Werkt zoals het hoort

makkelijk in te stellen en werkt probleemloos

geheel tevreden

kreeg wat ik had besteld voor een redelijke prijs

Correct en werkt altijd.

• Download snelheid

Für mich die perfekte Lösung.

Genau das was ich gesucht habe. Ein Datenvolumen das ich dann verbrauchen kann wann ich es will, ohne Termindruck. Mit diesem Anbieter bin ich absolut zufrieden.

• Zahlungskomfort
  • Unterstützung k.A.
  • Download-Geschwindigkeit

Quick setup, works like a charm

I was new to Usenet services. Viper news was easy to start using, fast and reliable.

redelijk goed

alleen oude bestanden kun je moeilijk binnen halen

• Download snelheid

Top, snelheid en kosten!!!

Jarenlang Giganews als Usenetserver gehad. De maandelijkse kosten zijn altijd hetzelfde gebleven, dus nu in vergelijking met het aanbod van de nieuwe Usenetservers, veel te duur voor hetzelfde pakket. Daarom uiteindelijk voor ViperNews gekozen en ben daarover zeer tevreden qua kosten en snelheid.

Werkt altijd en betrouwbaar

Zeer makkelijke site om je tegoed in te zien en aan te vullen Downloaden gaat als een tierelier Zeer tevreden ook wat prijs befreft Echt een aanrader

Heerlijk die download snelheid daarom een 10

positieve ervaring. een abonnementje was zo geregeld 1 minuutje later kon al downloaden Heerlijk die download snelheid daarom een 10

Altijd wat nieuws

Ik kijk bijna dagelijks op ViperNews welke nieuwe boeken er zijn binnen gekomen. Vaak zijn dit boeken die ook in de lijst van aanbevelingen van de krant staan. Dus de recensie heb je dan gelijk ook.

• Betaalgemak N.v.t.
  • Download snelheid

Zowel afsluiten en gebruik is zeer gemakvriendelijk. Ben zeer tevreden

The best

Verry good connection. Top.

• Support

Veel te weinig spots

Bij mijn oude Usenet kon ik alles downloaden, hier helaas ouder dan 2 maanden al niet meer. Ik kan helaas niets positievers bedenken.

Het werkte goed!

snel geregeld. direct kunnen gebruiken

• Download snelheid

Goede newsserver met goede retentie

Supersnel.downloaden met vipernews.

heel goed

tot op heden ben ik zeer tevreden ,alles werkt perfect. totaal geen problemen ondervonden. Raad het zeker andere mensen aan.

Absolute aanrader

Na het beëindigen van de ziggo nieuwsgroepen overgestapt op ViperNews. Probleemloos, gunstig geprijsd en goede retentie. Absoluut een aanrader!!!

• Download snelheid

bin mit dem zugang sehr zufrieden

der donload ist schnell kommt auf das paket an der preis ist ok werde weiterhin dabei bleiben

• Zahlungskomfort
  • Unterstützung
  • Download-Geschwindigkeit

Het doet wat het moet doen. Na de vele slechte recensies toch maar eerst een maand geprobeerd en moet zeggen PRIMA, alles komt binnen en de snelheid is gewoon goed. De kosten hiervoor zijn vergeleken met andere aanbieders laag. Ik betaal per maand en heb nog geen een keer moeilijkheden gehad, dus weet niet hoe de klantenservice werkt. Dat is voor mij een pre en blijf zeker hangen bij deze club.

Fast servers

Binaries go brrrrrrr

100%

Quick reliable and value for you coins

• Support

Waardeloos

Waardeloos de prijs is gunstig denk je, je kan alleen bijna niks downloaden . Hoezo, met een andere kwam alles gewoon binnen heb 3 andere geprobeerd moeiteloos binnen gehaald. Mensen betaal liever een paar euro meer want dit is zwaar klote

Snelheid ok retentie niet lang genoeg

Snelheid ok retentie niet lang genoeg

• Download snelheid

Goede service voor klein bedrag

Zeker een aanrader om te gebruiken!!

• Download snelheid

Extremely easy to sign up and great BF deal!

Was very easy to sign up and the prices are very competitive, especially during the black friday sale!

• Download speed N/A

About ViperNews

ViperNews biedt je premium Usenet (ook wel nieuwsgroep) toegang aan voor een redelijke prijs, en dat het hele jaar door. We zijn zo trots op ons aanbod dat we iedereen een 7 dagen niet-goed-geld-terug-garantie geven, zonder limitatie! Wil jij wel eens de mogelijkheden van het Usenet ontdekken? Of ben jij al bekend op het Usenet maar ben je op zoek naar een andere Usenet provider? Dan raden wij je aan om eens een kijkje te komen nemen bij ViperNews.

• Reviews with a score below 6 are published 7 days after placement