Topservice!

Ik had dringend iets nodig wat ze op stock hadden doch het was zaterdag en had gebeld naar hen. Geen antwoord maar ze hebben mij zelf een uur nadien teruggebeld. TOP! Ik mocht mijn product dezelfde dag in hun depot ophalen! TOP service!

super opgelost

ik had een verpakking ontvangen met een schade ze hebben direct een nieuwe opgestuurd super

Excellent service

Connu par internet J'ai passé commande ,j'ai reçu mes produits en bon état et dans des délais très raisonnable ,je recommanderai quand j'aurai de nouveau besoin

Prima webwshop

Product zoals omschreven.

Je n'ai pas trouvé le colis que vous m'avez livré !

Pouvez-vous me dire où vous l'avez déposé ? Merci Après recherche de jour j'ai trouvé le colis que vous m'avez livré ! Désolé pour mes commentaires ci-dessus ! De ce fait je rajoute 2 étoiles à mon estimation ! Bien à vous

• Nous recommanderiez-vous? Non

Bonjour Jean, Je viens de lire votre commentaire, dommage que je n'ai pas été informé plus tôt du colis qui n'est pas arrivé. Je vous contacterai pour voir si nous pouvons retracer le colis jusqu'au service de messagerie et obtenir une nouvelle opération. Salutations, Sam

levering

Dank voor de vlugge en correcte levering

alles verloopt vlot

Snelle en nette service

Snelle levering. Goed geholpen bij retourzending. Snelle en nette reacties.

prima service

vlotte en vriendelijke communicatie top!!

Zeer snelle service maar aan hek gegooid

De bezorger heeft het betaald pakket in het gras gegooid voor ons hekken. We waren gelukkig thuis zodat we het pak kunnen recupereren hebben. Erg! Wel tevreden met toestel en snelle levertermijn. Niet tevreden met gedrag koerier

Dag Katrien, Wat jammer om te lezen dat de koerierdiensten zo 'lomp' omgaan met de pakjes. Onze excuses alvast in hun naam. Ik heb dit toch doorgegeven zodanig dat het (hopelijk) in de toekomst kan vermeden worden. Vriendelijk bedankt, Sam van Zwembad.shop

Overzichtelijke website. Je vindt daar alles wat je nodig hebt voor je zwembad!

Hey Ilse, Bedankt voor je feedback, leuk om te lezen dat alles in orde was! Groeten, Sam van Zwembad.shop

Zeer snelle levering

Na eerst via de chat te hebben geïnformeerd welke pomp ik nodig had, de pomp speck badu prime 13 besteld en twee dagen later geleverd. Top service !!

Dag Luc, Bedankt voor je feedback! Leuk om te lezen, jammr dat ik je ook niet kon helpen met de pvc stukkn. Hopelijk heb je deze alsnog kunnen vinden! Groeten, Sam van Zwembad.shop

Suivi parfait

Livraison rapide . Répond rapidement aux mails . À recommander.

rapide produit très bien arrivé

première commande , je pense bien que je vais continuer avec votre shop

Service pro

Recommanderai dans le futur

zeer tevreden over de snelle levering en een interessante Prijs

Snelle levering en goede prijs !

Service qualité timing respecté

On regardant sur Internet j’ai découvert ce site première commande très satisfait de l’est tout à fait respecté produits conformes à la description merci à Piscine shop

Livraison très rapide et prix intéressant

J'ai commandé des flotteurs pour l'hivernage de piscine. Commandé le lundi midi et livraison le mercredi. Il y a juste que la photo des flotteurs ne correspond pas à ceux livrés.

Bonjour Pascal, Merci pour vos commentaires, ils sont très précieux pour nous. Entre-temps, j'ai adapté les images à la version correcte ! Merci beaucoup pour vos commentaires, Sam de Piscine.shop

Tout a été ok.

Article reçu rapidement, conforme à ma commande et qui correspond à mon attente. Prix inférieur à ce que j’avais l’habitude d’acheter chez LVP PISCINE.

Bonjour Gaetan, Merci beaucoup pour vos commentaires, nous espérons pouvoir vous aider à nouveau à l'avenir avec vos produits de piscine. Merci, Sam de Pisicne.shop

Eerste bestelling en loopt fout

Heb nog steeds niets ontvangen volgens post nl heb ik het wel ontvangen . Wat nu?

Dag Franky, Bedankt voor je feedback. Ik neem even contact met jou op om te kijken wat er aan de hand is daar wij niet op de hoogte zijn. We doen er steeds aan om alles zo snel mogelijk bij onze klanten te krijgen en gaan er van uit als er geen nieuws is, dat alles goedgekomen is. Groeten, Sam

erg fijn

bestelling gedaan en binnen 2 dagen binnen, en fijne geuren

Hey Monique, Vriendelijk bedankt voor je review! Leuk om te lezen dat je de geuren prettig vind. Hopelijk tot snel weer, Sam van Zwembad.shop

Uitstekende ervaring zowel om te bestellen als af te halen

Zeer vlotte samenwerking bij bestelling van de producten alhoewel de gewenste producten in eerste instantie niet vermeld stonden op de website deze zijn nadat ik verdere info had doorgegeven over de producten de dag zelf op de website geplaatst zodat ik ze kon bestellen en de dag nadien kon ik reeds mijn bestelling ophalen. Zeer positief is dat men zelfs de bestelling kan ophalen tijdens het weekend en na 18u, ik heb wel even moeten zoeken waar mijn bestelling klaarstond want ik had mij laten misleiden door de blauwe container die aan de poort staat i.p.v. de blauwe afval container op de overdekte buitenplaats.

Hey Rudy, Bedankt voor je feedback, zeer leuk om te lezen! Afhalen is inderdaad in het begin wart zoeken, volgende keer (hopelijk, haha) gaat dat nog zo makkelijk lukken! Mochten er zaken zijn dat je niet vind op de shop, je weet me te vinden! Groeten, Sam van Zwembad.shop

Nog geen btw- factuur ontvangen

Ben nog altijd aan het wachten op m’n btw- factuur…

vlotte regeling

De eerste keer besteld op aanraden van een vriend, het winterproduct stond de maand september in reclame aan €22,95 ipv...... dus ik snel nog bestellen, alles ging zeer vlot, ik ben het zelf gaan afhalen, pakje stond klaar op afgesproken plaats. Het enige jammere is dat ik nu merk in oktober dat de prijs nu €19,95 is. Zeker omdat ik mijn product nog niet gebruikt heb. Gewone prijs? Was het niet van de prijs was mijn score zeker 10 geweest. Trees

Dag Greet, Bedankt voor de feedback! Leuk om te lezen dat alles in orde was. Wat betreft de prijs. Bedankt voor de melding, ik zie dat we inderdaad een vergissing hadden bij de huidige prijs. Deze moet 29,95 euro zijn, wat de adviesprijs is. Bij deze dan ook aangepast. Vriendelijk bedankt, Sam van Zwembad.shop

snelle en correcte levering

snelle en correcte levering