Snelle service en met een persoonlijk bedankje

Dank je wel Marianne. :-)

Altijd al top kwaliteit en top service bij Bottine.

Dank je wel Els :-)

Top service!

Aangenaam verrast, gratis thuis levering en mooi verpakt ! Topservice! Bedankt!

Heel graag gedaan Marc. Bedankt voor je fijne reactie. :-)

Instant hapiness bij levering!

Snel en correct geleverd! Ging op zoek naar een specifiek paar schoenen en kwam uit bij Bottine.be waar ze mijn maat op stock hadden. Makkelijk bestel- en betaalproces en enkele dagen later kon ik de schoenen aan mijn voetjes trekken. Kortom, een aanrader om hier te bestellen!

Dank je wel voor de fijne reactie. :-)

Perfect!

Veel keuzes en snelle levering. En een leuke bedanking mee in het pakket!

Fijn om te horen! :-)

Ottimo servizio

Sito on line ben Curato e chiaro

Grazie per la vostra gentile risposta! :-)

Supersnelle levering

Supersnelle levering en supersnelle terugbetaling na retour. Geen antwoord gekregen op een vraag via email aan klantenservice.

Beste Elke, Dank je wel voor je bericht. Door de soldendrukte is je mail ons ons ontgaan. Ik heb je net geantwoord.

Mooi artikel, goede prijs, vlotte levering

Ik vond dit artikel online bij jullie ongeveer30€ goedkoper dan op andere sites. Ook de vlotte levering en de persoonlijke bedanking, vind ik erg super.

Dank je wel voor je fijne bericht. :-)

Hum

Réceptionné à ce jour , juste un petit hic , les chaussures sont griffées à plusieurs endroit , dommage car se sont de jolies chaussures

• Nous recommanderiez-vous? Non

Cher Damien, Le modèle Art 0903 est en cuir graissé. Vous verrez toujours des rayures sur ce cuir. Nous avons déjà mentionné sur le webshop que ce modèle a des rayures. Nous vous prions de nous excuser pour ce désagrément.

Zeer vlotte service

Mijn schoenen werden zeer snel geleverd waarvoor dank!

Dank je wel voor je fijne reactie, veel plezier met je nieuwe schoenen.

Correcte handel

Vlugge aflevering aan een mooie prijs

Dank je wel Jozef voor de fijne reactie.

Mooie schoenen, snelle levering en met aandacht

De bestelling ging heel makkelijk. De schoenen werden ontzettend snel verzonden en de verzending is goed te volgen. De schoenen zijn door Bottine met aandacht verpakt met zelfs een handgeschreven bedankje erbij. Kortom: ben zeer tevreden en kan iedereen aanraden hier te bestellen.

Dank je wel Peter voor de fijne reactie. :-)

Erg tevreden, heel snelle levering. Alles prima verlopen.

Dank je wel Katleen voor je fijne reactie. :-)

Topservice

Efficiënte snelle service Topkwaliteit

Fijn om te horen, bedankt Magda. :-)

Enfin des bottines ultras confortables

Je recommande vivement !! Je porte des semelles orthopédiques et j'avais un mal fou à trouver une marque de chaussures avec semelles amovibles et un poil plus large Tout en étant très esthétiques ,elles sont d'un confort exceptionnel Mes bottines sont fourrées et sont parfaites pour l'hiver Merci ❤️

Je vous remercie pour votre excellente réponse. Bonnes fêtes !

Top! Goede service

Goede website met toffe schoenen. Snelle levering, ook naar Nederland toe. Ik dacht dat er iets fout was gegaan met de bezorging (dat was achteraf niet zo) en Bottine heeft direct gereageerd, echt heel fijn!

Dank je wel voor je leuke reactie Marie. Fijne feesten!

Fijne botjes, handige website, en zeer snelle levering

Ik kan eigenlijk niet veel zeggen. Ik had mijn oog op een paar enkellaarsjes maar in mijn vaste winkel in Leuven was mijn maat niet meer beschikbaar. Ook op de webshop van het merk zelf was het model uitverkocht. Maar google toonde mij het model in mijn maat op de webshop van Bottine. De beslissing was dan snel gemaakt. Bottine is mijn soort winkel- degelijke merken, orginele ontwerpen, vakwerk, vaak gemaakt in Spanje of Portugal, zonder pretentie. Als Aarschot wat dichterbij was, zou ik er zeker gaan winkelen!

Wat fijn om te lezen. Als we net te ver zitten dan sturen we ze heel graag naar jou. :-)

Commande passée le 5 décembre Toujours pas reçue

Impossible de créer un compte pour accéder au service client et suivre ma commande ! Pouvez-vous m’aider ?

• Nous recommanderiez-vous? Non

Chère Bernadette, Je viens de vous envoyer le lien par e-mail Dommage que le colis ne soit pas encore arrivé. Il y a de nouveau du mouvement dans le colis, nous suivons l'affaire.

Zeer. Goede en snelle service.

Dank je wel Nancy voor de fijne beoordeling! :-)

Correct

La première fois que j’achète des chaussures chez bottines et sûrement que je recommanderais des chaussures chez bottines Merci beaucoup aussi pour le petit mot écrit sur la facture Je recommande vivement bottines Meilleur salutations E.G

Merci pour cet excellent commentaire. :-)

alles zeer oké met de levering

Bedankt voor de fijne beoordeling Rosette! :-)

Geweldige service

Prima service, snelle levering en snel antwoord op vragen.

Wat fijn om te horen, dank je wel!

Livraison rapide. Produit très bien emballé et conforme à mes attentes. Très jolies baskets.

Quel plaisir de lire. Je vous remercie de tout cœur !

Good Service and fast delivery to the UK

Easy to deal with. Professional and fast.

Thank you for this fine review. :-)

Perfecte on-line bestel procedure

Gemakkelijk te gebruiken en duidelijke on-line bestel procedure, gevolgd door bevestiging en communicatie mbt tot leveren (en retourneren) . Binnen de 24u werden schoenen geleverd!

Dank je wel voor de fijne beoordeling Kristine. :-)

Over Bottine.be

Wij gaan voortdurend op zoek naar kwaliteitsvolle merken. Merken die zowel comfortabel als trendy zijn. Schoenen die net dat tikkeltje anders zijn en die passen bij jouw persoonlijkheid en stijl. SHOES TO BE HAPPY ! In onze webshop vind je verschillende categorieën terug onder collecties. Je kan kiezen uit Belgisch design, feestcollectie, vegan en chroomvrij, ecologisch en chroomvrij of schoenen voor steunzolen. Heb je vragen bel of mail ons, we helpen je graag verder.