Goede kwaliteit

Goeie kwaliteit en snelle levering

Netjes en snel thuis gestuurd

kreeg wat ik besteld had

Alleen de afleving duurde langer dan verwacht

Snelke levering en naar wens

Snelke levering en naar wens

Mijn zoveelste bestelling, totaal geen klachten. Snel geleverd tegen een hele goede prijs!

Met roken prima ervaring. Enkel de bezorging door Post.nl laat dagen op zich wachten, dus de slogan voor 17.00 uur besteld, morgen in huis, gaat niet op.

Redelijk goed.

Bezorging niet op tijdstip zoals toegezegd.

De levering had wat vertragen maar dat lag meer aan post.nl, de producten waren goed en netjes verpakt! Volgende x bestel ik hier weer!

heb niks gekregen

heb gen post gekrgen

Vriendelijk aan telefoon voor uitleg,snelle levering

Snelle service!

Snelle service, nette prijs

Bestelling is er nog niet

Deze keer loopt het anders, normaal heb ik geen klachten.

Beste R. Verwer, Onze excuses voor de vertraging bij de vervoerder. Verwacht dat u spoedig de bestelling ontvangt. Mvg, Roken.nl

Good products, delayed delivery and lack of communication

My product was 3 days late despite my prompt order. When I contacted you to enquire about the status of my order, I never received a reply. The products are fine but the service needs some improvement.

Vlotte levering

Mijn bestelling werd correct en snel geleverd

Slecht

31 maart een e-mail gehad dat de bestelling geleverd zou zijn, maar nooit iets ontvangen..

Beste Brian Ernald Derby, Bestelling is inderdaad afgeleverd op het adres dat je hebt opgegeven tijdens het afrekenen. Mvg, Roken.nl

Zeer snelle bezorging, goed en veilig verpakt.Ik ben super tevreden en zal er zeker vaker gebruik maken. Echt een aanrader.

Besteld en de volgende dag,zoals beloofd in huis,super snelle levering

Slechte service

Ze leveren de helft van de bestelling verkeerd en nu moet ik eerst die helft op eigen kosten terug sturen voor ik het bestelde krijg en krijg dan de verzendkosten pas terug..... Lijkt mij omgekeerde wereld als de fout bij hun ligt. Na een mail hierover slechts een heel kort antwoord zonder inhoud en vervolgens geen reactie meer.

Beste B.M. Simons en/of Hr D.D. van Loen, Zoals je kunt lezen op de retourpagina zullen wij de goedkoopste wijze van retourneren vergoeden als het een fout aan onze kant betreft. We gaan het niet op voorhand vergoeden omdat in het verleden teveel misbruik van werd gemaakt. Mvg, Roken.nl

Zeer goede webshop

Heel makkelijk menu om te bestellen en binnen 1 dag levering. Keurig verpakt. En genoeg keuze.

simpele site, overzichtelijk, snelle levering, simpele probleem oplossing

Heb al vaker besteld bij roken.nl, ze zijn goedkoop en snel. Had de levering de volgende dag in de bus. Helaas was de voorraad van mijn bestelde liquid blijkbaar niet toerijkend (wat niet op de site stond) en ik kreeg een duurdere variant in vervanging. Prima opgelost

de eerstev keer opn tijd geleverd tweede keer te laat gelevert

we hebben afgelopen zondag besteld maar hebben nog niets ontvangen s holkema en s van der wal

Snel en corect

Geweldige verzorging snelle bezorging

Levering dezelfde dag

De levering was dezelfde dag! Wel jammer van de verzendkosten

Toppie!

Snel, correct, en kosteloos.

Over Roken.nl

Roken.nl wil erkend worden als een toonaangevende verkoper van hoogwaardige e-sigaretten en e-liquids in Nederland. We zijn voorlopers als het gaat om wetgeving en klantbehoefte. We volgen de marktontwikkelingen en trends op de voet en bieden scherpe prijzen en snelle levertijden. We monitoren continu de bereikbaarheid en de service voor onze klanten en voeren een solide bedrijfsvoering en tonen maatschappelijke betrokkenheid. We doen onze uiterste best om tot de meest betrouwbare en gerespecteerde webwinkel gerekend te worden. Roken.nl