Snelle levering, alles vlot en correct verlopen zoals je verwacht van online bestelling.

Correcte behandeling. Snelle levering.

Livraison ultra rapide

+++ Le site avec une option pour voir directement toutes les chaussures OK pour semelles orthopédiques +++ La livraison ultra rapide et soignée: commandé un jeudi soir, reçu le vendredi midi, boîte à chaussures protégée par un carton pour le transport et bien calée, et en plus un gentil petit mot à la main Merci beaucoup !

Perfect!

Mooi assortiment en snelle correcte service

Geen bericht van ontvangst en terugbetaling retourzending

Helaas na 10 dagen op retourzending geen bevestiging van ontvangst en bericht over terugbetaling ontvangen. Bevestigingsbericht hierover zou fijn zijn.

Beste Maike, Wat jammer dit te horen. Het bedrag werd onmiddellijk terug betaald. Aangezien je met creditcard betaald hebt kan dit even duren eer het bedrag terug op je rekening staat. We gaan vanaf nu ook een bevestiging van ontvangst sturen. mvg., Heidi Schellens

Super !

Makkelijk winkelen bij Bottine : super service en heel vriendelijk !

Beste Gerda, Wat fijn dit te horen. Dank je wel!

fantastisch

ik zag de schoenen in de etalage en bestelde ze onmiddelllijk online en zelfs zonder vooraf te passen zitten ze als gegoten: dit was mijn allereerste aankoop en zal zeker niet de laatste zijn

Beste Heidi, Wat fijn dit te horen! Dat maakt onze dag goed. Dank je wel. :-)

Top-klantenervaring

Altijd zeer vriendelijk en behulpzaam! Een zaak die duidelijk oog heeft voor haar klanten!

Dank je wel voor dit compliment. Daar worden we gelukkig van. :-)

Snelle en goede service

Snelle levering, alles is heel duidelijk en overzichtelijk, fijn dat je een persoonlijke boodschap krijgt bij je bestelling.

Heel graag gedaan Judith, bedankt voor het compliment.

Een mooie winkel en handige webshop met superservice

Sinds een jaar mijn favoriete schoenwinkel! Wat een mooi aanbod en vriendelijke bediening. Heb je even geen tijd dan is de webshop zeker een goed alternatief! ... en wat een service. Ik kon mijn schoenen niet snel gaan afhalen omdat onze vakantie was verschoven, via een vlotte communicatie werd mijn pakketje gewoon aan huis geleverd.

Dank je wel voor deze fijne reactie Kimberley.

Vlotte aankoop en correcte maat

Heel vlotte aankoop. Binnen de week ontvangen en de sandalen pasten als gegoten.

Bedankt voor je reactie en veel plezier met je sandalen. ;-)

blij met mijn aankoop

Zal zeker nog bij jullie bestellen, omwille van het fijne aanbod in duurzame merken

Beste Ingrid, Dat is fijn om te horen! tot snel. :-)

Het foutje dat ik maakte bij mijn bestelling werd onmiddellijk met een glimlach rechtgezet. Ik had de laarsjes super snel in huis en ze werden vergezeld met ddn persoonlijk briefje, heel leuk. Ze zien er trouwens ook geweldig uit!

Beste Liese, Dank je wel voor je fijne berichtje. Heel graag gedaan!

nice shoes, good service

The deal was easy, the shipping was very fast.

Thank you for your fine response

Réactif

Commande reçue très rapidement avec petit mot sympa de l'équipe .

Merci pour votre excellente réponse

Super snelle levering van mijn sneakers. Erg leuk met een persoonlijk handgeschreven briefje erbij. Kortom fantastische ervaring met winkelen bij Bottine! Helaas waren de mooie sneakers te klein en met pijn in mijn hart moest ik ze terugsturen.. helaas niet in mijn maat meer op voorraad..

Beste Marrig, Dank je wel voor je fijne reactie.

Betrouwbaar en mooie producten

Er leek iets mis te gaan met een rerourzending; twee paar dezelfde schoenen besteld in verschillende maten. Een retour gestuurd maar geen melding daarvan. Na mail sturen binnen een uur bericht en een dag later alles opgelost. Chapeau!!

Beste Frans, Dank je wel voor je fijne reactie.

Positieve ervaring

Alles verloopt vlot en correct! Heel snel geleverd.

Vendeur sérieux

Article conforme avec délai de livraison rapide vers la France et petit mot personnel sympathique accompagnant l’article commandé. Un seul axe d’amélioration possible : accepter le paiement Paypal

Uitstekende klantenservice, eigentijds assortiment

Bij Bottine heb ik altijd al mijn ding gevonden: sneakers gemaakt van gerecycleerd materiaal, sokken en panty's van unieke en duurzame makelij en stevige Dr. Martens die de tand des tijds wonderwel doorstaan. De verkopers zijn ook altijd behulpzaam en kennen hun producten door en door. Omdat ik zelf in Aarschot woon en graag lokaal koop, brachten ze mijn laatste bestelling zelfs gewoon tot aan mijn voordeur, zonder dat ik op de post moest wachten. Ik koop hier graag mijn schoenen, online én offline. :)

Enkele dagen na bestelling, levering van mijn Sandalen. Passen perfect. Persoonlijk briefje was een leuke verrassing!

Alles zeer vlot verlopen!

Van bestelling tot levering geen problemen ondervonden: snel, goede communicatie en tevreden met mijn aankoop.

Vlot en vriendelijk

Vlotte en vriendelijke service, snelle levering, prachtige schoenen

Parfait

Envoie rapide. Parfait.

Geen opmerkingen. alles perfect verlopen

Alles verlopen zoals het hoort

Over Bottine.be

Wij gaan voortdurend op zoek naar kwaliteitsvolle merken. Merken die zowel comfortabel als trendy zijn. Schoenen die net dat tikkeltje anders zijn en die passen bij jouw persoonlijkheid en stijl. SHOES TO BE HAPPY ! In onze webshop vind je verschillende categorieën terug onder collecties. Je kan kiezen uit Belgisch design, feestcollectie, vegan en chroomvrij, ecologisch en chroomvrij of schoenen voor steunzolen. Heb je vragen bel of mail ons, we helpen je graag verder.