Usenet voor een goede prijs

Prima usenet, ben geen top gebruiker, maar de optie van block pakketen is dan echt een aanrader, Verlopen niet en goede prijs met top snelheden.

Inexpensive provider

ViperNews is a good, inexpensive provider for newcomers to Usenet. The retention is sufficient considering the low price. A custom newsreader is not included (but ViperNews can handle all major newsreaders like SABNzbd, NZBGet, etc.). V. offers a cheap flat rate starting at €1.79/month. However, this is intended for slow Internet connections (10 Mbit/s). Full speed is already available for €3.59/month. I don't know of any cheaper provider. ViperNews is also well suited as a backup and, with its block accounts, is perfect for filling up incomplete data (from other providers).

• Support N/A

Zeer betrouwbaar

Altijd goede verbinding.

Goed en stabiel

Heb vipernews uitgeprobeerd en werkt snel en stabiel ben er tevreden mee.

Prima newsserver

Vipernews werkt prima! Heel soms zijn bestanden incompleet. Daar is niets aan te doen. Prijs/kwaliteit verhouding is echt goed hoor.

retentie is NIET op orde

Recente posts gaan goed, maar dat kan ook via de eigen server van de internet-provider. Juist voor oudere posts kies je een speciale news provider. Maar dan moet je niet bij ViperNews zijn. Gek genoeg is er altijd wel een deel te downloaden, daar gaan je data, maar vrijwel altijd is de posting incompleet. Dus wel data van je account kwijt, maar je hebt er niets aan. Zou dit soms de opzet zijn?

Bin sehr zufrieden mit Viper News

Download sehr schnell und gleichmässig. Download könnte mehr als 40 leitungen haben z.b. 60 leitungen für etwas mehr Geld. Sonst alles Prima bin zufrieden.

• Zahlungskomfort
  • Unterstützung
  • Download-Geschwindigkeit

Doet wat het moet doen,echt tevreden

Volledige snelheid en een goede prijs

prettig

geen problemen met downloaden

• Download snelheid

Very fast connections for a great price

Signed up with ViperNews no problems. Once I had everything setup and started using it I immediately had faster connections than any of my other services.

• Support N/A

Net wat ik nodig heb

Goede dienst. Werkt goed. Helpdesk helpt echt.

Tolle Sofware

Sehr tolles Programm werde ich immer weiter Empfehlen toll weiter so Danke an Euch und bleibt alle Gesund

• Zahlungskomfort k.A.
  • Unterstützung
  • Download-Geschwindigkeit k.A.

Goede verbinding

Krijg altijd goede verbinding zonder problemen

• Download snelheid

Goed verbinding snel en heel lage prijs

• Download snelheid

werkt perfect zeker voor deze prijs

het werkt optimaal

• Download snelheid

Zeer goede prijs kwaliteit verhouding

Snel geregeld. Goede download snelheid en retentie

Retentie kan beter

Het downloaden gaat vlot en zonder problemen alleen de retentie vind ik tegenvallen

• Download snelheid

zeer betrouwbare en snelle usesnet privider

Ik ben nu bijna 4 maand lid van vipernews en het heeft me nog nooit in de steek gelaten , goede retentie en snel over tot 40 verbindingen downloaden

Werkt prima

Genoeg keuze uit verschillende verbindingen, Alles simpel en snel

• Download snelheid

Works when the others don’t!

Works everytime, easy to use, they give you configurations, no complaints! Price is great!

• Support

Goede snelheid en retentie

ViperNews heeft een makkelijke toegang. Het aantal kanalen (40) is ook goed De retentie is ver in het verleden

• Download snelheid

heeft altijd wat ik zoek en rete snel.

heeft altijd wat ik zoek en rete snel. Nagenoeg alles compleet op de servers. In no time binnen. Blockaccount is super. Iets nodig en je kunt direct aan de slag.

• Download snelheid

Mijn ervaring is top Bij vragen reageren ze snel en ze denken mee, en komen tot oplossing.

• Download snelheid

De beste en de goedkoopste server

Ik ging ineens maar de helft betalen van wat ik eerst deed. En dat gewoon op maximum snelheid

• Download snelheid

Super nog nooit problemen ondervonden

About ViperNews

ViperNews biedt je premium Usenet (ook wel nieuwsgroep) toegang aan voor een redelijke prijs, en dat het hele jaar door. We zijn zo trots op ons aanbod dat we iedereen een 7 dagen niet-goed-geld-terug-garantie geven, zonder limitatie! Wil jij wel eens de mogelijkheden van het Usenet ontdekken? Of ben jij al bekend op het Usenet maar ben je op zoek naar een andere Usenet provider? Dan raden wij je aan om eens een kijkje te komen nemen bij ViperNews.