Mooie artikelen, snelle levering

Isotoner paraplu en Koziol champagneglazen zijn in het echt zoals op de website foto's, netjes verpakt en snel geleverd. Top service!

Snelle service, goede prijs, mooie schoenen,… helemaal top

Beste Kristien, dank je wel voor je aankoop en de mooie woorden.

De kwaliteit van de schoenen is uitstekend net als het advies en de hulp.

Dank je wel voor deze mooie review, Diane.

Snelle levering en persoonlijke bedanking

Op zaterdag besteld, dinsdag in huis. Netjes verpakt en persoonlijke bedanking erbij. Zal hier zeker nog bestellen.

Heel fijn om te horen. Dank je wel

Snelle en goede service.

Mijn schoenen zijn heel snel geleverd en als je vragen hebt, dan helpen ze je direct verder.

Dank je wel voor deze leuke review :-)

Alles is prima, correct en heel snel verlopen!

Ik had schoenen besteld maar per ongeluk de verkeerde kleur aangeduid. De dag erna had ik de andere. Hun snelle service hielp me uit de nood! :)

Bedankt voor deze leuke reactie. :-)

Schoenen online gekocht. Ze werden erg snel bezorgd, zelfs met een handgeschreven bedankbriefje erbij. Waar vind je dat nog? Jammer genoeg moest ik de te kleine schoenen retour sturen. Ook de terugbetaling verliep vlekkeloos. Top service.

Graag gedaan Raf. :-)

Top! Supersnelle afhandeling

Zeer vriendelijk & snelle opvolging

Zeer snelle levering met een persoonlijke bedanking!

Persoonlijke bedanking erbij is super tof!

Snel geleverd bedankt

Graag gedaan. :-)

Heel snelle en goede service!

Ik kan Bottine aanbevelen!

Mooie collectie en ook via de webshop verloopt de verkoop vlot!

Hier worden leuke en Belgische merken verkocht en winkelen kan zowel in de winkel zelf als in de webshop. Ook via de webshop verloopt een verkoop heel vlot. De aankoop werd snel verzonden en de communicatie hierover verliep vlot.

Dank je wel voor deze leuke reactie. :-)

Snelle, vlotte levering

Mijn bestelling werd snel en netjes ingepakt aan huis geleverd. Fijn dat er een persoonlijk berichtje bij te lezen was! Bedankt voor de moeite!

Fijne webshop

Fijne en makkelijke webshop, snelle verzending

Dank je wel. :-)

Fast and Good

Ok

Tot nu toe slecht!

Ik heb het artikel nog niet ontvangen! Het is afgelopen vrijdag verzonden. Gisteren heb ik van een medewerkster, nadat ik om duidelijkheid had gevraagd, pas een track en trace code gekregen, maar het blijkt te blijven steken bij dat het pakket gesorteerd is bij de post. Reden zou zijn stakingen en feestdagen. Dat kan natuurlijk. Ik hoop dat het goed komt. Misschien ligt het aan de Belgische post. Deze vraag om beoordeling komt dus veel te vroeg.

Beste Pieter, Jammer van deze ervaring. Spijtig genoeg hebben we dit niet in de hand. We hebben contact opgenomen met de verzendienst. Ze maken dan een case op. Jouw pakje is een paar dagen later toegekomen. Gelukkig valt dit niet zo vaak voor maar helemaal niet voor vallen zou beter zijn.

Vlot en Puur

Vlotte levering, puur product ! Super comfortabele sneakers. Ik loop er al jaren op!

Fijn om dit te horen. :-)

Excellent transaction!

I found a pair of Asportuguesas at this store that was not available in the US and was thrilled about it! The checkout process was easy and shipping was very fast. I had my shoes within a week and they communicated very well so I knew exactly when my order was processed, shipped and arriving. I highly recommend this shop!

What a nice reaction. Thank you very much. :-)

Réponse rapide du service client par mail avant l’achat. Livraison en moins de 24 heures!

Produit en emballé, et de qualité (pantoufles Nordikas). Très satisfaite de mon expérience.

correct snel vriendelijk

Alsof ik een cadeautje ontving. Vriendelijke boodschap en probleemloze afhandeling. Schoenen pasten perfect, dus geen retour nodig.

Ok

Heb een bestelling gedaan maar er waren enkele problemen. Heb mijn geld terug gekregen. Heb naar de winkel gebeld en ze zullen zien of teminste 1paar nog besteld kan worden en ik krijg er dan korting op. Ok dus

Wow.

's Zaterdag besteld, maandag geleverd. Kan het nog beter ?

Super, zeker een aanrader

Vlotte levering Fijne communicatie Nette afhandeling Correcte prijs Vriendelijke service

Dank je wel Lies, voor de fijne beoordeling!

Zeer professioneel, snelle afhandeling...

Dank je wel!

Snel!

Hele fijne ervaring. Klantvriendelijk

Wat fijn om te horen, dank je wel. :-)

Over Bottine.be

Wij gaan voortdurend op zoek naar kwaliteitsvolle merken. Merken die zowel comfortabel als trendy zijn. Schoenen die net dat tikkeltje anders zijn en die passen bij jouw persoonlijkheid en stijl. SHOES TO BE HAPPY ! In onze webshop vind je verschillende categorieën terug onder collecties. Je kan kiezen uit Belgisch design, feestcollectie, vegan en chroomvrij, ecologisch en chroomvrij of schoenen voor steunzolen. Heb je vragen bel of mail ons, we helpen je graag verder.