werkt zoals ik had gehoopt

Ben heel tevreden over ViperNews. Is makkelijk en snel te regelen en werkt probleemloos voor een goede prijs

Zorgeloze verbinding

Ik ben zeer tevreden, het werkt zo als ik verwacht!

Perfect!

Perfecte nieuwsgroep voor mijn downloads! Ik heb Viper10 en ben helemaal tevreden.

Perfecte service

Perfecte downloads en gemakkelijk in te stellen, ben nog nooit een retentie issue tegen gekomen.

Set it and forget it

After I set up my block account in SABnzbd it was a reliable source to serve as a backup for my downloads. Simple to create the account and it helped out with missing blocks on many occasions.

• Support N/A

Werkt goed

Nu een blok account gekozen van 2gb. Aanmaken account was makkelijk en betaling verliep soepel. Daarna snel online

Best of the Best

They are great

• Support

Werkt zoals het hoort

makkelijk in te stellen en werkt probleemloos

geheel tevreden

kreeg wat ik had besteld voor een redelijke prijs

Correct en werkt altijd.

• Download snelheid

Für mich die perfekte Lösung.

Genau das was ich gesucht habe. Ein Datenvolumen das ich dann verbrauchen kann wann ich es will, ohne Termindruck. Mit diesem Anbieter bin ich absolut zufrieden.

• Zahlungskomfort
  • Unterstützung k.A.
  • Download-Geschwindigkeit

Quick setup, works like a charm

I was new to Usenet services. Viper news was easy to start using, fast and reliable.

• Support N/A

redelijk goed

alleen oude bestanden kun je moeilijk binnen halen

• Download snelheid

Top, snelheid en kosten!!!

Jarenlang Giganews als Usenetserver gehad. De maandelijkse kosten zijn altijd hetzelfde gebleven, dus nu in vergelijking met het aanbod van de nieuwe Usenetservers, veel te duur voor hetzelfde pakket. Daarom uiteindelijk voor ViperNews gekozen en ben daarover zeer tevreden qua kosten en snelheid.

Werkt altijd en betrouwbaar

Zeer makkelijke site om je tegoed in te zien en aan te vullen Downloaden gaat als een tierelier Zeer tevreden ook wat prijs befreft Echt een aanrader

Heerlijk die download snelheid daarom een 10

positieve ervaring. een abonnementje was zo geregeld 1 minuutje later kon al downloaden Heerlijk die download snelheid daarom een 10

Altijd wat nieuws

Ik kijk bijna dagelijks op ViperNews welke nieuwe boeken er zijn binnen gekomen. Vaak zijn dit boeken die ook in de lijst van aanbevelingen van de krant staan. Dus de recensie heb je dan gelijk ook.

• Betaalgemak N.v.t.
  • Download snelheid

Zowel afsluiten en gebruik is zeer gemakvriendelijk. Ben zeer tevreden

The best

Verry good connection. Top.

• Support

Veel te weinig spots

Bij mijn oude Usenet kon ik alles downloaden, hier helaas ouder dan 2 maanden al niet meer. Ik kan helaas niets positievers bedenken.

Het werkte goed!

snel geregeld. direct kunnen gebruiken

• Download snelheid

Goede newsserver met goede retentie

Supersnel.downloaden met vipernews.

heel goed

tot op heden ben ik zeer tevreden ,alles werkt perfect. totaal geen problemen ondervonden. Raad het zeker andere mensen aan.

Absolute aanrader

Na het beëindigen van de ziggo nieuwsgroepen overgestapt op ViperNews. Probleemloos, gunstig geprijsd en goede retentie. Absoluut een aanrader!!!

• Download snelheid

bin mit dem zugang sehr zufrieden

der donload ist schnell kommt auf das paket an der preis ist ok werde weiterhin dabei bleiben

• Zahlungskomfort
  • Unterstützung
  • Download-Geschwindigkeit

About ViperNews

ViperNews biedt je premium Usenet (ook wel nieuwsgroep) toegang aan voor een redelijke prijs, en dat het hele jaar door. We zijn zo trots op ons aanbod dat we iedereen een 7 dagen niet-goed-geld-terug-garantie geven, zonder limitatie! Wil jij wel eens de mogelijkheden van het Usenet ontdekken? Of ben jij al bekend op het Usenet maar ben je op zoek naar een andere Usenet provider? Dan raden wij je aan om eens een kijkje te komen nemen bij ViperNews.