correct levering en op tijd

correct levering en op tijd

Best Filip Bedankt voor uw positieve feedback! We zijn blij te horen dat uw bestelling correct en op tijd is geleverd. Uw tevredenheid is voor ons erg belangrijk. Mocht u in de toekomst nog vragen of behoeften hebben, staan wij graag voor u klaar. Veel plezier met uw aankoop! Met vriendelijke groeten Zwembad.shop

Zeer goede service

Zelf een verkeerde bestelling geplaatst en zonder problemen na telefonisch onderhoud gecrediteerd en het juiste artikel in order gezet. Handleiding in een andere taal? Ook geen probleem, we hebben netjes een vertaling ontvangen.

Beste Marcel Bedankt voor uw positieve review! Fijn om te horen dat we u snel hebben kunnen helpen met de juiste bestelling en dat het proces vlot verlopen is. We begrijpen hoe belangrijk duidelijke instructies zijn en zijn blij dat de vertaling naar tevredenheid is ontvangen. Aarzel niet om contact op te nemen als u nog verdere vragen of behoeften heeft. Veel plezier met uw aankoop! Met vriendelijke groeten Zwembad.shop

Leveringsissue

De aangekondigde levering via DHL bleef uit. Uiteindelijk werd er, wat later dan verwacht, correct geleverd door Bpost.

Hey Dirk, Bedankt dat u de tijd genomen heeft om een review achter te laten. Fijn! DHL werkt inderdaad in België met bPost als partner. Excuses dat de levering wat langer geduurd heeft, soms heeft dat te maken door de drukte bij de koerierdiensten of eventuele vertragingen onderweg. Fijne dag, Zwembad.shop

Bestelling is goed meegevallen

Groot gamma producten. Vlugge levering

Beste Guy Hartelijk dank voor uw positieve review! We waarderen het enorm dat u de tijd heeft genomen om uw ervaring met ons te delen. We zijn blij om te horen dat u zo tevreden bent. Mocht u in de toekomst nog vragen hebben of verdere assistentie nodig hebben, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. Wij staan altijd klaar om u te helpen. Nogmaals dank voor uw vertrouwen en uw geweldige feedback! Met vriendelijke groeten Zwembad.shop

Gewoon geweldig

Super ervaring Geleverd wat besteld was en op schema Produkt voldoet volledig aan verwachtingen

Beste Jan Hartelijk dank voor uw positieve review! We stellen het zeer op prijs dat u de tijd heeft genomen om uw ervaring met ons te delen. Het is geweldig om te horen dat u zo tevreden bent. Mocht u in de toekomst vragen hebben of verdere hulp nodig hebben, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We staan altijd klaar om u te helpen. Nogmaals dank voor uw vertrouwen en uw fantastische feedback! Met vriendelijke groeten Zwembad.shop

Een aansluitstuk van mijn mini invertor plus was afgebroken. Heb alles nagezocht op internet, maar vond niets. Dan heb ik gisteren een mail gestuurd naar zwembadshop. Vandaag heb ik een nieuw aansluitstuk ontvangen. Wat een goede service.

Beste Jos Bedankt voor uw positieve review! We waarderen het enorm dat u de tijd heeft genomen om uw ervaring met ons te delen. Het is fantastisch om te horen dat u zo tevreden bent. Mocht u in de toekomst vragen hebben of extra hulp nodig hebben, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We staan altijd voor u klaar. Nogmaals dank voor uw vertrouwen en geweldige feedback! Met vriendelijke groeten Zwembad.shop

Precies wat ik nodig had, snelle levering en snelle reactie op vraag!

Beste Claire Dank u voor de review. We waarderen het enorm. We zijn enorm blij dat u tevreden bent. Mocht u in de toekomst vragen hebben of extra hulp nodig hebben, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We staan altijd voor u klaar. Met vriendelijke groeten Zwembad.shop

Perfect!

Heel mooie aankoop, prijs/kwaliteit perfecte zwembadrobot. Correcte en vlugge communicatie. Levering ook zeer snel! Perfect dus. Ik beveel deze web firma voor 100% aan

Beste Dominique edankt voor uw positieve review! We waarderen het enorm dat u de tijd heeft genomen om uw ervaring met ons en onze producten te delen. Het is fantastisch om te horen dat u zo tevreden bent. Mocht u in de toekomst vragen hebben of extra hulp nodig hebben, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We staan altijd voor u klaar. Nogmaals dank voor uw vertrouwen en geweldige feedback! Met vriendelijke groeten Zwembad.shop

Zwembad Robot gekocht, doet het niet

Nu al een week bezig om zwembadstofzuiger om te ruilen. Nieuw gekocht en wij worden aan het lijntje gehouden. Kostte €1.400,00. Is dezelfde die wij hadden, zwembad vervuild nu. Groet, Jan Eerenberg [email protected] 0638769650

Beste Jan, Deze zaak is in behandeling en we hebben er direct alles aan gedaan om u verder te helpen. Uw aanvraag kwam bij ons binnen op 19/06 en op 20/06 hadden we reeds een dossier open bij de leverancier om 'het probleem' te bekijken en te onderzoeken. Aangezien het net druk is bij de leveranciers vragen we enkele dagen geduld. Helaas krijgen we van u niet de tijd om dit grondig te bekijken waardoor we genoodzaakt zijn de robot terug te nemen en de dossier verder af te sluiten. Wat we natuurlijk jammer vinden. Groeten, Zwembad.shop

Ruim aanbod, goeie prijzen en goeie klantenservice

Na het bestellen werd alles in 3 delen geleverd. Hierbij heeft DHL het wat laten afweten bij 1 pakket. Hiervoor de klantenservice van zwembad.shop een telefoontje gedaan en deze hebben dit goed opgevolgd en alles is alsnog tot aan m'n deur geleverd. Klein verbeterpuntje? Maak de (deel)verzendingen zichtbaar op je website

Hey Dries, Bedankt voor de positieve review! We nemen je feedback mee in onze volgende release en hopen dat we gemakkelijk de deelverzendingen kunnen tonen op onze site. Groeten, Zwembad.shop

mijn bestelling goed gekregen

mijn bestelling is goed op mijn adres aangekomen en is perfect!

Beste Christian, We hebben hierover contact gehad en blijkt dat het pakket volgens DHL geleverd zou zijn. We hebben hiervoor een onderzoek geopend bij DHL en intussen hebben we een tweede levering opgestuurd met de hoop dat deze wel netjes toekomt. We hebben er alles aan gedaan om dit zo snel mogelijk opgelost te krijgen. Zoals je merkt hebben wij langs onze kant wel alles netjes verstuurd maar is het misgelopen bij DHL. Groeten, Sam van Zwembad.shop

Snelle en correcte levering

Producten in goede staat en na 2 dagen reeds ontvangen. Zeer correcte prijzen ook. Ga zeker nog bij deze shop bestellen. Aanrader!

Beste Pris, Bedankt voor je positieve feedback! Leuk om te zien dat alles vlotjes verlopen is, daar houden we van. Tot de volgende, Zwembad.shop

Goede service!

Zeer vlotte en goede service. Prijzen zijn marktconform, vlotte levering. Kortom een betrouwbare partner voor zwembad benodigdheden

Dag Steven, Bedankt voor de positieve review. Blij dat alles in orde was. Hopelijk tot een volgende keer! Groeten, Sam van Zwembad.shop

Tevreden klant

Mooi product voor een goede prijs. Tevens te maken gehad met een licht beschadigd product door transport. Ook dit is zeer correct afgehandeld door leverancier.

Dag Roger, Bedankt voor de positieve review. Blij dat alles in orde was. Hopelijk tot een volgende keer! Groeten, Sam van Zwembad.shop

Top service!

Perfect product

Correcte service

Producten aan een correcte prijs en een goede afhandeling. Klein minpuntje: soms is de webshop iets weerspannig en zit er niets anders op dan opnieuw te beginnen.

Levering volledig naar verwachting.

Mijn bestelde zwembadrobot op batterij werd snel geleverd en werkt perfect.

Un produit miracle !

Cela paraît incroyable de réparer une piscine qui fuit depuis plus de deux ans, avec Une seule bouteille.

Foutief zeil geleverd en ik wacht nog steeds op een nieuw.

Winterzeil besteld, solar zeil geleverd. Solar retour gestuurd. Wacht op nieuw winterzeil. Hoor niks meer van jullie. In account wordt ook niet over retour of nieuwe verzending gesproken. Hopelijk krijg ik mijn centen terug?

Beste, Het is nooit leuk om een verkeerde levering te ontvangen. Dit is onze fout en daarvoor bieden we onze oprechte excuses aan. Zodra een pakje vertrekt, is het in handen van de transporteurs en kunnen er talloze redenen zijn waarom er problemen tijdens het transport optreden. Zodra wij een probleem constateren, sturen we direct een vervangend pakket op, wat ook in uw geval is gebeurd. Feestdagen en brugdagen hebben helaas het proces verder vertraagd. Wij zijn een klein bedrijf, wat betekent dat we geen permanentie hebben voor supportmedewerkers. Toch doen onze medewerkers altijd hun uiterste best om iedereen zo goed mogelijk te helpen. Dat is onze belofte aan al onze klanten. Om uw vraag te beantwoorden: Ja, u heeft een mail ontvangen met een bewijs van terugbetaling. Met vriendelijke groeten, Het team van Zwembad.shop

Heerlijke geuren voor mijn lazy spa

Heerlijke geuren voor in mijn lazy spa en helemaal niet duur. Snelle verzending. Gewoon helemaal super!

Beste, Wat geweldig om te horen dat u zo tevreden bent over onze service! We willen u hartelijk bedanken voor uw mooie beoordeling. Uw positieve feedback betekent ontzettend veel voor ons. Mocht u nog vragen hebben of ergens hulp bij nodig hebben, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We staan altijd voor u klaar! Met vriendelijke groet, Het team van Zwembad.shop

Pas de Problème particulier

La commande s'est bien déroulée. Envoi rapide. Un seul petit reproche : la boîte contenant l'article (fragile) était dans un carton trop grand pour elle et sans protections pour l'empêcher de bouger... Heureusement, l'article n'est pas arrivé cassé.

Bonjour Nous sommes ravis d'apprendre que vous êtes si satisfait de notre service! Nous tenons à vous remercier chaleureusement pour votre excellente évaluation. Votre retour positif est extrêmement précieux pour nous. Si vous avez des questions ou besoin d'aide, n'hésitez pas à nous contacter. Nous sommes toujours là pour vous aider! Cordialement, L'équipe de Zwembad.shop

Prima shopping ervaring

duidelijk aanbod en snelle levering

Beste, Wat fijn om te horen dat u zo tevreden bent over onze service! We willen u hartelijk bedanken voor uw mooie beoordeling. Uw positieve feedback betekent veel voor ons. Als u nog vragen heeft of ergens hulp bij nodig heeft, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We staan altijd voor u klaar! Met vriendelijke groeten, Het team van Zwembad.shop

Zeer correct en snel.

Alles werd zeer correct en snel afgehandeld. Vlugge levering.

Beste Valerie Het is geweldig om te horen dat u tevreden bent over onze service! Hartelijk dank voor uw mooie beoordeling. We waarderen uw positieve feedback. Als u nog vragen heeft of als we u verder kunnen helpen, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We staan altijd voor u klaar! Met vriendelijke groeten, Het team van Zwembad.shop

produit conforme

Livré dans les temps

Bonjour C'est merveilleux d'apprendre que vous êtes satisfait de notre service ! Merci beaucoup pour votre belle critique. Nous apprécions vraiment vos retours positifs. Si vous avez d'autres questions ou si nous pouvons vous aider davantage, n'hésitez pas à nous contacter. Nous sommes toujours là pour vous ! Cordialement, L'équipe de Piscine.shop

Beaucoup de choix et livraison rapide.

Commande Facile et rapide.

Bonjour Frédéric C'est génial d'entendre que vous êtes satisfait de notre service ! Merci beaucoup pour votre belle critique. Nous apprécions vraiment vos retours positifs. Si vous avez d'autres questions ou si nous pouvons vous aider davantage, n'hésitez pas à nous contacter. Nous sommes toujours là pour vous ! Cordialement team de Piscine.shop

Noorwegenstraat 27/B2

9940 Evergem