Goede srvice

Ben heel tevreden en is super snel gegaan. Waarvoor dank

Zeer snelle service

Mooie prijzen

Prachtige schoenen en snelle levering

Eerste aankoop bij Bottine en zeer tevreden. Prachtige schoenen gekocht met een mooie soldenkorting. Snelle levering en goede verpakking.

Very satisfaying :)

Had a very good experience with Bottine. Got some issues with getting the payment through, but once I contacted them, the problem was resolved within minutes and they shipped the order that same day. I'm very happy with my shoes and with their customer service :)

Schitterend

Alles is prima verlopen. Zeker een aanrader. Snelle levering. Correcte afhandeling.

Bestellen ging heel vlot, en 2 dagen daarna werd mijn pakje geleverd. De verpakking had de juiste afmetingen. Het persoonlijk kaartje werd geapprecieerd.

très satisfaite

mon achat correspond tout à fait à mes attentes. Très satisfaite

Snelle service. Goede kwaliteit.

Prettig en persoonlijk.

Dank je wel voor je fijne reactie. :-)

te veel packaging. niet ecologisch!

too much packaging, very anti ecological :(

Beste Ursula, Bedank voor je bericht. Je hebt twee lammen zooltjes besteld. Deze hebben we in een lage doos verstuurd omdat we de zooltjes anders moesten plooien. Dit is niet goed voor de zolen. De doos wordt afgeplakt met tape zodat er geen water in de doos kan. Jammer dat je dit zo ervaren hebt.

Impeccable

Envoi rapide et soigné produit tout à fait conforme

Je vous remercie pour votre excellente réponse.

Vlotte aankoop.

De schoenen zitten perfect. Ze werden heel snel en mooi verpakt verzonden. Heel blij met de aankoop.

Fijn om te horen Barbara. :-)

Voor herhaling vatbaar

Duidelijke website, héél vlotte afhandeling van de aankoop.

Dank je wel!

10/10 zéér tevreden als nieuwe klant.

Vlotte verkoop duidelijk en correct. Kan de bestelling/ verzending goed opvolgen. Zeker tot een volgende aankoop.

Wat fijn om te horen.

Hele snelle afhandeling

Snelle levering met een persoonlijke noot erbij

Bedankt voor je reactie Moniek. :-)

zeer tevreden

Mooi en degelijk verpakt. Netjes optijd geleverd. De artikelen die ik bestelde waren ook in prima staat! Zeer tevreden, ik ga zeker nog een keertje bij jullie shoppen! AANRADER! :)

Dank je wel voor deze fijne reactie Lies.

Snelle en goede service en hele mooie schoenen

Snelle en goede service en hele mooie schoenen

Dank je wel Els. :-)

super service!

zeer tevreden over de snelle service!

Dank je wel voor je fijne reactie. :-)

zeer goed

Vlotte service en heel vriendelijk personeel

Wat fijn om te horen. Dank je wel. :-)

Envoi rapide et remboursement sans histoire

Je vous remercie pour votre excellente réponse.

Een aanrader om te "winkelhieren"!

Snelle levering. Leuk dat er een persoonlijk berichtje bij zat. Gemakkelijk terug te sturen indien de schoenen niet passen, top!

Bedankt voor je fijne reactie Ann

Great items!

The online shop worked well, the items got delivered in time and they are of great quality. All good!

Very nice to hear. Thank you

Fijn online shoppen @bottine

Makkelijke site om online te shoppen. Via mail kreeg ik voldoende informatie over de bevestiging, levering. Niet lang moeten wachten :-) Retour papieren mee geleverd, maar niet nodig gehad! Zalig paar sneakers ontvangen Dankjewel voor de fijne service en graag tot een volgende keer …

Wat fijn om te horen Cindy. Heel graag tot een volgende keer. :-)

Vlotte service!

Vlotte en verzorgde service!

Dank je wel voor de fijne reactie

Taille trop petite alors que 39 en palladium me vont vue que j'en ai... Donc retour

Trop petite alors que 39 en palladium me vont vue que j'en ai... Donc retour

Dommage que la taille n'était pas bonne. Nous n'avons malheureusement plus de grande taille en stock. Nous vous rembourserons le montant.

Absolute aanrader

Groot aanbod, en bijzonder vriendelijke en efficiënte service.

Dank je wel An :-)

Over Bottine.be

Wij gaan voortdurend op zoek naar kwaliteitsvolle merken. Merken die zowel comfortabel als trendy zijn. Schoenen die net dat tikkeltje anders zijn en die passen bij jouw persoonlijkheid en stijl. SHOES TO BE HAPPY ! In onze webshop vind je verschillende categorieën terug onder collecties. Je kan kiezen uit Belgisch design, feestcollectie, vegan en chroomvrij, ecologisch en chroomvrij of schoenen voor steunzolen. Heb je vragen bel of mail ons, we helpen je graag verder.