Trendy, originele en kwaliteitsvolle schoenen, vlot online besteld en geleverd.

Bottine heeft een hele mooie collectie van trendy, originele en kwaliteitsvolle schoenen. De online bestelling was snel geleverd en vergezeld van een leuk kadootje (was een actie bij aankoop). Bedankt aan Heidi en haar team!

Zeer tevreden.

Extra cadeautje + handgeschreven kaartje + persoonlijke levering = TOP!

TOP !

Leuke schoenen die goed zitten en er goed uitzien !

Snelle levering in tijde van coronacrisis!

Goede service! Mooie en kwaliteitsvolle pantoffels!

uitstekende service

blij met mijn aankoop!

Uitstekende service !

Uitgebreide keuze in schoenen...fijne verkoopster. Een hart voor haar zaak.

Vriendelijk en behulpzaam.

Vlotte bediening. Veel keuze. Levering zelfde dag aan huis

Super vriendelijk, super kwaliteitsschoenen

Ik keer tevreden terug :)

Persoonlijk en snel aan huis geleverd in een mooie verpakking!

Super goeie service, snelle reactie en snelle verzending! top!

Bij vragen kreeg ik snel antwoord en super vriendelijke service!

Het zijn kwaliteitsschoenen!!

Sinds 4 jaren dragen we de schoenen van Bottine!! Telkens schoenen met warme kleuren en dat tikkeltje speciaal!!! Top!!!

Goede service en topcollectie!

Prachtige pumps gekocht. Ze werden snel geleverd door de eigenaar in een mooie zak mét nog een kaartje en een cadeautje bij. Ik zou niet weten hoe de service nog beter en attenter kan. Bedankt, Bottine! En nu moet ik door want ik ga paraderen in mijn nieuwe pumps 😉

Zeer mooi aanbod, aanvaardbare prijzen, snelle levering en leuke attentie tijdens deze moeilijke 'Corona'periode.

Heel snelle en vlotte service

Kwaliteit en Comfort

Super tevreden, Eindelijk trendy schoenen gevonden voor steunzolen. Bedankt.

Top schoenenzaak met top bediening !

Bottine is een zaak waarin je een uitgebreide en diverse keuze aan schoenen terug vindt. Modieuze Belgische merken, fairtrade merken, vegan schoenen, schoenen voor steunzolen ... je vindt er zowel hippe en trendy stijlen als een klassiekere stijl. Schoenen voor elke dag of schoenen voor een feestelijk moment. Je vindt er ook een heel ruim aanbod aan sneakers terug, zowel hip, modern als meer klassiek. Als je dit dan nog eens combineert met een fijne, vriendelijke bediening die ondersteund wordt door écht vakmanschap, dan weet je wel waar je met een gerust en blij hart en een paar top schoenen de winkel weer buiten stapt !

De dag zelf aan huis geleverd met een leuke attentie bij.

Over Bottine.be

Wij gaan voortdurend op zoek naar kwaliteitsvolle merken. Merken die zowel comfortabel als trendy zijn. Schoenen die net dat tikkeltje anders zijn en die passen bij jouw persoonlijkheid en stijl. SHOES TO BE HAPPY ! In onze webshop vind je verschillende categorieën terug onder collecties. Je kan kiezen uit Belgisch design, feestcollectie, vegan en chroomvrij, ecologisch en chroomvrij of schoenen voor steunzolen. Heb je vragen bel of mail ons, we helpen je graag verder.