uitstekend

netjes gebeld bij het niet in voorraad hebben van het bestelde. En keurig na een paar dagen geleverd.

Netjes in t contact. Snelle levering

Geen problemen super ga zo door top een dikke 9

Geen klachten

Goed produkt en prijs en snelle levering

Goed.

Ze hebben in huis wat ik wilde,en snelle levering.

Deze keer erg slecht

Alle 5 flesjes beschadigd en nagenoeg niet bruikbaar

altijd goed

Altijd goed en nette afhandeling. Misschien een puntje van aandacht het versturen in steviger materiaal, soms komt het niet helemaal zonder scheuren aan. De bezorging is wel altijd heel netjes en correct. Beter dan post nl

Te laat, voor de derde keer!

Als er op de website staat dat het de volgende dag geleverd wordt en het komt dan op de 3e dag, valt me dat tegen...

Beste J.T.L. van Rooij, Vanwege de lockdown is het enorm druk bij vervoerders. Alvast bedankt voor je begrip. Mvg, Roken.nl

Snelle en keurige verzorgde levering . Vriendelijk bedankt.

top

super snelle service

Verkeerde levering van e-liquid

Niet gereageerd op E-mail

Zeer Tevreden

Ja gewoon dat ik tevreden ben over jullie

Makkelijk bestelbaar

prima services

prima services

Goede gang van zaken

Betrouwbaar, snelle levering, en uitgebreid assortiment. Ze hebben alles wat ik nodig heb om te genieten van mijn e-mail sigaret!

snelle kostenloze levering.

gratis levering. plus punt t.o.v. andere webwinkels. snelle levering.

Alles verliep prima

Goede levering en snel

Goede levering zoals beschreven

Duidelijke site en snelle levering

Goede service en altijd meedenkend

Wanneer een besteld product niet leverbaar is, nemen ze contact met je op en denken met je mee welke product je als alternatief kan nemen. Zeer tevreden over de service en de geleverde producten.

Uitstekend !

matig

er staat voor 1700 besteld de dag erna in de bus Nu plaats ik een bestelling, 20 apr om 11.59 uur En dan daarna een mail ontvangst dat mijn bestelling pas de 21 e is aangemeld. dus gaat jullie boodschap niet op

Snel geleverd, precies wat ik besteld had

Over Roken.nl

Roken.nl wil erkend worden als een toonaangevende verkoper van hoogwaardige e-sigaretten en e-liquids in Nederland. We zijn voorlopers als het gaat om wetgeving en klantbehoefte. We volgen de marktontwikkelingen en trends op de voet en bieden scherpe prijzen en snelle levertijden. We monitoren continu de bereikbaarheid en de service voor onze klanten en voeren een solide bedrijfsvoering en tonen maatschappelijke betrokkenheid. We doen onze uiterste best om tot de meest betrouwbare en gerespecteerde webwinkel gerekend te worden. Roken.nl