geweldige service!

Supersnelle levering, heel correct, zelfs met een tof kaartje erbij!!

Goede service.

Medewerker was zeer vriendelijk en behulpzaam. Een uitgebreide collectie met mooie merken.

Zeer leuke schoenen en geweldige service!!

Leuk dat er een handgeschreven kaartje bij zat!

Snel, persoonlijk en goed!

Ik bestel heel veel online maar deze bestelling sprong uit het oog. Ik dacht, bestel iets dichtbij want als je wil ruilen als het niet past.... En dan kwamen ze toe met een persoonlijk kaartje: Bedankt om te winkelhieren. Zo tof! En veagan, ben goed bezig :-)

Direct na mijn aankoop en tijdens het levertraject werd ik snel en correct geïnformeerd. Het pakket is ook meteen verzonden. Goed verpakt en met een leuk kaartje. Zeker een aanrader. Elke

Supermooie schoenen, leuke outlet en vlugge levering

Bedankt voor de vlugge levering en wat een mooi aanbod hebben jullie! TOP

Heel behulpzaam

Zeer vriendelijke bediening.

mooie veganistische sandalen

Correcte levering, leuke veganistische sandalen

Fantastisch!!

Zeer overzichtelijke site. Zeer snelle service. Zeer blij met de schoenen. Top!!

Zeer snelle en correcte service

Prima afhandeling

Prima, snel geregeld

Ben erg blij met m'n neonsens laarsjes,

Goeie service, super vriendelijk & persoonlijk!

Een ruim aanbod van schoenen met specifieke vereisten, vegan, ecologisch of lokaal, allemaal verkrijgbaar! Bij je aankoop krijg je persoonlijke aandacht en vriendelijkheid. Ik ga Bottine zeker aanraden aan vrienden en familie!

Helaas waren de Komradsgympen te groot en een maar kleiner niet op voorraad dus teruggestuurd.

Mooi aanbod aan schoenen

De 2de keer dat ik bestel bij Bottine. Mooi aanbod aan leuke schoenen. Snel geleverd met een persoonlijke boodschap. Super!

de bestelling was helemaal volgens mij verwachtingen

de levering was correct!

TOP snel geleverd altijd beste service in de winkel

Snel geleverd. Steeds de beste service in de winkel.

geweldige service....

vandaag besteld, morgen geleverd......

Vlot en perfecte afhandeling van mijn aankp

Aankoop clogs van El naturalista Juiste prijs / goede aankoop/ vlotte en snelle afhandeling

Positief

Toffe schoenen, snelle levering, soms mooie kortingen..

Excellent

Many thanks to the entire Bottine team, you have been quick in the delivery and very kind in the purchase process. It was very nice to find a thank you card for the purchase :) I recommend this store for its extraordinary prices, quality and kindness. Dank u wel Yamilly

Snelle levering en kwalitatieve schoenen

Alles prima

Supersnelle levering van prachtige schoenen

Dezelfde avond nog geleverd met een fijn persoonlijk kaartje en in een prachtige Bottine-tas. Helaas pasten de schoenen niet. De terugbetaling werd meteen in orde gebracht. Aanrader :)

Persoonlijk en zorgvuldig!

Goed ingaan op vragen

Alles wat wij hier bij Bottine hebben gekocht was perfect in orde en super mooi...

zeer snelle levering

Het pakket is zeer snel geleverd en nog met een persoonlijke boodschap erbij! Top!

Over Bottine.be

Wij gaan voortdurend op zoek naar kwaliteitsvolle merken. Merken die zowel comfortabel als trendy zijn. Schoenen die net dat tikkeltje anders zijn en die passen bij jouw persoonlijkheid en stijl. SHOES TO BE HAPPY ! In onze webshop vind je verschillende categorieën terug onder collecties. Je kan kiezen uit Belgisch design, feestcollectie, vegan en chroomvrij, ecologisch en chroomvrij of schoenen voor steunzolen. Heb je vragen bel of mail ons, we helpen je graag verder.