Super, zeker een aanrader

Vlotte levering Fijne communicatie Nette afhandeling Correcte prijs Vriendelijke service

Dank je wel Lies, voor de fijne beoordeling!

Zeer professioneel, snelle afhandeling...

Dank je wel!

Snel!

Hele fijne ervaring. Klantvriendelijk

Wat fijn om te horen, dank je wel. :-)

Vlot, duidelijk en toch gepersonaliseerd

Het is een gemakkelijke ervaring geweest. Van de online shop tot aan de concrete levering. Bij het openen van het pakketje zat alles proper verpakt en was er wel degelijk een handgeschreven bericht om me te bedanken, wat een verademing is om een klein persoonlijk detail te zien. Ook fijn dat vooral de lokale ecomie gesponsord werd en niet één of andere multinational. Zeker aan te raden!

Dank je wel voor dit fijne berichtje. :-)

Alles naar wens !

Met zorg verpakt en geleverd. Vlotte en correcte afhandeling !

Bedankt voor deze fijne beoordeling. :-)

Supersnelle levering en zelfs een persoonlijk berichtje!

Mijn sneakers werden 2 dagen later al geleverd. Bij mijn factuur zat ook een persoonlijk, handgeschreven berichtje, wat ervoor zorgde dat ik zeker nog eens ga bestellen op Bottine!

Dank je wel voor deze beoordeling en veel plezier met je sneakers. :-)

geweldige botten!

Getwijfeld aan bestelling te plaatsen, vanwege geen mogelijkheid te betalen met PayPal, maar twijfel was onnodig in dit geval. Snelle en vriendelijke levering en de botten zien er goed uit.

Bedankt voor je fijne reactie. We hebben je feed back meegenomen. Betaling via Pay Pal mogelijk maken staat op het to do lijstje. :-)

Mijn bestelling werd snel geleverd in een degelijke en mooie verpakking.

Bedankt voor je fijne reactie. :-)

Excellent

Very friendly, i bought a shoes for my birthday and the extra note on the invoice which i believe it is standard made it extra special.

Thank you very much, you are very welcome.

Goede communicatie, zeer snelle levering

Bedankt Cindy voor de fijne feedback

Supersnelle en correcte service! Top!

Ik kreeg mijn artikel zeer snel toegestuurd.

Heel graag gedaan. :-)

Supersnel mooie schoenen

De site is duidelijk en de levering naar NL ging ook heel snel

Bedankt voor de fijne feedback!

Parfait

Colis vite livré avec in gentil petit pot à l'intérieur!

Colis vite livré avec in gentil petit pot à l'intérieur!

Heel snelle levering

De ene dag besteld, tot mijn verbazing kwamen mijn schoenen de dag erna al per post toe. Heel fijn!

Leuk cadeautje in het pakketje. Top !

Goede kwaliteit schoenen en snelle levering, wat wil een mens meer?

Tijdens het weekend had ik schoenen besteld en op maandag werden ze al geleverd, een snelle service dus! Het handgeschreven dankwoordje was een leuke plus. ;-)

super snelle service, dag 1 bestellen, dag 2 aan mijn voetjes ;-)

super snelle service, dag 1 bestellen, dag 2 aan mijn voetjes ;-)

Service rapide et produit au top.

Colis livré en temps donné. Bon rapport qualité prix. A recommander.

Betrouwbaar

Opvallend netjes en zorgzaam verpakt geleverd

Excellent service

Rapidité, efficacité, service personnalisé. Bravo !

Top service!

Vrijdagavond besteld op de website, en zaterdagmorgen al aan huis geleverd in Aarschot!

Wonderful

Thank you for fantastic shoes - they fit perfectly. I also appreciate a little hand-written message on my invoice, which is in my mother language! Great service, thanks a lot!

Snelle service met een persoonlijke boodschap

Was nog op zoek naar leuke sneakers, perfecte paar gevonden via Bottine. Leuk om bij het thuiskomen na het werk de doos te kunnen uitpakken. Snel en tip top in orde.

snelle en correcte service

correct

Fantastic

All perfect. I purchased from spain and all went well. It would be better if they allow payment with card or other methods for purchases from out of Belgium (I paid by bank transfer).

Over Bottine.be

Wij gaan voortdurend op zoek naar kwaliteitsvolle merken. Merken die zowel comfortabel als trendy zijn. Schoenen die net dat tikkeltje anders zijn en die passen bij jouw persoonlijkheid en stijl. SHOES TO BE HAPPY ! In onze webshop vind je verschillende categorieën terug onder collecties. Je kan kiezen uit Belgisch design, feestcollectie, vegan en chroomvrij, ecologisch en chroomvrij of schoenen voor steunzolen. Heb je vragen bel of mail ons, we helpen je graag verder.