mijn bestelling niet gekregen

mijn bestelling is niet op mijn adres aangekomen

Snelle en correcte levering

Producten in goede staat en na 2 dagen reeds ontvangen. Zeer correcte prijzen ook. Ga zeker nog bij deze shop bestellen. Aanrader!

Goede service!

Zeer vlotte en goede service. Prijzen zijn marktconform, vlotte levering. Kortom een betrouwbare partner voor zwembad benodigdheden

Dag Steven, Bedankt voor de positieve review. Blij dat alles in orde was. Hopelijk tot een volgende keer! Groeten, Sam van Zwembad.shop

Tevreden klant

Mooi product voor een goede prijs. Tevens te maken gehad met een licht beschadigd product door transport. Ook dit is zeer correct afgehandeld door leverancier.

Dag Roger, Bedankt voor de positieve review. Blij dat alles in orde was. Hopelijk tot een volgende keer! Groeten, Sam van Zwembad.shop

Top service!

Perfect product

Correcte service

Producten aan een correcte prijs en een goede afhandeling. Klein minpuntje: soms is de webshop iets weerspannig en zit er niets anders op dan opnieuw te beginnen.

Levering volledig naar verwachting.

Mijn bestelde zwembadrobot op batterij werd snel geleverd en werkt perfect.

Un produit miracle !

Cela paraît incroyable de réparer une piscine qui fuit depuis plus de deux ans, avec Une seule bouteille.

Foutief zeil geleverd en ik wacht nog steeds op een nieuw.

Winterzeil besteld, solar zeil geleverd. Solar retour gestuurd. Wacht op nieuw winterzeil. Hoor niks meer van jullie. In account wordt ook niet over retour of nieuwe verzending gesproken. Hopelijk krijg ik mijn centen terug?

Beste, Het is nooit leuk om een verkeerde levering te ontvangen. Dit is onze fout en daarvoor bieden we onze oprechte excuses aan. Zodra een pakje vertrekt, is het in handen van de transporteurs en kunnen er talloze redenen zijn waarom er problemen tijdens het transport optreden. Zodra wij een probleem constateren, sturen we direct een vervangend pakket op, wat ook in uw geval is gebeurd. Feestdagen en brugdagen hebben helaas het proces verder vertraagd. Wij zijn een klein bedrijf, wat betekent dat we geen permanentie hebben voor supportmedewerkers. Toch doen onze medewerkers altijd hun uiterste best om iedereen zo goed mogelijk te helpen. Dat is onze belofte aan al onze klanten. Om uw vraag te beantwoorden: Ja, u heeft een mail ontvangen met een bewijs van terugbetaling. Met vriendelijke groeten, Het team van Zwembad.shop

Heerlijke geuren voor mijn lazy spa

Heerlijke geuren voor in mijn lazy spa en helemaal niet duur. Snelle verzending. Gewoon helemaal super!

Beste, Wat geweldig om te horen dat u zo tevreden bent over onze service! We willen u hartelijk bedanken voor uw mooie beoordeling. Uw positieve feedback betekent ontzettend veel voor ons. Mocht u nog vragen hebben of ergens hulp bij nodig hebben, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We staan altijd voor u klaar! Met vriendelijke groet, Het team van Zwembad.shop

Pas de Problème particulier

La commande s'est bien déroulée. Envoi rapide. Un seul petit reproche : la boîte contenant l'article (fragile) était dans un carton trop grand pour elle et sans protections pour l'empêcher de bouger... Heureusement, l'article n'est pas arrivé cassé.

Bonjour Nous sommes ravis d'apprendre que vous êtes si satisfait de notre service! Nous tenons à vous remercier chaleureusement pour votre excellente évaluation. Votre retour positif est extrêmement précieux pour nous. Si vous avez des questions ou besoin d'aide, n'hésitez pas à nous contacter. Nous sommes toujours là pour vous aider! Cordialement, L'équipe de Zwembad.shop

Prima shopping ervaring

duidelijk aanbod en snelle levering

Beste, Wat fijn om te horen dat u zo tevreden bent over onze service! We willen u hartelijk bedanken voor uw mooie beoordeling. Uw positieve feedback betekent veel voor ons. Als u nog vragen heeft of ergens hulp bij nodig heeft, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We staan altijd voor u klaar! Met vriendelijke groeten, Het team van Zwembad.shop

Zeer correct en snel.

Alles werd zeer correct en snel afgehandeld. Vlugge levering.

Beste Valerie Het is geweldig om te horen dat u tevreden bent over onze service! Hartelijk dank voor uw mooie beoordeling. We waarderen uw positieve feedback. Als u nog vragen heeft of als we u verder kunnen helpen, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We staan altijd voor u klaar! Met vriendelijke groeten, Het team van Zwembad.shop

produit conforme

Livré dans les temps

Bonjour C'est merveilleux d'apprendre que vous êtes satisfait de notre service ! Merci beaucoup pour votre belle critique. Nous apprécions vraiment vos retours positifs. Si vous avez d'autres questions ou si nous pouvons vous aider davantage, n'hésitez pas à nous contacter. Nous sommes toujours là pour vous ! Cordialement, L'équipe de Piscine.shop

Beaucoup de choix et livraison rapide.

Commande Facile et rapide.

Bonjour Frédéric C'est génial d'entendre que vous êtes satisfait de notre service ! Merci beaucoup pour votre belle critique. Nous apprécions vraiment vos retours positifs. Si vous avez d'autres questions ou si nous pouvons vous aider davantage, n'hésitez pas à nous contacter. Nous sommes toujours là pour vous ! Cordialement team de Piscine.shop

Correcte afhandeling

Snel geleverd en netjes verpakt

Beste Dennis Dank je wel voor je positieve feedback! We zijn blij te horen dat alles goed is verlopen. We staan klaar om je bij je volgende aankoop weer van dienst te zijn! Met vriendelijke groeten, Het team van Zwembad.shop

Tijdige levering. goede producten

Beste Lieve Dan u voor de postieve feedback. We zijn blij te horen dat alles goed verlopen is. We staan klaar om je bij je volgende aankoop weer van dienst te zijn! Met vriendelijke groeten, Het team van Zwembad.shop

Heel erg tevreden met de geleverde service. We hadden een afwijkend product ontvangen, en na reclameren kregen we nog dezelfde dag een nieuwe toegestuurd. Ze reageerden zelfs op een feestdag op mijn mail. Een voorbeeld voor vele andere webshops.

Beste Tom Bedankt voor je positieve review! Het doet ons plezier om te horen dat alles naar wens was. We kijken ernaar uit om je bij een volgende gelegenheid weer van dienst te zijn! Met vriendelijke groeten Zwembad.shop team

Alleen de leverancier zette onze bestelling gewoon aan de voordeur en niet aan er één van buren geleverd zoals vermeld dat ze zouden doen als we niet thuis zijn. Het ging hier toch niet over een goedkope bestelling .

Jee n'ai pas encore reçu ma commande

Merci de faire le nécessaire pour la livraison, c'est urgent

SERVICE CLIENT PARFAIT

C'était une 1ère commande ... un cafouillage logistique a fait prendre du retard de la livraison ; le service client a de suite pris en main la situation et a réglé le problème avec beaucoup d'attention , de diligence et de suivi. A noter de plus que le produit commandé (chauffage terrasse extérieure Omron ) est d'un excellent rapport qualité prix. On peut avoir confiance.

Bonjour Elisabeth Je vous remercie beaucoup pour la belle review. Je suis heureuse que tout se soit bien terminé. Profitez bien de votre chauffage de terrasse. À la prochaine! Cordialement Piscine.shop

Produit reçu incomplet

Commande reçue rapidement, la tête d'aspirateur de piscine était incomplète, il manquait une brosse rotative. Peter a été très réactif et ma renvoyé un produit conforme. Gestion très rapide de ma réclamation. Au final produit conforme à mes attentes.

Alles is perfect verlopen.

De site is heel overzichtelijk en er word uitgebreid info gegeven bij de artikelen. Mijn bestelling is vlot verlopen en de levering is gebeurd zoals was afgesproken. Een echte aanrader.

Dag Dave, Bedankt voor je review. Leuk om te lezen dat alles in orde was. Hopelijk tot een volgende keer! Groeten, Zwembad.shop

Vlotte verzending en Prima producten

Heel blij met de spa geuren en een nauwkeurig toestel voor Alkaline, PH en CL te meten

Beste Stijn, Bedankt voor je feedback! Leuk om te lezen dat alles in orde is. Groeten, Zwembad.shop

Great Service Easy to navigate web site

Fast delivery and competitive prices

Bedrijfsgegevens

Noorwegenstraat 27/B2

9940 Evergem

+32 9 396 79 03

[email protected]

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.