Bon

Un petit problème pour le payement sur l ordinateur pas de possible de payer avec l appareil de cbc

Uiterst tevreden

Het product voldoet aan mijn verwachtingen en de snelle levering is zeker een pluspunt!!

sevice après vente performant

Malheureusement l'appareil "Estelle"n’étant pas compatible pour nettoyer le filtre de mon spa, j'ai du renvoyer l'appareil.

Ik moet de lampen nog ontvangen.

Later kom ik hier op terug als mijn vrouw weer in hongarije is. Nog een week.

Snel geleverd en zoals aangegeven.

Vlot, correct en snel

overzichtelijke website, sterke prijzen en snelle levering

Snelle en correcte service

Zaterdag mijn bestelling geplaatst en maandag mocht ik deze reeds gaan afhalen. Wat ik echt apprecieer, is dat je de bestelling ook buiten de openingstijden kan gaan afhalen. Echt handig! Alles stond perfect klaar. Top service!

Op tijd en snel geleverd

Snel en op tijd geleverd

Bon suivi

Erreur dans la livraison d’un produit.Le problème c’est réglé par mail et fut rapidement résolu.Donc bon service.

Verkeerde levering

Nadat er vorige week een verkeerd artikel bij mij bezorgd was , werd dit keurig en snel opgelost en hadden we alsnog binnen 2 dagen het door ons bestelde artikel in huis . Bedankt Zwembadshop voor jullie perfecte en snelle service.

Beste Anja, Vreemd om te lezen dat er geen antwoord werd gegeven daar wij reeds contact hadden en dat we afgelopen maandag reeds de juiste (kleine) versie hebben opgestuurd. Excuses voor het ongemak. Groeten, Sam

Wacht nog steeds op mijn bestelling

Mijn bestelling is door onverklaarbare reden halverwege retour gestuurd naar de Zwembad shop. Contact met hen verliep traag. Telefonisch niet bereikbaar, op contactformulier geen inmiddelijke bevestiging van ontvangst. Uiteindelijk bericht gekregen dat zij dat ook vreemd vonden. Ik moest weer wachten tot zij het hadden teruggevonden. Na 5 dagen nog steeds geen duidelijkheid of en wanneer ik mijn bestelling ga krijgen!

Beste, We hebben direct na ons contact een case geopend bij de koerierdienst. Vanaf dan moeten wij helaas ook de procedure volgen en wachten op verklaring wat er met het pakket aan de hand was. Uiteindelijk bleek dat één van de twee bestelde flessen was uitgelopen waardoor het pakket volledig nat was. (logisch dat ze dit niet willen afleveren bij een klant) We hebben inmiddels een nieuw exemplaar opgestuurd en wachten op verdere reactie om te kijken of alles in orde is. Groeten, Zwembad.shop

Efficacité et qualité

Livraison rapide du produit commandé. Parfait

Prijs kwaliteit

Online bestelling geplaatst en binnen de verwachte tijd geleverd Goede service

Accès à tous les produits

Achat et réception rapide et facile, très bien emballé, paiement en plusieurs fois possible.. Rien à dire... Je recommande

Duidelijke website, makkelijk te bestellen, goede service en leuke prijzen!

De website is heel duidelijk, de producten zijn voorzien van goede foto's! Bestellen gaat zeer makkelijk en ook het afrekenen is geen probleem, er zijn meerdere betaal mogelijkheden. Alle producten worden zeer snel verstuurd en als het wat langer duurt wordt dat gemeld bij het afrekenen. Zeer goede service! En de prijzen zijn ook goed! Ik ga zeker vaker bestellen.

Top site

Commande de plusieurs produits et accessoires. Reçu rapidement. Tt est conforme.

satisfait de l'achat

Je n'ai pas eu de problème si ce n'est que j'ai dû attendre 3 avis de passage de DPD pour recevoir mon colis.

Rapidité et efficacité

Produit arrivé rapidement et en excellent état

helemaal top

Moins cher et efficace

Produit moins cher avec une livraison gratuite et rapide. N hésitez pas vous ne serez pas déçu. Je recommande +++

Réception rapide d'un produit de qualité

Réception rapide d'un produit de qualité

Zeer vlotte bestelling

Duidelijke website, afspraken en levering

Zeer vlot en professioneel

Eerste kennismaking is zeer positief.

Goede service, correcte levering, zeer behulpzame medewerking

Rapide

Envoi conforme et très rapide ! Je recommande