Betrouwbaar, scherpe prijs en supersnel !

Al enige tijd bestel ik hier mijn originele Millers Silverline liquids en accessoires, supersnel geleverd via een brievenbuspakje. Hoef dus niet thuis te zijn, heel handig. De goedkoopste met de beste service. Een zeer tevreden klant.

Heel tevreden van , ruime keuze en snelle levering .

Fijne servicegerichte online winkel

Betrouwbaar en net dat stapje extra doen voor de klanten, is mijn ervaring.

Snelle en correcte afhandeling van de bestelling !

Snelle en correcte afhandeling van de bestelling

Zeer snelle en goed verzorgde levering

Ben zeer tevreden over hetgeen wat ik heb besteld en de snelle levering. Helemaal top

Prima artikelen, prima prijs, vlotte levering.

Mijn huisleverancier (een fysieke winkel) kon de door mij gewenste artikelen niet leveren. Roken.nl wel. Dan is de keuze vrij simpel : bestellen bij roken.nl. Dit was mijn tweede bestelling en ging net zo flitsend als de eerste.

Bij vragen snel en goed antwoord

Kan niet beter

Vlugge levering goed product

Zeer goede service

Zoals ik al schreef zeer goede service. Als ze iets niet hebben plegen ze een telefoontje om te overleggen hoe we het kunnen oplossen. Dat kan ik zeer warderen. Helemaal Top..

Snelle afhandeling

alles in 1 dag in huis

Slecht

Na jaren super goede ervaringen te hebben gehad is het de laatste weken pet. Incompletge levering, na veel vijfen en zessen werd het artikel eindelijk nagestuurd, bleek defect. Na weer veel gezeur van mijn kant, waar er door hun oplossingen werden aangedragen die kant noch wal raakten. Het geld retour, dus nu op zoek naar een andere leverancier van E smoke benodigheden. Voelde me echt als een nul behandeld door hun. Jammer maar het is niet anders.

Beste Ine van Benthem, Wat vervelend dat u niet tevreden bent over onze service. Gelukkig is de situatie opgelost en hebt u het geld terug gekregen zonder dat u het defecte onderdeel hoeft terug te sturen. Mvg, Roken.nl

Nog nooit zo’n ervaring gehad..

Bizar slecht, zou iedereen echt van harte kunnen aanraden om niet te bestellen bij deze club. Ik wacht al vier weken op mijn bestelling, blijven “Corona” de schuld geven via PostNL. Er worden geen passende oplossingen aangeboden, willen niet het één en ander nachecken bij hun vervoerder wat er mis loopt en de communicatie is enorm slecht (autistische, standaard antwoorden die geen reactie geven op je daadwerkelijke vragen/opmerkingen). Heb de koop ongedaan gemaakt en mijn geld teruggevraagd, daar heb ik geen antwoord op gehad en inmiddels wacht ik daar ook al meer dan een week op.. Nog nooit eerder zo’n slechte ervaring gehad bij een webshop op het internet.

Beste Tim Schreurs, Het pakket is al afgeleverd op het adres welke u hebt opgegeven tijdens het afrekenen. Wij wensen u veel plezier met uw bestelling! Mvg, Roken.nl

Geleverde niet helemaal juist

Normaal gaan de leveringen uitstekend Nu had ik een verkeerd flesje erbij. 6 mg ipv 3 mg nicotine

Snel verzonden en bezorgd

prima shop voor onze vloeistof (+100% VG)

Een zeer betrouwbare en consciëntieuze verkoper.

De bestellingen verlopen altijd correct en snel. Als er iets niet geleverd kan worden krijg ik meteen een belletje om het op te lossen. Al met al een hele attente service.

Nette prijs en snel verzonden

Nette prijzen en snel verzonden

Snelle levering.

keurige afhandeling van bestellingen maar zou fijn zijn als er grotere verpakkingen komen

Alles verloopt naar wens, ook iets dat spijtig genoeg en zeer vervelend stuk was aangekomen hebben jullie netjes en correct geregeld waarvoor mijn dank

Prima website en snelle levering. 1 minpuntje is dat jullie het merk simple essentials niet in het assortiment hebben. Nou moet ik voor mijn man op een andere website bestellen.

Na 1 dag al geleverd, uitstekend !!!

Zeer vriendelijke mensen & snelle levering!

Ik werd zeer vriendelijk te woord gestaan en de levering werd netjes bezorgd de volgende dag!

Supersnelle levering

Top bezorging

Binnen één dag bestelling ontvangen. Kwaliteit zoals altijd, waarvoor mijn dank✌

Verkeerde artikelen ontvangen, geen reactie klantenservice

Ik had 2 verschillende artikelen besteld, maar kreeg slechts van 1 artikel de dubbele hoeveelheid. Direct een mail gestuurd naar de klantenservice maar tot op heden geen reactie. Hier bestel ik dus niet meer.

Beste Anita Speel, We hebben uw mail ontvangen en beantwoord. Wellicht is deze per abuis in uw ongewenste/spam folder terecht gekomen? We zullen de mail nogmaals versturen. Mvg, Roken.nl

Over Roken.nl

Roken.nl wil erkend worden als een toonaangevende verkoper van hoogwaardige e-sigaretten en e-liquids in Nederland. We zijn voorlopers als het gaat om wetgeving en klantbehoefte. We volgen de marktontwikkelingen en trends op de voet en bieden scherpe prijzen en snelle levertijden. We monitoren continu de bereikbaarheid en de service voor onze klanten en voeren een solide bedrijfsvoering en tonen maatschappelijke betrokkenheid. We doen onze uiterste best om tot de meest betrouwbare en gerespecteerde webwinkel gerekend te worden. Roken.nl