Super tevreden!

Zeer uitgebreide keuze. Online schoenen besteld, volgende dag geleverd. Wat een service!!

Netjes en snel geleverd!

Topservice!

Perfecte afhandeling

Perfecte afhandeling

Zeer tevreden over schoenen, levering en contact

Schoenen zijn topkwaliteit en worden perfect op tijd geleverd. Enorm vriendelijk contact aan de telefoon. Groot pluspunt is ook dat er een kant en klare retourbon bijgevoegd wordt in je pakket dus niet nodig deze zelf af te printen.

Prima service, bestelling volgende dag al geleverd!

Super mooie Laarzen van atelier content online besteld en de volgende dag kon ik ze al dragen! Top!

Snel en transparant

Super aangename verkoopster. Bestelling stond direct klaar

Perfect! Perfect! Perfect!

Excelente

Rapidité et gentillesse

Topservice!

Kerstcadeautje online besteld. Helaas bleef dit vast zitten bij BPost, waardoor het enkele dagen voor kerst nog niet aangekomen was. 's Woensdags terug contact opgenomen met Bottine omdat enkel zij zelf een dossier konden opstarten bij BPost. Zelfde dag nog kreeg ik feedback van Heidi, op donderdag bleek het pakket verloren te zijn. Ze heeft onmiddellijk contact met me opgenomen, een nieuw pakketje op haar eigen kosten verzonden en op vrijdag konden we het afhalen bij een postkantoor. Toch nog mooi op tijd aangekomen dus! Aanrader!

Vlotte en snelle verzending

Iets opmeten wordt met heel plezier gedaan.

Zeer vriendelijk en snel geholpen

Snelle levering van mijn schoenen waar ik al heel lang naar opzoek was. Plus nog een persoonlijke mail aangezien ik recht had op Black Friday korting! Ik zal deze site toevoegen aan mijn online-schoenenwinkel-pagina ;-)

Réactivité, efficacité, amabilité, etc.

Je les remercie pour leur gentillesse, et leur professionnalisme. Merci à eux. Je recommande Bottine.be sans hésiter.

Warme en goede service!!

Aangename website. Een vlotte levering met een persoonlijk kaartje - heel fijn in deze tijden!

Supersnel geleverd, beste prijs

In de webshop van Dr Martens 10% kortingvoucher proberen (die niet werkt), dan maar verder gezocht. Bij Bottine dadelijk Dr Martens aan een nóg mooiere prijs. Ik kom zeker nog eens terug, dan voor een paar Belgische Komrads, die je óók nergens anders vindt (aan die prijs).

Livraison rapide et conforme

Boutique sérieuse, livraison impeccable, y compris à l'étranger (France)

Top service!

Heel goede service! Dag besteld, dag erna in huis!

Snelle, correcte service!

Mijn MoMA boots zijn schitterend! Snelle en correcte service !

Snelle service en super vriendelijk.

Wij hadden een heel fijne ervaring. Kwaliteit en goede service.

Zeer snelle levering, en goed verpakt. Als je de doos opendoet, zit er ook een leuk geschreven tekstje bij (wat het net weer een tikkeltje persoonlijker maakt bij online bestellingen). De schoenen zijn zeer mooi en zitten als gegoten!

Heel vlugge levering van mijn prachtig afgewerkte laarsjes!

Het enig minpuntje: de koerierdienst heeft niet gewacht tot ik beneden was (2 minuten!). De doos stond buiten aan de deur en dat vind ik niet veilig.

Prima service!

Prima en snelle service! persoonlijke bedanking maakt het extra fijn!

Aanrader

Goed geholpen voor juiste maat en model van Dr. Martens.

Perfect!

Persoonlijk bericht erbij, heel leuk!

correct en snel

correct en snel

Top ervaring

Mooie website Professionele afhandeling Snelle levering Gewoon top

Over Bottine.be

Wij gaan voortdurend op zoek naar kwaliteitsvolle merken. Merken die zowel comfortabel als trendy zijn. Schoenen die net dat tikkeltje anders zijn en die passen bij jouw persoonlijkheid en stijl. SHOES TO BE HAPPY ! In onze webshop vind je verschillende categorieën terug onder collecties. Je kan kiezen uit Belgisch design, feestcollectie, vegan en chroomvrij, ecologisch en chroomvrij of schoenen voor steunzolen. Heb je vragen bel of mail ons, we helpen je graag verder.