Veel keus

Goede site, makkelijk besteld en snel in huis, goed verpakt ook

Uitstekend in alle opzichten!

Lekkere wijnen in deze herfst periode, goede levertijd en goed verpakt.

Uitstekend!

Heerlijke wijn en snelle levering.

Uitstekende wijn precies op tijd bezorgd

Goede service!

Snelle levering, heerlijke wijn!

Vlot besteld, vlot geleverd!

Lekkere wijn voor een nette prijs, snel en netjes geleverd

Mooie artikelen, goede service

Mooi assortiment dranken, ook speciale. Snel bezorgt.

goed!

Bestelling goed en tijdig ontvangen

Snel en keurig verpakt

Er zijn verbeter punten

Het account aanmaken viel tegen. Het probleem zat in het feit dat 2e invoer van het wachtwoord niet ging. Een verbeter punt is de mogelijkheid om s'avonds te laten bezorgen.

Super! Schnell und Problemlos

Alles gut und sehr empfehlenswert

Goed geregeld

24 flesjes mousserende wijn gekocht mét 10 %korting. Volgende dag binnen.

Zie onderstaand

Vlot bezorgd in 2 dozen goed handelbaar voor de bezorger en ons.

Goede ervaring

Alles keurig.

Zoals altijd snelle levering van heerlijke wijn.

snel geleverd

snel geleverd, mooie rosé voor een gunstige prijs!

Prima website en order afwikkeling. Erg tevreden.

Service

Wij zijn erg tevreden over de behandeling van onze bestelling

Echt goede wijnsite met persoonlijke benadering

Mijn ervaringen met Valkwijn zijn top. Ik bestel hier al even en altijd snel en adequaat geholpen. In mijn laatste bestelling ging het even mis doordat ze een deel van me bestelling andere wijn hadden afgestuurd dan besteld. Even gebeld en zeer persoonlijk te woord gestaan en de bestelling was al onderweg voor ik kon ophangen. Netjes een mail erachteraan waarin ik kon zien dat de jongen echt geluisterd had naar me in het gesprek. Kreeg als toetje nog een bon voor de moeite die ik moest doen om de verkeerde wijn retour te zenden.

zeer goed van smaak

de wijn gedronken in het resterant bij van de valk

Reeds meerdere malen wijn besteld Altijd tot volle tevredenheid bezorgd Ook afhalen in een geweldige winkel buitengewoon goed Ook een aanrader

bij contact altijd goed geholpen.

altijd compleet en op tijd afgeleverd door post nl!

Prima wijn hoeft geen krans

Lekkere wijn voor mooie prijzen. Leuk dat we de heerlijke huiswijn die we vaak drinken in de hotels zo kunnen kopen. Thuis ook een beetje een Valk gevoel

Over Valkwijn.nl

Valkwijn.nl is online uitbreiding van Wijnhandel De Gouden Leeuw, gevestigd bij de Valk Versmarkt te Voorschoten. Een grote online-wijnwinkel waar u terecht kunt voor het kopen van de Van Der Valk restaurantwijnen en een groot assortiment van rode, witte én rosé kwaliteitswijnen uit alle windstreken. Waarom wijn bestellen bij Valkwijn.nl? Bij Valkwijn staan we bekend om de van der Valk-kwaliteit en om de scherpste prijzen voor onze wijnselectie, alsof het altijd in de aanbieding is! Ook kunt u altijd de juiste wijn-bestellen voor iedere gelegenheid en deze online per fles kopen, hierdoor is het makkelijk om zelf een leuk pakket wijnen samen te stellen om te bestellen.