fijn

Heb mijn account bij een ander opgezegd. Zodat ik gewoon kan betalen met ideal.

• Klantenservice N.v.t.
  • Download snelheid N.v.t.

Slecht

Meeste wat ik wil downloaden lukt niet. Wat er gedownload kan worden, gaat wel super snel, dit is ruim voldoende. Ik neem wel een andere server die wel alles kan downloaden. Groet, Ben.

• Download snelheid

super tevreden met vipernews.

bij toeval gevonden op moment ik wilde verlengen bij derden , en zag verrassend hun maand prijzen staan en dacht waarom niet proberen ,, nou geen spijt van mijn keuze gehad. vipernews heeft lage prijzen en de server loopt ook nog stabiel. het leuke extra is je kan je account ook nog delen met 1 iemand op de zelfde lijn ,nou wat wil je nog meer . super tevreden met vipernews ,geen spijt van ,eerder aangenaam verrast.

• Download snelheid

ViperNews heeft een professioneel product voor een billijk tarief.

Na ruim tien jaar bij Giganews lid te zijn geweest zocht ik een vervanger. Hier was de klantenservice goed bereikbaar en de medewerker allervriendelijkst. In korte tijd was ik weer online en tot op heden bij ik meer dan tevreden met de dienst en de hoogte van de factuur.

• Download snelheid

top snelheid en mooie prijs

werkt perfect en dat voor een mooie prijs en top snelheid.

Super goed

Download snelheid is prima

• Download snelheid

Supersnel waar voor je geld

Voorheen bij Eweka maar leverde nooir de snelheid die zou moeten hebben. Als test even over naar Viper en wat een verschil!. Ik ga niet meer terug naar Eweka in ieder geval !!. M uit Papendrecht

• Download snelheid

Werkt geweldig en lekker snel

DVD film (4,3 GB) voorheen downloaden in ruim een uur, nu binnen 5 min.

Goed en goedkoop

Tijd gestopt en dan kom je ViperNews tegen , goedkoop en goed.. aanbod van downloaden is laag nu , maar dat komt wel weer .

Snelle en stabiele verbinding

Nu ca 3mnd bij cipier,voor mij niks anders meer,snelle verbindingen,makkelijke betaalmogelijkheden en goede en snelle helpdesk

Altijd perfecte verbinding.

niets om aan te merken.

goede payserver

Download snelheid goed ten opzichte van de prijs.

Direct geregeld,Super

Naar de keuze van het pakket kon ik er gelijk gebruik van maken, supersnel en duidelijk instructie/gegevens wat je in moet vullen. Werkt supersnel

Snel en goede retentir

Betaalbaar onbeperkt snel en lange retentie. In een woord goed.

prima server

doet wat het mowt doen

• Download snelheid

Hoge en stabiele snelheid voor een zachte prijs

Ik maak al jaren gebruik van nieuwsgroepen en heb bij diverse gezeten tot nu toe was Eweka toch echt 1 van de betere totdat ik ViperNews tegenkwam. Ik was eerlijk gezegd nogal sceptisch vanwege het lage bedrag maar ik kan niet anders zeggen dat ik heel blij ben dat ik de stap genomen heb. Ik maak dagelijks met veel plezier gebruik van deze dienst

Waar voor je geld!

Goeie retentie, makkelijk per maand opzegbaar en niet duur. Zeer aan te raden

• Download snelheid

Ik heb goede ervaring met ViperNews als Usenet provider. De server is goed bereikbaar, en bestanden zijn lang beschikbaar. Zeker een aanrader.

• Download snelheid

Werkt meteen en lekker snel.

Makkelijk te installeren. Kan meteen aan de slag.

Gewoon hartstikke goef

Super snel veilig downloaden!

Goede prijs/kwaliteit verhouding

Goede prijs voor een verbinding die in het algemeen snel genoeg was.

Doet wat het moet doen

Werkt goed, doet wat het moet doen.

• Download snelheid

Goedkoop maar niet perfect.

Zoals de titel zegt,het is goedkoop maar zeker niet perfect. Snelheden worden vaak niet gehaald en veel oud content vaak niet meer binnen te halen.

• Download snelheid

Geeft goede retentie voor de nieuwsgroepen

ViperNews geeft een goede service aan de server en is zeer stabiel met downloaden.

Helemaal top

Voordelig en snelle newsserver. Geen gedoe geen storing en simpel. Aanmelden en gebruiken met zeer goede retentie.

Over ViperNews

ViperNews biedt je premium Usenet (ook wel nieuwsgroep) toegang aan voor een redelijke prijs, en dat het hele jaar door. We zijn zo trots op ons aanbod dat we iedereen een 7 dagen niet-goed-geld-terug-garantie geven, zonder limitatie! Wil jij wel eens de mogelijkheden van het Usenet ontdekken? Of ben jij al bekend op het Usenet maar ben je op zoek naar een andere Usenet provider? Dan raden wij je aan om eens een kijkje te komen nemen bij ViperNews.