Geleverd volgens afspraak

Niets op aan te merken

Ik had een mail gestuurd en kreeg al snel antwoord gewoon goede service

Echt top

Snel geleverd en de juiste producten en complimenten voor het bedrijf die het kwam bezorgen belde mij dat ze voor de deur stond zodat ik het kon ophalen

Prima adres

Zeer snelle reactie op mijn vragen en zeer snelle levering. Positieve ervaring

Verkeerde kleur e-sigaret

Jammer dat ik een zilverkleurige Just Fog had besteld en in plaats daar van de roze thuis heb gekregen. Helaas was mijn andere stuk, dus kon het me niet veroorloven om het weer terug te sturen en nog langer te moeten wachten. Als de zilveren op waren, had ik wel even gebeld mogen worden, dan had ik namelijk een zwarte gewild, geen roze.

Nog steeds niet ontvangen

Zie hier boven ik heb nog steeds mijn bestelling niet ontvangen

Beste Hermine Kootje, PostNL en andere vervoerders hebben een achterstand ivm siterklaas en black friday. Helaas komt de lock down er nu ook bij waardoor het extra druk is bij ons, leveranciers en vervoerders. We werken enorm hard om uw bestelling zo spoedig mogelijk op te sturen. De trackingcode kunt u vinden in de bestelbevestiging. Het kan helaas enkele dagen duren voordat u de bestelling ontvangt. PostNL geeft aan dat brievenbuspakjes wel tot 10 dagen kan duren. Zie informatie over verzendingen zie dan: https://roken.nl/verzending Alvast bedankt voor uw begrip! Mvg, Roken.nl

Prima oplossing

Wat onhandig allemaal losse pakjes. Uiteraard vanwege drukte wat langere wachttijd, maar prima verzending.

Heel goed snelle levering

Duidelijke site met veel producten. Snelle service,binnen 1 dag geleverd

Snelle en goede service

Zelfde als altijd. Correcte en volledige levering, snel ook. Als iets niet geleverd kan worden krijg ik altijd netjes een telefoontje met een alternatief. Nooit problemen gehad met dit bedrijf en we zijn al heel lang klant. Een aanrader !

Heel tevreden

Te laat

Natuurlijk is het druk met de post, maar de order is in de vroege middag geplaatst en pas op maandagochtend bevestigd daar de website iets anders beweerde. Te laat maar verder goed verpakt en in orde

Ontzettend slecht

Betaald!! Geen pakket!! Geen antwoorden op mijn mails,alleen maar standaart mails en geen service Ik wil mijn pakket of geld terug

Beste K. (Kim) Erdtsieck, PostNL en andere vervoerders hebben een achterstand ivm siterklaas en black friday. Helaas komt de lock down er nu ook bij waardoor het extra druk is bij ons, leveranciers en vervoerders. We werken enorm hard om uw bestelling zo spoedig mogelijk op te sturen. De trackingcode kunt u vinden in de bestelbevestiging. Het kan helaas enkele dagen duren voordat u de bestelling ontvangt. PostNL geeft aan dat brievenbuspakjes wel tot 10 dagen kan duren. Zie informatie over verzendingen zie dan: https://roken.nl/verzending Alvast bedankt voor uw begrip! Mvg, Roken.nl

Enige vreemde is dat het pakket om 22.15 uur werd gebracht.

Betrouwbaar bedrijf

Dit bedrijf levert goed en snel en altijd een gratis aansteker erbij.

snel en accuraat

alles prima, bestellen ging gemakkelijk en levering was binnen een dag

Toppers

Snelle levering. Goede antwoorden op mijn vragen

Not satisfying

I got different colour than I ordered, and what I find really not nice is that the colour of the tank doesn't match the colour of the device which makes it look ugly. I also found the same set cheaper on different shops. I think I made a bad and too quick choice.

Klantenservice sucks

Bij vragen krijg je als antwoord zoek maar op youtube. M’n tweede keer bestellen is niet aangekomen. Volgens postnl wel geleverd. Reactie van roken.nl... de post heeft vertraging. Na nogmaals uitleggen dat postnl heeft aangegeven dat het bezorgd is blijft het heel stil bij roken.nl Dus klantenservice sucks

Beste E. (Eva) van Dijk, PostNL en andere vervoerders hebben een achterstand ivm siterklaas en black friday. Helaas komt de lock down er nu ook bij waardoor het extra druk is bij ons, leveranciers en vervoerders. We werken enorm hard om uw bestelling zo spoedig mogelijk op te sturen. De trackingcode kunt u vinden in de bestelbevestiging. Het kan helaas enkele dagen duren voordat u de bestelling ontvangt. PostNL geeft aan dat brievenbuspakjes wel tot 10 dagen kan duren. Zie informatie over verzendingen zie dan: https://roken.nl/verzending Alvast bedankt voor uw begrip! Mvg, Roken.nl

Normaal snelle levering. Maar nu tijdens de feestdagen was het een ramp.

Deze opmerking kan roken.nl niet veel aan doen, maar is voor mij als klant behoorlijk vervelend. Zat nu wel zonder vloeistof.

Beste H.B.A.J. (Henk) Jalving, PostNL en andere vervoerders hebben een achterstand ivm siterklaas en black friday. Helaas komt de lock down er nu ook bij waardoor het extra druk is bij ons, leveranciers en vervoerders. We werken enorm hard om uw bestelling zo spoedig mogelijk op te sturen. De trackingcode kunt u vinden in de bestelbevestiging. Het kan helaas enkele dagen duren voordat u de bestelling ontvangt. PostNL geeft aan dat brievenbuspakjes wel tot 10 dagen kan duren. Zie informatie over verzendingen zie dan: https://roken.nl/verzending Alvast bedankt voor uw begrip! Mvg, Roken.nl

Kwaliteit prijs verhouding is oké ik he

Ik heb tot nu toe geen enkele slechte ervaringen gehad me deze mensen. En dat er nu vanwege de bezorging het wat langer duurt kan niemand iets aan doen. Ga maarlekker door op deze wijze. Mvg ae behrend.

Voor de eerste keer besteld en snel geleverd Makkelijke site ook om te bestellen

Geweldig zoals altijd

Goede vlotte service perfect zoals altijd

perfect

goede service, eerlijke prijzen, ruime keuze. Als aanbeveling voor de website zou ik ook nog wat meer foto´s plaatsen van de producten, zeker voor nieuwkomers.

Over Roken.nl

Roken.nl wil erkend worden als een toonaangevende verkoper van hoogwaardige e-sigaretten en e-liquids in Nederland. We zijn voorlopers als het gaat om wetgeving en klantbehoefte. We volgen de marktontwikkelingen en trends op de voet en bieden scherpe prijzen en snelle levertijden. We monitoren continu de bereikbaarheid en de service voor onze klanten en voeren een solide bedrijfsvoering en tonen maatschappelijke betrokkenheid. We doen onze uiterste best om tot de meest betrouwbare en gerespecteerde webwinkel gerekend te worden. Roken.nl