PERFECTE SERVICE

GOEDE SERVICE

Een aanrader!

Een ruim assortiment, goede prijzen, betrouwbaar, snelle levering, persoonlijke touch, een fijne koopervaring en tevreden klant!

Veel keuze op de website. Kiezen is dus het moeilijkste. Bestelling werd snel geleverd en verpakt in een stevige doos. Eén aanrader.

Parfait

Expédition rapide, produit conforme. C'est parfait.

super

snelle levering en top kwaliteit

Dank je wel voor de fijne reactie Martine!

Très bon service en ligne

Envoi très rapide et soigné, merci!

Vlotte correcte dienstverlening

Klantvriendelijk website Gemakkelijk bestelproces Snelle levering

Bestelling Hoff Blue Jay

Perfecte levering, snel en efficiënt, mooi verpakt en met een persoonlijke touch!

Snelle en correcte afhandeling

Ik bestelde onlangs 2 paar sandalen en alvorens de verzending me had bereikt, werd ik gecontacteerd door de verkoopster om te melden dat er kleine krasjes zaten op één van de sandalen. Ik kreeg meteen de keuze om deze te houden met een korting, of om ze terug te sturen. Deze klantvriendelijke aanpak heb ik enorm gewaardeerd. Ik heb de sandalen trouwens gehouden want ze zitten heerlijk!

Zo fijn om te lezen, graag gedaan Sara. :-)

Perfecte service

Heel blij dat ik de sandalen die ik al een tijd zocht nog in de online shop kon terugvinden. Snelle verzending.

Bedankt voor je fijne reactie Natalie! :-)

Positief

Vlotte levering, mooie schoenen, spijtig waren ze te smal ... Vlotte terugbetaling

Jammer dat ze niet paste, bedankt voor je reactie. Volgende keer beter :-)

Heel snel!

Het pakje werd heel snel en correct geleverd. Als ik 1 tip nog mag geven: er werden heel veel mails gestuurd met updates, dat mag wel minder maar stoorde niet super hard.

Beste Astrid, dank je wel voor je fijne reactie en je tip. We gaan dit in het weekend bekijken en aanpassen.

Niets dan lof over mijn ervaring van mijn bestelling bij Bottine, alle artikelen werden keurig verpakt en snel geleverd. Ik werd zeer goed op de hoogte gehouden over alle verzendingsdetails via mail en er zat zelfs een persoonlijke boodschap bij mijn bestelling die handgeschreven was wat ik ten zeerste waardeer. Dank u Bottine!

Heel graag gedaan Evi. :-)

Super maar helaas.

Wat een vriendelijke webshop. Daar aarschot te ver is bestel ik oneline vanwege het uiterst interessante assortiment. Helemaal mijn smaak. Chrome vrij leder en vr steunzolen. Helemaal top. Alleen was de kleur een beetje te flets en zaten de schoenen iets te nip. Jammer! Mijn ervaring met Bottine is fijn. Hun persoonlijk bedankje is ook aangenaam. Volgende keer bestel ik er terug en hoop de schoenen te kunnen houden.

Dank je wel voor je fijne reactie Annemie. Volgende keer beter. :-)

Everything was perfect !

I bought Geox shoes for my baby. First of all, the price was very good. Moreover, the delivery was free and super fast. Cherry on top : in the parcel, there was a handwritten message thanking me for buying from them. Absolutely lovely :-) thank you very much.

Thank you very much for this fine response

Super ervaring

Super top! Alles verloopt zeer snel! Spijtig genoeg was de schoen te klein maar het was mijn fout.

Bedankt voor de fijne reactie!

super

Persoonlijke touch bij een verzending en super service via de telefoon. Thanks again Heidi!

Wat fijn om te horen! Dank je wel Jeroen. :-)

livraison rapide, assortiment original et de qualité!

J'ai enfin trouvé un shop où les chaussures sont comme je les aime: différentes, originales, confortables. Et j'ai adoré le fait qu'on y trouve aussi des chouettes chaussettes assorties! Je reviendrai; c'est sûr!

Comme c'est agréable ! Merci beaucoup :-)

Vlotte correcte service

Dank je wel voor de fijne reactie! :-)

Snelle levering. Zoals beschreven. Zeer tevreden.

Wat fijn om te horen. Dank je wel. :-)

Snelle levering, goede prijs.

Had nog 5min om te bestellen met verzending zelfde dag, en dit op een feestdag. Effectief alles snel in huis en mooi verpakt.

Dank je wel voor de fijne beoordeling Dries!

Geweldige service

2 woorden . Geweldige service

Bedankt voor je fijne reactie Kurt. Heel graag gedaan!

Parfait !

Commande reçue très rapidement, emballage soigné et un petit mot sur la facture ! Au top !

Merci pour cette belle réponse Julien. :-)

Vlotte verkoop

Dank je wel Carine. :-)

Great service

Good website and excellent customer care. I would recommend. Thank you

Thank you for the nice response Rebecca :-)

Jozef Thielemansstraat 53

3200 Aarschot

+32 496 50 24 30

Over Bottine.be

Wij gaan voortdurend op zoek naar kwaliteitsvolle merken. Merken die zowel comfortabel als trendy zijn. Schoenen die net dat tikkeltje anders zijn en die passen bij jouw persoonlijkheid en stijl. SHOES TO BE HAPPY ! In onze webshop vind je verschillende categorieën terug onder collecties. Je kan kiezen uit Belgisch design, feestcollectie, vegan en chroomvrij, ecologisch en chroomvrij of schoenen voor steunzolen. Heb je vragen bel of mail ons, we helpen je graag verder.