Aanrader

Goed geholpen voor juiste maat en model van Dr. Martens.

Perfect!

Persoonlijk bericht erbij, heel leuk!

correct en snel

correct en snel

Top ervaring

Mooie website Professionele afhandeling Snelle levering Gewoon top

Sleen en correct

Super tevreden!

Uitstekende kwaliteit van de schoenen, mooie korting en snelle levering!

Internetbestelling vlot en vriendelijk afgehandeld!

Bottine had wel voorraad van een schoen die bij onze lokale schoenenboer niet in voorraad was in de gewenste maat. Aangezien ik niet bij een grote internationale webshop wou bestellen, was ik blij een kleinhandel met webshop te vinden. De afhandeling en levering verliep zeer vlot en de levernota bevatte een vriendelijk handgeschreven bedankje. De schoenen zijn bovendien top (zoals te verwachten van El Naturalista).

service efficace et rapide

impressionné par la rapidité de l'envoi. je cherchais un modèle précis que je ne trouvais plus. Je l'ai trouvé ici remisé.

Excellent site

Tout était parfait. J'ai malheureusement dû retourner l'article qui ne me convenait pas mais de la commande au retour, tout s'est parfaitement, bien et vite passé. Bravo !

Supertevreden

Vlugge verzending en zeer behulpzaam !!

Super efficiënt

Zeer efficiënt, snel, vriendelijk berichtje in de doos.

Très bien !

J'ai apprécié le choix proposé par ce site. Les bottines que j'ai achetées sont tout à fait conformes à mes attentes.

Merci pour votre excellente réponse. :-)

Zeer correcte service!

Dank je wel. :-)

Snelle levering, alles vlot en correct verlopen zoals je verwacht van online bestelling.

Dank je wel. :-)

Correcte behandeling. Snelle levering.

Dank je wel voor je fijne reactie. :-)

Livraison ultra rapide

+++ Le site avec une option pour voir directement toutes les chaussures OK pour semelles orthopédiques +++ La livraison ultra rapide et soignée: commandé un jeudi soir, reçu le vendredi midi, boîte à chaussures protégée par un carton pour le transport et bien calée, et en plus un gentil petit mot à la main Merci beaucoup !

Quel plaisir d'entendre ça. Cela fait notre journée. :-)

Perfect!

Mooi assortiment en snelle correcte service

Wat fijn om dit te horen. :-)

Geen bericht van ontvangst en terugbetaling retourzending

Helaas na 10 dagen op retourzending geen bevestiging van ontvangst en bericht over terugbetaling ontvangen. Bevestigingsbericht hierover zou fijn zijn.

Beste Maike, Wat jammer dit te horen. Het bedrag werd onmiddellijk terug betaald. Aangezien je met creditcard betaald hebt kan dit even duren eer het bedrag terug op je rekening staat. We gaan vanaf nu ook een bevestiging van ontvangst sturen. mvg., Heidi Schellens

Super !

Makkelijk winkelen bij Bottine : super service en heel vriendelijk !

Beste Gerda, Wat fijn dit te horen. Dank je wel!

fantastisch

ik zag de schoenen in de etalage en bestelde ze onmiddelllijk online en zelfs zonder vooraf te passen zitten ze als gegoten: dit was mijn allereerste aankoop en zal zeker niet de laatste zijn

Beste Heidi, Wat fijn dit te horen! Dat maakt onze dag goed. Dank je wel. :-)

Top-klantenervaring

Altijd zeer vriendelijk en behulpzaam! Een zaak die duidelijk oog heeft voor haar klanten!

Dank je wel voor dit compliment. Daar worden we gelukkig van. :-)

Snelle en goede service

Snelle levering, alles is heel duidelijk en overzichtelijk, fijn dat je een persoonlijke boodschap krijgt bij je bestelling.

Heel graag gedaan Judith, bedankt voor het compliment.

Een mooie winkel en handige webshop met superservice

Sinds een jaar mijn favoriete schoenwinkel! Wat een mooi aanbod en vriendelijke bediening. Heb je even geen tijd dan is de webshop zeker een goed alternatief! ... en wat een service. Ik kon mijn schoenen niet snel gaan afhalen omdat onze vakantie was verschoven, via een vlotte communicatie werd mijn pakketje gewoon aan huis geleverd.

Dank je wel voor deze fijne reactie Kimberley.

Vlotte aankoop en correcte maat

Heel vlotte aankoop. Binnen de week ontvangen en de sandalen pasten als gegoten.

Bedankt voor je reactie en veel plezier met je sandalen. ;-)

blij met mijn aankoop

Zal zeker nog bij jullie bestellen, omwille van het fijne aanbod in duurzame merken

Beste Ingrid, Dat is fijn om te horen! tot snel. :-)

Over Bottine.be

Wij gaan voortdurend op zoek naar kwaliteitsvolle merken. Merken die zowel comfortabel als trendy zijn. Schoenen die net dat tikkeltje anders zijn en die passen bij jouw persoonlijkheid en stijl. SHOES TO BE HAPPY ! In onze webshop vind je verschillende categorieën terug onder collecties. Je kan kiezen uit Belgisch design, feestcollectie, vegan en chroomvrij, ecologisch en chroomvrij of schoenen voor steunzolen. Heb je vragen bel of mail ons, we helpen je graag verder.