Beaucoup de choix et livraison rapide.

Commande Facile et rapide.

Correcte afhandeling

Snel geleverd en netjes verpakt

Beste Dennis Dank je wel voor je positieve feedback! We zijn blij te horen dat alles goed is verlopen. We staan klaar om je bij je volgende aankoop weer van dienst te zijn! Met vriendelijke groeten, Het team van Zwembad.shop

Tijdige levering. goede producten

Beste Lieve Dan u voor de postieve feedback. We zijn blij te horen dat alles goed verlopen is. We staan klaar om je bij je volgende aankoop weer van dienst te zijn! Met vriendelijke groeten, Het team van Zwembad.shop

Heel erg tevreden met de geleverde service. We hadden een afwijkend product ontvangen, en na reclameren kregen we nog dezelfde dag een nieuwe toegestuurd. Ze reageerden zelfs op een feestdag op mijn mail. Een voorbeeld voor vele andere webshops.

Beste Tom Bedankt voor je positieve review! Het doet ons plezier om te horen dat alles naar wens was. We kijken ernaar uit om je bij een volgende gelegenheid weer van dienst te zijn! Met vriendelijke groeten Zwembad.shop team

Alleen de leverancier zette onze bestelling gewoon aan de voordeur en niet aan er één van buren geleverd zoals vermeld dat ze zouden doen als we niet thuis zijn. Het ging hier toch niet over een goedkope bestelling .

Jee n'ai pas encore reçu ma commande

Merci de faire le nécessaire pour la livraison, c'est urgent

SERVICE CLIENT PARFAIT

C'était une 1ère commande ... un cafouillage logistique a fait prendre du retard de la livraison ; le service client a de suite pris en main la situation et a réglé le problème avec beaucoup d'attention , de diligence et de suivi. A noter de plus que le produit commandé (chauffage terrasse extérieure Omron ) est d'un excellent rapport qualité prix. On peut avoir confiance.

Bonjour Elisabeth Je vous remercie beaucoup pour la belle review. Je suis heureuse que tout se soit bien terminé. Profitez bien de votre chauffage de terrasse. À la prochaine! Cordialement Piscine.shop

Produit reçu incomplet

Commande reçue rapidement, la tête d'aspirateur de piscine était incomplète, il manquait une brosse rotative. Peter a été très réactif et ma renvoyé un produit conforme. Gestion très rapide de ma réclamation. Au final produit conforme à mes attentes.

Alles is perfect verlopen.

De site is heel overzichtelijk en er word uitgebreid info gegeven bij de artikelen. Mijn bestelling is vlot verlopen en de levering is gebeurd zoals was afgesproken. Een echte aanrader.

Dag Dave, Bedankt voor je review. Leuk om te lezen dat alles in orde was. Hopelijk tot een volgende keer! Groeten, Zwembad.shop

Vlotte verzending en Prima producten

Heel blij met de spa geuren en een nauwkeurig toestel voor Alkaline, PH en CL te meten

Beste Stijn, Bedankt voor je feedback! Leuk om te lezen dat alles in orde is. Groeten, Zwembad.shop

Great Service Easy to navigate web site

Fast delivery and competitive prices

Très bon prix et livraison rapide

Très bon prix et livraison rapide

Product na 7 dagen nog niet geleverd.

Product na 7 dagen nog niet geleverd. Track and trace code DHL kan pakket niet traceren. Telefonisch Zwembad.shop niet te bereiken, ondanks lang aan de wachtlijn te hangen.

Beste, Bedankt voor uw review, we zijn op de hoogte van de problemen met de telefonie. We hebben uw pakket overhandigd op dezelfde dag van uw bestelling maar we zien dat het bij DHL enorm druk is waardoor ze achter zitten op hun leveringen door de feestdagen. Ik heb dan ook een onderzoek geopend naar de vertraging om te horen wat de bedoeling is. Excuses dat je bestelling niet verloopt zoals het hoort. Groeten, Sam van Zwembad.shop

Produits toujours reçu en temps et en heure

Cela fait 1 an que je suis toujours content.

Unieke mogelijkheden

Onze bedon Chloor was op, hiervoor meerdere sites bekeken en deze was toch veruit te goedkoopste (25%!). Vaak is het probleem dat er nog enorme verzendkosten mee gepaard gaan en voor mensen die overdag werken en dus zelf niet kunnen ophalen, is dit vaak onvermijdelijk. Hier heeft Zwembad.Shop een perfecte oplossing voor. Ophaling terplaatse, in het weekend om 21u? Geen probleem hier! De ideale leverancier voor onze producten!

Envoi rapide et article top

Article reçu très rapidement et parfaitement emballé ; une qualité extra et une livraison très professionnelle. Je recommande ce site Merci Bérangère

Excellent service

J’ai commandé du Chlore non stabilisé sur une commande groupée avec livraison gratuite. La commande est facile. Le rapport qualité/prix bin. J’ai reçu un accusé de réception de commande et ai été averti de l’expédition. Le chronopost est arrivé 2 jours après. Propre et net. A recommander

verpakking kapot

De bestelling van de zoutgehaltemeter is vlug en correct afgehandeld, maar bij de levering merkten we dat het plastic doosje waarin de meter bewaard wordt gebroken was. De meter werkt goed en daarom hebben we er geen punt van gemaakt.

Heel goed.

Zwemvijver robot gekocht. Heel tevreden over. Goedkoper dan veel andere webshops. Snel afgehandeld Eerlijke en vriendelijk Een voorbeeld voor veel andere webshops.

uitstekend

Op diverse vragen steeds adequaat antwoord gekregen. Vervolgens bestelling geplaatst en binnen de kortste keren had ik deze in huis.

super produit

très satisfait de la livraison et de la marchandise.

Gewoon goed

Eerlijke prijzen voor kwalitatieve producten

Winter product gekocht en direct ontvangen. Prima kwaliteit en service.

snelle levering.

Eerste bestelling maar geen echt succes

Goederen worden geleverd door dpd. Dpd stuurt een link en er zou bij mij geleverd worden tussen 16:30 en 17:30. Perfect ik werk van thuis dus kan ik de goederen ontvangen. Niemand gezien maar wel boodschap dat ze de goederen niet hebben kunnen leveren bij mij. Vreemd ik was thuis. Contact opgenomen met zwembadshop per telefoon. 5, 6 keer gebeld, het is altijd extreem druk en de verbinding wordt verbroken. Dan dat formulier ingevuld. Ik wacht nog altijd op een antwoord. Uiteindelijk waren mijn goederen afgeleverd in een afhaalpunt. Maar daarvoor heb ik dan weer een half uur aan de lijn gehangen met dpd.