Perfecte levering.

Mooie wijn gekocht aan correcte prijs. Perfect en vlot geleverd in België.

Alhoewel mijn bestelling niet correct geleverd was door post nl hebben jullie er toch voor gezorgd dat alles nog geleverd werd . Met vertraging weliswaar

Superrrrrr wijntje

Smaak is echt perfect voor ons

prima site over wijn

mijn eerste bestelling is naar volle tevredenheid afgewerkt.

heel goed

Goede wijnen top

Gewoon goed

Wijnen waren netjes verpakt, gewoon goed.

You took my money and did not deliver my gift

I sent a bottle of wine to a friend who had lost a family member. You didn’t deliver the wine - you did charge me. I have tried calling you, emailing you, and messaging you on Instagram. I want my money back.

• Would you recommend us? No

Dear Bailee, We have taken your case very seriously and have sorted it out with PostNL, our delivery partner. That took some time, as usual. In the meantime we have been in touch via Instagram. In this way I would also like to publicly indicate that you will get your money back. We have refunded you the money for the inconvenience caused. Yours faithfully, Gerard

heerlijke wijn

1862 goed drinkbaar met een goede smaak

perfect

ondanks een kleine vergissing is echt perfect opgelost 3n de wijn is klasse.

Verlenging van de vakantie

Op vakantie heerlijke wijnen gedronken. De verleiding was groot om daar ter plekke wat te laten verschepen. Gelukkig had valkwijn deze in hun assortiment en zo kunnen we op een gemakkelijke en goedkopere nog nagenieten van onze vakantie. Keurige en snelle bezorging

Beste Richard, Omdat u een hele beeldende review heeft geschreven heeft u de review van de maand gewonnen. Met het druilerige weer van oktober verlangen we allemaal naar een mooie vakantie. Van harte gefeliciteerd! In uw mailbox zit de kortingscode die u kan gebruiken bij een volgende bestelling. We zien uw volgende bestelling graag tegemoet! Groeten, Team Valkwijn

Super service niets slechts te zeggen

Super service !! Besteld na 15.30 volgende dag gebeld , kreeg meteen contact en zeer snel track and trace direct van Vd Valk. Wijn netjes verpakt

Goede wijn, goede service

De wijn die ik bestelde bleek niet voorradig, wel van een ander jaar. Daar werd keurig over gebeld, prima dus. Snel geleverd, goed verpakt.

Snelle service en prachtig assortiment!

Heel ruim assortiment met vriendelijk en behulpzaam personeel. Iedereen denkt mee voor de klant, waar vind je dat nog?

klantvriendelijk staat voorop, plus een geweldige service! Toppie

Er waren twee dozen met de verzending gevallen, en zonder probleem gelijk door de medewerker opgelost en voor het ongemak een flesje extra gekregen, wat een SERVICE!

Heerlijk!!

Heerlijk wijntje

Top wijn

We hadden deze wijn geproeft in hotel Bloemendal wat ons zeer goed bevalen zodoende opgezocht en een doosje besteld

TOP

Gemakkelijk te bestellen Snelle en goede levering. Super heerlijke wijn, fris van smaak zo lekker!!

geweldig

lekkere wijn voor een goede prijs

Voor herhaling vatbaar

Goed verpakt en snelle levering

Heerlijke wijn

Heerlijke wijn, waarvan je de volgende geen hoofdpijn hebt als je een keer eentje meer hebt gehad.

Prima verzorgd.

Het lukte niet om de kortingcodes te gebruiken, na een telefoontje een eigen voucher code gekregen die perfect de korting heeft berekend. Hartelijk dank voor de medewerking.

Mooie actie en snelle service

Voor de eerste keer gebruik van gemaakt en goed bevallen voor herhaling

Uitstekend!

Duidelijke website, snelle levering en het belangrijkste: lekkere wijn.

Topservice

Vlotte bestelling snelle levering en lekkere wijntjes .

Over Valkwijn.nl

Valkwijn.nl is online uitbreiding van Wijnhandel De Gouden Leeuw, gevestigd bij de Valk Versmarkt te Voorschoten. Een grote online-wijnwinkel waar u terecht kunt voor het kopen van de Van Der Valk restaurantwijnen en een groot assortiment van rode, witte én rosé kwaliteitswijnen uit alle windstreken. Waarom wijn bestellen bij Valkwijn.nl? Bij Valkwijn staan we bekend om de van der Valk-kwaliteit en om de scherpste prijzen voor onze wijnselectie, alsof het altijd in de aanbieding is! Ook kunt u altijd de juiste wijn-bestellen voor iedere gelegenheid en deze online per fles kopen, hierdoor is het makkelijk om zelf een leuk pakket wijnen samen te stellen om te bestellen.