke groet, Martijn - Valk Online

Kan niet beter!

Snelle en correcte levering en goede kwaliteit.

levering is goed geregeld

helaas was deze zending wat anders dan voorheen. de botteling was van 2021 i.p.v 2020. geen schroefdop maar met kurk. kwalitatief een wat lichtere kleur en minder "vol" van smaak. Jammer.

Mooie overzichtelijke website, snelle levering en je wordt goed op de hoogte gehouden van de levering

Goedkoper dan Gal + betere service

Eerder ging ik naar graag naar een wijnhandel om goed geadviseerd te worden, maar bij valkwijn.nl kun je gewoon alle advies krijgen zonder je deur uit te moeten. Echt top en super snel geleverd. Daarnaast verbaasde ik me bij sommige wijnen over hoe laag de prijs was t.o.v. concurrenten die claimen de goedkoopste te zijn. Ga zo door valkwijn.nl en je hebt er een klant bij!

Alles in een hand heel goed geregeld

Tijdensons verblijf in Hotel Houten dronken wij een heerlijke wijn. Dit bleek er een te zijn uit het eigen Valkwijn assortiment. Ik heb nog aan tafel mijn telefoon gepakt en on line deze heerlijke wijn besteld voor thuis. Een dag later werd deze heerlijke wijn keurig verpakt thuisbezorgd. Als de flessen leeg zijn komen wij terug bij Valkwijn want zij zijn toch even mooi de echte wijnkenners

Goede service en snelle levering

Prima. Het aantal flessen van mijn bestelling was beperkt. Ik ben keurig direct gebeld en heb een ander jaartal gekregen. Prima opgelost

helaas 3 x sauvignon blanc ontvangen ipv cabernet sauvignon

Hi Ingrid, Wat jammer dat er een foutje is gemaakt bij het inpakken. We hebben contact met u opgenomen om dit zo snel op te lossen en sturen de nieuwe wijn vandaag nog uw kant op! Zo goed opgelost? :) Groetjes, Team Valkwijn.nl

Zeer snelle levering en veilig verpakt met een bedankt kaartje erbij, top !! ZEER tevreden. Groet Jan.

Fijne leverancier

Veel keus in heerlijke wijnen. Makkelijke website De bestelling super snel geleverd

Heel snel geleverd en in 't verleden goede service gehad toen er iets mis ging.

Gewoon goed!

Zeer snelle levering en super verpakt.

Hallo Wat een fijne service meteen in huis en mega goed verpakt. Super servic bestel hier zeker vaker.

Perfect tot nu toe

Over Valkwijn.nl

Valkwijn.nl is online uitbreiding van Wijnhandel De Gouden Leeuw, gevestigd bij de Valk Versmarkt te Voorschoten. Een grote online-wijnwinkel waar u terecht kunt voor het kopen van de Van Der Valk restaurantwijnen en een groot assortiment van rode, witte én rosé kwaliteitswijnen uit alle windstreken. Waarom wijn bestellen bij Valkwijn.nl? Bij Valkwijn staan we bekend om de van der Valk-kwaliteit en om de scherpste prijzen voor onze wijnselectie, alsof het altijd in de aanbieding is! Ook kunt u altijd de juiste wijn-bestellen voor iedere gelegenheid en deze online per fles kopen, hierdoor is het makkelijk om zelf een leuk pakket wijnen samen te stellen om te bestellen.