Wow!

Ik zag de schoenen, meteen besteld en heel snel in huis. Met handgeschreven persoonlijk leuk briefje erbij, heel attent! Dikke 10! Dankjullie wel!

Mooie schoenen Snelle levering, heel vriendelijke verkoper

Ik ben zeer tevreden.

De ene dag besteld,de andere dag ontvangen.Sneller kan het niet.

Supersnelle levering, goede service en uiterst klantvriendelijk.

top

snelle service en de persoonlijke noot op de factuur was hartelijk

Excellente découverte

Très sérieux, très belle qualité

Bestelling werd vlug geleverd, schoenen werden mooi, verzorgd verpakt. Ook vriendelijke communicatie. Kortom zeer tevreden.

In orde.

Correcte en snelle afhandeling. Heel tevreden!

Snelle service, goede prijs

Besteld in het weekend, dinsdag ontvangen. Prijs heel concurrentieel.

Persoonlijk klantvriendelijk bedrijf

Correct, netjes, klantvriendelijk, snel. Kortom: dienstverlening zoals het hoort te zijn. Fijn bedrijf!

Mooi verpakt en een persoonlijk berichtje erbij. Jammer genoeg waren de sandalen te groot. Maar terug sturen was geen probleem en stond het geld enorm snel terug op mijn rekening. Ik bestel er zeker nog.

Gemakkelijk bestellen en snelle levering.

Goede ervaring met Bottine, bestelling goed te volgen en levering perfect op tijd.

Snelle verzending

Communicatie was even verwarrend (ik zou niet betaald hebben), maar dit werd snel en goed opgelost.

Perfectie!

Perfecte bestelling-levering. Persoonlijke en zeer vriendelijke touch! Een aanrader!

Geweldige service!

Heel fijne en vriendelijke communicatie (er liep iets mis tijdens het online betalen, maar via overschrijving kon het vlot rechtgezet worden). Zeer snelle levering, alles netjes verpakt.

Goede en snelle service

Vlot verlopen

Snelle levering- geen probleem

Rapide et sérieux

Produit conforme expédié très rapidement. Retour gratuit et simplissime.

Zeer positief, met dank aan de 2 dames

Had problemen bij de bestelling en bij telefonisch onderhoud met winkel Aarschot hebben 2 dames mij zeer vriendelijk en behulpzaam geholpen, waarvoor dank, de bestelling en verzending zijn zeer snel gebeurd.

Snelle verzending, netjes verpakt en het item is perfect

TOP

Aankoop dag nadien ontvangen en persoonlijk bedank kaartje was een mooi detail ... Dus niet aarzelen, 100% betrouwbaar.

Super aankoop

Ik kocht schoenen online eerst en vooral kreeg ik een mooie korting , dan nog eens supersnel ontvangen en dan nog een leuk handgeschreven bericht echt een aanrader Het was mijn eerste aankoop bij deze site maar zal zeker niet de laatste zijn

ok

We zijn heel tevreden! groeten

PERFECTE SERVICE

GOEDE SERVICE

Jozef Thielemansstraat 53

3200 Aarschot

+32 496 50 24 30

Over Bottine.be

Wij gaan voortdurend op zoek naar kwaliteitsvolle merken. Merken die zowel comfortabel als trendy zijn. Schoenen die net dat tikkeltje anders zijn en die passen bij jouw persoonlijkheid en stijl. SHOES TO BE HAPPY ! In onze webshop vind je verschillende categorieën terug onder collecties. Je kan kiezen uit Belgisch design, feestcollectie, vegan en chroomvrij, ecologisch en chroomvrij of schoenen voor steunzolen. Heb je vragen bel of mail ons, we helpen je graag verder.