Snelle, vlotte levering

Mijn bestelling werd snel en netjes ingepakt aan huis geleverd. Fijn dat er een persoonlijk berichtje bij te lezen was! Bedankt voor de moeite!

Fijne webshop

Fijne en makkelijke webshop, snelle verzending

Fast and Good

Ok

Tot nu toe slecht!

Ik heb het artikel nog niet ontvangen! Het is afgelopen vrijdag verzonden. Gisteren heb ik van een medewerkster, nadat ik om duidelijkheid had gevraagd, pas een track en trace code gekregen, maar het blijkt te blijven steken bij dat het pakket gesorteerd is bij de post. Reden zou zijn stakingen en feestdagen. Dat kan natuurlijk. Ik hoop dat het goed komt. Misschien ligt het aan de Belgische post. Deze vraag om beoordeling komt dus veel te vroeg.

Vlot en Puur

Vlotte levering, puur product ! Super comfortabele sneakers. Ik loop er al jaren op!

Excellent transaction!

I found a pair of Asportuguesas at this store that was not available in the US and was thrilled about it! The checkout process was easy and shipping was very fast. I had my shoes within a week and they communicated very well so I knew exactly when my order was processed, shipped and arriving. I highly recommend this shop!

Réponse rapide du service client par mail avant l’achat. Livraison en moins de 24 heures!

Produit en emballé, et de qualité (pantoufles Nordikas). Très satisfaite de mon expérience.

correct snel vriendelijk

Alsof ik een cadeautje ontving. Vriendelijke boodschap en probleemloze afhandeling. Schoenen pasten perfect, dus geen retour nodig.

Ok

Heb een bestelling gedaan maar er waren enkele problemen. Heb mijn geld terug gekregen. Heb naar de winkel gebeld en ze zullen zien of teminste 1paar nog besteld kan worden en ik krijg er dan korting op. Ok dus

Wow.

's Zaterdag besteld, maandag geleverd. Kan het nog beter ?

Super, zeker een aanrader

Vlotte levering Fijne communicatie Nette afhandeling Correcte prijs Vriendelijke service

Dank je wel Lies, voor de fijne beoordeling!

Zeer professioneel, snelle afhandeling...

Dank je wel!

Snel!

Hele fijne ervaring. Klantvriendelijk

Wat fijn om te horen, dank je wel. :-)

Vlot, duidelijk en toch gepersonaliseerd

Het is een gemakkelijke ervaring geweest. Van de online shop tot aan de concrete levering. Bij het openen van het pakketje zat alles proper verpakt en was er wel degelijk een handgeschreven bericht om me te bedanken, wat een verademing is om een klein persoonlijk detail te zien. Ook fijn dat vooral de lokale ecomie gesponsord werd en niet één of andere multinational. Zeker aan te raden!

Dank je wel voor dit fijne berichtje. :-)

Alles naar wens !

Met zorg verpakt en geleverd. Vlotte en correcte afhandeling !

Bedankt voor deze fijne beoordeling. :-)

Supersnelle levering en zelfs een persoonlijk berichtje!

Mijn sneakers werden 2 dagen later al geleverd. Bij mijn factuur zat ook een persoonlijk, handgeschreven berichtje, wat ervoor zorgde dat ik zeker nog eens ga bestellen op Bottine!

Dank je wel voor deze beoordeling en veel plezier met je sneakers. :-)

geweldige botten!

Getwijfeld aan bestelling te plaatsen, vanwege geen mogelijkheid te betalen met PayPal, maar twijfel was onnodig in dit geval. Snelle en vriendelijke levering en de botten zien er goed uit.

Bedankt voor je fijne reactie. We hebben je feed back meegenomen. Betaling via Pay Pal mogelijk maken staat op het to do lijstje. :-)

Mijn bestelling werd snel geleverd in een degelijke en mooie verpakking.

Bedankt voor je fijne reactie. :-)

Excellent

Very friendly, i bought a shoes for my birthday and the extra note on the invoice which i believe it is standard made it extra special.

Thank you very much, you are very welcome.

Goede communicatie, zeer snelle levering

Bedankt Cindy voor de fijne feedback

Supersnelle en correcte service! Top!

Ik kreeg mijn artikel zeer snel toegestuurd.

Heel graag gedaan. :-)

Supersnel mooie schoenen

De site is duidelijk en de levering naar NL ging ook heel snel

Bedankt voor de fijne feedback!

Parfait

Colis vite livré avec in gentil petit pot à l'intérieur!

Colis vite livré avec in gentil petit pot à l'intérieur!

Heel snelle levering

De ene dag besteld, tot mijn verbazing kwamen mijn schoenen de dag erna al per post toe. Heel fijn!

Leuk cadeautje in het pakketje. Top !

Over Bottine.be

Wij gaan voortdurend op zoek naar kwaliteitsvolle merken. Merken die zowel comfortabel als trendy zijn. Schoenen die net dat tikkeltje anders zijn en die passen bij jouw persoonlijkheid en stijl. SHOES TO BE HAPPY ! In onze webshop vind je verschillende categorieën terug onder collecties. Je kan kiezen uit Belgisch design, feestcollectie, vegan en chroomvrij, ecologisch en chroomvrij of schoenen voor steunzolen. Heb je vragen bel of mail ons, we helpen je graag verder.