Ik mis een onderdeel van mijn bestelling

Ik had een vape en 5 coils besteld, maar heb alleen de vape binnen gekregen.

Beste Vincent Japhary, Wij gaan dit nakijken en zullen de coils nasturen! Mvg, Roken.nl

Heel goed!

Prima ervaring.

Geweldige en snelle service

Geweldige webshop en snelle en vriendelijke service

geweldig

Goed bedrijf snelle levering en betaalbare prijzen. ook het assortiment id zeer variabel, ik heb hier mijn leverancier gevonden

Snel geleverd tegen nette prijs

Snelle levering en de prijzen zijn scherp ten opzicht van anderen. Zeker een aanrader.

ban er content mee

Gewoon hele goed service en komen hun afspraken na

Na al diverse keren wat besteld te hebben bij roken.nl nu maar eens een review plaatsen. Hetgeen ze beloven op de website site komen ze ook na. Voldoende keus in liquids ook in onderdelen voor de e smoker. De laatste keer dat ik wat besteld heb ging het mis bij post nl.(wat overigens een waardeloze service heeft, mogen een voorbeeld aan roken.nl nemen) Eerst e mail gedaan naar roken.nl dat ik niets gekregen had en volgens post nl wel. Advies gekregen om nog even af te wachten dit gebeurde wel meer bij post nl. Na 4 dagen gewacht te hebben toch maar weer even gebeld en situatie uitgelegd. Geen probleem we sturen de zelfde dag nog nieuwe op. En de volgende dag al in huis. Grote klasse!!. Ik vond dat dit wel even vermeld mag worden.

Topbedrijf, accuraat, vriendelijk en heeeel snel!

Ben al jaren klant ! Als er eens een keer iets niet is , word je gebeld.... voor een andere keuze...! vandaag besteld, morgen in huis ! van mij een 10!

Producten altijd op voorraad, snelle levering, altijd de volgende dag in huis.

goed en snel

Altijd nette afhandeling en snelle levering

Als ik wat bestel is het altijd hetzelfde en dit gaat al een aantal jaar helemaal goed

goede service

super verzorgd

Heb mijn bestelling altijd volgens belofte de volgende dag in huis

Zeer snelle levering

Bestel hier krijg je geen spijt van,

Leuke ervaring

Mijn bestelling heel snel en volledig in orde thuis ontvangen

Top, snelle verzending

Ik heb besteld en het was de dag erna direct in huis.

Snel

In de 24 uur besteling komen. Echt snel hoor.

Erg goed. Levering snel product goed

gewoon goed

snel geleverd en juist

ALTIJD CORRECT

ALS ER EEN PROBLEEM IS WORD HET SNEL OPGELOST.

Snelle en juiste levering. Top.

snelle en juiste levering

Super webshop.

Webshop zoals het het te zijn

Perfect!!

Kan niet meer zeggen dan perfect!!

Prima, goede service.

Mijn ervaringen zijn goed. Als er een vloeistof niet meer voorradig is wordt je gebeld. Bij een vegissing (bestelling niet vompleet) wordt je geld van het onbrekende artikel direct terug gestort.

Voldoende aanbod en snelle verzending.

Over Roken.nl

Roken.nl wil erkend worden als een toonaangevende verkoper van hoogwaardige e-sigaretten en e-liquids in Nederland. We zijn voorlopers als het gaat om wetgeving en klantbehoefte. We volgen de marktontwikkelingen en trends op de voet en bieden scherpe prijzen en snelle levertijden. We monitoren continu de bereikbaarheid en de service voor onze klanten en voeren een solide bedrijfsvoering en tonen maatschappelijke betrokkenheid. We doen onze uiterste best om tot de meest betrouwbare en gerespecteerde webwinkel gerekend te worden. Roken.nl