Heel goeie ervaring.

Vlotte verzending!

Dank je Carina! :-)

Duidelijke informatie over het product

Veel info over product weer.

Fijn dit te horen. :-)

Super klantvriendelijkheid

Zowel in de winkel krijg je goede service. Het was super leuk dat je de schoentjes die we online bestelde hier bij ons kwamen leveren.

Dank je wel voor de fijne reactie Stefanie!

Livraison ultra rapide et soignée

J'ai commandé une paire de sandales un jour et quelle ne fut pas ma surprise de la voir déjà arriver le lendemain! Et dans un emballage nickel, rien à redire!

Merci pour cette belle réponse !

Heel mooie en comfortabele slippers

Heel mooie en comfortabele slippers

Dank je wel Greet! :-)

Very good service

All very good

Thank you so much :-)

Alles prima in orde!

Zowel het contact met Bottine alsook de producten die ik besteld heb waren prima in orde!

Dank je wel Stefanie!

Zeer klantvriendelijk, doen moeite voor hun online klanten

Online bestelling gedaan en mijn normale maat doorgeven. Ik kreeg telefoon om mij te verwittigen dat de schoenen klein uitvielen en dat ik misschien beter een grotere maat nam. Ze deelde mij zelfs de lengtemaat mee van de schoenen.wel waar kom je dat nog tegen echt top, Bedankt hiervoor en de schoenen passen perfect met het maatje meer. Bedankt om mij doorgeven op te bellen.

Graag gedaan Maria! Dank je wel voor het mooie compliment. :-)

Mooi en comfortabel

Mooi en gemakkelijk wel nogal brede schoen door de breedte kan ik bv de sandalen die ik zo prachtig vindt niet kopen

Bedankt voor je fijne reactie Christiane. :-) We willen je ook steeds helpen met het vinden van smallere modellen.

Snel

Snelle levering. Mooi verpakt.

Dank je wel voor de fijne reactie. :-)

A l'écoute

Les chaussures commandées ne convenaient pas. Ils ont immédiatement proposé autre chose.

Je vous remercie de votre réponse. :-)

Super snelle & correcte verzending

Dank je wel Jessica! :-)

5 stars shop with very nice customer help line

I`m very excited from the large selection of great brands! great deal and fast delivery- & very nice customer service!! Thank you-- definitely not my last purchase ***** Murielle from Germany

How nice to hear. Thank you Murielle. :-)

Top winkel, altijd vriendelijk en snel geholpen!

Altijd aangenaam shoppen

Dank u wel Vanessa! :-)

Ontvangen binnen paar werkdagen omruilen ook zonder probleem

Bedankt voor de fijne reactie. :-)

Dank je wel! :-)

Snelle levering!

Snel geleverd en zeer goed verpakt

Bedankt voor de fijne reactie. :-)

Super snel en verzorgd geleverd, leuke persoonlijke boodschap, knappe schoenen! Kortom, Top ervaring

Zeer goed!

Dank je wel Kirsten. :-)

Parfait

Produit conforme à la description, commande rapidement envoyée et reçue, retour rapide et sans problème, je suis ravie et n'hésiterai pas à commander à nouveau sur bottine.be ! :-)

Merci pour votre réponse. :-)

Helemaal prima!

Op een zaterdag besteld en zelfs diezelfde dag nog bericht gekregen dat de schoenen verzonden werden. Wauw! De levering ging ook super vlot, met een persoonlijk berichtje erbij om me te bedanken voor de aankoop. Helaas waren de schoenen die ik kocht, wat te groot. Dus ik heb ze terug gestuurd. Maar dit was enkel en alleen omdat ze dus te groot waren. Dit was mijn eerste ervaring met Bottine, maar niet de laatste!

Wat fijn om te horen. Dank je wel Katrien. :-)

Hele fijne service (webshop)

Twee keer achter elkaar sandalen besteld - tweede keer een maat groter. Fijne service, direct contact over betaling. Ontzettend fijn!

Dank je wel voor de fijne reactie. :-)

Snelle levering. Product beantwoordt aan de beschrijving.

Positief

Dank je wel. :-)

Dank je wel. :-)

Uitstekend!

Schoenen zitten perfect! Snelle en correcte levering. Ik ben blij met mijn aankoop!

Wat fijn dit te horen. :-)

hulpvaardig, eerlijk, snel en correct

Hulpvaardig, eerlijk, snel en correct

Dank je wel Klaartje.

Jozef Thielemansstraat 53

3200 Aarschot

+32 496 50 24 30

Over Bottine.be

Wij gaan voortdurend op zoek naar kwaliteitsvolle merken. Merken die zowel comfortabel als trendy zijn. Schoenen die net dat tikkeltje anders zijn en die passen bij jouw persoonlijkheid en stijl. SHOES TO BE HAPPY ! In onze webshop vind je verschillende categorieën terug onder collecties. Je kan kiezen uit Belgisch design, feestcollectie, vegan en chroomvrij, ecologisch en chroomvrij of schoenen voor steunzolen. Heb je vragen bel of mail ons, we helpen je graag verder.