Service is moker snel, bestel dingen en krijg binnen 2 uur al melding dat het verstuurd is! En is ook gewoon nog goei spul weetje. Echt zeker wel aan te raden.

Snelle levering vind ik prettig

Niet gekregen

Vorige week woensdag besteld nu nog niet binnen...

Beste Alice Faber, Wat vervelend dat uw bestelling vertraging heeft opgelopen bij PostNL. Onze excuses hiervoor. De bestelling zal binnen enkele dagen bij u worden bezorgd. Mvg, Roken.nl

Fijne webshop

Snelle levering van je bestelling en een ruim assortiment

Tot nu toe niet super best

Ik heb afgelopen vrijdag een bestelling gekregen maar deze laat niet op. Zaterdag hierover gemaild dat hij NIET OPLAAD. En dan krijg ik gisteren een reactie met de vraag of het inmiddels opgelost is. Nee niet opgelost dowt het nog steeds niet. Daarna nog niks weer gehoord.

Beste Christel Zwiggelaar, Wat vervelend dat de e-sigaret niet werkt! We gaan u instructies sturen per mail. Mvg, Roken.nl

Goede service en goede producten

is goed zo

Tja is ff wennen maar is wel oke zo

altijd makkelijk vlotte levering

Netjes en klantvriendelijk

Ik heb sigaretten besteld bij roken.nl echter hadden ze niet de goede pakjes op voorraad dit is netjes opgelost door even te bellen en het verhaal uit te leggen ik heb zelfs een pakje sigaretten extra gekregen super! Ga zo door roken.nl ik ben en blijf klant

Goed en snel geleverd

Zijn bij jullie iets goedkoper.

altijd een snelle en goede levering

top levering

Makkelijk te bestellen, snelle levering.

Uitstekend!

Snelle levering en goeie producten!

Zeer tevreden. Snelle correcte levering

Snelle, prima levering.

Vlotte levering en snel herstel van foute zending. Doen wat ze zeggen te zullen doen!

Bestelling is snel geleverd en zou deze site Zeker aanraden voor rokers !

Gewoon prima

Lekker snel en prima producten .. dik tevreden

Top producten.

Altijd zeer tevreden, keurig verpakt en niet te duur.

Goede product, snelle bezorging

Zondag avond laat besteld, dinsdag middag in huis. Product werkt goed.

goede producten maar levering te laat

De producten van roken.nl zijn goed, maar er wordt wel later geleverd als op de website staat aangegeven. Dat is niet zo erg maar zet dan niet op de website "vandaag besteld, morgen in huis".

Beste Rianne Vanlieshout, Op zondag worden geen bestellingen verstuurd. Maandag is uw bestelling verstuurd en helaas had PostNL één dag vertraging. Natuurlijk erg vervelend en bedankt voor uw begrip. Mvg, Roken.nl

uitgebreide site veel producten en snelle levering.

Altijd optijd

Altijd mijn smaak op voorraad en altijd een hele snelle levering. Kwaliteit eigen merk vind ik top

Super snelle levering

Ik werd zelf gebeld bij het niet op voorraad van het bestelde. En werd keurig opgelost. Dat is nog eens service. Grote klasse.

Snelle levering, goede producten

Over Roken.nl

Roken.nl wil erkend worden als een toonaangevende verkoper van hoogwaardige e-sigaretten en e-liquids in Nederland. We zijn voorlopers als het gaat om wetgeving en klantbehoefte. We volgen de marktontwikkelingen en trends op de voet en bieden scherpe prijzen en snelle levertijden. We monitoren continu de bereikbaarheid en de service voor onze klanten en voeren een solide bedrijfsvoering en tonen maatschappelijke betrokkenheid. We doen onze uiterste best om tot de meest betrouwbare en gerespecteerde webwinkel gerekend te worden. Roken.nl