Goede service, correcte levering, zeer behulpzame medewerking

Rapide

Envoi conforme et très rapide ! Je recommande

Super bedrijf

Vlugge levering Al weer klaar voor volgend jaar

prima service

altijd goede service en uitleg

Alles op tijd en correct geleverd toppie

Ruim voldoende

Ruim voldoende

Snelle en vriendelijke service

Er waren wat problemen met de levering maar ze stellen alles in het werk om dit op te lossen zodat je er op het einde van de rit een goed gevoel aan overhoud. Ga hier zeker nog bestellen

Beste Brecht, Bedankt voor je feedback, we hadden hier reeds telefonisch contact over. Jammer dat wij natuurlijk de slechte review krijgen terwijl het DPD is dat de mist in gaat, zoals je ziet hebben wij het pakket wel direct verstuurd. Wij doen langs onze kant altijd al het nodige om alles zo snel mogelijk verstuurd te krijgen maar geven vanaf dat moment de service uit handen. Zoals beloofd doe ik de nodige opvolging bij DPD en hoop ik dat het snel in orde komt. Groeten, Sam van Zwembad.shop

Snel antwoord wanneer je een vraag stelt. Robotstofzuiger gekocht aan zeer aantrekkelijke prijs.

Dag Nicky, Bedankt voor deze review, je bent een topper! Leuk om te lezen dat alles in orde was. Fijne dag, Zwembad.shop

Alles geleverd volgens afspraken en bij contact professionele begeleiding.

De levering was volgens afspraak geleverd. Ook de producten waren van goede kwaliteit. Bij telefonisch contact zeer vriendelijk en behulpzaam.

goede service

snelle levering - goede verschaffing van inlichtingen

Alles correct verlopen

Besteld en volgende dag reeds in huis! Top!

Top service!

Snelle afhandeling, heel klantgericht!

Correcte rapide

Les produits que j’ai acheté chez vous corresponde exactement à mes attentes je suis très satisfait

Stipt en correct geleverd

Snelle en correcte levering

Rapidité

Articles commandés 1 dimanche et reçus le mardi

materiaal niet stevig genoeg

het netje in het opvangbakje scheurt heel makkelijk

Beste Tom, Bedankt voor uw review. Zelf zijn we enkel verdeler van de producten dus ik zal de feedback doorgeven aan de fabricant. Groeten, Zwembad.shop

attention a l emballage et au transport

les produits se sont percés pendant le transport.

• Nous recommanderiez-vous? Non

service impeccable

livraison rapide et excellent produit à bon prix

Bestelling na 10 dagen steeds niet ontvangen

Volgens DPD was adres niet correct. Dit bleek niet zo te zijn, adres was wel degelijk correct. Zwembadshop ging dit met hen opnemen maar op heden nog steeds niks ontvangen hoewel aankoop onmiddellijk betaald! Na 10 dagen nog niks ontvangen!

Beste, Bedankt voor uw review. Het loopt inderdaad helaas wat mis bij DPD, het pakket zit vast in één van hun depots omdat het adres niet juist zou zijn. We hebben dit doorgegeven en ze hadden ons zelf beloofd het pakket alsnog uit te leveren. Helaas hebben ze dit nog niet gedaan. Mocht het pakket nog niet zijn vrijgegeven binnen enkele dagen, dan sturen wij een nieuw pakket naar u op en volgen het verder op met DPD. Excuses voor het ongemak, Zwembad.shop

Impeccable

Prix compétitifs et expédition rapide.

zeer goed en verzorgd in gepakt ook top

zeer goed en goed in gepakt ook

SITE MARCHAND SERIEUX

même en cas d'erreur de livraison, ils sont réactifs et règles les problèmes. 2 commandes chez eux et je continuerai.

J’ai reçu ma commande très vite et ai vu d’autres produits qui m’intéressent

Livraison rapide

Heel tevreden

Webwinkel van hun woord!

Commande envoyée rapidement et conforme.

Un des rares sites qui commercialise cette référence de réactif alcalinité. La commande a été rapidement traitée et est parfaitement conforme au produit attendu. Je renouvellerai sans aucun doute mes commandes sur ce site.

Noorwegenstraat 27/B2 9940 Evergem

+32 9 396 79 03