Waar zijn mijn spullen???

Wacht nog steeds niets gezien ???

Beste Alain, De koerierdienst heeft het pakket proberen aanbieden maar zonder succes. Hierdoor is het naar een PostNL afhaalpunt gegaan ('t Roddelkot). Ik zal u per mail nogmaals contacteren om te zorgen dat u de juiste informatie heeft zoals te zien op de track & trace. Groeten, Sam van zwembad.shop

Alles verliep zoals beloofd

Ik zocht lekkere geurtjes voor de hot tub. Hier gevonden, en op tijd geleverd. Zeer tevreden.

Produit délivré rapidement.

Commande facile et colis délivré rapidement. Très bien.

Ravi d'entendre que tout s'est bien passé. J'espère vous voir la prochaine fois ! Salutations, Sam de Piscine.shop

Vriendelijke service

Hallo Sam, De bestelling kwam onverwachts, gelukkig was ik thuis. En je reactie op mijn vraag hoe het verder ging met de bestelling was lekker snel en vriendelijk. Hebben jullie geen track en tracé? Groeten Lana

Hey Lana, Bedankt voor je review. Normaal krijg je bij elke bestelling een T&T opgestuurd zodanig dat je het pakje kan volgen. Had je deze dan niet gekregen? Groeten, Sam van Zwembad.shop

Supersnelle levering

De éne dag besteld en na 2 dagen pakje al geleverd. Super !

Tijdige levering

Product in goede staat en snel ontvangen.

Pas encore reçu le colis alors que j'avais reçu un mail disant que le colis a été livré!

Je n'ai jamais reçu le colis que j'ai commandé chez vous, merci de me le faire parvenir. D.Waterlot

• Nous recommanderiez-vous? Non

Bonjour, Nous avons déjà commencé une enquête comme indiqué par e-mail, nous trouvons que c'est une situation très ennuyeuse et nous aimerions la résoudre dès que possible. En raison du calendrier chargé de PostNL, il faut un peu plus de temps pour savoir où le colis est passé. Nous nous efforcerons de résoudre ce problème dans les plus brefs délais et, bien entendu, de trouver la bonne solution. Toutes nos excuses pour le désagrément, Piscine.shop

Bon produits, prix convenable et très rapidement livre

Livraison super rapide, merci

Alles is vlot verlopen en het gevraagde artikel werd correct geleverd

Goed!

Snelle en klantgerichte service

Een van de producten die ik besteld had kwam gebroken aan, maar werd binnen no-time vervangen. Goede service!

Snelle en vlotte levering

Snel geleverd. Alles in orde !

x

bonne expérience, mais...

dans le visuel : deux sachets, mais en réalité on n'en reçoit qu'un !

Gewoon goed

Snelle levering, goed verpakt; value for money.

Kwaliteit en snelle service

De producten die ik zocht vond ik snel op zwembad.shop. Deze werden ook nog eens super snel aan huis geleverd. Bedankt!

Rapide, efficace, simple et à un prix raisonnable

1ère expérience avec Piscine.shop, 100% concluante.

Zeer goed materiaal en alles correct

Vlotte en correcte manier wat je besteld hebt

Prima service en prima produkten.

Topservice!

Ik had dringend iets nodig wat ze op stock hadden doch het was zaterdag en had gebeld naar hen. Geen antwoord maar ze hebben mij zelf een uur nadien teruggebeld. TOP! Ik mocht mijn product dezelfde dag in hun depot ophalen! TOP service!

super opgelost

ik had een verpakking ontvangen met een schade ze hebben direct een nieuwe opgestuurd super

Excellent service

Connu par internet J'ai passé commande ,j'ai reçu mes produits en bon état et dans des délais très raisonnable ,je recommanderai quand j'aurai de nouveau besoin

Prima webwshop

Product zoals omschreven.

Je n'ai pas trouvé le colis que vous m'avez livré !

Pouvez-vous me dire où vous l'avez déposé ? Merci Après recherche de jour j'ai trouvé le colis que vous m'avez livré ! Désolé pour mes commentaires ci-dessus ! De ce fait je rajoute 2 étoiles à mon estimation ! Bien à vous

• Nous recommanderiez-vous? Non

Bonjour Jean, Je viens de lire votre commentaire, dommage que je n'ai pas été informé plus tôt du colis qui n'est pas arrivé. Je vous contacterai pour voir si nous pouvons retracer le colis jusqu'au service de messagerie et obtenir une nouvelle opération. Salutations, Sam

levering

Dank voor de vlugge en correcte levering

alles verloopt vlot