Positieve ervaring

Alles verloopt vlot en correct! Heel snel geleverd.

Vendeur sérieux

Article conforme avec délai de livraison rapide vers la France et petit mot personnel sympathique accompagnant l’article commandé. Un seul axe d’amélioration possible : accepter le paiement Paypal

Uitstekende klantenservice, eigentijds assortiment

Bij Bottine heb ik altijd al mijn ding gevonden: sneakers gemaakt van gerecycleerd materiaal, sokken en panty's van unieke en duurzame makelij en stevige Dr. Martens die de tand des tijds wonderwel doorstaan. De verkopers zijn ook altijd behulpzaam en kennen hun producten door en door. Omdat ik zelf in Aarschot woon en graag lokaal koop, brachten ze mijn laatste bestelling zelfs gewoon tot aan mijn voordeur, zonder dat ik op de post moest wachten. Ik koop hier graag mijn schoenen, online én offline. :)

Enkele dagen na bestelling, levering van mijn Sandalen. Passen perfect. Persoonlijk briefje was een leuke verrassing!

Alles zeer vlot verlopen!

Van bestelling tot levering geen problemen ondervonden: snel, goede communicatie en tevreden met mijn aankoop.

Vlot en vriendelijk

Vlotte en vriendelijke service, snelle levering, prachtige schoenen

Parfait

Envoie rapide. Parfait.

Geen opmerkingen. alles perfect verlopen

Alles verlopen zoals het hoort

Fantastische service

Zeer vriendelijke mensen, mooie en degelijke schoenen.

Fast and efficient

Very positively surprised by the smooth and fast online service. Thank you!

super contente

au début , j'ai eu u mal à créer mon compte, je n'arrivais pas à payer ! Heidi est la personne qui m'a répondu gentiment; elle a mis mes sandales de coté et je la remercie. Je suis suoer contente car j'ai pu acheter des sandales que je désirais depuis très longtemps! à bientôt?

très bien

très bien

Correct, verzorgd en levering zelfs sneller dan ik verwacht had.

Je ervaart hun passie voor het vak. Dat was me al duidelijk bij een eerder bezoek aan de winkel in Aarschot, maar het was heerlijk om te zien dat dit ook doorgetrokken wordt bij bestelling in de webshop. Trouwens, de webshop is ook heel gebruiksvriendelijk, heel handig om de schoenen met uitneembare zolen te filteren.

Zeer tevreden. Een correcte winkel

Service rapide et fiable. Chaussures de bonne qualité.

Commande facile et rapidement livrée. Service impeccable. Chaussures de qualité. Merci

Vlotte service

Het was de eerste keer dat ik bij Bottine iets bestelde. De bestelling verliep vlot. De levering verliep vlot,ze waren er zelfs een dag vroeger.

Mooie schoenen, snel verzonden

Mooie schoenen, snel verzonden. Ook snel reactie op een vraag via fb

perfect

Schnelle unkomplizierte Abwicklung. Sehr empfehlenswert. Gerne wieder

Très satisfaite

Bonjour, C'est ma première commande en ligne sur votre site et je suis très satisfaite en particulier pour l'envoi très très rapide. Aussi pour la marque Atelier Content que je connais depuis peu. Je passerai volontiers commande la prochaine fois sur votre site. En vous remerciant pour votre accueil et votre gentillesse. Anne Famenne

geweldige service!

Supersnelle levering, heel correct, zelfs met een tof kaartje erbij!!

Goede service.

Medewerker was zeer vriendelijk en behulpzaam. Een uitgebreide collectie met mooie merken.

Zeer leuke schoenen en geweldige service!!

Leuk dat er een handgeschreven kaartje bij zat!

Snel, persoonlijk en goed!

Ik bestel heel veel online maar deze bestelling sprong uit het oog. Ik dacht, bestel iets dichtbij want als je wil ruilen als het niet past.... En dan kwamen ze toe met een persoonlijk kaartje: Bedankt om te winkelhieren. Zo tof! En veagan, ben goed bezig :-)

Direct na mijn aankoop en tijdens het levertraject werd ik snel en correct geïnformeerd. Het pakket is ook meteen verzonden. Goed verpakt en met een leuk kaartje. Zeker een aanrader. Elke

Supermooie schoenen, leuke outlet en vlugge levering

Bedankt voor de vlugge levering en wat een mooi aanbod hebben jullie! TOP

Over Bottine.be

Wij gaan voortdurend op zoek naar kwaliteitsvolle merken. Merken die zowel comfortabel als trendy zijn. Schoenen die net dat tikkeltje anders zijn en die passen bij jouw persoonlijkheid en stijl. SHOES TO BE HAPPY ! In onze webshop vind je verschillende categorieën terug onder collecties. Je kan kiezen uit Belgisch design, feestcollectie, vegan en chroomvrij, ecologisch en chroomvrij of schoenen voor steunzolen. Heb je vragen bel of mail ons, we helpen je graag verder.