KUT EN NOG EENS KUT

KUT KUT en nog eens een kut provider. Je kunt mails sturen wat je wilt, maar die paardelullen geven totaal geen reactie. Heel veel mislukte bestanden. Mag goedkoop wezen, maar dan betaal ik liever wat meer als de service goed is.

Antwort des Geschäftsinhabers

Mijn collega heeft meermaals gereageerd op je tickets in onze support, wellicht dat deze in je ongewenste e-mail is beland? Verder is het natuurlijk vervelend dat je problemen met onze diensten ervaart, dat zou niet moeten! Mocht je nog contact wensen met onze support om samen de problemen op te lossen dan helpen we je graag!

Snel en betrouwbaar tegen een gunstige prijs

Altijd online, geen connectie prof;emen, snelle service en eenvoudige registratie. Een absolute aanrader.

• Download snelheid

Snel, goed, betaalbaar en uitstekende service

Vipernews laat bij mij een uitstekende indruk achter. De snelle service bij het aanmaken van een account en de daarop snelle registratie en in gebruik name. Duidelijke uitleg over het instellen van de host. De snelheid van de server is ook zeer snel.

Never had a problem

Superb service never had a problem with them

Goedkoop en snel

• Download snelheid

Een blokaccount een zeer goed alternatief voor een maandabonnement

Ik download niet veel. Dus voor mij is een blok ideaal

• Download snelheid

Never had any issues, speeds are decent

Used for over a year, service is always online and reliable, never experienced any downtime or connection issues.

Top provider

Bis jetzt mein meistgenutzter Provider was das Usenet angeht, stabil, schnell und die Aktionen mehrmals im Jahr für ein großes Datenvolumen sind sehr fair. Auch das für mich wichtige Kriterium : Bezahlung per PayPal möglich!

Never again!

Ich habe seit 3 Wochen Vipernews und konnte bis jetzt 95% nicht laden. Alles, was älter als 60 Tage alt ist, geht nicht. Es fehlen zu viele Dateien. Merkwürdig, denn ich konnte alles, was ich mit Vipernews nicht laden konnte, über einen Konkurrenten laden. Zudem stimmen die angeblich geladenen Daten mit dem tatsächlichen Traffic nicht überein. Die Geschwindigkeit lag oft nur zwischen 100 kb/sek. bis 300 kb/sek. Leider antwortete der Support nicht. zur Freiwilligkeit hier: Ich stimme der Verarbeitung meiner personenbezogenen Daten (Name, E-Mail-Adresse, IP-Adresse und sonstige Informationen, die ich freiwillig bei der Überprüfung ausfülle) im Rahmen der Datenschutzgesetze (GDPR) zu. Felder mit * sind Pflichtfelder Pflichtfelder sind alle oben genannten Felder, die ich angeblich freiwillig ausgefüllt habe.

• Würden Sie uns weiterempfehlen? Nein
  • Download-Geschwindigkeit

Werkt niet goed met oudere spots

Viper is goedkoop en snel. Met recente spots werkt het prima. Echter als je ouder films of series wil downloaden mislukt het vaak. Dan werkt een iets duurder payserver beter.

• Download snelheid

Easy setup and great in practice!

Vipernews has has one thing many other competitors can't get right, ease of use. All my info is easily accessible and works exactly as advertised!

Stable yet fast service

ViperNews is included in my top3 of Usernet providers no questions asked!

• Download-Geschwindigkeit

Very fair price for a really fast and good service!

I really like the very clean and fast website!

zeer tevreden

Sinds ik ben overgestapt naar Viper heb, kan ik snel downloaden van wegen goede verbindingen en een klein abonnement bij mijn provider. werkt perfect.

heel goede usenet

snelle usenet

solid reliability

great experience as a block provider, a backup to another NZB provider, has made my download success go from 20% to near 100%, very pleased with vipernews

Stabiel snel

Stabiele verbinding werkt altijd ,snel fijn top !

• Download snelheid

Fair price, good speeds and retention

Changed to ViperNews as downloads were not completing on my previous provider (UsenetExpress) and have so far had no issues with completions, so I’m happy.

Soepel en gemakkelijk

Betaling en installatie gaat snel en soepel

Over all great experience

Sign up was a breeze, no real problems to speak of and retention is great!

Snel en goed bereikbaar

Beste prijs/kwaliteit verhouding tot nu toe. Lange retentie en stabiele en goede verbindingen.

great speed and retention

The block accounts are very useful. The speed is on my end limited with the internet speed I get @ home. The retention has not limited me in the last few months at all. Very nice.

Good download speed

Payment is convenient. The service is good.

Snel en voordelig

De snelheid is prima, de retentie is goed en het abonnement is ook nog eens voordelig. Wat wil je nog meer?

• Betaalgemak N.v.t.

Betaalbare snelle usenet

Ben overgestapt van een andere usenet provider naar Vipernews omdat zij een goede en snelle kwaliteit usenet bieden voor een heel nette prijs.

Über ViperNews

ViperNews biedt je premium Usenet (ook wel nieuwsgroep) toegang aan voor een redelijke prijs, en dat het hele jaar door. We zijn zo trots op ons aanbod dat we iedereen een 7 dagen niet-goed-geld-terug-garantie geven, zonder limitatie! Wil jij wel eens de mogelijkheden van het Usenet ontdekken? Of ben jij al bekend op het Usenet maar ben je op zoek naar een andere Usenet provider? Dan raden wij je aan om eens een kijkje te komen nemen bij ViperNews.

Kiyoh Bewertungen

• Wir führen automatisierte und manuelle Überprüfungen durch, um Falsche Bewertungen so weit wie möglich zu vermeiden