Eerlijke prijzen voor kwalitatieve producten

Winter product gekocht en direct ontvangen. Prima kwaliteit en service.

snelle levering.

Eerste bestelling maar geen echt succes

Goederen worden geleverd door dpd. Dpd stuurt een link en er zou bij mij geleverd worden tussen 16:30 en 17:30. Perfect ik werk van thuis dus kan ik de goederen ontvangen. Niemand gezien maar wel boodschap dat ze de goederen niet hebben kunnen leveren bij mij. Vreemd ik was thuis. Contact opgenomen met zwembadshop per telefoon. 5, 6 keer gebeld, het is altijd extreem druk en de verbinding wordt verbroken. Dan dat formulier ingevuld. Ik wacht nog altijd op een antwoord. Uiteindelijk waren mijn goederen afgeleverd in een afhaalpunt. Maar daarvoor heb ik dan weer een half uur aan de lijn gehangen met dpd.

matig tevreden

de levering met dag en tijdstip zijn perfect nagekomen, echter toen ze voor mijn deur stonden was er blijkbaar geen pakje te vinden, en is de chauffeur zonder me iets te zeggen of te laten weten in zijn camionette gestapt en verder gereden. En daar stond ik zonder pakje en zonder uitleg. Speciaal een dag verlof ervoor genomen, de dag erna briefje in mijn bus dat ik niet thuis was voor de levering. Ondertussen een mail gestuurd naar zwembadshop, maar ook daar nog geen antwoord van. Mijn pakje ben ik dan uiteindelijk wel kunnen gaan afhalen bij een dpg afhaalpunt, en van het product ben ik dan wel tevreden.

Simple et rapide

Tout est dans le titre.

heel snel geleverd

Gemakkelijk en duidelijk om te bestellen dag nadien geleverd Het juiste product geleverd Dit is wat je verwacht toch ... super gedaan

Vlot bestellen, scherpe prijzen, goede service

Online producten voor mijn zwembad besteld, dit ging vlot, ik had voor afhalen gekozen omdat ik een paar extra vragen had, en wou die graag ter plaatse stellen omdat dit makkelijker is dan via e-mail. Bij afhaling prima advies en antwoorden gekregen op mijn vragen. De prijzen in de online shop zijn ook scherp.

rapide, conforme à la description, emballage nickel

Très satisfaisant

Voor herhaling vatbaar

Dit is de eerste keer dat wij bestellen bij de Zwembad.shop en alles verliep naar wens. Overzichtelijke website en gemakkelijk om de bestelling te plaatsen. Snelle en correcte levering.

Très bon service

Très contente des produits achetés Aucun soucis avec mes commandes et très bon rapport qualité prix

Superbe.

Delai, livraison chronopost, prix… Tout est ok.

Voor mij een 10/10

Zoals steeds alles correct verlopen.

Geweldige opvolging, snelle afhandeling

Service impeccable

Rapidité de livraison

prima service

altijd prima service

envoi rapide

premiére expérience avec Zwembad shop rien à dire tout est parfait envoi rapide et soigné

Professionnalisme

Produits commandés avant midi, reçus ke kendemain. Génial

perfecte en snelle service

Een snellere service lijkt mij niet mogelijk: alle lof voor zwembad.shop

câble de communication d'une pompe de filtration DAB

Livraison expresse, excellent service de suivi de commande qui répond très précisément et courtoisement ... et s'excuse même si la réponse est apportée avec un tout petit délai. Enseigne conseillée par mon pisciniste que je recommande également.

top service

de artikels dat zij aanbieden voldoen echt aan de klant leveringstermijn is ook correct zoals zij aangeven

voir ci-dessous

la commande faite , ainsi que la réception de celle-ci n'apporte aucun commentaire, puisque tout a été parfait.

Gros problème de communication et de livraison

Piscine toujours pas livrée, alors qu'elle devait l'être il y a 4 jours. Impossible de vous joindre au téléphone , ni de parler à quelqu'un chez le livreur. J'espère vraiment finir par être livrer, d'autant plus que GLS France ne me trouve pas en tant que cliente, bref, assez mécontente.

• Nous recommanderiez-vous? Non

Bonjour, Nous avons expédié la piscine dans les 24 heures suivant votre commande. Malheureusement, nous dépendons ensuite des services de nos transporteurs. Je vois qu'ils ont fait une tentative de livraison mais qu'il n'y avait personne à la maison et que le chauffeur a donc poursuivi sa route. La procédure consiste alors à renvoyer le colis à l'entrepôt afin de fixer un rendez-vous pour la livraison. Nous avons transmis vos coordonnées à notre fournisseur qui prendra contact avec vous. Comme il s'agit d'un colis lourd, il est normal qu'il n'aille pas aussi vite qu'un colis normal. Nous prendrons contact avec vous pour nous assurer que votre piscine est livrée correctement.

Rien à dire

Super sérieux. Prix compétitif et mi raison rapide . Cocktail qui fonctionne bien . Je recommande

Perfecte afspraak regeling en fijne Webshop

Goede producten en eerlijke prijzen + Levering !!