Très satisfaite

Très satisfaite

Top zeer snelle levering

Zeer vlot en efficiënt

Commande expédiée en moins de 24h...

Snelle en correcte service

Je krijgt alles netjes afgeleverd zoals vermeld bij bestelling, materiaal is ook zorgvuldig ingepakt.

Wij zijn snel geholpen

Je suis très satisfait

Très rapide

prima materiaal!!!!!!!

Snelle levering, product werkt zoals verwacht.

Correcte levering

Duidelijke website… Makkelijk te bestellen en correcte levering

Top bedrijf

Besteld en 4 dagen later in huis, geweldige ervaring

Goede communicatie tijdens bestellen en versturen

Warmte pomp 5 KW van W Eau gekocht en voorraad klopte niet en desondanks snel opgelost en netjes deze pomp binnen enkele dagen ontvangen. Bedankt voor de goede service.

bestelling werd volledig en perfect op tijd geleverd

Alles wat we nodig hadden voor het onderhoud van het zwembad werd na bestellen reeds de volgende volledig geleverd

Post nl is klote

Post nl heeft niet de moeite gedaan om hier aan te bellen ik was de hele dag thuis toen ik melding kreeg dat ze gingen leveren dan kreeg ik melding dat het pakje was geleverd om de volgende dag mijn buurman kwam aanbellen om mijn pakje te leveren ze hadden het daar gewoon aan de voordeur gezet amper 3 meter van de mijne Echt schandalig meer kan ik er niet over zeggen als er iets breekbaars had ingezeten was het zeker stuk precies vanuit de auto naar de voordeur gesmeten

Beste Gert, Wat vervelend om te lezen, in name van PostNL onze excuses voor de onaangename ervaring. Wij doen langs onze kant steeds het nodige om de pakketten zo goed en snel mogelijk naar buiten te krijgen, wat ook lukt. Helaas kunnen wij de kwaliteit niet meer garanderen van zodra we een pakket afgeven aan de koerierdienst, wel doen we evaluaties en kijken we naar de tevredenheid bij onze klanten. Op deze manier kunnen we toch proberen er altijd de beste koerierdienst uit te pikken. Groeten, Sam van Zwembad.shop

Zeer correcte en snelle afhandeling

Vragen via de chat worden onmiddellijk beantwoord. Correcte afspraken en vlotte afhandeling van de bestelling.

Commande facile

Processus de commande simple et livraison très rapide. Rien à redire.

Snelle, klantvriendelijke service

Eerste product voldeed niet aan verwachting en had een defect, hierop is direct gehandeld door zwembad.shop en hebben ook een vervangend product redelijk snel geleverd gekregen welke goed bevalt. Klantvriendelijk en snelle reactie via de mail gehad iedere keer.

Super goed.

Zeer snelle levering

rapide et prix correct

Les prix sont corrects et la livraison est rapide.

Excellent service

Site clair et complet, produits livrés conformes, livraison ultra-rapide.

Prijs en kwaliteit zijn top!!

Levering van de bestelling zoals verwacht binnen de 2 dagen.

Bedankt voor de feedback, Geert! Volgende keer proberen we het nog sneller te leveren.

tres rapide

bien reçu ma commande le lendemain

Bonjour, Nous sommes désolés d'apprendre que vous n'avez pas encore reçu votre colis. Selon nos données, votre colis a été livré un jour après votre commande. Je serais heureux d'examiner cette question plus en détail avec vous personnellement pour voir comment nous pouvons résoudre ce problème. Regards, Piscine.shop

4 weken levertijd op een product wat op voorraad zou zijn

Helaas 4 weken moeten wachten op een zwembad warmtepomp, zelf 2 keer moeten navragen waar hij blijft.

Hey Mike, Soms loopt het inderdaad niet helemaal lekker. Onze excuses hiervoor! De bestelling kwam bij ons binnen al 'Nabesteld: 1', waardoor we niet direct konden uitleveren. Wellicht was het op de site niet helemaal duidelijk dat het om een backorder ging. Hopelijk kunnen we het volgende keer goedmaken! Groeten, Zwembad.shop

Snelle sevice

Steeds correct, en snelle service

Perfect alles dik ok

Alles was ok en had de dag er achter alles thuis

Vlotte service en snelle levering

Wordt snel op een vraag gereageerd.