Uitstekend schoenen

S middags besteld en s avonds geleverd

Ben zeer tevreden over de snelle en goede service en natuurlijk met de leuke botinne s :)

Mooie kwaliteit!

Werken volgens afspraak

Hele fijne winkel en service. Snel, vriendelijk en transparant in wat ze gaan doen.

Heel fijn dat alles zo duidelijk wordt vermeld wat er met je pakket gaat gebeuren en bij aankomst is het super leuk om een hand geschreven kaartje te lezen. Met een persoonlijk boodschap + bedankje voor de aankoop.

De service is geweldig goed en de schoenen cq laarsjes ben ik erg blij mee.

Très bien, aucun problème

Livré très rapidement

Acquisto

Ottimo e cordiali

Top. Rapide.

Top rapide parfait

Perfecte afhandeling

Alles verliep vlot. Snelle levering. Prima kwaliteit.

Prima levering, mooie schoenen

Was allemaal tip top verzorgd.

Trendy schoenen, toffe madam, snelle bediening!

Duidelijke website met echte toffe collecties aan schoenen, zowel voor de mannen als de vrouwen. Ik ga hier zeker nog komen shoppen ;)

Betrouwbaar

Snelle levering. Nog leuker een persoonlijke kaart bij mijn bestelling!

Voor herhaling vatbaar

Snelle en goede service. Netjes verpakt,retourformulier incl, wat ik niet nodig had Topkwaliteit!

Première commande très satisfaisante

Livraison rapide et très satisfait de ma commande.

Uiterst vriendelijk team

Om mijn ervaring bij Bottine in 1 woord te omschrijven: geweldig! Vooraleer ik mijn bestelling plaatste, had ik het team achter Bottine gecontacteerd met enkele vragen. Deze werden direct (<1dag) beantwoordt en hielpen me verder om uiteindelijk een bestelling te plaatsen. De schoenen werden rap geleverd (zelfs met een persoonlijke berichtje). Jammer genoeg geen goede fit. Het retour proces verliep ook heel vlot. Terugzendsticker werd meegeleverd dus hoef je zelf niet meer af te printen (groot pluspunt). Terugbetaling gebeurde ook vlot. Ondanks dat ik niet mijn ding gevonden heb, ben ik enorm content met de service die hier geleverd werd. Topklasse! In de toekomst kom ik zeker terugkijken of er niet een mooi paar schoenen in de webwinkel staat. Bedankt!

Goed geholpen na verzendingsproblemen

Geweldige service en persoonlijke benadering

Ik vond de persoonlijke bericht samen met mooie kaart erg super tof. Ik werd snel geholpen met herstellen van paar mijn foutjes in de bestelling

voor herhaling vatbaar

Mijn eerste en toevallige kennismaking met "Bottine" maar een heel fijne. Zeer overzichtelijke site, duidelijke communicatie, snelle antwoorden en levering en uitgebreid gamma van betalingsmogelijkheden. Goed verpakt toegekomen en in de doos bij de sneakers zat er een heel leuk, lief kaartje.

Mijn bestelling werd met zorg verstuurd.

De schoenen die ik bestelde waren zorgvuldig verpakt en het was een echte verrassing dat er een persoonlijke bedankt kaart bij zat van het Botinne team. Super attent van jullie. De verzending ging super snel. Dank je voor de goede service, ik surf zeker terug naar jullie shop.

Ik bestelde online, kreeg duidelijke mails en ontving de bestelde schoenen spoedig. Ik ben tevreden.

Zeer snelle service! Alles meer dan in orde!

Mijn online bestelling is zeer vlug geleverd. Perfect verpakt.

Snelle levering.

De levering van mijn schoenen ging erg snel. Verder is Bottine ook goed telefonisch bereikbaar . Komen afspren goed na!

Super nette verzending en service

Super snelle en nette verzending met een lief persoonlijk kaartje erbij. En prachtige laarsjes.

Over Bottine.be

Wij gaan voortdurend op zoek naar kwaliteitsvolle merken. Merken die zowel comfortabel als trendy zijn. Schoenen die net dat tikkeltje anders zijn en die passen bij jouw persoonlijkheid en stijl. SHOES TO BE HAPPY ! In onze webshop vind je verschillende categorieën terug onder collecties. Je kan kiezen uit Belgisch design, feestcollectie, vegan en chroomvrij, ecologisch en chroomvrij of schoenen voor steunzolen. Heb je vragen bel of mail ons, we helpen je graag verder.